wash pro finland.

pikkulinnutlaulelee

Taas yks katteettomia lupauksia antava pesuaine pulju..ei edes ole mitään toimistoja olemassa vielä ja hakee myyjiä, kovilla lupauksilla..Tämän yrityksen perustajatkaan eivät osaa myydä puhelimella mitään ja vähän myynnistä tietävät niin varmaan hyv'ä opettaa myyjiä myymään..kuulemma palkatkaan ei tuloudu...mutta kuka näistä tietää joku saa rahaa joku ei..

5

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhuhuhuhuhuhu444

Heheh, Joo kavereilla ei mitää hajua miten myydä ni vaikea on opettaa myymistä. Ja itse kun hain, ni lupasivat kyllä vaikka mitä vaikka toimistoja ei ollut edes olemassa ja nettisivut puuttuu jne. Kotoa pitäs soittaa ja myydä, on tämäkin touhua!. Ja palkat tulee ihan varmasti jos saa jotai myytyä, hehehe kusetusta koko touhu!

• ukko3

Vaikuttaa ihan normaalilta puhelinmyyntipuljulta. Eli huijaavat kaikkia mahdollisia osapuolia.

• hthszr

Ja palkat on jääny maksatamatta tältä firmalta. Fyrkat on loppu jo tai sitten kova kusetus, näytetää heti työntekijöille kaapin paikka ja kusetetaa palkka rahat. En suosittele ja itsekin lopetin hommat tässä puljussa ja saunan takana tavataa!!!

• Duunari

Missä tän firman toimisto on? mollin ilmoituksen puhelin , ei käytössä?

• hthsrths

Kuka tietää? Suomessa ei ainakaan missää ja Thaimaan toimistot kaatu jo. Nyt ettivät mollin sivuilla uusia kusetettavia Filippiineiltä ja Espanjasta. Kiertäkää kaukaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4145
    2. 66
      3403
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3054
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2529
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2336
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      199
      2105
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2051
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      850
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      756
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      70
      755
    Aihe