Miksi miehet katsoo isoja rintoja?

Neiti X

Miksi miehet katsoo naisten isoja rintoja? Olen laittanut merkille, että hyvin monet miehet luovat katseita isorintaisten naisten tisseihin. Tämä toistuu miehen kuin miehen kohdalla ikään katsomatta. Useimmat kuitenkin hillitsevät katseluaan vaimonsa tai tyttöystävänsä seurassa. Mutta sopivan hetken löytäessään katse kulkeutuu rintoihin (esim vaimon selän takana seisoessa).

Miksi samanlaisia katseita ei luoda pieniin rintoihin?

Olin vähän aikaa sitten syömässä miesystäväni kanssa ja meitä lähellä istui isorintainen nainen ja isossa kaula-aukossa. Mieheni joutui erikseen pinnistelemään ettei katsoisi naista. Huomasin melko selkeästi asian. Tuli mieleen, että yksin ollessaan olisi useimpien miesten tapaan katsellut.

146

5636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nobigdeal1

      No jos tulee isohinkkinen nainen vastaan niin mihin sitä tosiaan osaa katseensa pistää kuin silmille hyppiviin rintoihin? Ihan oikeesti, kyllä varmasti naisetkin katsovat toisen naisen rintoja jos ne ovat poikkeuksellisen kookkaat. Ihan sama kuin jollain olisi vaikka huomiotaherättävän iso nenä, mihin kiinnittäisit ensimmäisenä huomiota? Sama juttu.

      • Neiti X

        Miehet katsovat kuitenkin helpommin ja enemmän.

        Luulen, että miehet varmaankin nauttivat näystä.

        Jos kyse olisi huomiota herättävästä asiasta, silloin varmaan minunlaisten "lautojen" tissejä katselisi myös miehet. Ei pelkästään naiset.


      • lifemocker
        Neiti X kirjoitti:

        Miehet katsovat kuitenkin helpommin ja enemmän.

        Luulen, että miehet varmaankin nauttivat näystä.

        Jos kyse olisi huomiota herättävästä asiasta, silloin varmaan minunlaisten "lautojen" tissejä katselisi myös miehet. Ei pelkästään naiset.

        hanki sä hyvä perse ja timmi kroppa - problem solved


      • ihasty kiinteisiin

        ENMINÄ AINAKAA PIDÄ ISOIS.ENKATSO MIULUMMIN SEMMOSET TEINIRINNAT. NEI ROIKU EIKÄPULLOTA AIKUINENNAINEN ONYLEINE A80 B75.. TÄSÄVIHJE MINUNMAKUUN JOS ON AIKUNEN NAINE TENIVARTALO NIIN RINNAN KOKO ALLE. AKOKOAKIINTEÄT. YLEISESTI EIOLE KIINTEÄ LIHAA RINNOIS MUT TEI TYTTÖI SAATTAA LÖYTYÄ. MUT HÄVIÄÄ IÄNMYÖTÄ JOS EIPIDÄ NIISTÄ HUOLTA SAMALLA VARTALO HIAMAN LIIKA KILO NÄKYY HATARINÄKYY


      • lkjhgbn
        ihasty kiinteisiin kirjoitti:

        ENMINÄ AINAKAA PIDÄ ISOIS.ENKATSO MIULUMMIN SEMMOSET TEINIRINNAT. NEI ROIKU EIKÄPULLOTA AIKUINENNAINEN ONYLEINE A80 B75.. TÄSÄVIHJE MINUNMAKUUN JOS ON AIKUNEN NAINE TENIVARTALO NIIN RINNAN KOKO ALLE. AKOKOAKIINTEÄT. YLEISESTI EIOLE KIINTEÄ LIHAA RINNOIS MUT TEI TYTTÖI SAATTAA LÖYTYÄ. MUT HÄVIÄÄ IÄNMYÖTÄ JOS EIPIDÄ NIISTÄ HUOLTA SAMALLA VARTALO HIAMAN LIIKA KILO NÄKYY HATARINÄKYY

        Miten joillakin ihmisillä on niin vaikea ymmärtää ettei koko vaikuta niiden roikkumiseen... Rasvaprosentti ratkaisee sen roikkuuko rinnat vai ei.


      • lkjsljksd
        lkjhgbn kirjoitti:

        Miten joillakin ihmisillä on niin vaikea ymmärtää ettei koko vaikuta niiden roikkumiseen... Rasvaprosentti ratkaisee sen roikkuuko rinnat vai ei.

        Itsekkin ihmettelen miten jotkut oikeasti uskovat tohon harhaluuloon. Lihavilla naisilla roikkuu lähes aina rinnat. Urheilullisilla ei.


      • Minnie61
        lkjsljksd kirjoitti:

        Itsekkin ihmettelen miten jotkut oikeasti uskovat tohon harhaluuloon. Lihavilla naisilla roikkuu lähes aina rinnat. Urheilullisilla ei.

        Näin juuri!


      • Ope-täti
        ihasty kiinteisiin kirjoitti:

        ENMINÄ AINAKAA PIDÄ ISOIS.ENKATSO MIULUMMIN SEMMOSET TEINIRINNAT. NEI ROIKU EIKÄPULLOTA AIKUINENNAINEN ONYLEINE A80 B75.. TÄSÄVIHJE MINUNMAKUUN JOS ON AIKUNEN NAINE TENIVARTALO NIIN RINNAN KOKO ALLE. AKOKOAKIINTEÄT. YLEISESTI EIOLE KIINTEÄ LIHAA RINNOIS MUT TEI TYTTÖI SAATTAA LÖYTYÄ. MUT HÄVIÄÄ IÄNMYÖTÄ JOS EIPIDÄ NIISTÄ HUOLTA SAMALLA VARTALO HIAMAN LIIKA KILO NÄKYY HATARINÄKYY

        Mene Urpo kouluun


      • niin varmaan
        lkjhgbn kirjoitti:

        Miten joillakin ihmisillä on niin vaikea ymmärtää ettei koko vaikuta niiden roikkumiseen... Rasvaprosentti ratkaisee sen roikkuuko rinnat vai ei.

        Ei se rasvaprosenttikaan sitä ratkaise. Taidat olla mies, kun olet noin ulalla.


      • tissitiina
        lifemocker kirjoitti:

        hanki sä hyvä perse ja timmi kroppa - problem solved

        Mites itsellä?sekään kroppa...?


      • Rinnatrinnatrinnat
        Neiti X kirjoitti:

        Miehet katsovat kuitenkin helpommin ja enemmän.

        Luulen, että miehet varmaankin nauttivat näystä.

        Jos kyse olisi huomiota herättävästä asiasta, silloin varmaan minunlaisten "lautojen" tissejä katselisi myös miehet. Ei pelkästään naiset.

        Äskettäisen tutkimuksen mukaan naiset katsovat itse asiassa aivan yhtä paljon muiden naisten rintoja kuin miehetkin. On sitkeä harhaluulo, että vain miehet katselevat rintoja. Tutkimus oli toteutettu näyttämällä molemmille sukupuolille kuvia naisista ja tulos oli, että tutkittavien naisten silmät hakeutuivat rintoihin yhtä usein ja yhtä pitkäksi aikaa kuin miesten.

        Ja miksi miehet niitä katsovat? No, tuskin tarvitsee kunmoistakaan päättelytaitoa sen hoksaamiseen. Miksi arvelet vaikkapa Marilyn Monroen olleen tähti? Vain näyttelijäntaitojensa ansiosta?


      • Anonyymi
        ihasty kiinteisiin kirjoitti:

        ENMINÄ AINAKAA PIDÄ ISOIS.ENKATSO MIULUMMIN SEMMOSET TEINIRINNAT. NEI ROIKU EIKÄPULLOTA AIKUINENNAINEN ONYLEINE A80 B75.. TÄSÄVIHJE MINUNMAKUUN JOS ON AIKUNEN NAINE TENIVARTALO NIIN RINNAN KOKO ALLE. AKOKOAKIINTEÄT. YLEISESTI EIOLE KIINTEÄ LIHAA RINNOIS MUT TEI TYTTÖI SAATTAA LÖYTYÄ. MUT HÄVIÄÄ IÄNMYÖTÄ JOS EIPIDÄ NIISTÄ HUOLTA SAMALLA VARTALO HIAMAN LIIKA KILO NÄKYY HATARINÄKYY

        Eikös ne pienet kärpäslätkät oo kuin ois vanhan mummon kaa petissä😄tai pojan kaa.
        Luuta ja nahkaa ja iso väljä nahkareikä🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ne pienet kärpäslätkät oo kuin ois vanhan mummon kaa petissä😄tai pojan kaa.
        Luuta ja nahkaa ja iso väljä nahkareikä🤮

        Puhut kokemuksen syvällä rintaäänellä?


    • lifemocker

      miksi naiset katsoo miesten takapuolia?
      miksi naiset katsoo miesten lihaksia?
      miksi naiset katsoo hyvännäköisiä miehiä?

    • Luonnollista

      Jos tissit paljastetaan ja niitä oikein hypyytetään ja varsinkin ruokalilutilanteessa, niin kyllähän niitä katsoo naiset, miehet, lapset, mummot, vaarit ja jäniksetkin.

      Naiset vois (minun mielipide) peittää enimmät edes ruokapöydässä.

      Jos ruokalaan olisi tullut mies jolla on valtava SE ja erityisen pinkeät housut (on haluttu tuoda pullistumat esille) niin sitäkin katsoisivat naiset, miehet, lapset, mummot, vaarit ja jäniksetkin.

      Siksihän ne paljastetaan. Voisitko kuvitella, että kukaan olisi tuijottanut jos hän olisi peittänyt vaikka huivilla tai jollain joka peittää hartiat JA TISSIT?

    • Neiti X

      Kyse on kaikista tilanteista! Älkää juuttuko ruokailutilanteeseen tai isoon kaula-aukkoon!

      Otetaan esimerkki. Uimaranta ja kahdet samanlaiset bikinit. Isorintaisen tissit saavat miesten päät kääntymään, mutta pienirintainen ei saa katseita tisseihin.

      • lifemocker

        pienirintainenkin voi hankkia timmin kropan jota sitten katsellaan


      • nobigdeal1

        No se on ihan luonnollista. Pienet rinnat ovat poissa katseilta juuri sen takia kun ovat pienet. Ei nyt kaikki useimmiten pelkästään rintoja katso vaan koko pakkausta.

        Jos isotissisellä olisi vaikka huono ryhti ja huono takalisto niin se saisi ehkä vähemmän huomiota kuin hyvärunkoinen pienirintainen.


      • PariFaktaa
        lifemocker kirjoitti:

        pienirintainenkin voi hankkia timmin kropan jota sitten katsellaan

        Yleensä pienirintaisilla onkin timmimpi kroppa! Tissit on isot rasvapallot tai sitten ne silikonipallot ja kyllähän niitä katsotaan kun ne näkyy paremmin! Näkyy iso peräkin paremmin kuin pieni mutta se mikä kiihottaa on sitten katsojan oma mieltymys erikseen. Kyllä minä yhdistäm timmiyden vährempään rasvaprosenttiin ja on hyvin loogista että pienirintaisilla on vähemmän rasvaa.
        Pienirintaisella on paljon paremmat mahkut hankkia timmimpi kroppa kuin isorintaisella.


      • lifemocker
        PariFaktaa kirjoitti:

        Yleensä pienirintaisilla onkin timmimpi kroppa! Tissit on isot rasvapallot tai sitten ne silikonipallot ja kyllähän niitä katsotaan kun ne näkyy paremmin! Näkyy iso peräkin paremmin kuin pieni mutta se mikä kiihottaa on sitten katsojan oma mieltymys erikseen. Kyllä minä yhdistäm timmiyden vährempään rasvaprosenttiin ja on hyvin loogista että pienirintaisilla on vähemmän rasvaa.
        Pienirintaisella on paljon paremmat mahkut hankkia timmimpi kroppa kuin isorintaisella.

        sulla on aika kapea käsitys rinnoista


      • Voisinua
        lifemocker kirjoitti:

        sulla on aika kapea käsitys rinnoista

        No onhan se hitto vie ihan selvä asia että ne on suhteessa rasvapeosenrriin kehossa. Sen enempää käsitystä ei tarvitse olla riittää kun on silmät päässä ja katsoo ympärilleen.


      • pinirintasis pitävä
        lifemocker kirjoitti:

        sulla on aika kapea käsitys rinnoista

        Minäkatson miuluiten kiintee rintasia pieniä .eikä mitää ilmapalloja


      • Kouluun siitä
        pinirintasis pitävä kirjoitti:

        Minäkatson miuluiten kiintee rintasia pieniä .eikä mitää ilmapalloja

        Taidat olla tuo sama kirjoitustaidoton kuin tuossa ylempänä - nyt et vain nojaa capslockiin.


      • Anonyymi
        lifemocker kirjoitti:

        pienirintainenkin voi hankkia timmin kropan jota sitten katsellaan

        Kyllä. Mut sitte se vasta onkin miehen kroppa. Rasvat nolla


    • Ei nyt ihan noinkaan

      No osa ainakin katsoo ihaillen, mutta ei kaikki.

      Tämä on totuus.

    • Vilwa

      Koska ne ovat esillä? Itselläni on isot rinnat ja, ne ovat aina siinä tyrkyllä, vaikka vaatteet olisivatkin ns. ei paljastavat. Ja kyllä minäkin katson rintoihin, jos ne ovat isot ja näkyvillä.

      • Vilwa

        Siis muiden en omiani. Heh.. no joo.


      • xxxxxxx

        näin on, mihin niitä piilottaa? itsellä isot (luomu sellaiset) enkä halua kaapuihin pueutua sen takia että joku pitää pahana että ne näkyvät... haluan kulkea kadulla sellaisena kun olen: välillä farkut ja neule - välillä: hame ja istuva paita... jos jotain häiritsee tulee sanomaan, voin lainata - ainakin näin talvella - huiviani jolla peittää silmät jos tekee pahaa katsoa..


    • yygy555yhu56unuiikju
    • m20...

      Se on jännä juttu kyllä että isoihin rintoihin vaan kiinnittää huomiota. Koska ne ovat jotenkin ei-niin-yleinen näky kuin pienet rinnat.

      Mutta, jos muuttuisin naiseksi, niin ottaisin mielummin pienet normaalit rinnat, koska niitä me miehet rakastamme sänkytouhuissa ja tykkäämme kosketella niitä ennemmin kuin tosi isoja rintoja!

      Isot kiinnittää huomion, mutta pieniin rakastutaan xD

      • bhyyvvbuuubbjiiiknki

        Puhu poika vaan onasta puolestasi, älä miesten.


      • y8öolikujyh
        bhyyvvbuuubbjiiiknki kirjoitti:

        Puhu poika vaan onasta puolestasi, älä miesten.

        Jep, aikuisena, "toisella kierroksella" olevana miehenä en saa tarpeekseni naisystäväni F-kupin rinnoista... Kiva "bonus", vaikka tässä naisessa kivaan luonteeseen ensimmäisenä ihastuinkin.


    • olipa vaikeaa

      Koska ne on isot ja niitä ei voi olla huomaamattakaan.

    • sinkkumies.

      En varmana katsele isoja rintoja ja tykkään kyllä pienistä rinnoista jos pitää valita. En katsele naisia muutenkaan erityisesti mitenkään ohi kulkiessa.

      • 2sinkkumies

        Eipä noissa isoissa mitään nähtävää ole poikkeuksetta riippuvat säkit, pienet on salaperäisemmät ja seksikkäämmät.


      • tykkää pienirintasist
        2sinkkumies kirjoitti:

        Eipä noissa isoissa mitään nähtävää ole poikkeuksetta riippuvat säkit, pienet on salaperäisemmät ja seksikkäämmät.

        Oikein sanottu


      • y5htrsfde
        2sinkkumies kirjoitti:

        Eipä noissa isoissa mitään nähtävää ole poikkeuksetta riippuvat säkit, pienet on salaperäisemmät ja seksikkäämmät.

        "Salaperäisemmät"... Juu, no siinä mielessä, että jossei puseron päälle näy mitään, niin onhan se salaperäistä...


    • sadasd22

      Läskit ja epäurheilulliset miehet pitävät suuria rintoja arvossa. Me terveydestä huolta pitävät miehet arvostamme ja rakastamme pieniä rintoja!

      Olen 22v ja pelaan jääkiekkoa, ja jääkiekkopiireissä jos jossain puhutaan naisista. Sanoisin karkean arvion pohjustuen omaan kokemukseeni, niin 1/4 pitää isoja rintoja arvossa, loput 3/4 pitävät pienistä.

      • lifemocker

        no empä nyt puhuisi paljon "miehestä" jos olet 22 :D muutenkin aika höpöä sun juttus


      • Ihansamase
        lifemocker kirjoitti:

        no empä nyt puhuisi paljon "miehestä" jos olet 22 :D muutenkin aika höpöä sun juttus

        Minä voin sanoa että kokemuksesta tiedän isoista rinnoista innostuvien miesten olevan huomattavasti kypsymättömäpiä kuin niin sanottujen peppumiesten. Tissimiehet on jotensakkin lapsellisia noiden tissiintoiluidensa kanssa ja todellakin tulee tunne että heillä on äitiä ikävä. Sori mutta tämä on vaan mun kokemus ja mielipide. Olen työssä miesvaltaisella alalla ja olen päässyt hlökohtaisesti kuulemaan sekä tissimiesten että peppumiesten tarinoita ko aiheesta.


      • lifemocker
        Ihansamase kirjoitti:

        Minä voin sanoa että kokemuksesta tiedän isoista rinnoista innostuvien miesten olevan huomattavasti kypsymättömäpiä kuin niin sanottujen peppumiesten. Tissimiehet on jotensakkin lapsellisia noiden tissiintoiluidensa kanssa ja todellakin tulee tunne että heillä on äitiä ikävä. Sori mutta tämä on vaan mun kokemus ja mielipide. Olen työssä miesvaltaisella alalla ja olen päässyt hlökohtaisesti kuulemaan sekä tissimiesten että peppumiesten tarinoita ko aiheesta.

        se lapsellisuus mitenkään siihen liity


      • Ihansamase
        lifemocker kirjoitti:

        se lapsellisuus mitenkään siihen liity

        Näyttää kuule liityvän. Tämän olen juurikin pistänyt merkille.


      • Voi voi
        Ihansamase kirjoitti:

        Näyttää kuule liityvän. Tämän olen juurikin pistänyt merkille.

        Siis mikä siitä yhtäkkiä tekeekin sitten lapsellista, jos tykkäileekin perseen sijasta tissejä enemmän? :D Miksei perseen ihailu sitten ole?

        Onko siellä taas heikolla itsetunnolla varustettu pikkutissi, joka luulee ettei kukaan pidä rinnoistasi? Vai ollaanko me tissimiehet vai tehty sinulle jotain? :D

        Kerrohan nyt, mistä noin paljon halveksuntaa tissimiehiä kohtaan? :)


      • Ihansamase
        Voi voi kirjoitti:

        Siis mikä siitä yhtäkkiä tekeekin sitten lapsellista, jos tykkäileekin perseen sijasta tissejä enemmän? :D Miksei perseen ihailu sitten ole?

        Onko siellä taas heikolla itsetunnolla varustettu pikkutissi, joka luulee ettei kukaan pidä rinnoistasi? Vai ollaanko me tissimiehet vai tehty sinulle jotain? :D

        Kerrohan nyt, mistä noin paljon halveksuntaa tissimiehiä kohtaan? :)

        Kuule kerroin jo että olen päässyt vertaileen näitä tissi ja peppumiehiä. Kuunteleen niiden puheita. Mun tisseistä viis (on muuten isot) mutta tissimiehet on mun mielestä lapsellisia ja tyhmempiä. Ikävä kyllä. Harkitsen kohta pienennystä jos ne on niin hiton tärkeet jollekkin ukolle. Tässä joutuu oikeesti miettiin kun treffailee jonkun kanssa onko se mun kanssa vai mun tissien kanssa.


      • lifemocker
        Ihansamase kirjoitti:

        Kuule kerroin jo että olen päässyt vertaileen näitä tissi ja peppumiehiä. Kuunteleen niiden puheita. Mun tisseistä viis (on muuten isot) mutta tissimiehet on mun mielestä lapsellisia ja tyhmempiä. Ikävä kyllä. Harkitsen kohta pienennystä jos ne on niin hiton tärkeet jollekkin ukolle. Tässä joutuu oikeesti miettiin kun treffailee jonkun kanssa onko se mun kanssa vai mun tissien kanssa.

        sä oot vaan ottanu ittees niitten puheista ;)


      • Tuota noin
        Ihansamase kirjoitti:

        Kuule kerroin jo että olen päässyt vertaileen näitä tissi ja peppumiehiä. Kuunteleen niiden puheita. Mun tisseistä viis (on muuten isot) mutta tissimiehet on mun mielestä lapsellisia ja tyhmempiä. Ikävä kyllä. Harkitsen kohta pienennystä jos ne on niin hiton tärkeet jollekkin ukolle. Tässä joutuu oikeesti miettiin kun treffailee jonkun kanssa onko se mun kanssa vai mun tissien kanssa.

        No entäs persemiehet sitten? Ihan samalla tavallahan sekin on niille tärkeä. Usko tai älä! Ja sitäpaitsi ihminen on kokonaisuus, nekin on vaan yksi osa sinun kokonaisuutta, siinä missä sinulla muutkin piirteet.

        Kerrataanpa nyt vielä kerran tämäkin vanha perustotuus, elikkä kun miehethän tosi monet jakaantuivat yleensä joko perse-, rinta- taikka säärimiehiinkin ja mies aina osittain senkin mukaan aina valikoi oman naisensa. Rintamiehille aina tärkeätä se miltä nainen aina edestäpäin naituna näyttää ja persemiehille taas samanlailla että miltä se taas takaatpäin naituna näyttää. Ja vielä rintamiehistäkin sen verran että nekin kanssa vielä jakautuu keskenäänkin eri koulukuntiin.

        Ja jos nyt yhtäkkiä alat siinä valittaa kuinka niin ulkonäkökeskeisiä me miehet ollaan, niin minä voin sanoa että me miehet nyt vaan ollaan enemmän visuaalisempia ja minusta siinä ei ainakaan ole mitään väärää tai pahaa. Ihan sama oikeastaan miksi te naisetkin niin tykkäätte joko lihaksista, jykevästä leuasta tai siitä jos mies on pitkä ja muutenkin skrode. :)

        Vai oletko sitten kenties jonkun paskan juutalaisaatteen aivopesemä(eli feminismin)?


      • ihansamase
        Tuota noin kirjoitti:

        No entäs persemiehet sitten? Ihan samalla tavallahan sekin on niille tärkeä. Usko tai älä! Ja sitäpaitsi ihminen on kokonaisuus, nekin on vaan yksi osa sinun kokonaisuutta, siinä missä sinulla muutkin piirteet.

        Kerrataanpa nyt vielä kerran tämäkin vanha perustotuus, elikkä kun miehethän tosi monet jakaantuivat yleensä joko perse-, rinta- taikka säärimiehiinkin ja mies aina osittain senkin mukaan aina valikoi oman naisensa. Rintamiehille aina tärkeätä se miltä nainen aina edestäpäin naituna näyttää ja persemiehille taas samanlailla että miltä se taas takaatpäin naituna näyttää. Ja vielä rintamiehistäkin sen verran että nekin kanssa vielä jakautuu keskenäänkin eri koulukuntiin.

        Ja jos nyt yhtäkkiä alat siinä valittaa kuinka niin ulkonäkökeskeisiä me miehet ollaan, niin minä voin sanoa että me miehet nyt vaan ollaan enemmän visuaalisempia ja minusta siinä ei ainakaan ole mitään väärää tai pahaa. Ihan sama oikeastaan miksi te naisetkin niin tykkäätte joko lihaksista, jykevästä leuasta tai siitä jos mies on pitkä ja muutenkin skrode. :)

        Vai oletko sitten kenties jonkun paskan juutalaisaatteen aivopesemä(eli feminismin)?

        Nämä tissimiehet on mun mielestäni pääosin niinkun niitä miespuolisia "blondeja", siis just niitä joita pidetään siis bimboina ja niistä kerrotaan vitsejä.


      • No justiinsa
        ihansamase kirjoitti:

        Nämä tissimiehet on mun mielestäni pääosin niinkun niitä miespuolisia "blondeja", siis just niitä joita pidetään siis bimboina ja niistä kerrotaan vitsejä.

        Öö.. Miksi mies saa olla perse- muttei tissimies? Kaiken tekstisi perusteella voisin hyvinkin lyödä suurestakin rahasummasta vetoa että olet kumminkin joku pienirintainen. :) Nimittäin kun hyvinkin ne persemiehetkin saattaa niitä jossain määrin kanssa katsella ja puhua.


      • Ihansamase
        No justiinsa kirjoitti:

        Öö.. Miksi mies saa olla perse- muttei tissimies? Kaiken tekstisi perusteella voisin hyvinkin lyödä suurestakin rahasummasta vetoa että olet kumminkin joku pienirintainen. :) Nimittäin kun hyvinkin ne persemiehetkin saattaa niitä jossain määrin kanssa katsella ja puhua.

        Mun puolesta mies saa olla tissimies siinä missä nainenkin saa olla blondi ja peppumies saa olla kanssa. Kerroin vaan ihan minkä eron olen huomannut näiden tissimiesten ja peppumiesten kohdalla en kiellä heidän olemassaoloaan. Ilmeisesti joku on pistänyt merkille että blonditkin olisi yksinkertaisempia ja sitten aloittanut kertomaan heistä bimbovitsejä? Mä voisin nyt kehitellä tissimiehistä niitä bimbovitsejä =)


      • bOObs
        Ihansamase kirjoitti:

        Minä voin sanoa että kokemuksesta tiedän isoista rinnoista innostuvien miesten olevan huomattavasti kypsymättömäpiä kuin niin sanottujen peppumiesten. Tissimiehet on jotensakkin lapsellisia noiden tissiintoiluidensa kanssa ja todellakin tulee tunne että heillä on äitiä ikävä. Sori mutta tämä on vaan mun kokemus ja mielipide. Olen työssä miesvaltaisella alalla ja olen päässyt hlökohtaisesti kuulemaan sekä tissimiesten että peppumiesten tarinoita ko aiheesta.

        Joo, komppaan täysin. On huomattu sama.


      • adhadfhdfh
        Ihansamase kirjoitti:

        Näyttää kuule liityvän. Tämän olen juurikin pistänyt merkille.

        rivien välistä luettu: olet itse pieni rintainen. se rintavuus on naisellisuuteen rinnastettava asia, kuten miehillä esim harteikuus liitetään miehisyyteen. naiset ovat tässäkin asiassa etulyönti asemassa, että aina voi hankkia silarit jos haluaa lisää povea. mitäs miehet tekis kapeille harteille?


      • Oi sitä
        Ihansamase kirjoitti:

        Mun puolesta mies saa olla tissimies siinä missä nainenkin saa olla blondi ja peppumies saa olla kanssa. Kerroin vaan ihan minkä eron olen huomannut näiden tissimiesten ja peppumiesten kohdalla en kiellä heidän olemassaoloaan. Ilmeisesti joku on pistänyt merkille että blonditkin olisi yksinkertaisempia ja sitten aloittanut kertomaan heistä bimbovitsejä? Mä voisin nyt kehitellä tissimiehistä niitä bimbovitsejä =)

        No tissi- kuin peppumiehissä olen itse kyllä nähnyt laidasta laitaan tyyppejä. Olen kyllä itse ainakin tavannut persemiehissäkin juntahtavia törkysikoja että olen hirmu pahoillani! :)

        Ja minäkin voisin kyllä voisin kanssa kehitellä vitsejä katkerista pikkurintaisista =D


      • tuijottelu on yök
        Oi sitä kirjoitti:

        No tissi- kuin peppumiehissä olen itse kyllä nähnyt laidasta laitaan tyyppejä. Olen kyllä itse ainakin tavannut persemiehissäkin juntahtavia törkysikoja että olen hirmu pahoillani! :)

        Ja minäkin voisin kyllä voisin kanssa kehitellä vitsejä katkerista pikkurintaisista =D

        Ei pikkurintaisilla kai mitään hätää ole sillä jos ne haluaa isommat senkun ottaa ne. Jos joku on katkera niin ei kannata olla. Eihän pikkurintaisissa ole edes mitään vitsinvääntämistä kun niissä ei oo mitään koomistakaan? Paitsi jos on isot perät niin niistä sitten voi vitsit vääntää. Mulle tulee mielikuva tissimiehestä että se on sellanen iso bodari jolla on pieni pää ja kainalossa kunnon silariblondi? Mutta kaikki varmaan löytää mieleisensä täällä eli tissimies tissinsä ja peppumies peppunsa. Tissitönkin löytää ihan varmana miehen joka tykkää siitä. En usko että kukaan tykkää tuijottelusta ei edes se povipommi jos ei se tissitönkään tykkää ukkonsa tuijottelusta vieraisiin pöytiin.


      • sgrstgsr
        tuijottelu on yök kirjoitti:

        Ei pikkurintaisilla kai mitään hätää ole sillä jos ne haluaa isommat senkun ottaa ne. Jos joku on katkera niin ei kannata olla. Eihän pikkurintaisissa ole edes mitään vitsinvääntämistä kun niissä ei oo mitään koomistakaan? Paitsi jos on isot perät niin niistä sitten voi vitsit vääntää. Mulle tulee mielikuva tissimiehestä että se on sellanen iso bodari jolla on pieni pää ja kainalossa kunnon silariblondi? Mutta kaikki varmaan löytää mieleisensä täällä eli tissimies tissinsä ja peppumies peppunsa. Tissitönkin löytää ihan varmana miehen joka tykkää siitä. En usko että kukaan tykkää tuijottelusta ei edes se povipommi jos ei se tissitönkään tykkää ukkonsa tuijottelusta vieraisiin pöytiin.

        Ei kyse nyt ollut ihan siitä onko pienirintainen niinkään huvittavan näköinen, vaan siitä että lähinnä niiden ivailut, haukkumiset ja raivoilut tekee niistä pikemminkin huvittavan säälittäviä, niin kuin täälläkin se yksi kommaristalinistinen ruma femakko joka aina kaikkia tissimiehiä haukkumassa, moralisoimassa, leimaamassa, mustamaalaamassa raivoten. Ja ties ketä kaikkia muitakin täällä yrittänyt kiusata ja alentaa itsetuntoa. Toivottavasti se et ole vaan sinä. :D

        En ymmärrä mikä tarve ihmisellä on heittää vitsejä tai haukkua, jos kerta on itseensä tyytyväinen ja on kerta ok, että on eri ihanteita, kukaan rintava taas ei samalla tavalla hauku ja leimaa pienten ihailijoita! Ja vaan vähä-älyiset leimaa muutaman ihmisen perusteella, mitä on vasta nähnyt vaikka omalla työpaikallaan.


      • oman tason mukaan
        sgrstgsr kirjoitti:

        Ei kyse nyt ollut ihan siitä onko pienirintainen niinkään huvittavan näköinen, vaan siitä että lähinnä niiden ivailut, haukkumiset ja raivoilut tekee niistä pikemminkin huvittavan säälittäviä, niin kuin täälläkin se yksi kommaristalinistinen ruma femakko joka aina kaikkia tissimiehiä haukkumassa, moralisoimassa, leimaamassa, mustamaalaamassa raivoten. Ja ties ketä kaikkia muitakin täällä yrittänyt kiusata ja alentaa itsetuntoa. Toivottavasti se et ole vaan sinä. :D

        En ymmärrä mikä tarve ihmisellä on heittää vitsejä tai haukkua, jos kerta on itseensä tyytyväinen ja on kerta ok, että on eri ihanteita, kukaan rintava taas ei samalla tavalla hauku ja leimaa pienten ihailijoita! Ja vaan vähä-älyiset leimaa muutaman ihmisen perusteella, mitä on vasta nähnyt vaikka omalla työpaikallaan.

        Sähän tässä nimittelet.Jako tissi tai persemiehiin on naurettava ja suorasn lastentarhasta!Ovatko naiset sitten lihas tai penisnaisia?Itse seurustelen ei niin hyvässä kunnossa olevan miehen kanssa verrattuna itseeni,vaikka en kiellä etteikö lihakset naidessa ole kiihottavammat koska itsellänikin ne on,mutta onnistun silti "tulemaan".Siinä kohtaa menee naurettavaksi että miehet joilla ei itsellään ole mitään,ei penistä,ei lihaksia,ei komeutta,vaan jopa löysyyytä edes viitsivät mainita mitä,ominaisuuksia vaativat.Haloo??!!


      • Mitkä vitun tasot?
        oman tason mukaan kirjoitti:

        Sähän tässä nimittelet.Jako tissi tai persemiehiin on naurettava ja suorasn lastentarhasta!Ovatko naiset sitten lihas tai penisnaisia?Itse seurustelen ei niin hyvässä kunnossa olevan miehen kanssa verrattuna itseeni,vaikka en kiellä etteikö lihakset naidessa ole kiihottavammat koska itsellänikin ne on,mutta onnistun silti "tulemaan".Siinä kohtaa menee naurettavaksi että miehet joilla ei itsellään ole mitään,ei penistä,ei lihaksia,ei komeutta,vaan jopa löysyyytä edes viitsivät mainita mitä,ominaisuuksia vaativat.Haloo??!!

        "Sähän tässä nimittelet."

        Ja kommaristalinisti taas tuttuun tapaansa syyllistää muita pahanteoistaan. :)

        "Jako tissi tai persemiehiin on naurettava ja suorasn lastentarhasta!Ovatko naiset sitten lihas tai penisnaisia?"

        Luuletko sinä vai itse olevasi täydellinen? En ole varma onko lihasnaisia, mutta jokaisella nyt ainakin on jotain ulkonäkökriteereitäkin. Myös sinullakin!

        "Itse seurustelen ei niin hyvässä kunnossa olevan miehen kanssa verrattuna itseeni,vaikka en kiellä etteikö lihakset naidessa ole kiihottavammat koska itsellänikin ne on,mutta onnistun silti "tulemaan"."

        Siis sanotko sinä vai ettei oma kumppanisi ole tarpeeksi miellyttävä fyysisesti? No ei se sinänsä mitään, saahan tosin niitä lihaksia treenattuakin, tai jos ne nyt on sinulle vaan pientä bonusta? Koska tiedätkös mitä! Pitää oman kumppanin nyt kanssa fyysisestikin olla mahdollisimman miellyttävä että riittäisi seksuaalistakin kemiaa, koska nimittäin jos ei fyysisellä puolella ole tarpeeksi kipinää, niin suhdehan jää kaveriasteelle.

        Minä tykkään rintavasta naisesta kun sellainen nainen nyt ihan muutenkin vetää paljon paremmin puoleensa. Minun geenit haluaa lisääntyä sen näköisen naisen kanssa. Se on sitä kemiaa. Niin kuin minkä takia ylipäätään muutenkin ihminen tykkää joistain tietyistä piirteistä. Simppeliä eikö!

        Niin joo, ja keksinpä ihan just yhden toisenkin hyvän syyn vaatia isoja rintoja ja tiedätkö mikä se on? Se saa sinut vielä niin kiehumaan raivosta XD *rofl*

        "Siinä kohtaa menee naurettavaksi että miehet joilla ei itsellään ole mitään,ei penistä,ei lihaksia,ei komeutta,vaan jopa löysyyytä edes viitsivät mainita mitä,ominaisuuksia vaativat.Haloo??!! "

        Täh!? Mistä sinä olet saanut päähäsi ettei minulla ole minkäänlaista ulkonäköä? Edes kasvoja? Niin moni nais- kuin miespuolinenkin on kuule sanonut että minulla on hyvät kasvot ;) Monikin tosi hyvännäköinen muija on sanonut että minä olen niin ihanan näköinen ja senhän voi vielä kysyä minun kavereiltakin! Ja lihaksia minulla nyt on ainakin ollut ja nyt taas kohta tulee olemaan kun aloitan taas salikäynnin. Ja miten minulla muutenkaan voi edes olla löysää, jos minä en kaikenlisäksi muutenkaan niin tykkää syödä missään pikaruokapaikoissa tai mässyttää sipsejä ja muita herkkuja? Syön aika terveellisesti ja monipuolisesti, kun on saliharrastuksesta jäänyt tavaksi.

        Että vähän nyt metsään menit. :)


      • Niin ja
        oman tason mukaan kirjoitti:

        Sähän tässä nimittelet.Jako tissi tai persemiehiin on naurettava ja suorasn lastentarhasta!Ovatko naiset sitten lihas tai penisnaisia?Itse seurustelen ei niin hyvässä kunnossa olevan miehen kanssa verrattuna itseeni,vaikka en kiellä etteikö lihakset naidessa ole kiihottavammat koska itsellänikin ne on,mutta onnistun silti "tulemaan".Siinä kohtaa menee naurettavaksi että miehet joilla ei itsellään ole mitään,ei penistä,ei lihaksia,ei komeutta,vaan jopa löysyyytä edes viitsivät mainita mitä,ominaisuuksia vaativat.Haloo??!!

        Määrittelisitkö minulle vielä nämä jotkut ihme tasot? Että kuinka moneen eri tasoon miehet oikein jaetaan ja minkä näköiset tarkalleen kuuluu millekin tasolle ja saa vaatia jo minkäkin näköistä? *naurua*

        Että joo-o. Aikuinen ihminen siinäkin kun puhuu joistain helvetin ihme tasoista.


      • Anonyymi
        Voi voi kirjoitti:

        Siis mikä siitä yhtäkkiä tekeekin sitten lapsellista, jos tykkäileekin perseen sijasta tissejä enemmän? :D Miksei perseen ihailu sitten ole?

        Onko siellä taas heikolla itsetunnolla varustettu pikkutissi, joka luulee ettei kukaan pidä rinnoistasi? Vai ollaanko me tissimiehet vai tehty sinulle jotain? :D

        Kerrohan nyt, mistä noin paljon halveksuntaa tissimiehiä kohtaan? :)

        No saa tietysti jokainen tykätä mistä tykkää.
        Mutta käytös paljastaa lapsellisen kusipään. Äidin pojan joka tunkee päätä tissivakoon ja lässyttää. Kommentoi moukkamaisesti kaikkien naisten tissejä piittaamatta oman vaimon, tyttöystävän tunteista ja voi vapaasti jopa oikeutetetusti arvostella kumppaninsa varustusta tai alkaa rakastelun jälkeen kehumaan naiselleen, että tietäisitpä ja näkisitpä miten isot tissit mun äitillä on?
        Ei kyllä ole poika kasvanut mieheksi arvostamaan oman puolisonsa vartaloa ja näkemään naisensa arvoa. Vaan esineellistämistä ja tunteetonta omaan tyydytyksen pohjautuvaa hulluutta.


      • Anonyymi
        lifemocker kirjoitti:

        sä oot vaan ottanu ittees niitten puheista ;)

        Se miesten moukkamaisuus kyllä häiritsee. Ihan kuin naisilla ei olisi tunteita. Ihan sama ku miehen vehkeitä pituutta paksuutta pallojen muotoa esinahan riippuvuutta kokoajan analysoitais ja kehuskeltais muitten miesten pyrkien koolla ja oikeudella ja sit vaa hörötettäs älä ota ittees mitä ruikutat saatanan pikkumuna ja hikinen lihapullapalli. Kyllä kunnon killuttimet pitää olla ja vähintää 20cm ja paksuistakin jne... yhtä kammottavaa pääskää miten miehet puhuu naisten rinnoista.


    • Isoista tykkään

      Paitsi minä. Aina olen tykännyt isoista, vaikka milloin enemmän ja milloin vähemmänkin harrastanut urheilua!

      • PINI RINTASISTA PITÄVÄ

        EIKO JOSSAINTILANTEES ISOT RINNAT HAITAA TAI OLETIELLÄ


      • Isoista tykkään
        PINI RINTASISTA PITÄVÄ kirjoitti:

        EIKO JOSSAINTILANTEES ISOT RINNAT HAITAA TAI OLETIELLÄ

        Noh, ensinnäkin hyvät liivit ehkäisee jo aika paljon selkä- ynnä muita kipuja ja helpottaa urheilua ja sitten jos ei vielä auta, niin pitää ylävartalolihaksiston kanssa kondiksessa, ettei paikat ole enään niin hajoavat.

        Ja joo, ehkä ne voi sitten tielläkin olla, mutta voi niistä kanssa paljon iloakin olla naiselle! Ja sen takia niistä kannattaakin nähdä vaivaa! Minulle niistä on paljon iloa ja monelle muullekin että ei kai se nyt sinulta voi mitenkään olla pois? Tai mitä se sinua nyt haittaa jos jollain naisella on isot? Ei kai sinua nyt kukaan pakottaisi sellaisen kanssa olemaan vai? :D

        Vai ollaanko niin keski-ajalta että on kaikki erillaisuus tai erillaiset mielipiteet pelottavia? :D


    • Kerronpasulle

      Et voi tosissasi kysyä miksi sillä tiedäthän sä jo miksi? Eihän näin naisenakaan voi olla niitä katsomatta. Kysyin kuitenkin asiaa omalta mieheltäni ja vastaus oli että onhan ne tosi isot koomisen näköiset ja niitä katsotaan ihan sen takia. Mittasuhteet saattaa todellakin olla niin luonnottomat.
      Isot rinnat saa hoikankin naisen näyttämään naurettavalta ja lihavammalta. Ne on enemmän tätimäiset kuin kauniit. Normaalikokoiset sopisuhtaiset vartalon kanssa saakin päät kääntymään ihan muista syistä. Kokonaisuus on naisellinen eikä koominen. Siihen ihailevaan katsomiseen sitten vaaditaan muutakin kuin ne esiin tulevat rinnat. Pienirintainen saataa olla kokonaisuudessaan paljon nätimpi koska pienirintaiset ovat harvemmin koomisen tai luonnottoman näköisiä paitsi jos pienirintaisella on sitten luonnottoman iso peräpää. Ihan samalla ajatuksella minäkin katson niitä isoja rintoja tai miehen luonottoman isoja lihaksia. Ei ne minun mielestäni ole kiihottavat mutta voihan tietenkin olla että sinun miehesi kiihottuu juurikin isoista?? Epäilen kuitenkin sitä että ne olisi niin merkitykselliset ilman että sinä tietäisit siitä noin niinkuin pikkurintaisena naisena?

      • ukkos tossun alla

        Ei tainnu ukkos olla ihan rehellinen kun pitää noin pieniä tisuja puolustaa.


      • 4+13

        Heh, tää on hassua. Minun kaverilla, joka siis on noin 25v nätti ja hoikka nainen, on todella suuret tissit. Minunkin mielestä ne näyttävät monasti jotenkin tätimäisiltä. Hän on nuorekas monella tavalla, mutta olisi mielstäni nuorekkaampi, ja niinkuin Kerronpasulle sanoi, kokonaisuutena miellyttävämpi silmään vähän pienemmillä tisseillä. Mutta kyllä ne miehet tykkää. Musta tuntuu että jotkut miehet ei katsokaan kokonaisuutta, ne näkee vaan ne tissit tai takapuolen, ja muu hämärtyy :D Siis ei kaikki, mutta aika useat kuitenkin. Useammin sellaiset joilla ei ole yleisesti kovin hyvä tyylitaju.
        Naiset ehkä useammin katsovat kokonaisuutta, kun heille ne tissit ja persus ei näy sellaisina irrallisina juttuina. Ainakaan niin usein. (Ja vaikka heillä olisisikin huono tyylitaju) Voisikohan tässä olla perää?


    • voisko olla

      Jospa niitä ei imetetty tissistä tarpeeksi nuorena.

    • suomuurahainen1

      Koska he ovat miehiä! ... ja koska moni mies loppujen lopuksi pitää isoista rinnoista vaikka kuinka muuta väittäisi. Tai on ainkain utelias ja haluaisi päästä kerran kokeilemaan ;-p

    • refdsfdssdf

      Tottakai poikkeukselliset asiat herättävät kiinnostusta. Jos näen erittäin suuret rinnat niin toki niitä vilkaisen, vaikka en suurista rinnoista edes ole juurikaan kiinnostunut.

    • aika tärkeät

      Tässä tutkimuksessa miesten katseiden kohteena rinnat ovat kolmanneksi katsotuin osa-alue naisessa. Silmät ovat ykkösenä.

      http://m.iltalehti.fi/nainen/2013091017470319_na.shtml

    • pikkeava

      Se on joillekkin riesa se tuijottelu. Minulla on komea ilmeisesti hyvänmallinen levelä peppu.
      Sitä tuijotetaan ja osa miehistä kehuu ihan riesaksi asti.
      Tuskinpa kaikki miehet tykkää leveälanteisesta naisesta, mutta kääntää varmaan niidenkin katsett jotka ei siitä välttämättä niin tykkää.
      Sama juttu varmaan isojen rintojenkin kanssa, kun on poikkeavampi niin sitä katsotaan. Ja varsinkin jos on pukeutumisellaan vielä korostanut peppua tai rintoja!
      Katsellaanhan sitä esim. jos nainen on kalju tai naisella on erityisen pitkät hiukset.

    • rthrthrthrthrthrthrt

      Kyllä ne naisetkin katsovat, tosin suurin osa arvostellen tai kateellisena.

    • Neiti X

      Onko pienirintainen massaa? Minusta suurimmalla osalla naisista on pullea keskikoko tai iso rintavarustus. Pienirintaisia tuntuu olevan vähemmän, kuten todella isorintaisia. Kuitenkin miehet katsovat naisten rintoja, mutta pientä ei.

      Tämän perusteella minusta vain vaikuttaa siltä, että pieniä rintoja ei katsota koska niitä ei koeta mielenkiintoisiksi. Joten luulen tässä kohtaa olevan ilmiön, että sitä katsotaan mikä kiinnostaa ja mahdollisesti miellyttää. Miehet on kiinnostuneita rinnoista (meidät laudat voi jättää siis ulkopuolelle) ja naiset vertailevat itseään muihin - aina. On tullut sellainen fiilis, että isompirintainen nainen tuntee olevansa vahvoilla.

      • Häh!??!

        Missä sinä muka näet enemmän iso- kuin pienirintaisia? Kerro heti =P

        Minusta kyllä näkee melkein vaan pieni- ja keskikokoisilla rinnoilla varustettuja, ainakin täällä pääkaupunkiseudulla?


      • Neiti X
        Häh!??! kirjoitti:

        Missä sinä muka näet enemmän iso- kuin pienirintaisia? Kerro heti =P

        Minusta kyllä näkee melkein vaan pieni- ja keskikokoisilla rinnoilla varustettuja, ainakin täällä pääkaupunkiseudulla?

        No juuri täällä pääkaupunkiseudulla näkee enimmäkseen pulleaa keskikokoa ja isoja.

        Niin ja silikoneja. Täällä tosin juostaan eniten turhuuksien perässä (merkkituotteiden, ulkonäön, rahan, stockalta ostettu Valion maitokin maistuu paremmalta, kun maksaa enemmän).

        Mutta reaktosi perusteella isot on mielenkiintoisimmat, kun pyydät heti kertomaan missä niitä on.

        Huvittaa, että täällä olevassa Miss Universum keskustelussa miehet ihailee isoilla rinnoilla varustettuja tyttöjä, joista suurimmalla osalla on silikonit. Miksi ihmeessä tässä keskustelussa väitetään, että isoja rintoja vain katsotaan koska kiinnittävät ulokkeena vain huomion?? Eli kyse ei ole miesten puolelta muka viehtymyksestä!!!


      • Voi tyttö hyvä
        Neiti X kirjoitti:

        No juuri täällä pääkaupunkiseudulla näkee enimmäkseen pulleaa keskikokoa ja isoja.

        Niin ja silikoneja. Täällä tosin juostaan eniten turhuuksien perässä (merkkituotteiden, ulkonäön, rahan, stockalta ostettu Valion maitokin maistuu paremmalta, kun maksaa enemmän).

        Mutta reaktosi perusteella isot on mielenkiintoisimmat, kun pyydät heti kertomaan missä niitä on.

        Huvittaa, että täällä olevassa Miss Universum keskustelussa miehet ihailee isoilla rinnoilla varustettuja tyttöjä, joista suurimmalla osalla on silikonit. Miksi ihmeessä tässä keskustelussa väitetään, että isoja rintoja vain katsotaan koska kiinnittävät ulokkeena vain huomion?? Eli kyse ei ole miesten puolelta muka viehtymyksestä!!!

        "No juuri täällä pääkaupunkiseudulla näkee enimmäkseen pulleaa keskikokoa ja isoja."

        Kertoisitko tarkemmin missä päin? Vantaalla olen ehkä välillä saattanutkin törmätä ja kyllä kai Helsingin Kalliossakin, mutta Espoossa, niin ei helvetissä ainakaan ole.

        "Niin ja silikoneja. Täällä tosin juostaan eniten turhuuksien perässä (merkkituotteiden, ulkonäön, rahan, stockalta ostettu Valion maitokin maistuu paremmalta, kun maksaa enemmän)."

        Mistä sinä tiedät onko niillä silikonit? Ettet nyt vaan toivottavasti väitä että niitä ei ole melkein kellään!

        "Mutta reaktosi perusteella isot on mielenkiintoisimmat, kun pyydät heti kertomaan missä niitä on."

        Noniin, ja se onkin vasta minun mielipide!

        "Huvittaa, että täällä olevassa Miss Universum keskustelussa miehet ihailee isoilla rinnoilla varustettuja tyttöjä, joista suurimmalla osalla on silikonit. Miksi ihmeessä tässä keskustelussa väitetään, että isoja rintoja vain katsotaan koska kiinnittävät ulokkeena vain huomion?? Eli kyse ei ole miesten puolelta muka viehtymyksestä!!!"

        Mistä sinä tiedät ettei niistä edes jotkut tykkää pienistäkin rinnoista kanssa? Ja mielestäni täälläkin miehet on sanonut ettei pidä välttämättä edes ollenkaan, vaikka herättääkin huomion. On lähinnä vaan median luomaa harhaa että kaikki tai 95% miehistä tykkää vain isoista.


    • 22+0

      Jätäppä ne rintaliivit pois. Mikään ei ole parempaa kun pienemmät rinnat joissa nännit nöpöttää etiäpäin paidan läpi. Ja katseita satelee sinullekkin aivan varmasti!!!
      Kauneimmat rinnat mitä olen nähnyt on olleet pienirintaisia .

      • Näinhän se on

        Pienet rinnat ovat paljon seksikkäämmät kuin roikkurinnat.


    • 15+1

      Isot tissit hoikalla naisella ovat hypnoottiset. Niissä on varmaan jotain alkeellista äidin voimaa, joka vetää. Isotissinen nainen on hyvä imettäjä ja turva jälkeläisille. Korkea estrogeenitaso korreloi rasvan jakautumiseen tissien ja peppujen seutuun. Isojen tissien tuijottelu ei siis ole itsetarjoitus vaan seuraus naisen kokonaisvaltaisesta geneettisestä erinomaisuudesta.

      • Run rabbit run

        Nimenomaan hypnoottiset.
        Voisin katsella tämän x videon vieressä pyörivää mainosta vielä toisenkin viikon.
        Mielestäni siinä on oivan kokoiset rinnat jotka liikkuvat juuri niinkuin rintojen pitää. Tähän ei silkkarit pysty. Itse video on aika p..stä


      • Run rabbit run

      • tuo se on

        Synnytykseen isot tisut ja hyvät lanteet.


      • Tulee katottua!

        Osot tissit hoikalla naisella on koomiset! Väittääkö joku että suhteettoman suuret tissit olisi kauniit? Kyllä niitä kieltämättä tulee tuijotettua ja päässä liikkuu ajatus että mikä ihme tota muijaa vaivaa...varsinkin jos ne on silarit.


      • ai tällaiset vai?

      • fakta

        Öööö... Useissa tutkimuksissa on todistettu, että pienirintaisilta heruu enemmän maitoa. Kumma juttu, mutta useimmiten ne, joilla ei maito riitä, ovat isorintaisia.


    • Sinkkumies 46

      Ei kaikki katsele. Minä en katsele isoja enkä pieniä rintoja!

    • Teinien hommaa

      Tuo kuuluu vain teinien tai heidän älyllisellä tasollaan olevien miesten kotkotuksiin.. eivät ole vielä riittävän vieroitettuja rintaruokinnasta. Etsi aikuinen mies.

      • eiköhän tuo

        Ole kaikilla paitsi kaltaisillasi homppeleilla ihan yleinen piirre.


    • 9+11

      Mitä sitten? Antaa miesten vapaasti katsella, ei se minua haittaa. Oma mieheni tykkää isorintaisista naisista eikä mulla tulisi mieleenkään kieltää katsomasta. Katselee kunnes katselunälkä on tyydytetty ja keskittyy sitten muihin asioihin. Katson itsekin vaikka ihan toisella silmällä kuin miehet, en kiihotu rinnoista, naiset kyllä tarkkailee rintoja paljon enemmän kuin miehet, ihan oikeasti.

      Sit erikseen on ne naiset jotka oikein esittelevät rintansa, haluavat huomiota sekä miehiltä että toisilta naisilta. Nämä nyt enimmäkseen huvittaa, on se niin läpinäkyvää käytöstä.
      Ei kannata antaa asian häiritä, ole kuin et huomaisikaan, helpottaa omaa elämääsi erittäin paljon.

    • 1+1

      Pienet rinnat on ihan yhtä hyvät kun isotkin, nuorena tuli katseltua isoja,ja vaikka mitä. mutta kauniita ne on molemmat,, kunhan ei vaan roiku hirveesti. Enemmän isot on siinä esillä ja ne tulee tietysti huomattuakin.

      • valitan

        Tuo ei biologisesta näkökulmasta katsottuna pidä paikkaansa.


      • lollolll
        valitan kirjoitti:

        Tuo ei biologisesta näkökulmasta katsottuna pidä paikkaansa.

        Vähän biologiasta :) Rasvakudoksella eli läskillä ei imetetä ainuttakaan lasta. rintarauhaset tuottaa jälkeläisille maitoa, eikä rintarauhasilla ole mitään tekemistä rintojen koon kanssa.paitsi sen verran että raskauden aikana rinnat hieman pyöristyvät sillä maitorauhaset turpavat ja valmistuvat tuottamaan jälkeläisille ravintoa.
        Ja lisää biologiaa,, naisen elimistössä tapahtuu muutoksia raskauden jolloin nainen hieman pyöristyy raskauden aikana , eli nainen on sitten "hyvässä kunnossa" ja voimissaan lapsen synnyttyä.


      • niitänäitä
        lollolll kirjoitti:

        Vähän biologiasta :) Rasvakudoksella eli läskillä ei imetetä ainuttakaan lasta. rintarauhaset tuottaa jälkeläisille maitoa, eikä rintarauhasilla ole mitään tekemistä rintojen koon kanssa.paitsi sen verran että raskauden aikana rinnat hieman pyöristyvät sillä maitorauhaset turpavat ja valmistuvat tuottamaan jälkeläisille ravintoa.
        Ja lisää biologiaa,, naisen elimistössä tapahtuu muutoksia raskauden jolloin nainen hieman pyöristyy raskauden aikana , eli nainen on sitten "hyvässä kunnossa" ja voimissaan lapsen synnyttyä.

        Ei taida lantionlevydelläkään olla merkistystä synnytykseen. Tiedän naisia jotka on keisarinleikattu lantionahtauden vuoksi , vaikka naisella oni leveä lantio? Johtusko siitä miten luusto on muodostunut? Tiedän myös kapealanteisia naisia joilla on on synnytys tapahtunut todella nopeasti, jopa liian nopeasti.


      • hmmm miehet
        niitänäitä kirjoitti:

        Ei taida lantionlevydelläkään olla merkistystä synnytykseen. Tiedän naisia jotka on keisarinleikattu lantionahtauden vuoksi , vaikka naisella oni leveä lantio? Johtusko siitä miten luusto on muodostunut? Tiedän myös kapealanteisia naisia joilla on on synnytys tapahtunut todella nopeasti, jopa liian nopeasti.

        Mutta isokikkeliset miehet on parhaita siittämään lapsia


    • ujynrhbegtfvs

      Kyllä miehet katsovat myös pieniä rintoja, ja keskikokoisia. Miehet katsovat myös pieniä, isoja ja keskikokoisia perse.tä. Miehet katsoisivat myös ajeltua tai ajamatonta, tai osittain ajeltua häpyä, jos kaupungil näkyis..

      • niih niih

        Otahan ne lääkkeesi ja kirjoita sitten.


      • ujynrhbegtfvs
        niih niih kirjoitti:

        Otahan ne lääkkeesi ja kirjoita sitten.

        Onko sinulla pieni penis?


    • F70

      Sulla taitaa olla pikkasen huono itsetunto kun tuollainen sua vaivaa. Miehet katselee aina naisten tissejä ja peppua. Se on aika luonnollista ja siihen törmää joka paikassa. Uskotelkaa itsellenne mitä tahansa mutta kokemuksesta tiedän et siellä vaimon/tyttöystävän selän takana voi se miehen tuijotus olla jopa törkeää...

      Ja isot rinnat ei aina roiku, kun on suhteellisen siro muuten eikä niillä ole ruokittu jälkeläisiä, niin ihan hyvin ovat säilyneet (ikää on kuitenkin 35 ja ihan luomuna mennään).
      Meidän perheen naisilla on kaikilla kurvigeenit kohdillaan, on kunnon rinnat ja pyöreät (ei leveät kuitenkaan) peput. Meidän ikähaarukka 29-60 ja miehet tuijottaa aina.

      • ellinoora27

        heips
        Minulla ei ole isoja rintoja, miehet pitävät minua silti ihan kauniina ja kyllä minua katsellaan ja kehuttukkin on ja rinnatkin on kuulemma tosi nätit ja seksikkäät :)
        En koe että pitäisi olla isot mitkään isot.
        Hihi kuvitellaankohan me naiset aina että vain juuri minua katellaan :) kun minusta ainakin tuntuu että juuri tämäntyyppistä naista juuri tykätään katella:)


      • mies sanoo
        ellinoora27 kirjoitti:

        heips
        Minulla ei ole isoja rintoja, miehet pitävät minua silti ihan kauniina ja kyllä minua katsellaan ja kehuttukkin on ja rinnatkin on kuulemma tosi nätit ja seksikkäät :)
        En koe että pitäisi olla isot mitkään isot.
        Hihi kuvitellaankohan me naiset aina että vain juuri minua katellaan :) kun minusta ainakin tuntuu että juuri tämäntyyppistä naista juuri tykätään katella:)

        mitä vaan saadakseen pildee...


      • Lihaksikas urheilijamies

        Kyllähän naisellisen naisen ominaisuuksiin kuuluu kaikki sellainen, mitä miehellä ei ole. Siksi muodokas nainen kiinnostaa. Puhdasta biologiaa.


      • bläää blääääää
        mies sanoo kirjoitti:

        mitä vaan saadakseen pildee...

        niin eli kehuu kaikenkokoisia rintoja

        tämäkin ihan turhaa paskan jauhantaa, kun eipä ne miehetkään aina ole hyvin varusteltuja ja lihaksikkaita ja makuja on monia, näyttäävät kelpaavan!!!! Sitä biologiaaaaaaaa


    • jepsj1

      Hot nainen minusta on siro, hoikka urheilullinen, tiukkapeppuinen, kiinteä paketti.ja rinnat on kiinteät ja pyöreet ja sellaisilla naisilla on pienet rinnat, ne on hyvännäköiset.
      Roikkuvat tissit ja vatsamakkarat on turn off naisessa.
      Toki katson naista kun naista, mutta silmääni miellyttää erityisesti timmit, hoikat naiset.

    • lidlin ikea

      Kyllähän sitä tulee katsottua pieniäkin rintoja, että "ompas siinä miehekäs nainen" :D

    • Joku mies

      Isot rinnat kiinnittävät herkästi huomion ja jos ne ovat isot ihan luonnostaan ja niiden koko on kuitenkin kohtuuden rajoissa (kuten yleensä kyllä on), niin on niitä myös miellyttävää (ja houkuttelevaa) katsella. Luonnottomien silikonipallojen tai muuten vaan suhteettoman isojen jättirintojen kohdalla on siis toisin, ne eivät ainakaan minusta ole mikään ilo silmälle vaikka tottakai nekin huomiota herättävät.

      Samaan tapaan seksikäs lantionseutukin kiinnittää huomion ja on ilo katsella.

    • realismia kehiin

      Kaikenlainen normaalista poikkeava herättää huomiota. Samoin ihmiset tuijottavat myös poikkeuksellisen isoja korvia, cp-vammaisia tai umpihumalaisia. Näin se vaan on.

      • Ai?

        Minkä mukaan isot eivät ole normaalit? Vai tarkoititko vaan ettei ole sitten normaalin yleinen näky?


      • realismia kehiin
        Ai? kirjoitti:

        Minkä mukaan isot eivät ole normaalit? Vai tarkoititko vaan ettei ole sitten normaalin yleinen näky?

        Normaalilla en tarkoittanut sairasta, vaan sitä, että poikkeaa merkittävästi valtavirrasta


      • r k
        realismia kehiin kirjoitti:

        Normaalilla en tarkoittanut sairasta, vaan sitä, että poikkeaa merkittävästi valtavirrasta

        Siis normaalista poikkeavalla :)


    • ytrytryrghffhg
    • sarana55

      lautarintaisessa ei ole mitään katsottavaa :(

    • tämmöttismiäs

      Oliskohan siitä samasta syystä kuin ihmiset katsovat isoa mainostaulua pysäkillä eivätkä sitä pientä A5-kokoista viereiseen lyhtypylvääseen liimattua julistetta?

    • B+B

      Kyllä sitä katsoo että isot on, ei niitä voi olla huomaamatta , varsinkin jos ovat esillä, niinkuin useiiimiten isorintaiset pukeutuvat ja harva suomalinen isorintainen on kropaltaan kaunis, yleensä sitä löysää rasvaa on myös mahassa .Se että on isot rinnat ei tee naisesta seksuaalisesti haluttavaa. Timmi treenattu vartalo, kiinteät hyvät rinnat on seksikästä, koolla ei ole väliä, mutta riippuvat rinnat on turn off. Kuulkaas naiset, kaikki rinnat on seksikkäitä jos ne vaan on hyvän malliset, rintojen koolla ei ole merkitystä, kokonaisuus ratkaisee!

      • Muodokas, fiksu, lämmin

        Minä olen blondi, isot kiinteät rinnat, 173 cm/55 kg, ei läskiä. Lisäksi en ole ruma muutenkaan. Olen myös akateeminen ja viisautta ja hyvää sydäntä arvostava
        Naiset ovat aina olleet minulle kateellisia ja yrittäneet kampittaa. Vielä nykyäänkin-olen 38 monet naiset ovat esim. puhumassa selän takana pahaa. Erityisen kivuliasta muille naisille näyttää olevan naisellisen ulkokuoren ja fiksuuden yhdistelmä.


    • juh

      Taitaa naiset mouruta rinnoista enemmän kun miehet, tunnustaa että enemmän ovat naisille ne kokojutut tärkeitä.
      Pienet pystyt rinnat ei haittaa sillä ne ovat usein härskin kauniit.

    • 8+543

      "Mistä sinä tiedät ettei niistä edes jotkut tykkää pienistäkin rinnoista kanssa? Ja mielestäni täälläkin miehet on sanonut ettei pidä välttämättä edes ollenkaan, vaikka herättääkin huomion. On lähinnä vaan median luomaa harhaa että kaikki tai 95% miehistä tykkää vain isoista."

      Aivan. Eipä mediassa pahemmin näy pienirintaisia, miksi??? Naisten kuvia näkee mediassa enemmän ja tottahan toki se rintojen jonkinlainen koko tulee siinä esille, sitä ei aina tiedä onko sitten luomua vai tekotissiä.

      Eiköhän miehetkin alkaisi ymmärtämään naisia, jos he pukeutuisivat tiukkoihin trikoohousuihin niin, että naiset saisivat jonkinlaisen kuvan minkäs kokonen se varustus mahtaa olla. Saattaisipa pienemmän varustuksen omaavilla miehillä itsetunto mahdollisesti pudota, vaikka toki lepotila ei kaikea kerro. Tämä oli nyt vain naisen heitto. Kyllä olen ilman rintojakin kelvannut. Ei liikuta minua jos joku ei pidä laudoista. En terveydelleni mitään mahda.

      • Noniin ja taas

        "Aivan. Eipä mediassa pahemmin näy pienirintaisia, miksi??? Naisten kuvia näkee mediassa enemmän ja tottahan toki se rintojen jonkinlainen koko tulee siinä esille, sitä ei aina tiedä onko sitten luomua vai tekotissiä."

        Höpö höpö. Kyllä näkyy, tosi paljonkin! Iltalehdissä ja sanomissa ties ketäkin pienirintaisia valittu maailman seksikkäimmiksi ja muutenkin ylistetty. Mitä nyt ainakin ekana tulee heti mieleen Kiira Korpi.

        Vai yritätkö trollata? Tai kenties muuten vaan epätoivoinen? :D

        "Saattaisipa pienemmän varustuksen omaavilla miehillä itsetunto mahdollisesti pudota, vaikka toki lepotila ei kaikea kerro."

        Ja kun itseasiassa miten sinä voit miehen kalua edes muutenkaan verrata naisen rintoihin? Miehen kaluhan nyt on lähinnä enemmän käytännön väline millä tuotetaan tyydytys ja mikä enemmänkin riippuu kyllä taidoista ja vähän naisen vastakappaleestakin. :)
        Rinnat onkin taas enemmänkin vaan lähinnä esteettinen juttu. Minusta vähän enemmänkin sama juttu kun miehellä lihakset.


      • erään mielipide
        Noniin ja taas kirjoitti:

        "Aivan. Eipä mediassa pahemmin näy pienirintaisia, miksi??? Naisten kuvia näkee mediassa enemmän ja tottahan toki se rintojen jonkinlainen koko tulee siinä esille, sitä ei aina tiedä onko sitten luomua vai tekotissiä."

        Höpö höpö. Kyllä näkyy, tosi paljonkin! Iltalehdissä ja sanomissa ties ketäkin pienirintaisia valittu maailman seksikkäimmiksi ja muutenkin ylistetty. Mitä nyt ainakin ekana tulee heti mieleen Kiira Korpi.

        Vai yritätkö trollata? Tai kenties muuten vaan epätoivoinen? :D

        "Saattaisipa pienemmän varustuksen omaavilla miehillä itsetunto mahdollisesti pudota, vaikka toki lepotila ei kaikea kerro."

        Ja kun itseasiassa miten sinä voit miehen kalua edes muutenkaan verrata naisen rintoihin? Miehen kaluhan nyt on lähinnä enemmän käytännön väline millä tuotetaan tyydytys ja mikä enemmänkin riippuu kyllä taidoista ja vähän naisen vastakappaleestakin. :)
        Rinnat onkin taas enemmänkin vaan lähinnä esteettinen juttu. Minusta vähän enemmänkin sama juttu kun miehellä lihakset.

        ai sen koollako ei muka ole naisille merkitystä. jos sitä ei voi mitenkään verrata naisen rintoihin, niin, okei, miehille kelpaa siis täysin tissitön nainen. kummatkin ovat osa ihmisen eroottista kiinnostavaisuutta, miehellä saattaa halut pudota jos naisella ei ole tarpeeksi isot hinkit ja vastaavasti nainen ei käy niin kuumana pieni kaluisiin miehiin, ei se ole pelkästään mikään käytännönväline, koolla ON väliä


      • Voi jestas
        erään mielipide kirjoitti:

        ai sen koollako ei muka ole naisille merkitystä. jos sitä ei voi mitenkään verrata naisen rintoihin, niin, okei, miehille kelpaa siis täysin tissitön nainen. kummatkin ovat osa ihmisen eroottista kiinnostavaisuutta, miehellä saattaa halut pudota jos naisella ei ole tarpeeksi isot hinkit ja vastaavasti nainen ei käy niin kuumana pieni kaluisiin miehiin, ei se ole pelkästään mikään käytännönväline, koolla ON väliä

        No jos sinä kuule vaadit mieheltä isoa kalua niin siinä vaiheessa minä sitten alan sinulta vaatimaan tiukempaa alapäätä. Siitä se kalun tuntuvuus kun kanssa riippuu ja on muutenkin aivan eri asia miltä se näyttää, kun tuntuvuus saattaakin olla jo sitten eri luokkaa, jos iso vaikka sattuukin tai ei sitten osaa käyttääkään sitä.

        Äly hoi!


    • 6kujyhtgrfedw

      Useimmat miehet katsovat myös keskikokoisia ja pieniä rintoja. Mikäli puhutaan poikkeuksellisen isoista rinnoista, niitä katsotaan niiden poikkeuksellisuuden vuoksi, ihan samoin kuin Ferraria katsotaan useimpien kaupunkien kaduilla.

      • Muodokas seksikkäin

        Kyllähän muodokas nainen on mielenkiintoisempi kuin pojan mallinen. Näin heteromiehen näkökulmasta.


      • toi ota
        Muodokas seksikkäin kirjoitti:

        Kyllähän muodokas nainen on mielenkiintoisempi kuin pojan mallinen. Näin heteromiehen näkökulmasta.

        Nimenomaan, ja Ferrari on mielenkiintoisempi kuin Lada.


    • ihailua

      Se huomion saaminen ei aina tarkoita ihalua.
      Spusuhtaisuus naisessa on kaunista, minä itse tykkään sopusuhtaiseta vartalosta tisseineen päivineen.

    • 75E

      Jos kaula-aukko on iso, niin kyllä se kerää katseita. Tietty mitä enemmän vakoa näkyy, huomio on taattu. Oma ukkoni ei ainakaan katso minua silmiin, kun keskustelemme, jos asuvalintani on "väärä". :D

    • Eivoiolla

      Kerran töissä eteeni tuli miesasiakas jonkinlaisissa pyöräilyshortsin tapaisissa ja olen kyllä sata varma että miehellä oli pöksyissään kurkku foliossa. Ei sitä voinut olla tuijottamatta mutta ei se kyllä innostanutkaan siinä mielessä ! Oli melkoinen näky ! Ymmärrän kun tuijotetaan jotain isoa ja esille tulevaa kun ei voi muutakaan.

      • nenmee

        Minkähän takia se oli foliossa?


      • tästä syystä
        nenmee kirjoitti:

        Minkähän takia se oli foliossa?

        sillä foliolla saa lisää paksuutta kun käärii monta kerrosta


      • mfrhmhn
        tästä syystä kirjoitti:

        sillä foliolla saa lisää paksuutta kun käärii monta kerrosta

        Kyl se peruskurkku ihan tarpeeks paksulta näyttäs ilmankin...


    • proud

      Haittaahan ne isot rinnat ja ovat tielläkin joskus, mutta olen tottunut niihin ja ne on omat ja sitä paitsi kauniit ja mukavan tuntuiset! Olen sinut itseni kanssa enkä vaihtaisi. Sitä paitsi itseä imartelee monesti jos komeat miehet katsookin. ;)

    • ibu5dd

      Elä yleistä, jotkut ihmiset (miehet)
      tykkää enenpi pienistä ;)

      • MH( . )( . )

        Muodokas,Isorintainen=paras!


    • siksi.

      Se on biologiaa ja täysin luonnollista.

      • hrbgevfwcrde

        Johtuu pelkästään siitä, että isot rinnat poikkeaa normaalista, ja siks niitä katsotaan. Ihan samalla tavalla tuijotetaan 220-senttistä miestä, 150-kiloista naista, lasta, jolta puuttu toinen silmä, koiraa, jolla on vain kolme jalkaa jne jne jne


      • ei johdu
        hrbgevfwcrde kirjoitti:

        Johtuu pelkästään siitä, että isot rinnat poikkeaa normaalista, ja siks niitä katsotaan. Ihan samalla tavalla tuijotetaan 220-senttistä miestä, 150-kiloista naista, lasta, jolta puuttu toinen silmä, koiraa, jolla on vain kolme jalkaa jne jne jne

        Kuitenkin kyse on biologiasta. Tuskin aloituksessa mistään mutanttitisseistä oli kyse.

        http://www.sciences360.com/index.php/women-with-large-breasts-are-smarter-5924/

        "A leading research website found that just 17 percent of 1,650 male respondents thought the ideal breast size for a woman is below a C cup. A whopping 83 percent wanted a woman with larger, or significantly larger breasts."


      • nybtrvew
        ei johdu kirjoitti:

        Kuitenkin kyse on biologiasta. Tuskin aloituksessa mistään mutanttitisseistä oli kyse.

        http://www.sciences360.com/index.php/women-with-large-breasts-are-smarter-5924/

        "A leading research website found that just 17 percent of 1,650 male respondents thought the ideal breast size for a woman is below a C cup. A whopping 83 percent wanted a woman with larger, or significantly larger breasts."

        No, itse asiassa miehet katsovat tissejä kuin tissejä, pieniäkin tissejä katsotaan


      • percu
        ei johdu kirjoitti:

        Kuitenkin kyse on biologiasta. Tuskin aloituksessa mistään mutanttitisseistä oli kyse.

        http://www.sciences360.com/index.php/women-with-large-breasts-are-smarter-5924/

        "A leading research website found that just 17 percent of 1,650 male respondents thought the ideal breast size for a woman is below a C cup. A whopping 83 percent wanted a woman with larger, or significantly larger breasts."

        Käännä tuo suomeksi


      • iläkkä
        ei johdu kirjoitti:

        Kuitenkin kyse on biologiasta. Tuskin aloituksessa mistään mutanttitisseistä oli kyse.

        http://www.sciences360.com/index.php/women-with-large-breasts-are-smarter-5924/

        "A leading research website found that just 17 percent of 1,650 male respondents thought the ideal breast size for a woman is below a C cup. A whopping 83 percent wanted a woman with larger, or significantly larger breasts."

        Miksi ei ollut niccinä 17 8 tms. tällä kertaa?


      • sdsdf
        nybtrvew kirjoitti:

        No, itse asiassa miehet katsovat tissejä kuin tissejä, pieniäkin tissejä katsotaan

        Joo, mutta tilastollinen ja biologinen fakta nyt vain sattuu olemaan se, että yleensä miehet preferoivat suhteessa isoja rintoja. Aivan samoin kuin miehet pitävät yleisesti ottaen enemmän hoikista, pitkähiuksisista jne.

        "Other research studies in the past have shown that most men prefer larger-breasted women. The researchers of those studies concluded that the preference for well-endowed females was somehow linked to natural selection."


      • 17+8 tms.
        iläkkä kirjoitti:

        Miksi ei ollut niccinä 17 8 tms. tällä kertaa?

        Noin. Oletko nyt tyytyväinen?


    • 7+0

      15v naimisissa ja lapsia on kolme. Mies on aina tykännyt pienistä koska ne on kuulemma estettisesti kauneimmat. Suhteen aikana en ole havainnut mieheni milloinkaan osoittaneen kiinnostusta isorintaisia naisia kohtaan. Monenlaisia makuja on näittenkin asioitten suhteen. Koskaan ei ole tullut tunnetta että minulla pitäisi olla isommat rinnat.

    • 9+17

      Kokonaisuus tietysti ratkaisee aina, mutta tietysti kauniskasvoinen ja kaunisvartaloinen nainen on 10 :n arvoinen, jos sattuu olemaan vielä isoilla ja kiinteillä luomutisseillä varustettu.

    • mies+-50

      Rinnoilla ei ole tekemistä naisen kiihkeyden kanssa, ei todellakaan ole. Pienirintaisen rinnat kokemuksen mukaan reagoivat paljon enemmän kuin parin litran melonit.

    • oli mies tai nainen

      Miten tämä asia voi olla kenellekään aikuiselle heteroseksuaalille mysteeri?

    • Anonyymi

      varmaan oli venäläinen houkutus- irina, tarkoitus oli hämätä rehtiä suomalais- hiihtäjä- soturia ettei vartioisi suomen rajaa. . .

    • Anonyymi

      Harvoin näkee isoja tissejä

    • Anonyymi

      Katson isoja tissejä, koska rakastan niitä. Maailmassa on paljon hienoja asioita, mutta naisten isot rinnat ovat ehdottomasti siellä kärkipäässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe