Salkkareiden Isabella (Kirsi Ståhlberg)

salkkarittttt

16

2038

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erotic vegetable

10/10 rengastaisin.

• nooh jaah

Muodot korvaa puutteet pituudessa.

• kslj

Mitkä puutteet?

• 3+2

no kyllähän tuossa turhaa löysyyttä on. näkee ettei liikuntaa juuri harrasta.

• noumokker

Tasan tarkkaan harrastaa ja löysyyttä sulla on reijässäsi ja elimessäsi.

• fdsfdvcxfds

Voisi olla nätti nainen jos olisi pitänyt nuoresta asti kropastaan huolta.

• Turhaa valitusta

Onhan Kirsi edelleen nätti vaikkei huippumallin mitoissa olekaan. Vielä vähän treeniä niin hyvä tulee.

• hjkhkjhjk

Ihan nätti joo. Treeniä tosiaan vähän kaipaisi niin kuin suurin osa suomalaisista.

• elkee hulluja puhutk

No ei kyllä kaipaa treeniä yhtään.! Viimeisin lehtikuva tältä päivältä osoittaa, että ihana pehmeys on katoamassa. Nainen on parhaimmillaan niin kuin tämän kuvasarjan viimeisesssä kuvassa. Sopivasti pehmeyttä niin onpas mukava taputella.;)

• tosiaanko

Siis täh? just luin haastattelun, jossa kertoi koko lapsuutensa ja nuoruutensa harrastaneensa balettia. Käsittääkseni aika rankka laji fyysisesti. Nykyään treenaa ja juoksee 6xviikossa. Ja tämäkö on OIKEASTI teistä liian vähän?!? Minusta se on paljon :-D

• munapilluahhahh

Pakko sanoa että lukeutuu suomen kaunempiin naisiin ,aivan ihana kroppa ! Täydellinen nainen,mitään en muuttaisi. Suomalaiset lauta akat on kateellisia nähtävästi ku ei kukaan edes vilkaise teitä.

• h56vgc4fxd

Hyvä on, ehkä jonkin verran lihaksia enemmän sais olla mun makuun,mut ei missään tapaukses oo lihava.

• Kipumuna

Naisin ihan aamusta iltaan. Panemiseen tehty nainen.

• isabellaonkuuuma

Panisin!!!!kaikkiin reikiiin ja nännejä imisin ja tisseillä leikkisin

• upea naaras

punainen mekko sopii hänelle kaunis nainen kelpaisi mutta ennen oli seksikkäämpi ja naisellisempi kelpaa nytkin mutta ennen kelpasi paremmin

• Anonyymi

Työntäisin kieltä anaaliin antaumuksella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      273
      2834
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      40
      2259
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1977
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1697
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1355
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1297
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1169
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1126
    Aihe