Ajattelin kertoa ja varoittaa muita miehiä että sokkotreffit eivät tiedä hyvää ainakaan omassa ikäluokassani. Itse olen 31 vuotias mies, hyvin koulutettu ja ulkonäköäkin oikeasti siten ettei peilin edessä tarvitse yhtään hävetä.
Olen nyt viime aikoina treffannut useamman 25-32 vuotiaan naisen siten ettei kuvia ole etukäteen vaihdettu vaikka olen kyllä itse ehdottanut. Naiset ovat siis itse ehdottaneet sokkotreffejä ja itse noin yleisesti toiset hyvin huomioonottavana ja hyväluonteisena olen sitten suostunut.
Karu fakta on ollut se että näillä kuvaansa pihtaavilla naisila ei aikuisten oikeasti ole ollut tasan yhtään ulkonäköä, siis positiivisessä mielessä. Itse en ole edes erityisen pinnallinen mutta silti sanottava että nämä naiset ovat olleet aika "jäätäviä" Olisin kyllä itse jättänyt nämä kaikki sokkotreffit väliin jos olisivat kuvansa etukäteen antaneet.
Naisille tuntuu nyky-yhteiskunnassa olevan niin kova paikka näyttää hyvältä että jos on vähänkin rumempi niin ei ainakaan näin netin kautta seuraa hakiessa sitä kuvaa haluta paljastaa vaan koko totuus vasta sitten kerralla.
Jos nyt hieman tarkemmin valotan millaisia on esimerkiksi parin viimeisen kerran deitit olleet niin toisella oli ihan helvetin karmeat sekaväriset hiukset ja joku jäätävä pitkä letti roikkui vielä edessä. Siihen lisäksi vielä toisella puolen kasvoja ihan pirusti pieniä luomia ja ärrävika puhuessa. Tämä antoi itsestään mailien perusteella sellaisen aivan normaalin oloisen kuvan vaikka lähinnä muistuttu jotain metallifestareilla hilluvaa puolipunkkaria.
Toinen oli sitten vaalea hiuksinen pyöreä nainen. Normaalisti ihmisen nenän sieraimethan ovat alas päin, oli kyllä oikeasti naurussa pitelemistä meinaan tällä naisella sieraimet olivat ihan oikeasti suoraan eteen päin aivan kuin seinän pistorasiassa, tuli mieleen että onko oikeasti juossut päin seinään tms. Kyseisellä naisella oli myös muutoin ihan helvetin olematon rintavarustus kehoon nähden joka näytti kieltämättä varsin luonnottomalta.
Eli summasummarum, jos olet mies jolla on oikeasti edes hieman ulkonäköä ja saat baaristakin seuraa niin suosittelen omien kokemusteni valossa ehdottomasti välttämään sokkotreffejä, mitään katseenkestävää saati tuhkimoa siellä ei meinaan vastaan 99 % todennäköisyydellä tule.
Vältä sokkotreffejä!
35
741
Vastaukset
- "pikkasen pyöreä"
Olen vähän vanhempaa ikäluokkaa kylläkin ja useammalla treffeillä käynyt mutta yhdet täydet sokkotreffit missä ei kuvaansa millään suostunut lähettämään ja muutenkaan itsestään kertomaan.
Treffit tein kuitenkin ja sen kertoi ennen että on "pikkasen pyöreä" mutta ei se minua niin suuremmin haittaa jos on vain pikkasen...mutta kun näin livenä niin ne tihruiset sian silmät tapitti sieltä pöhöttyneen naama läskin läpi niin teki mieli kääntyä ympäri samantien mutta juotiin ne kahvit kuitenkin!
Sitten on näitä jotka lähettää hyvä jos tikkuaskin kokoisia kaukaa otettuja kuvia sun muita vastaavia mutta se ihmetyttää miksi ei kerrota tosiasioita ennen treffejä.
Monet ovat tietoisia asioista ja ovat käyneet kymmenillä ja minunkin jälkeen kymmenillä treffeillä niin miksi pitää tuhlata aikaa ja vaivaa puolin ja toisin.
En minä nytt kuuta taivaalta hae ja toivo mutta jotain rajaa kuitenkin. - Vilwa
Mitäs lähdet sokkotreffeille, itse en ainakaan lähtisi. Niin jäätäviä tapauksia on tullut jo kuvienkin kanssa. heh.
- MMMNM
Tää OPn kirjoitus on provo, ainakin siihen tyyliin kirjoitettu, mutta...
Mjoo, kyllä se niin menee, että 99,9% sellaisella, joka piilottelee itseään, on myös jotain salattavaa. Jäljelle jäänneellä osuudella on sitten joku "oikea" syy, esim. työn tai pienen paikkakunnan vuoksi jättää kuva pois - ainakin julkisesta profiilista. Jos ei sitten edes yksityisviestein suostu näyttämään itseään, niin silloin on kyllä jotain vialla.
Itsellä on ollut muutama sokkotreffi aikanaan, ja huonostihan siinä kävi. Keskustelujan kautta alkaa aina muodostamana itselleen jonkinlaista kuvaa toisesta, on se sitten ruuniinrakenteesta tai hiusten muotoilusta, ja useinhan sitten odotukset pettävät tositilanteessa.
Itselläni on myös tosi ikävä tunne pulskia ihmisiä kohtaan. Kun itse olen urheilullinen ja liikunta on elämäntapa, niin miten sellainen ihminen joka on pulska, eikä liiku kuin töihin ja takaisin päivän aikana, voisi kuvitella että meillä olisi mitään yhteistä. Omat aktiviteettinen pyörivät paljonkin nimenomaan liikumisen parissa, ja jos toista ei kiinnosta, niin mistä ihmeestä sitä yhteistä juttua voi lähteä rakentamaan?
Kävin tuota läpi (erään niistä harvoista ja hän oli siis pulska) sokkotreffini kanssa, ja hän kertoi ettei häntä sytytä normaali mies, ja hän haluaa sellaisen harteikkaan ja lihaksikkaan miehen itselleen. Jotenkin hän ei kuitenkaan suostunut tajuamaan että sellaiset miehet haluavat (JA saavat) sellaisia treenattuja misujakin - Eikä heitäkään sytytä pulskat naiset. Hänelle oli jostain jäänyt sellainen mielihalu ja kuvitelma että jossain vielä tulee vastaan sellainen treenattu mies, joka haluaa pullukan. Tokihan noinkin voi käydä, mutta noita miehiä on varmasti ekspotentiaalisesti vähemmän kuin niitä pullukkanaisia, joten good luck with that :)
Mutta, en suoralta kädeltä tyrmäisi sokkotreffejä. Aina voi tulla vastaan joku, joka on se mielenkiintoinen ihminen, eikä aina tarvi loppuelämää varten suunnitella kun näitä treffejä sopii.
Jos nyt itselle tulisi vastaan goottipunkkari, en ehkä kokosi häntä mitenkään viehättävänä, mutta voisin ehkä ystävystyä, käydä keikoilla jne. Tekisin kuitenkin heti alusta selväksi, etten tunne mitään vetovoimaa häneen, ja kyseessä olisi vain ystävyys.Tuli tästä aiheesta mieleen, että hiljattain julkaistiin tutukimus, että sookotreffeiltä ja baarista syntyy onnettomampia ihmissuhteita kuin nettideittien kautta tavanneista. Lue lisää tutkimuksesta blogistani: http://www.e-kontakti.fi/blogi/nettideittailijoilla-onnellisempia-suhteita-tassa-syy/
Syysterveisin,
Heli E-kontakti.fistä
PS. Jos vastaat meille, käytäthän @e-kontakti.fi mainintaa niin löydämme viestisi.
- Unelmien Pokamies
Kaksilla kävin eikä kumpikaan ollut katastrofi. Kumpikin tosin vähän yllättyi tajutessaan ennen treffejä etten kuvaa ollut edes kysynyt. Eli kuvia ei yritetty pantata.
- Sporttinenmies2
Samat kuvaansa sokkotreffeille asti pihtaavat jäätävät tapaukset on myös niitä ketkä eivät siisti alakertaansa sitten tasan yhtään ja naiminenkin on yhtä tuskaa. Kokemuksesta voin sanoa että noilla naisilla on liki poikkeuksetta sellainen s..tanallinen pusikko että Y-Ö-K
- 13+2
Jos olisin aikanaan välttänyt sokkotreffejä, olisi jäännyt monta mukavaa iltaa tai päivää viettämättä mukavassa seurassa ja todellisuudessa nykyinen mieskin saamatta. Kyllä treffit suoraan Tallinan-laivalta tulleen, pikkulikkoja tuijottavan 40 miehen kanssa päättyivät alle tunnissa, mutta senkin jälkeen lähinnä naureskelin sille millaisia tyyppejä sitä löytyykin.
Asiaan pitää suhtautua avoimesti ja hyvällä tuulella, ilman kummallisia odotuksia, niin myös sokkotreffeistä saa paljon irti. Parhaat kuitenkin löytyvät kuvattomista, se on totuus, näin jälkeenpäin voin ihan kokemuksella sanoa. - Katseenkestävämies1
Jep ihan samaa mieltä topikin aloittajan kanssa, ei ole mitään järkeä mennä sokkotreffeille jos kaipaa vierelleen edes hieman katseenkestävää naista. Itse kävin aikanaan jokusille sokkotreffeillä ja joka kerta oli pakit naisille annettava. Muuankin nauorehkolla naiselle oli koko toinen puoli kasvoista aivan täynnä jotain inhottavannäköisiä luomia. Ei tuollaisia naisia kehtaisi edes kavereille saati vanhemmille ja sukulaisille esitella. Rumat etsiköön kaltaistaan rumaa seuraa.
- KasteluKestäväSaaPas
"Katseenkestävämies1"
"Ei tuollaisia naisia kehtaisi edes kavereille saati vanhemmille ja sukulaisille esitella."
Jo on oudot ja lapsenomaiset perustelut :)))))))))))))
Kenelle naista etsit ja mihin tarkoitukseen? Ethän vaan omaa heiveröistä egoasi pönkittämään? - <zxcvbnmertyuiolmn
KasteluKestäväSaaPas kirjoitti:
"Katseenkestävämies1"
"Ei tuollaisia naisia kehtaisi edes kavereille saati vanhemmille ja sukulaisille esitella."
Jo on oudot ja lapsenomaiset perustelut :)))))))))))))
Kenelle naista etsit ja mihin tarkoitukseen? Ethän vaan omaa heiveröistä egoasi pönkittämään?Sille nyt ei vaan voi mitään, että jotkut ovat jääneet kakaran tai imbesillin tasolle. :(
- %%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Onko sulla joku yliluonnollinen kyky, kun pystyisit ärräviankin toteamaan kuvasta?
- asdro
Onko sulla joku dysleksia tai muu vika kun et ymmärä lukemaasi?
Ap. oli tavannut naisen ja kuullur ärrävian. - %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
asdro kirjoitti:
Onko sulla joku dysleksia tai muu vika kun et ymmärä lukemaasi?
Ap. oli tavannut naisen ja kuullur ärrävian.:D No eikös ap:n pointti ollut se, että ei kannattaisi mennä sokkotreffeille näkemättä kuvaa? Miten ärrävika liittyy tähän asiaan?
Vai olikohan hänen tarkoituksensa kertoa, että myös mahdollisista puhevioista pitäisi vastapuolta etukäteen varoittaa? - totuus kerrottava
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% kirjoitti:
:D No eikös ap:n pointti ollut se, että ei kannattaisi mennä sokkotreffeille näkemättä kuvaa? Miten ärrävika liittyy tähän asiaan?
Vai olikohan hänen tarkoituksensa kertoa, että myös mahdollisista puhevioista pitäisi vastapuolta etukäteen varoittaa?Totta helkatissa jos omaa selkeän puhevian siitä tulisi mainita jo etukäteen, jostain kumman syystä juurikin puhevikaisia naisia on yllättävän paljon deittipalstoilla...
- Derekkkk
Mua ihmetyttää tuo jatkuva "olen koulutettu" viittaus. Olenhan minäkin korkeakoulusta valmistunut mutta en mä sitä joka väliin tunge. Se suoritettiin silloin joskus ja nyt se on goodbye.
Tuohon kuvattomien naisten treffaamiseen sanon, että kyllä siinä on hitonmoinen perä että rumat naiset eivät laita kuvaansa deittisaiteille. Ja mainitaan nyt tasa-arvon nimissä että miehetkin tekee samaa (onko kaikki tyytyväisiä?).
Itse olen pitänyt profiilikuvaa aina ja samalla oletan, että naiset tekisivät samoin.
Teknisiä mahdollisuuksia on useita jolla saadaan estettyä se, etteivät kaikki näe jonkin henkilön profiilikuvaa jos hän ei niin halua.
Että silleen - sitä saa mitä tilaaa
Netissä on vaativia miehiä. Ja miehet ovat yleensä mitäänsanomattoman näköisiä. En voi itseänikään kyllä kehua kaunottareksi (vaikka sitäkin olen kuullut useamman kerran)
Baarista löytyy kunnollista katseenkestävää seuraa naisille, mutta netissä miehet ovat outoja nirppanokkia ja käytös sen mukaista. - ime kyrpääsurpo
Vedä sinä tuhkamuna impo,pallis,pääsyli,vai ulkonäköä,saatanan majavahammas,tullaan akkaporukalla ja potkitaan tollasta kunnolla munille,vatipää,kakslahkeinen luuseri.
- ikisinkku.
Jos ei anna kuvaa etukäteen niin on varmaan ruma. Itse en ole koskaan päässyt treffeille koska mulla on kuva näkyvissä pofiilissa. Se vaan on niin että rumat ei saa kumppania. Rumat naisetkaan ei rumille miehille vastaa.
- MMMNM
Rumuus on ehkä turha sana tässä keskustelussa - Toisen roska on toisen ruusu.
Joku tykkää blondeista, eikä voi sietää brunetteja, siksi hän haluaa nähdä ihmisen josta ajattelee pitävänsä. Blondin ja bruneten tilalle tuohon voitte vaihtaa sen adjektiivin minkä haluatte, eg. pyöreäkasvoisen vs. kapeakasvoisen, kotkannenä vs. nykerönenä jne.
Ihmisillä nyt vain on joku mielipide asioista jotka viehättävät itseä. Jotkin ihmiset ovat onnellisia kunhan vain löytävät jonkun, josta pitää kiinni ja joka pitää kiinni heistä. Toiset etsivät paljon tiukemman seulan läpi sellaista sopivan ihanaa ja kivaa.
Ketään ei voi pakottaa pitämään itsestään. Siis turha ruikuttaa vaikka kuinka olisitte ihana persoona, tapaatte jonkun "sokkona" ja sitten naamanne on pyöreä, eikä se viehätä sitä vastapuolta. Niin ette te siitä voi olla katkera tai vihainen sille ihmiselle. Hänellä on oikeus omiin tunteisiinsa ihan siinä missä kaikilla muillakin.
Jos OP ei suosittele sokkotreffejä, niin se on hänen mielipiteensä, ei hän pakota sitä teille, ja teidän ei tarvitse taistella sitä vastaan. joillakin muillakin on "huonoja" kokemuksia sokkotreffeistä, ja sekin on ihan ok. Toisilla taas hyviä kokemuksia, eikä sekään ole keneltäkään pois.
Eläkää ja antakaa elää. - eipettynyt
Olen käynyt kaksilla sokkotreffeillä ja ihan ok miehiä, ei mitään valehteluja
ulkonäkö ja paino jutuissa. Totuushan on, että vaikka onkin kuvan kanssa
liikkeellä, niin se voi olla vanha, tai jopa kopsastu.
Siis ei se maailmaa kaada, vaikkei kuvaa olekkaan, kun osaa vähän lukea
rivien välistä tekstiä, eikä heti rynni tapaamiseen. - pettynyt.
En kyllä ikinä mene enään sokko treffeille.Nainen väitti olevan hoikka 59 kg ,mutta olikin 110 kg painava läski. Liikunnallisena miehenä vaadin että nainen pitää huolta kunnostaan ja pystyy kävelemään samaa vauhtia kuin minä. En vaadid mitään missi naista ja ylipainoakin saa olla kunhan siltin katsoo mitä syö ja kuntoilee säännöllisesti.
- PerusSuomalaiset
kuntoile sinä helvettiin pois suomesta
- kaikenlaisia untoja
tämä läski haistattaa paskat tollaselle,tuhkamunavikisijälle,säkun olet liikunnallinen,kokeleppas vetää pallispääsyli,sit narulla kii ja hyppäät korkeellta sillalta alas
- Treffailijatar
Olen nainen, jolla ei ole kuvaa. Olen tavannut sekä kuvallisia että kuvattomia miehiä.
Sokkotreffeissä tulee ottaa rento meininki. Eihän sinne nyt kosimaan mennä :) Kaikki miehet ovat olleet omanlaisiaan, pari oman katekoriani mukaan, en olisi tavannut jos olisin tiennyt. Mutta kahvit on aina juotu, käyty tanssimassa, kävelemässä, terassilla, jne :)
On ollut miehiä, jotka ovat halunneet kuvan ennen treffausta (löytyy sekä kuvattomista että kuvalliista). En ole sitä laittanut. Mielestäni on paljon mukavampi nähdä sokkona. Ei siitä traumaa kannata ottaa, jos ei treffeille pääse tai treffikumppani ei ole sitä mitä on odottanut. - tapsantahdein
Olen tasan kerran käynyt sokkotreffeillä. Ja voin kyllä sanoa, että yllätys oli positiivinen. Tapasin kauniin, urheilullisen, vaalean naisen, joka vielä luonteensakin puolesta oli ihan yliveto. Herttainen ja huumorintajuinen. Hän ei kuitenkaan minusta syttynyt. Ystäviä ollaan edelleen. Unelmanaiseni.
- ,,,,,,,,,,,,,,
No minä kyllä mielelläni aina tyrkytin kuvaani, ettei tulisi liiallisia odotuksia. Tiedän etten mikään missi ole. Jotkut silti halusivat sokkona tavata, yleensä ihan kohtalaisen norminäköiset tyypit. Yksi aika hyvännäköinenkin halusi tavata ilman että näytän kuvaani, itse siis näytti omansa. Jotkut haluavat välttää sen ulkonäön perusteella valkkaamisen, ihan hyvä sinänsä, mutta toisaalta en ymmärrä, kun se ulkonäkö kuitenkin yleensä jonkin verran ainakin merkkaa. Siis myös itselleni, en mitään näitä "katseenkestäviä" ulkonäköänsä täynnä olevia halua, mutta toisaalta jossakin voi olla jotain piirteitä, jotka kuvasta näkyisivät, joita itse en halua.
- ,,,,,,,,,,,,,,
Niin, sitä en ymmärrä, miksi suostuu tapaamaan sokkona ihmisiä, kun tietää että ulkonäöllä on itselle paljonkin merkitystä? Haluaa hakata päätänsä seinään? :D
- Kaisuhelena
Kun nyt joku otti tuolla puheeksi puhevian, niin oletteko tosiaan sitä mieltä, että se pitää kertoa heti, mieluiten jo profiilissa?
Minulla se on ja olen huomannut, että se on melkoinen este normimiehen kanssa olemiselle. Olen ihan mukavan näköinen, tapainen, hyvässä työssä, varallisuuttakin on kertynyt, mutta, mutta....
Kelpaisin kyllä joillekin, jotka eivät taas kelpaa mulle.
Siispä yritän tehdä tästä yksinäisestä elämästä niin hyvän kuin mahdollista. Ristinsä kullakin.- ================
Kyllä on pinnallista touhua, jos puhevika on este parisuhteelle. :(
Itselläni ei ole, mutta jos olisi, niin tuskin tulisi edes mieleen, että sellainen pitäisi mainita profiilissa. Enkä todellakaan edellytä keneltäkään sellaista.
Miksi joku ärrä- tai ässävika on olennainen ihmissuhteen kannalta?
- Kaisuhelena
Ei kehtaa esitellä kavereille ja vanhemmille, kuten joku sanoi.
Kenelle sitä kumppania oikein haetaankaan?
Ainakin se on omalta kohdaltani vaikuttanut siihen, että en ainakaan ensimmäisenä ole naureskelemassa muiden ominaisuuksille. Lisännyt ymmärrystä ja empatiakykyä, mutta sehän näyttää olevan paha. Tässä ajassa pitää vihata erilaisuutta.- Ardestadista
Kävin treffeillä nuoremman plösyön kanssa. Järkkykamaa kaikin puolin. Ja snadisti vielä karsasti. Nauroin suoraa huutoa kun hyppäsin bemariini ja kurvasin stadiin.
- kuvattomat
Sokkotreffeillä en ole käynyt, mutta kuvattomista profiileista sen verran, että kertaakaan en ole yllättynyt positiivisesti. Eli jos naisella ei ole kuvaa, niin se on varmasti ruma. Ei muuta lisättävää.
- mie?
Mikä on ruma? Se on aika subjektiivinen käsitys. Se joka sinun mielestäsi on kaunis, voi toisesta olla ruma ja toisin päin. Mitähän nauramista siinäkin on jos joku on ruma?
Ette ole tekään tainneet olla profiilissanne ihan rehellisiä, varmaan ylistätte olevanne mukavia ja huumorintajuisia kavereita, kun pitäisi olla, että olette omaan napaanne tuijottavia nipottajia, sovinisteja joille ulkonäkö on hyvin tärkeä.
Miksi teidän upeiden hesalaisten bemarikuskien pitää yleensä olla näillä nettisaiteilla? Luulisi vientiä olevan ja upeita naisia tarjolla ihan livenäkin? - sie!
Ruma on ruma, ei siinä ole mitään nauramista. Miksi minun pitäisi olla kiinnostunut rumasta? Jos olet itse ruma, tee asialle jotain, lopeta ainakin nuo nariseva valitus.
- mie?
Nyt tais kalikka kalahtaa? :D :D
Ilmoita, että rumat älkää vaivautuko. Eikö se olis ihan kohtuullista, ei tulis pettymyksiä puolin eikä toisin?
Jos olisin ruma, miksi mun pitäisi sinun kaltaistesi takia vaivautua "tekemään jotain"? Ei kiitos, ette ole kiinnostavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760