Sain juuri töitä Glitteristä ja olen tietenkin tosi iloinen paikasta, kun hakijoita oli ollut 200 ja vain 8 kutsuttiin haastatteluun. Satuin saamaan viime viikolla kutsun myös VILA:n haastatteluun, jonne tulee hakemuksia myös hirveästi. Ajattelin mennä sinne kuitenkin vielä haastatteluun, kun se paikka kiinnostaisi. Mulla on tietysti ihanteellinen tilanne, jos saan sieltäkin paikan, että pääsen valitsemaan kumpaan sitten menisin töihin. Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä, ajatuksia ja kokemuksia mahdollisesti Glitteristä tai Vilasta työpaikkana. Tai jostain muusta vaateliikkeestä. Kumpaan menisit töihin? Glitteriin en ole vielä tehnyt kirjallista työsopimusta, että sinänsä voisin vielä perua sen paikan, jos Vilasta avautuu paikka. Myös työkokemuksena kumpi on parempi tai arvostetumpi, vai onko paljoakaan eroa?
Glitter vai VILA työpaikkana?
glitter/vila
0
418
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413123- 823064
- 1962549
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362225- 301551
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411426Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231413- 101284
- 131279
- 221251