Olen haaveillut muokkaavaa korsettia ja nyt olisi tarkoitus sellainen hankkia mittatialustyönä.
Mietin samalla siirtymistä sukkanauhaliivin käyttöön päivittäisessä elämässä. Kannattaako ne sisällyttää tuohon korsettiin vai jättää erilliseksi vyöksi? Erillisinä nuo olisivat monikäyttöisempiä, mutta käykö se jollain tavoin hankalaksi?
Sukkanauhaliiveistä minulla on vähän heikkoja kokemuksia. Omistamani eivät ole riittävän laadukkaita ja ovatkin enemmän hepeneosastoa viihdekäyttöön. Mistä esim. pääkaupunkiseudulta löytyisi riittävästi valikoimaa sovitettavaksi? Olisiko hyviä ja laadukkaita merkkejä, rahaa voisin käyttää tarvittaessa enemmäkin.
Apua muokkaavan kanssa
2
282
Vastaukset
- Lulle
Itse ottaisin muokkaavan korsetin ja sukkanauhaliivin erillisinä. Toki tässä pitää nyt soveltaa. Ei sukkanauhaliivi sovi kaikkien korsettimallien kanssa.
Suosittelen ihan lämpimästi kokeilemaan vakituisempaa käyttöä. :) Itse en enää sukkiksiin vaihda.
Suomessa valikoima on aika rajoitteinen. Katso ennemmin netistä, Secrets in lace esim. Myyvät idässä valmistettua tarvaraa, mutta itse sain hyvälaatuisen vyön. - Uusi vaihtoehto
Jos teetät mittatilauskorsetin niin eikö siihen voisi laittaa irroitettavat sukkanauhat. Kun kerran tällaisia on olemassa tehdastekoisissa kevyemmissä korseteissakin, niin ei pitäisi olla iso työ ompelijalle laittaa mittatilauskorsettiin tarvittavat kiinnityspisteet sukkanauhoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1881305
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t250609Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53564
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7560