Tarvitsisi ostaa uudet Converse-merkkiset kengät, mutta laadukkuudesta huolimatta ei huvittaisi maksaa 80 € normaalihintaa, varsinkin kun edelliset irtosi 65 € tarjouksesta...
Joten mistähän mahtaisi löytyä Tornio-Haaparannan halvimmat Converset?
Tornio-Haaparannan halvimmat Converset
7
362
Vastaukset
- pullopersesika69
Paremmasta intertentteristä nuo håmåläpyskät näytti löytyvän parilla kympillä toimituskuluineen.
- Älä tilaa netsitä
Suosi paikallista.
- ...
Sporthuset haaparannalla ainakin kesällä möi huippuedullisesti converseja
- ostin tänään
PRISMASSA alle 40€ alennuksella.
- converse-boy
Kiitos tiedosta!
Juuri kävin hakemassa omani hintaan 39.90.
Hyllyssä oli vielä senverran tavaraa että nyt kaikki halvalla hakemaan jos on tarvetta! - ostin tänään
converse-boy kirjoitti:
Kiitos tiedosta!
Juuri kävin hakemassa omani hintaan 39.90.
Hyllyssä oli vielä senverran tavaraa että nyt kaikki halvalla hakemaan jos on tarvetta!;OD Kiva ko on jollekkin joskus tästäkin foorumista hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232