Niin, kumpi olisi soapivampi 160cm, 45kg aloittelija-tytölle?
Acceleratoria olen miettinyt enemmän, sillä siinä kiehtoo helppo kääntyvyys.
Myös machine vaikuttaa perushyvältä laudalta, mutta onko se niin tehty vain kruisailuun ja rullailuun vai enemmän temppuihin?
Itse en siis tekisi laudalla juuri muuta kuin rullailisin ympäriinsä, eli sellaiseen tarkoitukseen etsin lautaa.
lush accelerator vai machine?
6
122
Vastaukset
- lush3
Kääntyvyys tulee trukeista, ei niinkään laudasta. Machinessa on kicktail, joka helpottaa esim. kanttareilta alas laskua. Sillä voi myös ollata, jos osaa. Laittaisin ehkä Juhalle Offshoreen mailia, se osaa kertoa sulle enemmän noista laudoista.
- morsolorsoo
Juu tiedän että se tulee trukeista, mutta mietinkin enemmän kokonaisuuden kannalta.
Mutta mitä meinaa tuo kanttareilta alas lasku? Olen jonkun verran jo tietoinen lonkkuasioista, mutta tuo on kyllä ihan hepreaa.... :D
- lush3
Kun rullaat katukiveykseltä alas niin nostat teililtä nosen ilmaan niin että laudan pohja ei raavi kiven reunaa ja tökkää.
- JJJJJ
Acceleratorin omistajana ja tyttölonkkaajana voin todeta, että accelerator on melko kankea lauta. En ehkä suosittelisi sinulle sitä. Ehkäpä tailillinen, pienempi, kevyempi lauta, flexaavampi, voisi olla parempi. Mallia en osaa tähän hätään sanoa.
- tellme
Millä tavalla kankea?
- Mia96
Omasta mielestä Acceleraattori kääntyy huomattavasti paremmin kuin kaverin Rayna Avenger lauta. Mun lautaa "tuunattiin" Offshoressa jotenkin. Mä tykkäsin kun se on hieman lyhyempi ja matalampi kuin kilpailijat. Cult Classicit oli ehdoton vaatimus renkaiksi meikkikselle, haluun myös liukua laudalla jossain vaiheessa. En menis sanomaan et suoraan parempi lauta kuin muut mutta itse tykkään enemmän kuin muista joilla laskenu. Helppo ja yllätyksetön, ei missään nimessä kankea, kääntyy ja menee metrossa näppärästi. T: Tytsy-96
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516550- 695308
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1024817Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273575- 2043174
- 412995
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242864mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132799- 1561651
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3451593