Miksi miehen kiinnostus lopahti?

tyhmät miehet

Yksi mies yritti iskeä minua pari-kolme vuotta, mutta en ollut niin kiinnostunut hänestä tai seurustelusta ylipäätänsä. Pari kuukautta sitten sanoin hänelle, että olen ihastunut yhteen toiseen jätkään, luulin, että hänestä tulisi mustasukkainen, mutta hänestä yhtäkkiä tulikin jotenkin etäinen. Miksi miehen kiinnostus yhtäkkiä lopahti? Eikö hän ole enää ihastunut minuun? Ainakin hän on edelleen sinkku, joten toisesta naisesta ei ole kyse.

11

248

Äänestä

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikisinkku M

Se mies tajusi viimein että et koskaan häntä rakastaisi vaan ihastuisit aina muihin. Hän nuolee nyt haavojaan etkä häntä koskaan enää saa, kukahan loppupelissä onkaan se tyhmä?

• nainen 89

Jos mies ei tappele/taistele naisesta, hän ei koskaan häntä rakastanutkaan!

• Ikisinkku M
        nainen 89 kirjoitti:

Jos mies ei tappele/taistele naisesta, hän ei koskaan häntä rakastanutkaan!

On suurempaa rakkautta päästää irti kuin pitää väkisin.

• Ei pahalla

Mies ymmärsi, ettet ole hänen arvoisensa.

• 123457

Pelasit itsesi pussiin. Game over.

• En ihmettele, että miehen kiinnostus lopahti.

Ensin annat miehen pitkään ymmärtää, ettet ole kiinnostunut. Sen jälkeen tapat viimeisetkin kiinnostumisen ripppeet esittämällä, että olet ihastunut toiseen mieheen. Sillä ei itseasiassa ole mitään merkitystä, oletko aidosti ihastunut toiseen vai et, sillä tällä teolla ajoit itsesi pattitilanteeseen, josta on enää vaikea palata entiseen.

Jos mies luulee sinun olevan aidosti ihastunut toiseen, hän ilmeisesti kunnioittaa sitä, että sinulla on tunteita toista miestä kohtaan, ymmärsi menettäneensä viimeisenkin mahdollisuutensa ja astui sivuun. Mikäli mies taas tajusi sinun vain esittävän, pitää hän tekoasi todennäköisesti epäkypsänä ja loukkaavana eikä näin ollen enää ole kiinnostunut sinusta.

• Joudut siis ottamaan hänen kuvansa pois miestrofee-huoneen seinältä. Damn. Eiköhän sinne kuitenkin löydy aina uusia.

• On kaksi vaihtoehtoa. Ensinnäkin jokainen mies ei halua kilpailla naisesta, toiseksi, mies saattaa tietää sinun valehtelevan.

Kolmanneksi, et voi olla 100 % varma, ettei mies seurustele.
      Neljänneksi, kun kerroit olevasi kiinnostunut toisesta miehestä. Mies tiesi ettei sinusta kannata kilpailla, koska et ollut antanut noina parina vuotena pilkahdustakaan vihreästä valosta.

Jutustasi puuttui vain "Itseasiassa olin jo kiinnostunut hänestä kun sanoin ihastuneeni toiseen jätkään"

• Yksipuolinen ihastus on kuin mielenhäiriö. Onneksi mies pääsi asian yli.

• provotius maximus

tyhmät miehet????? heh heh

Pari kolme vuotta et ole kiinnostunut, ja sitten ilmoitat, että olet ihastunut johonkin toiseen ja nyt sitten ihmettelet että mihin kiinnostus lopahti? öööh, aika erikoinen taktiikka sinulla jos oli tarkoitus pitää mielenkiintoa yllä.

• typerä nainen...

"Miksi miehen kiinnostus yhtäkkiä lopahti?"
      -No vtu miksiköhän??? Mies tulkitsee tuon suoraan niin, että hänellä ei ole sinun suhteen mitään toivoa... minäkin tekisin juuri noin jos ihastukseni sanoisi minulle noin. Olis aivan saakelin tuskainen tilanne ja haluaisin vain unohtaa hänet.

"Eikö hän ole enää ihastunut minuun?"
      - Toivon mukaan on unohtanut sinut ja siirtynyt elämässä eteenpäin...

"Pari kuukautta sitten sanoin hänelle, että olen ihastunut yhteen toiseen jätkään, luulin, että hänestä tulisi mustasukkainen, mutta hänestä yhtäkkiä tulikin jotenkin etäinen"
      -Mää en nyt oikeen ymmärrä tätä akkaa, onko tää akka nyt kumminkin kiinnostunut tästä miehestä, jolle sanoi että on ihastunut toiseen ja että tuo olisi ollut vaan jotain vtun typerää peliä, vai muutenvaan kyselee typeriä palstalla? :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      60
      1049
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1024
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      872
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      60
      810
    5. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      135
      802
    6. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      124
      795
    7. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      25
      679
    8. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      666
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      51
      650
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      620
    11. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      607
    12. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      14
      605
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      83
      586
    14. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      578
    15. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      570
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      47
      568
    17. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      565
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      126
      563
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      527
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      9
      513
    Aihe