Mä vaan avaudun tänne. Pliis, älkää haukkuko mua maan rakoon. Mä tiedän että tein ihan helvetin väärin. Enkä edes itse tiedä miksi niin tein.
Mä petin mun miestä, jonka kanssa meiän piti muuttaa seuraavana päivänä yhdessä omakotitaloon. Mun mies oli jo vienyt sinne kaikki meidän tavarat. Mun mies järjesteli muuttoa, ja mulla oli sillä välin kotona paha olo. Mä tapasin 2 miestä, joista toinen tarjosi rauhottavia. Mä muistan et ensin oltiiin sen toisen miehen luona, ja sit seuraava muistikuva oli, et mä olin sen toisen miehen kans sängyssä, ja mä lähetin viestin mun miehelle et oon pettäny sitä ja haluun muuttaa sen miehen luo, kenen kanssa häntä petin. Mulle tuli siitä ihan helvetin paha olo. Menin tapaamaan mun oikeaa miestä, ja se ois halunnu et palaan hänen luokse. Hän sanoi että tarjoaisi vaikka huumeita jos tulisin vaan kotiin. Mä en halunnut, koska en uskonut mun miestä. Sanoin, että haluan tehdä huumeiden avulla itsemurhan. Sitten olin jo menossa kuitenkin hänen mukaansa, mutta näin isäni auton ja arvelin mieheni soittaneen hänet hakemaan mut. Sitten menin takaisin asumaan sen miehen luokse, kenen kanssa petin häntä. Sitten mua alkoi loppujen lopuksi ahdistamaan sielläkin niin paljon, että soitin vanhempani hakemaan mut. Olin kotona pari päivää, ja mieheni ei enää vastannut mulle. Lähdin sitten takaisin miehen luo, kenen kanssa petin miestäni. Sitten meillä tuli riita, ja eräs tuttuni kaveri tuli hakemaan mut. Aloin "seurustella" hänen kanssaan. Lähdin kuitenkin hänen luotaan yhden vanhan tuttuni luo. Silloin, kun olin hänen luonaan, mies joka tarjosi rauhoittavia minulle, soitti. Menin hänen luokseen. Hän sanoi että olen hänen naisensa. Jätin sen miehen, kuka oli tuttuni kaveri, jonka kanssa olin alkanut "seurustelemaan". Olin myös lähetellyt sähköpostiviestejä Mieheni kanssa, mutta hän oli aivan rikki ja minulle tuli kauhea olo aina kun luin hänen viestejään, mutta vastailin silti hänelle, koska rakastin häntä. Hän ei kuitenkaan vaikuttanut haluavan minua takaisin. No, rauhoittavamies tarjosi minulle päihteitä ja elin hänen luonaan. Sitten Mieheni lähetteli minulle viestejä. Sitten hän sanoi jotain, että haluaisi olla minun kanssani. Mä en jotenki tajunnu sitä, koska olin niin päihtynyt. Mä kysyin mikset sanonu aikasemmin? Sit mun Mies sanoi, että hän tekee itsemurhan. Ja mä sekosin huolesta, ja mietin tapanko itse itseni. Kuulin kuitenkin omalta isältäni, että hän oli vaan pelotellut. Suutuin niin paljon, että sanoin ettei enää kirjottele mulle. Mä en tarkottanu sitä! Kirjotin sen äkkipikasesti. Sen jälkeen olen lähettänyt hänelle miljoona viestiä missä kerron rakastavani häntä. Hän ei kuitenkaan ole enää vastannut mitään, en tiedä onko hän vaihtanut sähköpostiosoitteenkin. Hän ei enää vastaa minun isällenikään, ja puhelin on kiinni. Kuitenkin minun isäni soitti hänen isälleen, joka sanoi että Miehelläni menee ihan hyvin ja hän on "kotona". (hänen isänsä vihaa minua, luultavasti koko perhe). Kävimme isäni kanssa Mieheni asunnolla, mutta siellä ei ilmeisesti asunut ketään (siellä omakotitalossa johon meidän piti yhdessä muuttaa).
Nyt en halua enää seurustella kenenkään kanssa. Mä rakastan sitä miestä.
Mä olin vaan niin sekasin! Mä tiedän miten väärin mä tein ja miten huono ihminen mä olen. Ainakin tunnen olevani, ja se on kai ihan oikein. Syyllisyys, ikävä, kaipuu, rakkaus, kipu... Muhun sattuuu! Joka päivä mua pistää sydämen kohdalta kun ajattelen häntä. Ja tapahtumia. Nytkin pidättelen itkua. Sinä nurmijärven mies, jos luet tätä: mä rakastan sua! ANTEEKSI! Jos me ei koskaan enää tavata, haluan sanoa että sä et tehnyt mitään väärää, kyse on mun mielenterveysongelmista. Mä olen niin pahoillaan kaikesta tapahtuneesta. Sä olet hyvä mies, ja löydät paremman naisen. Mä toivon sulle kaikkea hyvää, vaikka haluaisin palata yhteen. Musta tuntuu, et sulla on parempi ilman mua. Mut jos oot eri mieltä, mun on parempi sun kanssa. Mä rakastan sua ja haluaisin palata yhteen. Ajattelen vain sua. Ja nyt itken. En voi kirjottaa enempää.
Särjin omani, ja mieheni sydämen.
26
1541
Vastaukset
- ...
Ristus...
- ????????????????????
RISTUS....................................................HALOO..........................................................
- gyjoggjklnghjij
Noo, kyllä se siitä. Äkkiä löytyy taas uus mies joka niitä huumeita sulle tarjoo niin jaksat sitä rakkauttas taas jaella.
- AP, surkea ihminen:(
Joo, haloo vaan. Nyt oon ollu selvinpäin jo useemman viikon ja haikailen sen alkuperäsen mieheni jonka kans siis asuin ja jonka kanssa oltiin molemmat oltu selvinpäin jo useemman vuoden... :/ Mutta ehkä parempi että hän on ilman mua. Ja ite en halua enää ketään muuta. Ja sit vielä, oon tosissaan alle 20v. Tiedän että mä tein ihan helvetin väärin.
Ja viimeselle, en halua uutta miestä enkä huumeita, enkä jakaa rakkauttani enää kenellekään. Paitsi jos se alkuperänen mies ottaa muhun yhteyttä. Mä olin vaan tuolloin ihan sekasin, niin ne päihteet ihmisen luonteeseen vaikuttaa. En ollu yhtään oma itteni, eikä kukaan oo päihteiden vaikutuksen alasena.- oppeliini1
Onko KOSKAAN pikku aivoosi mahtunut ajatuksen kipinää että aivoja VOI käyttää muuhunkin kuin vain miesten kanssa pelleilyyn, huor..miseen ja noiden ajatteluun?
Sinä olet nuori, koko elämä edessäsi ja kaikki tarjotaan hopealautaselta! Miksi et käyttäisi aikaasi ja aivojasi uusien asioiden oppimiseen, itsesi kehittämiseen ja tiedon hankkimiseen kuinka voisit olla yhteiskunnan rakentava jäsen? Sen sijaan että rautalangasta vääntämällä haluat tehdä itsestäsi looserin?!
Mene ihmeessä kouluun. Tältä lukukaudelta on liian myohäistä mutta hanki oppipaikka kevätlukukaudeksi! Ellet jo ole toissä, mene ansaitsemaan (muuten kuin alapäälläsi) oppirahoja. Auta vanhempiasi ja näytä heille ja ennenkaikkea ITSELLESI että sinussa ON selkärankaa .
Sekoilu jota olet harrastanut on jo aikansa elänyttä historiaa. Tiedät itsekin että se on täydellisen typerää ja tuhoonvievää. Sinä et tarvitse tuota enää elämääsi.
U been there , done that.
Nyt on aika muuttaa kurssia ja hankkia aivan uusi kohde elämääsi. Koulu, kurssit, etäkoulutus.
Ennenkuin se on liian myohäistä
- aloittaja.
Joo, on, kiitos kysymästä :)
No kiitos jos tuo oli kannustukseksi tarkotettu :)!
Tosin ei mulle ihan kaikkea oo hopealautaselta tarjottu :D Todellakaan...
Itseasiassa käytän aikaani ja aivojani uusien asioiden oppimiseen ja itseni kehittämiseen ja tiedon hankkimiseen. Eilisen illan mm luin psykologiaa :D Ja tänään lisää... Etälukioon voi hakee ympäri vuoden :) Ja sinne ajattelin hakea. Ja oppirahat on jo :) Ja etälukio on muuten ilmanen jos lukee ne kaikki kurssit niinku oon ajatellu, en vaan vielä tiiä hankinko vaan lukion päättötodistuksen vai yo tutkinnon? Niin siihen pitää vaan maksaa ne kirjat. Niin on, nyt oonki ollu selvinpäin, menin vapaaehtosesti katkolle ja oon jo sieltäki kotiutunu ja päihteettömyys jatkuu.
Joka tapauksessa minusta hu0r44m1n3n on ruma termi ja sen käyttäjä alentaa ainoastaan itseään :) - Pakene kun vielä voi
en voi muuta sanoa, kuin lue itse tuo kirjoituksesi ja laita oikein kynän avulla paperille kuinka monta miestä siinä sekoilussa oli mukana.
Ja oliko omakotitalo on lainanrahalla omistusasunto vaiko vuokrakämppä.
Ja isääsikin ihmettlen, että hän on katsonut tuota sekoiluasia vierstä, tuskaa sen on täytynyt olla.
Nyt ei pole enää mutta tietä kuin pois tuosta kaveripiirist ja ihan kokonaan, huumeet ja viinat pois ihan kokonaan.
Oletko käynyt kouluja, onko sinulla ammatti, missä on kunnianhimosi.
Varsin pahaan tilanteeseen olet itsesi laittanut, mutta kyllä sieltä lujalla tahdolla pääse pois, eikä näitä miehiä pidä olla yhtäkään enää koskaan lähettyvilläsi, antavat huumeita, käyttävät hyväksi. - opi tästä nyt
Täytyy sanoa, että ei ole ihmekään että Suomen tulevaisuudesta ollaan huolissaan kun nuoriso on tällaista. Käyttäkää mukulat niitä aivoja hetken, ne ei ole siellä turhaan. Omaa tulevaisuutta ei kannata heittää päihteiden takia menemään.
- ap! :(
Omakotitalo oli omistusasunto. Ja haluun painottaa, ettei mun elämä yleensä ollu tollasta, kun olin sen miehen kanssa kenen kanssa mun piti muuttaa, niin olin sen vuoden kun asuttiin yhdessä kerrostalokämpässä niin ihan vain hänen kanssaa. Mä vaan jotenki sekosin täysin. Isäni hakkasi minua kun oli lapsi. Se on totta et mun pitää lopettaa ne kokonaan! Mä en vaan tiiä miks mä ihastun miehiin joilla on ongelmii, varmaan ku musta tuntuu et ne tajuu mua. Mul on oikeesti tosi paha olla. Oon yrittäny monta kertaa esim itsemurhaa.
Aivoja tosiaan käytän, silloin kun olen selvinpäin, aineissa mä en tajuu mitään ja se ehkä siinä on, mikä houkuttaa. Koska selvinpäin mua vaan kokoajan sattuu :(- opi tästä nyt
Missä olet ollut vieroituksessa? Yleensä sellaiset paikat tarjoavat myös terapiaa ja niitä käyntejä tulisi jatkaa myös sen varsinaisen vieroituksen jälkeen? Minusta sinun pitäisi ottaa yhteyttä samaan paikkaan, jossa olet ollut hoidettavana tai sitten menet ihan terveyskeskuksen lääkärin puheille, ja he ohjaavat sinut eteenpäin.
Lapsuutesi traumat ovat varmasti osaksi takana itsetuhoisessa käyttäytymisessä, mutta siitäkin voi kasvaa ulos. Terapia auttaa sinua tässä. Virheistä opitaan ja jatketaan eteenpäin! ;)
- lady at home
Sun pitää hakea itelles apua.
Ota yhteyttä esim. mielenterveystoimistoon ja saat jutella jonkun kanssa elämästäsi! Se auttaa ainakin yleensä! - minä kohtasin kerran
oi oi minkä teit,no sattuuhan sitä nyt ala valmistua siihen että kadut tuota temppua koko loppu elämäsi.
- 10+4
Cold feet
eli sua alkoi siis kuitenkin ahdistaa yhteinen elämä tämän "unelmien miehesi" kanssa ja sen vuoksi menit sekoittamaan pönttösi. Halusit ehkä myös vielä maistaa vapautta "viimeisen kerran".
Kannattaa miettiä, että jos yhteinen elämä unelmien miehen kanssa kuitenkin ahdisti noin paljon, niin oliko se sitten kuitenkaan sulle se ihan oikea.
Kyllä sen tietää sitten kun se oikea tulee kohdalle. Ei ahdista. - Rakkaus voittaa
ahdistus on oma mielentila. Ei se että ahdistaa niin tee toisesta syyllistä, Kumppaniakin voi vaihtaa ja ahdistus on silti oma olotila. Ahdistusta voi hoitaa. Menneitä ei voi muuttaa, mutta niistä voi oppia omalla kohdallaan. Voi ainakin ymmärtää ettei tee samoja virheitä
- poju x
noo koita rauhoittua kyllä se siitä taas lähtee rullaamaan. no sitä pettämistä on paljon maailmassa kyllä miestenkin ainakin tekee mieli lähteä pettämään
juttele vanhempien ihmisten kanssa ne osaa rauhottaa
kukaan ei ole täydellinen, kaikilla ihmisillä on puolensa ja puolensa - ap..
Kiitos viimeinen vastaaja. Oon taas itkeny koko päivän.
- öpsi
luulen et tarvitset ammatti apua tilanteeseesi. huumeista eroon ja elämästä kiinni.
jos miehesi ja sinun välillä on aitoa rakkautta hän hyväksyy sinut virheinesi.
toivotan parasta.- Itsekin tyhmäillyt.
Jos mies on järkevä, hän ei hyväksy tuollaista virhettä, kuten ei nainenkaan. Olet siinä oikeassa, että ammattiapu ei välttämättä olisi pahitteeksi. Olen itse aikoinaan elänyt bentsokoukussa (rauhoittavat) 11-vuotta, ja voin sanoa, että niitä viekkareita en toivo edes ex-vaimolleni vaikka hänelle katkera olenkin.
Itse en voisi luottaa keneenkään, joka minua on pettänyt. Pakko samalla myöntää, että sekoiluaikoinani tein itse samanlaisia "mokia". Tosiasiassa olin kyllä aina tietoinen, että teen väärin toista ihmistä kohtaan. Se on totta, että päihteidenkäyttö tekee usein idiootiksi. Ainakin se minut teki.
Kyseessä on vielä niin nuori ihminen, että hän kyllä löytää sen uuden oikean. Toivottavasti ei mokaile enää samalla tavalla ja lopettaa varsinkin tuon bentsojen rouskimisen. Oli meinaan itselläni sellainen helvetti vieroittautua niistä. Kaiken muun paskan (huumeet) onnistuin jättämään helposti, mutta bentsot oli vaikeampi juttu.
- Hessu Hopo
Hehehe.
- ketä kiinnostaa?
Voi voi,mikä lortto.miehes nai kyllä tuosta edestä muita,ja se on sulle oikein,kieriskelet oman Napas ympärillä mikä pentu.
- mies40
Idiootti!!
- jp1337
Okei. Mä luulisin et taidan tietää mikä tässä on homman nimi ja kenestä täs puhutaan. Oliko se rakas miehes keskimittanen, tumma ja aivan uskomattoman charmaavat ja terävät kasvonpiirteet omaava kaveri? Ja omaa taustat paljon julkisuudessa olleeseen herätysliikkeesee? Mutta lähti siitä aikoinaan?
- kuole paska
Hyi saatana! Miksi tuollaisia ihmisiä pitää olla olemassa? Yhteiskunnan pohjasakkaa.
- jatkan kohta...
Muiden halveksuminen ei poista omaa häpeää tai katumusta tai riittämättömyyttä tai mitälie.....
- wsedfr3dgfhyjg
vastaus "kuole paska" lle.
ja muille tunteettomille. mitäpä jos joku olis auttanu minua kun oli paha olla? ja kuole paska, tuutko tappamaan mut vai huuteletko vaan? :) taidat huudella.... omia katkeruuksias muhun purat, vitun pelle - äiti taivaan
ap. surkea ihminen tajua jo ett sinut huumattiin jolloin elämä ja tarkoitus ei ole oikein selvillä.. sinua hyväksi käytettiin jolloin menit sekaisin. palaa kuule vanhempien luokse ja nollaa kaikki miehet. ainut tie on miettiä mitä sinä haluat ja jos et halua ketään ei sekään ole maailman loppu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855