Itse en nimittäin ainakaan kymeenlaakson alueelta löytänt mitään basson opettajaa livvenä? Ootteko opettelleet lehtien , kirjojen , vai minkä avulla? Tässä joku pv. Aattelin mennä kattoo jotaa pientä opasta musakaupast
Miten olette opetelleet soittamaan bassoa?
4
220
Vastaukset
- Uuno-Einari 66
Itse opettelin basson soiton siten, että ensiksi menin musiikkiopistoon kitaraa opiskelemaan. Tämä ei kuitenkaan ole vältämätöntä. Bassoa rupesin soittamaan näppäilemällä, siis ilman plektraa, ja soitin sitä täysin improvisoiden ilman valmiita nuotteja, vaan soitin soundit sen perustella, mitä sähkökitaristi soitti ja/tai minkälaista laulua lauloin.
Oli minullaopettajiakin, nimittäin Jakke Leivo (basso), Janne Louhivuori (bändisoitto) ja Ippe Kätkä (bändisoitto) Tuiskulan rock-leirillä kesällä viikon ajan 1980.- Anonyymi
Samalla leirillä oltiin, Ippe Kätkän kanssa tuli veivattu tiukkaa funky jamia... Yllättävän pitkä sessio... Ana Murto taisi olla samalla leirillä... Siihen aikaan ei juuri tajunnut maailman menosta juuri mitään... Mutta juu... Sain sitten myöhemmin Sony Musicin kanssa diilin ilman mitään kitinää ja sitten kun menin kertomaan uutisen bändin toiselle osapuolelle homma loppui siihen. En ehkä ollut riittävän sivistynyt henkilö hänen perheensä mielestä. No hieman kyllä käyrä oli punaisella, mutta aina ei voi voittaa, koska jonkun on hävittävä, muuten ei olisi voittajiakaan... Vai mitä...
- jouko5
Testi
- jokkeviisviis
toinen testi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819