Itse en nimittäin ainakaan kymeenlaakson alueelta löytänt mitään basson opettajaa livvenä? Ootteko opettelleet lehtien , kirjojen , vai minkä avulla? Tässä joku pv. Aattelin mennä kattoo jotaa pientä opasta musakaupast
Vastaukset 4
- Uuno-Einari 66
Itse opettelin basson soiton siten, että ensiksi menin musiikkiopistoon kitaraa opiskelemaan. Tämä ei kuitenkaan ole vältämätöntä. Bassoa rupesin soittamaan näppäilemällä, siis ilman plektraa, ja soitin sitä täysin improvisoiden ilman valmiita nuotteja, vaan soitin soundit sen perustella, mitä sähkökitaristi soitti ja/tai minkälaista laulua lauloin.
Oli minullaopettajiakin, nimittäin Jakke Leivo (basso), Janne Louhivuori (bändisoitto) ja Ippe Kätkä (bändisoitto) Tuiskulan rock-leirillä kesällä viikon ajan 1980.- Anonyymi
Samalla leirillä oltiin, Ippe Kätkän kanssa tuli veivattu tiukkaa funky jamia... Yllättävän pitkä sessio... Ana Murto taisi olla samalla leirillä... Siihen aikaan ei juuri tajunnut maailman menosta juuri mitään... Mutta juu... Sain sitten myöhemmin Sony Musicin kanssa diilin ilman mitään kitinää ja sitten kun menin kertomaan uutisen bändin toiselle osapuolelle homma loppui siihen. En ehkä ollut riittävän sivistynyt henkilö hänen perheensä mielestä. No hieman kyllä käyrä oli punaisella, mutta aina ei voi voittaa, koska jonkun on hävittävä, muuten ei olisi voittajiakaan... Vai mitä...
- jouko5
Testi
- jokkeviisviis
toinen testi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092280Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???23903- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha563816- 82718
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 57571