Hei kaikille!
On aika aloittaa jälleen "uusi" 2kk haaste. Aseta itsellesi siis joko uusi tai jatka vanhaa haastettasi jos olet tullut mukaan puolivälissä. Ketju ei ole suljettu eli mukaan saa tulla uusia koska tahansa. Muistakaa että haaste voi olla mikä tahansa!
Oma haasteeni 2kk on päästä 5km juoksukuntoon. Puolimaratonille yritän päästä ensi kesänä. Eli viikossa pitäisi tehdä lihaskuntoa 2-3krt ja lenkille ainakin 3krt. Katsotaan kuinka käy. :)
Fit or fat? Ole itsesi haastaja 2kk!
12
245
Vastaukset
- yritys13
Tulin viime ketjuun mukaan ja painoa oli 84 kiloa. 8 päivässä paastosin n.5 kiloa pois.
Tahti on hidastunut n.-200 g per päivä kun en enää paastoa. Joten tavoite 2 kk on -4 kiloa joten olisin marraskuun alussa76 kiloa. Vähintään 78 kg.- muutos.
Hei, täällä flunssaa pukkaa mutta siitä huolimatta paino putoaa. Tänään aamulla paino 70,3kg, eli puolen kilon viikkovauhtia mennään. Tavoitteena painaa 69 tai alle 31.10. Ja parantua flunssasta :)
- Pullamursu
Hei! Täällä olisi uusi tulokas, tarkoituksena saada senttejä vyötäröltä ja parantaa kuntoa. Mittarina ajattelin käyttää mittanauhaa peiliä. Tarkoitus olisi -10cm vyötäröltä ennen joulua ja selvitä jumpasta hengissä.
- Ylimääräistä15kg
Hei kaikille!
Aamupaino 65,7kg. Olen iteskin jossain oudossa flunssa/mahataudissa eli parannuttava taudista ensin ennen ku lähden liikkeelle. Vaikka tavoitteeni on juoksukuntoon pääsy punnitsen ja mittailen itseäni. - pippuri
Heippa myös puolestani
Olen ollut kaikissa edellisissä ketjuissa mukana ja nyt sitten loman jälkeen taas ruotuun. Etelässä tuli jonkin verran nestettä, joka näkyi viime viikon painossa, mutta nyt kun pääsee taas oikeille kunnon ruuille, näyttää paino hiukan tippuneen. Eli
olen nainen 1,70 / 73 kg ja tavoite 65, mutta laitan sen ensi kevääksi, niin ei tule paineita. - Ylimääräistä15kg
Huomenta kaikille!
Aamupaino tänään 65,2kg. Lenkille en ole päässyt selkäni vuoksi. Toivottavasti jo ensi viikolla pääsen aloittamaan jälleen kunnon liikunnan. - pullukkaa
Hei !
Mulla ois tavoitteena painaa sellane 60-63 kiloo kahren kuukaure päästä . Nyt on painoa sillane 70kg ja pituutta vajaat 169 cm . - Pimuli kimuli
Pimu 170/78 mitoilla varustettu ilmoitautuu mukaan. 3 päivää mennyt ihan luomu mysli ja kasvikset linjalla olo tuntuu jo paljon energisemmältä vaikka vasta muutama hassu päivä mennyt :)
Liikunnasta sen verran että 3x viikossa canicrossaillaan koiran kanssa n.3km verran kävely juoksu tekniikalla. Pitäisi viikon päätteeksi varmaan uskaltaa puntarille :3 - Ylimääräistä15kg
Hei kaikille!
Aamupaino 65,6kg. En ole vieläkään päässyt aloittamaan liikuntaa. Jotenkin ei vain huvita ja en vain saa itseäni liikkeelle. Pitää nyt vaan taistella itsensä liikkeelle. - Sini P.
Hei!
Mulla pudotettavaa 69-->54 ja tavote olla alle 60kg jouluun mennessä! Olen jojoillut jo muutaman vuoden ja nyt on taas karannut käsistä tämä herkuttelu/ahmiminen ja painoa tullut 9kg kahdessa (2) kuukaudessa! Tänään aloitan syömään terveellisesti ja monipuolisesti! Ja todellakin aloitan! tavoite ois noin 1 kg/vk mutta en pidä sitä ehdotttomana, pyrin saamaan ruokailut säännöllisiksi ja että syön hyvää ruokaa, paino seuraa perässä!
Tulen tänne päivittelemään miten menee aina vähän väliä! joo.... itse karppailen... olen lähtenyt 104kg ja nyt puntari näyttää 87kg :) 60kg päästään 2015 kesään mennessä niin hyvä... en taho laihtua liian nopeesti että kerkee kiinteyttääää samalla
- Ylimääräistä15kg
Huomenta kaikille!
Pääsi tuossa olemaan melkein kahden viikon tauko. En ole hirveästi ehtinyt, jaksanut, viitsinyt liikkua ja ruokavaliokin pääsi menemään ihan sekaisin. Univaje saa kehon ihan sekaisin. Tekee mieli kokoajan suklaata, ei karkkia vaan suklaata. Voin syödä suklaalevyn yhdellä istumalla ja senkin jälkeen voisin syödä sitä vielä lisää(vaikka olisin juuri syönyt mahani täyteen oikealla ruualla). Tästä syystä aamupaino olikin tänään 66,8kg. Se minkä suuhunsa pistää puntarissa näkyy. :D
Joudun muuttamaan tavoitteeni kokonaan. En voi vielä juosta koska käteni ei kestä sitä (kokeilin viime perjantaina) joten otan nyt 1kk tavoitteeksi saada ruokavalio takaisin järjestykseen ja kun saan unta enemmän jaksan lisätä liikutaa. Muuten yritän viikossa käydä edes 3 kertaa 20 min kävelyllä ja edes sen kerran lihaskuntoa. Ehkä unenmäärä kasvaa jos lisää enemmän liikuntaa pikku hiljaa taas. :)
Mites teillä muilla on mennyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150