Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Fit or fat? Ole itsesi haastaja 2kk!

Ylimääräistä15kg

Hei kaikille!

On aika aloittaa jälleen "uusi" 2kk haaste. Aseta itsellesi siis joko uusi tai jatka vanhaa haastettasi jos olet tullut mukaan puolivälissä. Ketju ei ole suljettu eli mukaan saa tulla uusia koska tahansa. Muistakaa että haaste voi olla mikä tahansa!

Oma haasteeni 2kk on päästä 5km juoksukuntoon. Puolimaratonille yritän päästä ensi kesänä. Eli viikossa pitäisi tehdä lihaskuntoa 2-3krt ja lenkille ainakin 3krt. Katsotaan kuinka käy. :)

12

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritys13

      Tulin viime ketjuun mukaan ja painoa oli 84 kiloa. 8 päivässä paastosin n.5 kiloa pois.

      Tahti on hidastunut n.-200 g per päivä kun en enää paastoa. Joten tavoite 2 kk on -4 kiloa joten olisin marraskuun alussa76 kiloa. Vähintään 78 kg.

      • muutos.

        Hei, täällä flunssaa pukkaa mutta siitä huolimatta paino putoaa. Tänään aamulla paino 70,3kg, eli puolen kilon viikkovauhtia mennään. Tavoitteena painaa 69 tai alle 31.10. Ja parantua flunssasta :)


    • Pullamursu

      Hei! Täällä olisi uusi tulokas, tarkoituksena saada senttejä vyötäröltä ja parantaa kuntoa. Mittarina ajattelin käyttää mittanauhaa peiliä. Tarkoitus olisi -10cm vyötäröltä ennen joulua ja selvitä jumpasta hengissä.

    • Ylimääräistä15kg

      Hei kaikille!

      Aamupaino 65,7kg. Olen iteskin jossain oudossa flunssa/mahataudissa eli parannuttava taudista ensin ennen ku lähden liikkeelle. Vaikka tavoitteeni on juoksukuntoon pääsy punnitsen ja mittailen itseäni.

    • pippuri

      Heippa myös puolestani
      Olen ollut kaikissa edellisissä ketjuissa mukana ja nyt sitten loman jälkeen taas ruotuun. Etelässä tuli jonkin verran nestettä, joka näkyi viime viikon painossa, mutta nyt kun pääsee taas oikeille kunnon ruuille, näyttää paino hiukan tippuneen. Eli
      olen nainen 1,70 / 73 kg ja tavoite 65, mutta laitan sen ensi kevääksi, niin ei tule paineita.

    • Ylimääräistä15kg

      Huomenta kaikille!

      Aamupaino tänään 65,2kg. Lenkille en ole päässyt selkäni vuoksi. Toivottavasti jo ensi viikolla pääsen aloittamaan jälleen kunnon liikunnan.

    • pullukkaa

      Hei !
      Mulla ois tavoitteena painaa sellane 60-63 kiloo kahren kuukaure päästä . Nyt on painoa sillane 70kg ja pituutta vajaat 169 cm .

    • Pimuli kimuli

      Pimu 170/78 mitoilla varustettu ilmoitautuu mukaan. 3 päivää mennyt ihan luomu mysli ja kasvikset linjalla olo tuntuu jo paljon energisemmältä vaikka vasta muutama hassu päivä mennyt :)

      Liikunnasta sen verran että 3x viikossa canicrossaillaan koiran kanssa n.3km verran kävely juoksu tekniikalla. Pitäisi viikon päätteeksi varmaan uskaltaa puntarille :3

    • Ylimääräistä15kg

      Hei kaikille!

      Aamupaino 65,6kg. En ole vieläkään päässyt aloittamaan liikuntaa. Jotenkin ei vain huvita ja en vain saa itseäni liikkeelle. Pitää nyt vaan taistella itsensä liikkeelle.

    • Sini P.

      Hei!

      Mulla pudotettavaa 69-->54 ja tavote olla alle 60kg jouluun mennessä! Olen jojoillut jo muutaman vuoden ja nyt on taas karannut käsistä tämä herkuttelu/ahmiminen ja painoa tullut 9kg kahdessa (2) kuukaudessa! Tänään aloitan syömään terveellisesti ja monipuolisesti! Ja todellakin aloitan! tavoite ois noin 1 kg/vk mutta en pidä sitä ehdotttomana, pyrin saamaan ruokailut säännöllisiksi ja että syön hyvää ruokaa, paino seuraa perässä!

      Tulen tänne päivittelemään miten menee aina vähän väliä!

    • joo.... itse karppailen... olen lähtenyt 104kg ja nyt puntari näyttää 87kg :) 60kg päästään 2015 kesään mennessä niin hyvä... en taho laihtua liian nopeesti että kerkee kiinteyttääää samalla

    • Ylimääräistä15kg

      Huomenta kaikille!

      Pääsi tuossa olemaan melkein kahden viikon tauko. En ole hirveästi ehtinyt, jaksanut, viitsinyt liikkua ja ruokavaliokin pääsi menemään ihan sekaisin. Univaje saa kehon ihan sekaisin. Tekee mieli kokoajan suklaata, ei karkkia vaan suklaata. Voin syödä suklaalevyn yhdellä istumalla ja senkin jälkeen voisin syödä sitä vielä lisää(vaikka olisin juuri syönyt mahani täyteen oikealla ruualla). Tästä syystä aamupaino olikin tänään 66,8kg. Se minkä suuhunsa pistää puntarissa näkyy. :D

      Joudun muuttamaan tavoitteeni kokonaan. En voi vielä juosta koska käteni ei kestä sitä (kokeilin viime perjantaina) joten otan nyt 1kk tavoitteeksi saada ruokavalio takaisin järjestykseen ja kun saan unta enemmän jaksan lisätä liikutaa. Muuten yritän viikossa käydä edes 3 kertaa 20 min kävelyllä ja edes sen kerran lihaskuntoa. Ehkä unenmäärä kasvaa jos lisää enemmän liikuntaa pikku hiljaa taas. :)

      Mites teillä muilla on mennyt?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe