UM teettää kaikille hakijoilleen turvallisuusselvityksen. En tiedä, onko suppea vai laaja. Mikä voisi olla sellainen, joka estää työn saamisen? Millainen rikos, tms?
Turvallisuusselvitys
5
116
Vastaukset
- asd18
No, minkäslaista rikettä sinulla löytyy rekisteristä?
Minulta löytyy rattijuopumus. Tiedätkö tarkalleen vai oletko mutullla liikenteessä?
- 13+16
UM, ulkoasiainministeriö? No taatusti tarkistavat rikosrekisterin. Älä nyt kuitenkaan autokuskin paikkaa ainakaan hae :D
- TekijäNäkijä
Uskoisin myös että rikosterissä oleva merkintä toisi hylsyn. Turvallisuusselvityksen tiedothan tulee poliisilta ja tuskin heiltä menee ulkopuolisille muuta tietoa kuin ok tai hylsy.
- __...__
Kyllä veikkaisin että se rattikin riittää kaikenlaisten valtion hommien epäämiseen kohdaltasi. Ei se nyt kuitenkaan mikään hyväntekeväisyysjärjestö tuo ulkoministeriökään ole työntekijöidensä valinnan puolesta, sillä varsinkin nykyään luulisi kyllä olevan tarjolla aika paljon työvoimaa ilman rikosrekisterimerkintöjäkin.
Eli joo, voit unohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510332
- 816873
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445024- 614577
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472898
- 362685
- 402320
- 2161922