Olen aloittanut uuden työn (työllisyyskurssin työharjoittelu). Työ on rakennusalan toimistotyötä. En ole moniin vuosiin tehnyt oma alani töitä. Olen rak. alan DI. Nyt minua stressaa työssäni se, miten pärjään. Alku on onneksi lähtenyt kevyesti käyntiin. Ei ole vielä ollut kiirettä. Onneksi! Otan työstäni itselleni suurta pulttia. Pitäisi suhtautua rennommin koko hommaan. Varsinkin, kun teen työtä yritykselle pienellä korvauksella, 6 000 €/6 kk. Miten voisin muuttaa suhtautumistani työtäni kohtaan? Aiemmissa töissäni olen lähes poikkeuksesetta saanut kiitosta työstäni. Olin mm. kuusi vuotta ulkomailla ja lähtiesäni sieltä pomoni sanoi, että olen mies, joka tekee tulosta. Sehän itse asiassa on kaikkein tärkeintä! Ei se, kuinka paljon tekee töitä. Uskon jotenkin, että pärjään nykyisessäkin työssäni. Pelkään vaa sitä, että monien vuosien jälkeen en saa tarpeeksi tulosta aikaiseksi. Kun ei ole tehnyt ko. hommia, pitää ne opetella. Jaksaako työnantajani odottaa tuloksien syntymistä?
Uusi työ stressaa!
1
220
Vastaukset
- jfnbhtgr
Saat aika pienen korvauksen, ehkä vastuukin on sen mukaista? ettei sitä tulosta nyt tarvitse niin tahkota? Olet vielä DI ja kokemusta ulkomailta. Eiköhän sekin jo luo luottoa esimiehiin. Ei tuossa kai auta muu kuin ajan kuluminen ja totuttelu työympäristöön ja omiin tehtäviin. Yritä keskittyä tähän mitä nyt teet ja mitä sinulta odotetaan, älä mieti liikaa miten ennen toimit. Riippuu varmaan firman koosta miten sitä tuloksen syntymistä jaksetaan odotella, mutta eiköhän tilanteesi ole tiedostettu eikä odoteta heti liikoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510172
- 816743
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424847- 614497
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684191Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472868
- 362635
- 402290
- 2161902