Kenelle palstalaiselle....

haluaisit syöttää aamuisin munakkaan ja suklaamoussen. Itselläni on selvä suosikki katsottuna, mutta en aijo paljastaa sitä vielä.

15

56

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

      Sähän olet kouluja käynyt mies.

      Näytä nyt vähän, kuinka olet koulutettu, etten ihan klovniksi luulisi.



      (reps)

      • Nasdaq


      • Nasdaq
        modelli kirjoitti:

        Soittele sinä poika posetiivarias, niin saat euron!

        Mä kuvittelin olevani ikämiehiä, mutta että vielä edemmäs.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mä kuvittelin olevani ikämiehiä, mutta että vielä edemmäs.


        (reps)

        Hän ei luultavasti tiedä, että juoksin juuri Berliinin maratonin.

        Ihan ollaan tässä vaan, ilman kiirettä mitään.



        (reps)


      • (reps)
        Nasdaq kirjoitti:

        Hän ei luultavasti tiedä, että juoksin juuri Berliinin maratonin.

        Ihan ollaan tässä vaan, ilman kiirettä mitään.



        (reps)

        Modellihan rakastaa taidetta, ja on muutenkin yltiöpositiivinen saksan suhteen.

        Esitetään Modellille kyssä: Missä Berskan museossa on jotain minulle tärkeää, jotain korvaamattoman tärkeää?


        (Göringin pieru)


      • Nasdaq kirjoitti:

        Hän ei luultavasti tiedä, että juoksin juuri Berliinin maratonin.

        Ihan ollaan tässä vaan, ilman kiirettä mitään.



        (reps)

        (((RAN Nasdaq RAN))) Sinä se et sitten vissiin käytä aineita, vaikka jutuistas vois päätellä ihan jotain muuta, Mutta sanonpa vaan, että on siitä muutkin kärynneet.--- Marja-leena Kirvesniemeä haastateltiin kärähtämisestä.
        -Oon mieki kerran kärähtänt, otin Harrilta suihin ja hää kysy, et miltä maistuu, niin mie pöljä siihen et Miedolta-


      • Nasdaq
        modelli kirjoitti:

        (((RAN Nasdaq RAN))) Sinä se et sitten vissiin käytä aineita, vaikka jutuistas vois päätellä ihan jotain muuta, Mutta sanonpa vaan, että on siitä muutkin kärynneet.--- Marja-leena Kirvesniemeä haastateltiin kärähtämisestä.
        -Oon mieki kerran kärähtänt, otin Harrilta suihin ja hää kysy, et miltä maistuu, niin mie pöljä siihen et Miedolta-

        Ei.

        Se on Nefertitin pää.


        (reps)


      • modelli kirjoitti:

        (((RAN Nasdaq RAN))) Sinä se et sitten vissiin käytä aineita, vaikka jutuistas vois päätellä ihan jotain muuta, Mutta sanonpa vaan, että on siitä muutkin kärynneet.--- Marja-leena Kirvesniemeä haastateltiin kärähtämisestä.
        -Oon mieki kerran kärähtänt, otin Harrilta suihin ja hää kysy, et miltä maistuu, niin mie pöljä siihen et Miedolta-

        Marja-Liisa yritti myös ottaa syyt Hartsun kärähtämisestä itselleen. - Mie laitoin Hartsun kahvii sellast ainetta ku mie luin etiketist et himohässiä mut se olkii hemohessiä :(


      • (reps) kirjoitti:

        Modellihan rakastaa taidetta, ja on muutenkin yltiöpositiivinen saksan suhteen.

        Esitetään Modellille kyssä: Missä Berskan museossa on jotain minulle tärkeää, jotain korvaamattoman tärkeää?


        (Göringin pieru)

        En ymmärtänyt kysymystä, mutta veikkaan, että esiisäsi eivät ainakaan ole kulkeneet Babylonin Ištarin portin läpi paetessaan Nebukadressar II:n julmuuksia.


      • Nasdaq

      • (reps)
        (reps) kirjoitti:

        Mä vielä suurentasin tätä ideaa.....


        http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-QWh9HRlB47Q/TfowSBz1ekI/AAAAAAAAGSY/RntIPvif4Fk/s1600/Nefertiti - Tutt'Art@ (12).jpg&imgrefurl=http://www.tuttartpitturasculturapoesiamusica.com/2011/06/nefertiti-la-dea-dellegitto.html&h=266&w=189&sz=1&tbnid=5smMUD66r3f6VM:&tbnh=186&tbnw=132&zoom=1&usg=__H50ys4A3fEjuCJlsmNKSx7cxgDY=&docid=fxnb35FmeQFNoM&itg=1&sa=X&ei=huVNUoSmOsXl4QS6xYDIBQ&sqi=2&ved=0CJYBEPwdMAo

        Things you only can dream about.


        http://www.youtube.com/watch?v=raB4PZfRb5I


    • Sille (naiselle) joka herättää aamulla kuiskaamalla korvaan une omelette naturel avec mousse au chocolat pour toi est prete monamuurrrr.

    • en pidä ihmisten syöttämisestä muutoin ku vanhainkodilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe