Olin menossa parkkitaloon.
Väylän oli ylittämässä eräs kyynärsauvojen kanssa ja pysähtyi odottamaan että menisin ensin.
Näytti siltä ettei päivä ole ollut kovin hyvä.
Viittasin että menee vain ensin.
Valtavan aurinkoinen hymy.
Ei ilmeisesti odottanut .
Joskus pienellä asialla voi pelastaa toisen päivän.
Pieni asia
17
96
Vastaukset
- pienetkin asiat
Hyvä pitää laittaa kiertämään.
- alarm alarm
Buddy is back in town
Peukku.
- öötla
Valtava hyvä ihminen olet,kävi taas selväksi.
En kovin, sillä hän oli jättäytynyt kaupan käytävälle ilmeisesti odottamaan minua ja huomattuani asian, siirryin toiselle käytävälle.
Luulen ettei hän havainnut minua, mutten ole varma.
(Parempi että pysyn erossa ihmisistä, sillä siitä seuraa vain ongelmia)- nii-in,
buddy-love kirjoitti:
En kovin, sillä hän oli jättäytynyt kaupan käytävälle ilmeisesti odottamaan minua ja huomattuani asian, siirryin toiselle käytävälle.
Luulen ettei hän havainnut minua, mutten ole varma.
(Parempi että pysyn erossa ihmisistä, sillä siitä seuraa vain ongelmia)parempi pysyä kiinni vain Liskossa.
Olet kiltti ja huomaavainen autoilija. Hymyileminen on tarttuvaa.
Täältä lähtee korvasta korvaan hyväntahtoinen Pepsodent-hymy kaikille. :DYritän ottaa liikenteessä muut huomioon.
Ihan aina ei voi onnistua, eikä varsinkaan joidenkin pyöräilijöiden kanssa jotka liikkuvat täysin arvaamattomasti.
(tosin silti ajan joskus huomattavaa ylinopeutta, mutta silti turvallisesti)
- Smile Your in Candid
.
"Smile! Your in thö Cändid Cämerä"
Har!
Hangon keksi!
. - washingtonista
buddy on cool man.
Liiankin rauhallinen yleensä.
Pitäisi suuttua useammin, sillä siten saisi parempaa palvelua.
- seen it
Mä näin sut. Sut on nähty!
- sheen i.d
buddy-love kirjoitti:
En usko, sillä olen yliluonnollisen näkymätön.
Etkä ole. Mä näen sut nytkin. Istupas ryhdikkäämmin.
- Näinon.
buddy-love kirjoitti:
En usko, sillä olen yliluonnollisen näkymätön.
Kaltaisesi läskivuori ei voi olla näkymätön
sheen i.d kirjoitti:
Etkä ole. Mä näen sut nytkin. Istupas ryhdikkäämmin.
Minähän makasin lattialla.
;)Näinon. kirjoitti:
Kaltaisesi läskivuori ei voi olla näkymätön
Kyllä voi, sillä valtavuudessani vaikutan seinältä, kunhan vain pukeudun kokonaan saman värisiin vaatteisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2462179- 1901655
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471309Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501025- 41826
- 14800
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31780Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25756Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647