Olin menossa parkkitaloon.
Väylän oli ylittämässä eräs kyynärsauvojen kanssa ja pysähtyi odottamaan että menisin ensin.
Näytti siltä ettei päivä ole ollut kovin hyvä.
Viittasin että menee vain ensin.
Valtavan aurinkoinen hymy.
Ei ilmeisesti odottanut .
Joskus pienellä asialla voi pelastaa toisen päivän.
Pieni asia
17
96
Vastaukset 17
- pienetkin asiat
Hyvä pitää laittaa kiertämään.
- alarm alarm
Buddy is back in town
Peukku.
- öötla
Valtava hyvä ihminen olet,kävi taas selväksi.
En kovin, sillä hän oli jättäytynyt kaupan käytävälle ilmeisesti odottamaan minua ja huomattuani asian, siirryin toiselle käytävälle.
Luulen ettei hän havainnut minua, mutten ole varma.
(Parempi että pysyn erossa ihmisistä, sillä siitä seuraa vain ongelmia)- nii-in,
buddy-love kirjoitti:
En kovin, sillä hän oli jättäytynyt kaupan käytävälle ilmeisesti odottamaan minua ja huomattuani asian, siirryin toiselle käytävälle.
Luulen ettei hän havainnut minua, mutten ole varma.
(Parempi että pysyn erossa ihmisistä, sillä siitä seuraa vain ongelmia)parempi pysyä kiinni vain Liskossa.
Olet kiltti ja huomaavainen autoilija. Hymyileminen on tarttuvaa.
Täältä lähtee korvasta korvaan hyväntahtoinen Pepsodent-hymy kaikille. :DYritän ottaa liikenteessä muut huomioon.
Ihan aina ei voi onnistua, eikä varsinkaan joidenkin pyöräilijöiden kanssa jotka liikkuvat täysin arvaamattomasti.
(tosin silti ajan joskus huomattavaa ylinopeutta, mutta silti turvallisesti)
- Smile Your in Candid
.
"Smile! Your in thö Cändid Cämerä"
Har!
Hangon keksi!
. - washingtonista
buddy on cool man.
Liiankin rauhallinen yleensä.
Pitäisi suuttua useammin, sillä siten saisi parempaa palvelua.
- seen it
Mä näin sut. Sut on nähty!
- sheen i.d
buddy-love kirjoitti:
En usko, sillä olen yliluonnollisen näkymätön.
Etkä ole. Mä näen sut nytkin. Istupas ryhdikkäämmin.
- Näinon.
buddy-love kirjoitti:
En usko, sillä olen yliluonnollisen näkymätön.
Kaltaisesi läskivuori ei voi olla näkymätön
sheen i.d kirjoitti:
Etkä ole. Mä näen sut nytkin. Istupas ryhdikkäämmin.
Minähän makasin lattialla.
;)Näinon. kirjoitti:
Kaltaisesi läskivuori ei voi olla näkymätön
Kyllä voi, sillä valtavuudessani vaikutan seinältä, kunhan vain pukeudun kokonaan saman värisiin vaatteisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013578Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721113- 501102
- 70865
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit89845- 94707
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi50690- 53688
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k32680Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.115638