Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vaikea liitto

En jaksa enää

Olemme sinnitelleen kaksikymmentä vuotta riidellessä, hankkineet siinä sivussa lapsiakin. Olen ollut tyhmä ja taistellut liiton eteen, mies on ollut se, joka on useamman kerran halunnut erota. Olen halunnut jatkaa petetyksi tulemisesta huolimatta. Aiemmin ajattelin, että kun olemme olleet niin kauan yhdessä, olisi hölmöä erota (yhteinen historia). Nyt olen ymmärtänyt, että olen hukannut elämästäni sen kaksikymmentä vuotta! Tämä kaikki turhuus lasten takia. En vain tiedä, miten selviäisin erosta. Yritän laittaa miehen päättämään asiasta, mutta hän vain tuntuu odottavan samaa minulta. Takana on pariterapiaa, enää en jaksa edes ajatusta siitä. Viimeksi se oli sitä, että mies sai haukkua minua luvalla. Alan olla epätoivon vallassa.

6

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapset tärkeintä

      Lasten parasta on ajateltava aina ensin. Mikä on lastesi hyvinvoinnin ja tulevaisuuden kannalta kaikkein paras vaihtoehtosi nyt? Etene sen mukaan. Joskus pitää vain valita paras erilaisista huonoista vaihtoehdoista, jos hyvää ei ole olemassa. Jos ei tee päätöstä itse, elämä valitsee puolestasi ja samalla lastesi puolesta, yleensä mennään huonoimman mukaan tuuliajolla, jos ei osata päättää eikä aloittaa toimenpiteitä itse. Niinkö sulla on kulunut jo 20v?

    • åpo145

      ite en jäis edes lasten takia paskaan liittoon....

    • selviytyjä

      Totuus on vaan se , että naisen on tehtävä ratkaisu tälläisessa suhteessa. Mies tekee ratkaisun vain silloin , kun hän on " rakastunut " toiseen. Kahtakymmentä vuotta et ole menettänyt , ehkä viimeiset 1-4 vuotta . Jos oikeasti haluatte erota , sopikaa niin , että se on teidän yhteinen päätös. Silloin se on reilua.

    • vaikea ero

      Itse avoerosin relikun 20 vuoden jälkeen, tosin liitossa oli paljon ikäviä juttuja. Lasten takia olin ja lasten takia loppujen lopuksi erosin. . Liitto oli jo alun alkaen huono ratkaisu. Erosta on jo vuosia, mutta muistan edelleenkin sen pelon ja epävarmuuden ennen eroakin. Apua sain mm. vertaistukipalstalta, jonka perillinen tämä uusi on http://www.eropalsta.info/index.php

    • Nappi

      Et voi olla pakolla liitossa, josta ei tule mitään. Ero on toki vaikoea, mutta sen yli pääsee. Voi mennä parikin vuotta. Itselläni meni pari vuotta saadakseni elämän raiteilleen.
      Selviytymiseen on auttanut uusi suhde. Eron jälkeen on tosi rikki ja sekaisin. Hitaasti alkaa kuitenkin nouseminen jaloilleen.

    • im free to be me

      erosta selviää kyllä ja saat oman elämäs takaisin ja ilman pelkoa siitä, että petturi pettää taas :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1944
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      79
      1685
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe