Reisivako, onko seksikäs mielestänne?

thigh gap

Viime viikolla suomalaisissa lehdissäkin uutisoitiin jenkeissä ja maailmassa leviävästä huolestuttavasta ilmiöstä: reisivaosta. Onko miehet mielestänne tällainen reisivako seksikäs? Suurimmalle osalle naisistahan se ei ole lainkaan luonnollinen olotila, siis reisivaon ylläpito. Mielipiteitä?

http://2-akamai.tapcdn.com/images/thumbs/taps/2012/04/a-thigh-gap17-mind-the-gap-monday-38-photos-fa64a05b-sz499x327-animate.jpg

http://2-akamai.tapcdn.com/images/thumbs/taps/2012/08/beautiful-mind-the-thigh-gap-post-thechive-36-d63cef0b-sz500x683-animate.jpg

http://www.advandelisdonk.nl/wp-content/uploads/2013/02/Thighgap.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-ULxbgHxDsnQ/UbCn1GX1LMI/AAAAAAAAAEI/J2I7gpz8Z0o/s1600/thumbs_64244-thigh_main_newbeauty.png.660x0_q80_crop-scale_upscale.png

121

9086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nvm-93

      mullapa on tommonen !

    • mitä tuosta?

      Siis eikö se ny kaikilla ole vako tuossa kohtaa? Normipainoisilla ainakin.

      • sfkfpso

        ei todellakaan ole..


    • 19+14

      Mieheni sanoi: Hyi hitto minkä näköistä!

      • aäksng

        No kai se nyt sinulta haluaa jatkossakin pillua saada.


      • miees kaks-kasi
        aäksng kirjoitti:

        No kai se nyt sinulta haluaa jatkossakin pillua saada.

        Ei mielestäni mikään seksikäs.Melkein päinvastoin.Kyllä naisellakin pitää olla olemassa ihan reidet eikä mitään tikkuja joiden päällä seisoo.Ja ei muuta salille niin saa kiinteät ja seksikkäät jalat.


      • foreveralone666

        Vanha viisaus kertoo, että (netissä) ei kannata korostaa miestäNI, meitä tai ylipäätään mitään mikä viittaa siihen, että on varattu.


      • Anonyymi

        Ei sinulla ole kuin paskarako.


    • Orrin

      Positiivinen sillon kun johtuu lanteiden leveydestä, eikä liiasta laihuudesta. Noista ensimmäinen ja kolmas on esim. aika luihun näköisiä.

    • 8+10

      Jokainen noista kuvan naisista näytti hyvältä, reisivako on erittäin jees.
      Isot reidet ja peppu on iso turnoff.

    • -.-.-.-

      Ihan normaalihan tuo on ja seksikäs myös. Ei missään nimessä tarvitse olla alipainoinen sen saavuttaakseen.

      • 10+19

        Nykyään niin moni (suomi)nainen on ylipainoinen, että tuosta reisivaosta on tullut pieni harvinaisuus.


    • työstäjä

      Tunnetaan myös nimellä työstöväli =).
      Ihan jees.

      • työstäjä

        Piti vielä lisätä että on paremman näköinen jos naisessa on hieman enemmän muotoja kuin noiden kuvien naisissa.
        Semmoiset kiinteät mutta muhkeat reidet =).


      • jdhjdhje
        työstäjä kirjoitti:

        Piti vielä lisätä että on paremman näköinen jos naisessa on hieman enemmän muotoja kuin noiden kuvien naisissa.
        Semmoiset kiinteät mutta muhkeat reidet =).

        Siis lihaksikkaat reidet. Eli urheilulliset naiset ovat mieleesi


    • Ihan että...

      Siis mitä mä just luin? On todellakin aivan normaalia, että naisen reisien väliin jää hieman tyhjää tilaa. Jos reidet koskettavat toisiaan, se on ongelma.
      Kohtuus kaikessa kuitenkin, liian laihat jalat eivät näytä hyvältä, ei myöskään liian paksut, olivat ne sitten paksut lihaksista tai läskistä.

    • Iso Mies...

      On, erittäin. Rotusääret, pitkät ja hoikat, WAU!

    • Me miehet

      On ne, mutta jos on liian laiha muija, niin se on turn off. Jollain naisilla tuntuu olevan jotenkin luonnostaan sellaiset reidet, että tuo vako syntyy, vaikkei olisi mikään anorektinen. Älkää tytöt laihduttako itseänne luurangoiksi minkään reisivaon vuoksi, vaikka me miehet halutaankin katsella teidän vakojanne ja rakojanne.

    • statusff

      Riippuu täysin ruumiinrakenteesta. Itselläni on aina ollut todella selvä thigh gap, vaikka olen täysin normaalipainoinen, 57kg ja 170cm. Lantiokaan ei ole erityisen leveä, mutta ei kapeakaan (93cm). On paljon hoikkia joilla ei kyseistä vakoa ole!

    • ErkkiSetä

      Minun nuoruudessani sitä sanottiin "pallopilluksi". Harva suomi nainen tuohon pääsee. Vaatii tietynlaisen luuston rakenteen.

      • jdfhjdghjdj

        Siis reisivakoa sanottiin pallopilluksi. Kuinkahan moni ensimmäistä kertaa sanan kuullut ymmärsi mistä on kyse? Selitätkö, et miten sana "pallopillu" liittyy reisivakoon, koska ihan tosissaan alko kiinostaa.


      • ErkkiSetä
        jdfhjdghjdj kirjoitti:

        Siis reisivakoa sanottiin pallopilluksi. Kuinkahan moni ensimmäistä kertaa sanan kuullut ymmärsi mistä on kyse? Selitätkö, et miten sana "pallopillu" liittyy reisivakoon, koska ihan tosissaan alko kiinostaa.

        Sana tulee mielikuvasta ikäänkuin nainen kantaisi reisien välissä palloa, jolloin reidet ovat toisistaan erillään.


    • Vilahitkutin

      Riippuu niin naisesta, esim. toisessa kuvassa oleva reisivako on seksikäs.

    • 20+10

      Reisivako on seksikäs. On kuitenkin syytä huomata, että reisien sisäpinta on yksi yleisimmin photoshopatuista paikoista mm. katalogikuvissa. Noista esimerkkikuvista ainakin kolmessa viimeisessä on "sheivattu" se reisien yläosan sisäpinnan luonnollinen muhkura pois.

    • gsdgssdggsdgg

      Tarkoittaako reisivako sitä, että vagina on sitten väljä? Ainakin mulle tulee ensimmäisenä se asia mieleen kun näen ison reisivaon omaavia tyttöjä! Ja väljässä vaginassa ei ole kyllä mitään ylpeyden aihetta, vaan sen pitäisi olla suuri häpeän aihe naiselle!! Eihän löysästä värkistä ole edes mitään seksuualista iloa miehelle.

      • 9898h9h8098

        Ei tarkoita, omaan rakenteeni puolesta reisivaon ja minulla on myös tiukka ;)


      • idiotseverywhere

        miten reisivako voi tarkoittaa että olis pimppa väljä?! eihän semmoinen nyt voi tiukkuuteen kuules vaikuttaa idiootti..


      • Anonyymi
        idiotseverywhere kirjoitti:

        miten reisivako voi tarkoittaa että olis pimppa väljä?! eihän semmoinen nyt voi tiukkuuteen kuules vaikuttaa idiootti..

        Mikä pimppa pillu se on homo


    • parasta S24:ää

      Nuo kaikki oli photoshopattuja kuvia... 2 viimeistä jopa törkeitä.

      Olen nainen, joten jäävi sanomaan onko tuo vako oikein vai väärin miesten mielestä ja tämäkin lienee yksilöllistä, kenen mielestä se hyvältä näyttää. Minusta mikään noista kuvista ei näyttänyt hyvältä kun oikein alkoi niitä reisiä tuijottamaan.

      Piti ihan tarkistaa oma tilanne: Jos seison peilin edessä jalkapohjat vierekkäin ja polvet yhdessä, paistaa reisieni välistä kyllä päivä läpi noin 10 sentin matkalta (siis pituussuunnassa) kunnes reisien yläosassa ne koskettavat toisiaan ja "pyhän" paikan kohdalla on taas rako.

      Enpä ole koskaan ajatellut, että tuotakin joku miettii! :D

      • sairastelemassa

        Ei tosiaan ole tullut aiemmin mieleen, mutta nyt kun katsoin minäkin, niin jalat vierekkäin alhaalle jää kapea rako, joka tietenkin pienenee kun jännitän lihaksia ja ylhäällä mulla onkin niin hyvät lihakset ettei mitään rakoa jää lainkaan, joten puristusvoimaa löytyy työstelyynkin :D. Silti mulla on melko hoikat reidet eikä myöskään leveää perää. Jos tollanen rako on oikeesti niin täytyy kyllä olla ruumiinrakenteeltaan leveälanteinen ja sen lisäksi laiha ja lihakseton.


    • Itse nuoruudessani ja tajuttomassa laihuudessani (181.5 cm/62 kg) kärsin suunnattomasti tuosta välistä - jalat oli 2 tikkua. Nyt on kiloja tullut 9 lisää ja vakokin vähän pienentynyt. Omasta mielestäni eivät ole kyllä kauniit.

    • 1+19

      Minä en pidä reisivakioa seksikkäänä. Se tekee huonolla tavalla laihan vaikutuksen.

    • luonnostaan?

      Itselläni on aina ollut tuo "reisivako", enkä ole koskaan mikään hirmuisen laiha ollut... Saattaa tietenkin johtua leveistä lantioista, mutta luulen silti, että jokaisella naisella sen verta lantiota löytyy että normaalipainoisena tuo väli jäisi. En sitten osaa sanoa näyttääkö tuo rako jotenkin paremmalta kuin se että reidet laahaa yhteen, mutta itse voisin kuvitella että olisi jotenkin epämukavaa, jos reidet ottaisivat aina kiinni kävellessä. :O

    • m.................

      Semmoinen näkökanta myös tähän, että ihminenhän ei voi valita minne se ylimääräinen kertyy... Osalla mahaan, osalla reisien sisäosaan, osalla perseeseen jne.. ihmiset on erilaisia... tiedän itsekin muutaman tuollaisen henkilön joita kuvissa oli, mutta tiedän myös ihan yhtä hoikkia tyyppejä, joilla ei reisivakoa oo..

    • Rampe 35

      Kaikki näissä kuvissa olevat naiset ovat vartaloiltaan todella kauniita (osa selkeästi fotoshopattuja) mutta yleensä kun oikein leveä reisivako humpsahtaa eteen vaikkapa uimarannalla niin henkilöillä joilla se selkeästi erottuu on yleensä jumalattoman leveä lantio ja rimppakintut (ei hyvä).

    • TheOtus

      Löytyy melkein jokaiselta normaalipainoiselta naiselta. Pitää olla julmetun lihavat reidet ettei tuollaista ole.

    • mr.mickdick

      reisivako on normaalivartaloisella kieltämättä seksikästä.
      laihaksi luokiteltavat vartalot kuten mallivartalot, anorektikot yms ei reisivaostakaan huolimatta kiihota.

    • Aivan järkkyjä!

      Siis jos reisien välissä vaikka onkin pienen pieni rako se vielä menee mutta tuo että jalat ovat haarakohdasta erillään kuin tapit takapuolesta on aivan koomisen näköinen.

      Aivan liian laihojahan nuo kaikki ovat. Mielluumin vaikka lyllertäjä jolla reidet hankaavat kunnolla toisiinsa.

      • 3+2

        Tosi karseaa joo. Siksi kai noitakin takapuolia on kuvattu, että ihmiset voisivat voida pahoin.


        t. nim. reisivakoinen


    • täysin normaalia

      Reisivako on kuuluu normaalipainoiseen sopusuhtaiseen kroppaan, niin miehellä kuin naisella, jos ei ole kovin lihaksikas. Miksi yrität saada sen kuulostamaan jotenkin epänomaalilta ja sairaalta?

      • 7+9

        Mä olen sitten varmaan ihan friikki, kun painoindeksillä 20 ei tuollaista rakoa jää :D eikä kyllä erityisen lihaksikkaan reidet ole, vaikka liikuntaa harrastankin paljon.

        Kyllähän tuo aika pitkälti on lantion leveydestäkin kiinni.


      • täysin normaalia
        7+9 kirjoitti:

        Mä olen sitten varmaan ihan friikki, kun painoindeksillä 20 ei tuollaista rakoa jää :D eikä kyllä erityisen lihaksikkaan reidet ole, vaikka liikuntaa harrastankin paljon.

        Kyllähän tuo aika pitkälti on lantion leveydestäkin kiinni.

        Niin no päärynävartaloisella tuota rakoa ei varmasti ole. Mutta kirjoitin sopusuhtaisesta vartalosta, jossa ylä ja alaosat eivät ole eri paria


      • 7+9
        täysin normaalia kirjoitti:

        Niin no päärynävartaloisella tuota rakoa ei varmasti ole. Mutta kirjoitin sopusuhtaisesta vartalosta, jossa ylä ja alaosat eivät ole eri paria

        mielestäni vartaloni on erittäin sopusuhtainen, mutta sä näköjään olet päättänyt, ettei se ole mahdollista, joten antaapa olla :D

        Mielestäni tosin tuntuisi luontevalta, että nimenomaan päärynävartaloiselle tuo reisivako jäisi helpommin, vaikka olisikin vähän ylimääräistä läskiä, koska lantio on leveä.


      • Niin tai näin
        täysin normaalia kirjoitti:

        Niin no päärynävartaloisella tuota rakoa ei varmasti ole. Mutta kirjoitin sopusuhtaisesta vartalosta, jossa ylä ja alaosat eivät ole eri paria

        "Niin no päärynävartaloisella tuota rakoa ei varmasti ole."

        Minä ainakin tykkään juuri päärynöistä. Iso takamus jossa on pyöreyttä on ainakin minun mieleen.


      • ----------
        7+9 kirjoitti:

        Mä olen sitten varmaan ihan friikki, kun painoindeksillä 20 ei tuollaista rakoa jää :D eikä kyllä erityisen lihaksikkaan reidet ole, vaikka liikuntaa harrastankin paljon.

        Kyllähän tuo aika pitkälti on lantion leveydestäkin kiinni.

        Et ilmeisesti ole ainut friikki, koska ei minullakaan mitään tuollaista rakoa ole, vaan reiden ihan reilusti hankaavat toisiaan, vaikka painoindeksi on ihan tukevasti normaalipainossa. Olen myös joskus nuorena ollut painoindeksin mukaan alle normaalipainon ja silloinkin reidet ovat toisiaan koskettanut. Enkä kuitenkaan katso omaavani erityisen paksuja reisiä, siis ainakaan poikkeuksellisen paksuja, vaikka ne ehkä ovatkin minulla se kohta, minne rasva helposti kertyy. Lantion leveyskin on mielestäni ihan normaali.

        Itse muistan elävässä elämässä kerran kiinnittäneeni huomiota jonkun reisien väliin jäävään rakoon ja silloin kyse oli anorektikosta henkilöstä, joka näytti todella pahalta.


      • täysin normaalia
        7+9 kirjoitti:

        mielestäni vartaloni on erittäin sopusuhtainen, mutta sä näköjään olet päättänyt, ettei se ole mahdollista, joten antaapa olla :D

        Mielestäni tosin tuntuisi luontevalta, että nimenomaan päärynävartaloiselle tuo reisivako jäisi helpommin, vaikka olisikin vähän ylimääräistä läskiä, koska lantio on leveä.

        Minulla itselläni on kapea lantio, eikä reidet kosketa lähellekään toisiinsa mistään kohtaa. painoindeksi 20. Eikö päärynävartalo ole yhtä kuin iso peppu ja reidet?


      • täysin normaalia24
        Niin tai näin kirjoitti:

        "Niin no päärynävartaloisella tuota rakoa ei varmasti ole."

        Minä ainakin tykkään juuri päärynöistä. Iso takamus jossa on pyöreyttä on ainakin minun mieleen.

        pointtini oli se että ei ole reisivako epänormaali eikä huolestuttava ilmio vaan täysin normaalia!


    • peruslauta

      Yleensä aika turn off, koska suurin osa, jos ei jopa kaikki reisivaon omaavista on lautoja. Tosin homous on nyt muotia, eli ilmeisesti nyt pitäisi tyttöjen näyttää pojilta.

    • Wahrmann

      No jos reidet hinkkaa toisiinsa, niin sitten hop hopi laihduttamaan.

    • Onnellinen mies

      Reisivako ja kamelinvarvas, parasta mitä naisella voi olla pienen pepun ja pikkutissien jälkeen. Nam ja lurps :-) Mulla onneksi on kotona ihan oma tommoinen "pikkuvaimo". Hän itse myös tykkää kun minä tykkään noista edellä mainituista ominaisuuksista ja hän myös mielellään niitä minulle esittelee. Jotkut taas tykkää (tai joutuu tykkäämään) rehevistä ja pulskista naisista, so what? Mutta hei, tuomitkaa ihan rauhassa, Ei mulla muuta ;-)

      • Reisivako <3

        Kyllä :)


    • huolestuttava

      Joillain on, joillain ei. Yhteydessä rasvakudoksen määrään. Minulla on, ja miehiä ei tunnu haittaavan. Ei haittaa itseänikään.

    • Seksyjä noi on

      Ei kai se perseen leveydestä voi johtua, niinkuin monet tässä ketjussa väittää, koska malleillahan tuollainen on järkiään ja heillä ei ole leveät lantiot. Minusta kuitenkin se että reidet ei kosketa toisiaan pitäis olla se "luonnollinen tila" ihmisen kropassa, koska ruumishan on luotu liikkumaan. Ne joilla reidet hinkkaa vastakkain kärsii varmaan kaiken maailman ihottumista ja hiivasienistä, kun helteellä laahustavat ja hikiset paksut reidet hinkkaantuu ja hiertyy vastakkain.

      • eeeQ

        hyivittu minkä näköstä, sairasta jos tommone on joku uus kauneusihanne. Ei toi oo naisellista.


    • 6+19

      Toihan riippuu täysin luuston rakenteesta. Jos lantio on kapea niin on kyllä aika mahdotonta saada tuollainen kuilu vaikka mitä tekisi. Kamalaa vain kun nuoret tytöt yrittävät kovaa tavoitella tuollaista ja on sitten vaarana tulla anorektikoksi. Kun tohon luuston rakenteeseen ei tietenkään voi vaikuttaa vaikka miten treenaisi ja diettaisi.
      Henkilökohtaisesti toi ei ole mun mielestä mitenkään erityisen seksikästäkään. Jotenkin luisevan näköiset jalat. Näyttäisi paremmalta jos reidet olisivat vähän pulleammat.

    • Nasdaq

      Siis mikä vako? No kai kaikilla naisilla nyt vako jalkojen välissä on.

      Kaiken maailman suttua.


      (reps)

    • jdjdodkldödöd

      reisivakohan tarkottaa sitä että kun polvet ovat yhdessä reisien väliin jää rako ? ei se tarkoita sitä että kun seisot sulla ei kosketa?

    • tadaat

      Mulla on aika paksut reidet koska A mallisen vartalon omaan, mutta tulee silti piei vako reisien väliin. Ihan normaalipainoinen olen(BMI 22), en tiedä johtuuko siitä että kävelen paljon (siis töissä, paikasta a paikkaan b, vapaa ajalla...) vaiko vain vartalon mallista, mutta muistan nuorempana kun olin muutaman kilon pulleampi niin ei tuota vakoa ollut.

      Oon nähnyt myös paljon mua hoikempia tyttöjä joilla taas tuota vakoa ei ole, heillä tosin yleensä on lantio suhteessa muuhun vartaloon kapeampi. Mutta se näyttää jotenkin siltä kuin reidet kääntyisi sisäänpäin... Ja sitten on näitä omena vartaloisia naisia joilla yläkroppa on uhkea, mutta jalat on hoikat niin heilläkin on joillain tuo vako.
      Että ei se vako aina hoikkuudesta johdu, tosin varmasti yhdistyy monesti siihenkin.

      • a-tyyli

        johtuisko siitä, että kävelet haarat levällään tuohon a-tyyliin :D


      • lolz
        a-tyyli kirjoitti:

        johtuisko siitä, että kävelet haarat levällään tuohon a-tyyliin :D

        Ootpas hauska. Kaikki on kiinni vartalon mallista, lihaksien muodosta, rasvan määrästä ja mihin se tuppaa kerääntymään.


    • Ghhaaw

      Ei ole erityisen seksikäs. Ei tosiaankaan tavoittelemisen arvoinen. Pidän nimenomaan kunnon paksuista reisistä naisilla.

    • Halsteri

      Vaimolla on ja tykkään =D

    • GHWRGHWRHJWR

      MIKÄ HELVETIN VAKO?????

      Ettekö te nyt jumalauta tajua mikä ero on vaolla ja raolla? Reisien välissä on rako ja perseessä vako! Rako on se, jonka läpi voi kurkistaa, vako taas se jossa on pohja. Hampaiden välissä voi olla rako, tissien välissä on vako. Aidanseipäiden välissä on rako, kasvimaalla on vako. Pakaroiden välissä on vako ja reisien välissä rako. EI VOI OLLA NOIN VAIKEATA KÄYTTÄÄ OIKEITA TERMEJÄ!!!

      Vai oletteko joskus nähneet naisen jolla on tosi seksikäs tissirako? Ja ulko-ovikin jäi vakoselleen?

    • annnu-

      Tuo nimenomaan ei ole luonnollista, eikä ole ylipainokaan. Yksikään treenattu nainen ei omista tuollaista ellei ole sitten ihan megaleveät lanteet

      • 12+12

        Ja naisethan on yleensä pääosin treenattuja? :D Katso ympärillesi, aika harva ihminen on "treenattu".

        Normaalilla naisella voi olla paksut tai kapeat reidet, reisivako, tai sen mittaluokan jalat, joiden jalkateriä ei saa yhteen. Ihan kuule ollaan jokainen yksilöitä ja jalatkin on jokaisella erilaiset. Geeniperimä, elämäntavat, rasvaprosentti, ne sen muokkaa onko reisivakoja vai ei. Älytöntä p**kaa tuo juttusi, jos nyt suoraan saan sanoa.


      • Juoksija

        Mulla on ja oon treenattu 63/175 täyttä lihasta six-packeineen. Eikä muuten oo kiinni lantion levydestäkään, koska mulla on pieni lantio 96cm ja suurin osa mitasta tulee pepusta.
        Siihen, että onko rako seksikäs en puutu, koska en kiinnitä siihen itse mitään huomiota. Rako voi olla hot or not, mutta uskoisin sen olevan käytännöllisempi, koska tällöin reidet eivät hankaa toisiaan.


      • Leveät luut?
        Juoksija kirjoitti:

        Mulla on ja oon treenattu 63/175 täyttä lihasta six-packeineen. Eikä muuten oo kiinni lantion levydestäkään, koska mulla on pieni lantio 96cm ja suurin osa mitasta tulee pepusta.
        Siihen, että onko rako seksikäs en puutu, koska en kiinnitä siihen itse mitään huomiota. Rako voi olla hot or not, mutta uskoisin sen olevan käytännöllisempi, koska tällöin reidet eivät hankaa toisiaan.

        96 ei nyt ole kapea ainakaan tai pieni.


      • Backsider
        Juoksija kirjoitti:

        Mulla on ja oon treenattu 63/175 täyttä lihasta six-packeineen. Eikä muuten oo kiinni lantion levydestäkään, koska mulla on pieni lantio 96cm ja suurin osa mitasta tulee pepusta.
        Siihen, että onko rako seksikäs en puutu, koska en kiinnitä siihen itse mitään huomiota. Rako voi olla hot or not, mutta uskoisin sen olevan käytännöllisempi, koska tällöin reidet eivät hankaa toisiaan.

        Näin miehenä ajatteln, että jolla on hyvin näkyvä reisivako, omistaa "takapimpin" eli jos hiemankaan pyllistäis, häppärit hyvin näkyisi ja, se se kyllä "pistää sukat pyöriin jaloissa" .. Ai, että ihan katelle sellaista, vaikka farkkubebaa :)


    • moihugyufty

      Normaali ihmisellä aika usein reisivakoon liittyy länkisääret :-/ reidet ei ota yhteen kun koivet liian mutkalla.

    • Perusjannu
    • Hyvä ihminen

      Nuorena ei oikein kolahtanut, mutta enää ei häiritsisi. Kokonaisuus ratkaisee.

    • vakoilee

      En ymmärrä miksi muka ei voi olla luonnollista?
      Itse olen pitkä, hoikka, silti norm.painoinen. Ja se kauhea reisivako ollut aina! En nyt muista ihan lapsena...
      Enpä ala sinne täuytettä lykkäämään. Mun reidet, mun reisivako. On muutakin mietittävää kun jotkut hemmetin vaot!!!

    • Terve heteromies

      Minusta tuo on iljettävän näköistä. Kuvien naiset ovat alipainoisia ja olen aina tuntenut hiukan kosketusta kun näen tuollaista. Vuosia sitten se oli harvinaista ja mallienkin piti kuvissa seistä niin ettei erottuvaa rakoa jäänyt reisien väliin mutta nykyään tuollaista jopa ihaillaan. Minusta ilmiö on sairas.

    • 7+3

      No tuskin reisivako mulle mikään ylitsepääsemätön este olisi, jos nainen muuten on hyvännäköinen.

    • olenko vaollinen?

      Olen 45-vuotias, olen 168 cm pitkä ja paino vaihtelee välillä 59 - 62 kg riippuen vuodenajasta (kesällä vähemmän). Reiteni sisäpinnat eivät ota yhteen.

      Enpä arvannut että tuostakin sitten pitäisi jotain mieltä osata olla. Maireaa mieltä voin toki olla, sillä kolmikymppisenä oli sen verran tuota pläskiä että reidet hankasivat yhteen.

    • thor *****

      Jos pitää valita, missä kohdassa naista on vako... Niin ennemmin sen kokoiset rinnat, että niiden väliin tulee "tissivako" kuin kyylätä jotain muuta kohtaa. Ihannenaiseni (=vaimo) käyttää paljon hameita, joten eipä sitä kohtaa muuten juuri näkisi kuin kotona verkkareissa tai peiton alla. "Tissivako" on esillä paljon puhuttelevammin...

    • Totuusvaosta

      Iso reisivako kertoo VAGINAN väljyydestä!

      Jos haluat naisen jolla on ontto luola pillun tilalla, niin valitse nainen jolla tulee jalkojenvälistä.

      HUOM; erityisesti siis yläreiden kertovat totuudeen. Jos naisella reidet menee Koko pituudelta yhteen, on hän vain läski (sori). Jos naisen alareisien välissä on ilmaa, mutta ylempänä pilluun päin mentäesää alkaa olemaan lihaisampaa, kertoo se tiukasta ja kireästä vaginasta!!

      Tuollainen kottaraismalli, jossa on iso lantio, ja kaksi tikkua kiinni siinä, on ehkä mallimaailmassa hot muttei kovin seksikkään, tai viehättävän oloinen oikean elämän naisilla. Siitä pimpin onttoudesta puhumattakaan.

      • ookkonää varma

        Huh, ootko varma? Olen nyt tapaillut yhtä hoikkaa ja muuten hyvännäköistä naista, jolla on iso reisivako. Sänkyyn ei olla vielä menty, mutta jos tällä naisella siis on isolla todennäköisyydellä väljä tavara, mihinkään sänkyyn ei kyllä mennäkään. Pillun kuuluu olla tiukka tai muuten siitä ei ole mitään iloa!


      • Anonyymi

        Tämä taitaa pitää paikkansa. Omalla puolisolla on juuri näin. Hän on vartaloltaan hoikka, mutta erittäin kapea vyötäröinen ja lantiota löytyy. Jalkojen väliin jää iso väli, siis yläreisiin. Valitettavasti myös vaginalla on kokoa, jos vertaa aikasimpiin seurustelusuhteisiin.


    • ei tunnu missään!

      Minä en ihan ymmärrä tuota että olisi jotenkin epämukavan tuntuista kun reidet ottaa yläreunasta kiinni?

      Minulla ei tosiaan ole mitään reisivakoa - en ole lihava, mutta reiteni ovat kokooni nähden suurehkot, ja on niissä toki vähän ylimääräistäkin. En tosiaan tiedä, millaista treeniä ja kuinka alhaisen rasvaprosentin tarvitsisin tuollaisen saavuttaakseni, sillä olen hoikka jo nyt. Sellaista en myöskään tavoittele, vaikka kiinteyttä kylläkin.

      Silti en minä ole ikinä huomannut mitään epämukavaa hankausta reisien välissä... ehkä sitten kävelen niin jalat harallaan ettei tunnu :D

    • 111...

      Voihan, mistä sitä ylläri löytää itsensä kysymästä :D Noh, mutta: Voiko tämä puhuttu "reisivako" jatkua koko jalkojen mitan? Vai onko silloin automaattisesti länkisääri? Mulla jatkuu ja tää tuntuu nyt elämää tärkeämmältä yhtäkkiä!! :/ En jaksa selata koko ketjua, että sori jos aihe on jo läpikäyty...

    • rakovalkea...

      Minusta on ainakin kiihottavaa, jos naisella on reisien välissä sellainen rako, jota pääsee roplaamaan.

    • eipäoonäkynyt

      Mulla ei ole ikinä ollut kunnon reisivakoa, pieni väli kyllä. En tiedä mistä johtuu, mutta ei edes 50kg/174cm mitoissa.. Olen kyllä aika siro, että johtuisiko siitä että jalat on niin lähellä toisiaan, toisaalta mulla ei myöskään ole olleet mitenkään erityiset laihat reidet koskaan.

      Omasta mielestä noi näyttää vähän miehekkäältä, mutta joillain naisilla taas tosi hyvältä. Riippuu onko vako sellainen kaunis soikion muotoinen vai vaan sellainen jäätävä suorakulma :D

    • kisko

      Ei kovin puoleensavetävän näköinen tollainen "reisivako". Kyllä reidet pitää mieluiten olla niin isot/rakenne sellainen, että yhteen sipaisevat edes kevyesti.

    • rgrkfäh

      Eipä ole meikälläkään reisivakoa eikä mitään toivoakaan sellaisesta, vaikka hoikka olenkin. Nää on nyt vaan rakenteellisia juttuja eikä niihin ole mitään oikeaa tai väärää, joku tykkää, joku ei. Oma mieheni oli nimenomaan positiivisesti yllättynyt siitä, että laihaksi luulemastaan naikkosesta löytyikin muotoja reisi-peba-alueella. Tuskin haikaili mitään reisivakoa. Ja puhe jostakin vaginan väljyydestä, jos reisivako löytyy, on pelkkää tuubaa.

    • kennelliitostapäivää

      Onhan koiraroduillaki rotumäärittelynsä. Miksei siis ihmisnaarailla voisi olla rotumäärittely joka määrittää tällaiset yksityiskohdat jotka on ns. virallisesti kauniita.

      • hau hau

        Khyyllä, ja sitten vielä ne, jotka on hyväksyttyjä ja mitkä normaaleja. Entä, jos onkin joku kielletty tai epänormaali ominaisuus, mutta miehet juoksee silti perässä? Pitääkö ilmoittaa kennelliiton hallintoelimille?


    • asdfghjklöä

      kyllähän se on niin, että reisivako kuuluu ihan normivarustuksena ihannepainoisen/ hoikan naisen ulkomuotoon. Tämä on tietysti TAAS jälleen karvasta kalkkia juotavaksi suomalaisille mätisäkkiläskireisiakoille, joiden ainoa nautintoa elämässä tuntuu olevan se syöminen, jolla varmistetaan että reiden aivan varmasti hitsaavat yhteen ja reisivako on täysin mahdoton heille. Tuo reisivako kuulu olla naisella, koska kyllähän jokainen on nähnyt miltä läskin akan reisien sisäpinta näyttää, kun ne ovat vuosikausia hinkanneet yhteen! Iho on ruskea, ummehtunut, näppyläinen, hiivainen, hiertynyt ja homehtunut. Hyi.

      • asdfghjklöä

        ja alle voi taas ilmottautua ne suomiläskiakat, joilla reidet hinkkaa yhteen, niin että savu nousee :D


      • 9URRRRRRRRRRH
        asdfghjklöä kirjoitti:

        ja alle voi taas ilmottautua ne suomiläskiakat, joilla reidet hinkkaa yhteen, niin että savu nousee :D

        Olen ehkä millin verran alipainoinen vai miten se sanotaan, siis olen aina mennyt vähän sen painokäyrän alapuolella. Reiteni osuu hiukan yhteen ja lantioni on kuitenkin ihan normisti sopivan leveä.
        Enkö siis kelpaa?

        Mun mielestä noi kuvat tuolla aiemmin oli ihan ällöjä, eihän noilla oo ku luuta ja nahkaa noi jalat.. :O Ei mikään ihme ku porukkaa makaa sairaalassa anoreksian takia... Ite aion pysyä ihan tämmösenä vaikka kuin hinkuttais jalat yhteen, en halua olla tommonen luikku. Ihmettelen suunnattomasti miten jotkut voi tykätä tommosista. Ottaa reidestä kiinni ni sormet ylttää ympäri, sama ku luusta pitäis kiinni, hyi..
        Mutta jokaisella on oma mielipide, ja mun mielipide on se, että pikkusen pitää olla jotain pehmeetä ympärillä, mut ei kuitenkaan liikaa tietty, ja voihan se pehmee olla rasvan sijasta myös lihasta. Ja vaikka olenkin nainen ja ihan hetero niin mun mielestä on seksikkäämpää jos naisella on kunnon reidet ja muutenkin sillein vähän jotain mistä saa kiinni (enkä nyt tarkota luuta, enkä myöskään jäätävää läskikasaa). Mutta tietty ei tarvii mennä kenenkään ulkonäköä tuomitsemaan jos ei tiedä mitä taustalla on, ja toisaalta ei myös sillonkaan. Omasta mielestä kivempi ulkonäkö on vain mukavaa plussaa. Ite tunnun tykkäävän aika paljon just sen näkösistä tyypeistä mistä muut ei kauheesti välitä. :D Kauneus on katsojan silmissä.


      • asdfghjklöä
        9URRRRRRRRRRH kirjoitti:

        Olen ehkä millin verran alipainoinen vai miten se sanotaan, siis olen aina mennyt vähän sen painokäyrän alapuolella. Reiteni osuu hiukan yhteen ja lantioni on kuitenkin ihan normisti sopivan leveä.
        Enkö siis kelpaa?

        Mun mielestä noi kuvat tuolla aiemmin oli ihan ällöjä, eihän noilla oo ku luuta ja nahkaa noi jalat.. :O Ei mikään ihme ku porukkaa makaa sairaalassa anoreksian takia... Ite aion pysyä ihan tämmösenä vaikka kuin hinkuttais jalat yhteen, en halua olla tommonen luikku. Ihmettelen suunnattomasti miten jotkut voi tykätä tommosista. Ottaa reidestä kiinni ni sormet ylttää ympäri, sama ku luusta pitäis kiinni, hyi..
        Mutta jokaisella on oma mielipide, ja mun mielipide on se, että pikkusen pitää olla jotain pehmeetä ympärillä, mut ei kuitenkaan liikaa tietty, ja voihan se pehmee olla rasvan sijasta myös lihasta. Ja vaikka olenkin nainen ja ihan hetero niin mun mielestä on seksikkäämpää jos naisella on kunnon reidet ja muutenkin sillein vähän jotain mistä saa kiinni (enkä nyt tarkota luuta, enkä myöskään jäätävää läskikasaa). Mutta tietty ei tarvii mennä kenenkään ulkonäköä tuomitsemaan jos ei tiedä mitä taustalla on, ja toisaalta ei myös sillonkaan. Omasta mielestä kivempi ulkonäkö on vain mukavaa plussaa. Ite tunnun tykkäävän aika paljon just sen näkösistä tyypeistä mistä muut ei kauheesti välitä. :D Kauneus on katsojan silmissä.

        sinulla on huono itsetunto läskien reisiesi takia ja yrität epätoivoisesti puolustella omia mätisäkkijalkojasi.


      • .-.-.-.-
        9URRRRRRRRRRH kirjoitti:

        Olen ehkä millin verran alipainoinen vai miten se sanotaan, siis olen aina mennyt vähän sen painokäyrän alapuolella. Reiteni osuu hiukan yhteen ja lantioni on kuitenkin ihan normisti sopivan leveä.
        Enkö siis kelpaa?

        Mun mielestä noi kuvat tuolla aiemmin oli ihan ällöjä, eihän noilla oo ku luuta ja nahkaa noi jalat.. :O Ei mikään ihme ku porukkaa makaa sairaalassa anoreksian takia... Ite aion pysyä ihan tämmösenä vaikka kuin hinkuttais jalat yhteen, en halua olla tommonen luikku. Ihmettelen suunnattomasti miten jotkut voi tykätä tommosista. Ottaa reidestä kiinni ni sormet ylttää ympäri, sama ku luusta pitäis kiinni, hyi..
        Mutta jokaisella on oma mielipide, ja mun mielipide on se, että pikkusen pitää olla jotain pehmeetä ympärillä, mut ei kuitenkaan liikaa tietty, ja voihan se pehmee olla rasvan sijasta myös lihasta. Ja vaikka olenkin nainen ja ihan hetero niin mun mielestä on seksikkäämpää jos naisella on kunnon reidet ja muutenkin sillein vähän jotain mistä saa kiinni (enkä nyt tarkota luuta, enkä myöskään jäätävää läskikasaa). Mutta tietty ei tarvii mennä kenenkään ulkonäköä tuomitsemaan jos ei tiedä mitä taustalla on, ja toisaalta ei myös sillonkaan. Omasta mielestä kivempi ulkonäkö on vain mukavaa plussaa. Ite tunnun tykkäävän aika paljon just sen näkösistä tyypeistä mistä muut ei kauheesti välitä. :D Kauneus on katsojan silmissä.

        Kun et näytä tietävän, miltä luu ja nahka näyttää: http://joshhamiltonfitness.com/wp-content/uploads/2013/01/image1.jpeg

        Ap:n linkkaamat naiset aivan selvästi harrastavat lihaskuntoa edistäviä juttuja.


    • 6+1

      Kuvien ja keskustelun ajamana oli pakko peilistä mennä katsomaan omia jalkojaan... :D
      Kun laitan jalat yhteen (polvet ja jalkaterät täysin yhdessä) niin reisien "alkuun" / yläpäähän jää sellanen pieni kolmion mallinen rako, mut sitten reisiin tulee sellaset "pienet kummut" ja sit taas reidet erkanee ennen polvea toisistaan. Pitäskö huolestua? Saako noi "kummut" treenillä pois? Koskaan ei painoindeksi ole kertonut minun olevan ylipainoinen, vaan aina normaali tai hieman normaalin alle, joten nyt jäi nämä jalat vaivaamaan. :(

      • asdfghjklöä

        paras amputoida pois tuollaiset epäkelvolliset jalat. Tosin kyllä kelpaat jalkoinesi sellaisille epätoivoisille surkimuksille, joilla ei ole varaa laittaa naisen ulkonäölle kriteereitä oman huonoutensa takia...


      • ihmetys?
        asdfghjklöä kirjoitti:

        paras amputoida pois tuollaiset epäkelvolliset jalat. Tosin kyllä kelpaat jalkoinesi sellaisille epätoivoisille surkimuksille, joilla ei ole varaa laittaa naisen ulkonäölle kriteereitä oman huonoutensa takia...

        Miksi olet noin pessimistinen? :D


      • älä stressaa
        ihmetys? kirjoitti:

        Miksi olet noin pessimistinen? :D

        Tuo on ihan tavallista ja juuri noin sen kuuluu ollakin. Noilla malleilla, jotka on linkattu ketjun alkuun, on ne kummut mahdollisesti siloiteltu pois photoshopilla. Yleensä kuitenkin naisten reidet ovat juuri tuollaiset kuin sinulla. Minulla on samanlaiset ja mieheni on niistä ihan kikseissä. Oli luullut minua muodottomammaksi farkut päällä, mutta kun näki ilman, niin oli onnessaan että oli sentään reidet kuitenkin olemassa. Ja peba. Ja olen kokoa 34, eli reidet nyt vaan ottaa yhteen kun seisoo noin, vaikkei ole ylimääräistä. Liikun paljon, eli ei juuri löysäkään löydy.


    • naisellista

      Paksu reitiset naiset täällä mellastaa, ovat kateellisia reisivaon omaaville naisille, jotka ovat muutenkin siroja ja naisellisia, eikä mitään norsu reitisiä ja- kokoisia. Kyllä se on niin, että sirous on kaunista.

    • Vago

      Tuon raon näkymiseen vaikuttaa myös se, millaisessa asennossa seisoo. Kun työntää perää ulospäin, se laajenee, ja tommosissa mallikuvissahan poseerausasennot ovat juuri sellaisia että persaus on aika pitkällä. Huomasin tämän itsellänikin, kun innostuin tutkimaan omien reisieni tilannetta. Kun seison normaalissa ryhdissä selkä suorana, reidet ottavat yhteen, mutta alaselkä notkolla ja polvet lukossa muodostuu oikein mukava reisirako, eikä edes reisien yläosassa olevat 'muhkurat' ota toisiinsa kiinni (vaikka onkin hilkulla). Olen täysin normaalipainoinen enkä lähelläkään laihaa (166 cm/57 kg) ja lantionikin on ilmeisesti poikkeuksellisen kapea, 90 cm. Epäilen, että monella muullakin reisirako ilmestyy, kun asento on ns. oikea. Tosin se ei ole pitemmän päälle terveellinen vaan aiheuttaa selkäkipua ja herra ties mitä muuta.

    • On se kyllä kuuma

      Minusta ainakin on aika jees. Joillakin naisilla se on vieläkin parempi kuin täydellinen.

      • Ai että =)))

        Täytyy vielä sanoa: REISIVAKO


    • makek1976

      Mikä makeempaa piitsillä ku nähä moinen :p ja lantion mallista se johtuu, että kaikki ei moista voi saadakkaan

    • Ei naisellista

      Joo ei. Naisella kuuluu olla pehmeyttä ja muotoja.

      • asdfghjklöä

        läskin akan selitystä jälleen. Tod.näk. myös yh ja punaiseksi värjätty tukka.


    • REISI HOTTIS

      Kuinkahan mä saan ensi yönä nukutuksi, kun minulla on reisivako, ku läski reitiset naiset sitä, niin morkkaa. HAH HAA. Olette kateellisia.

      • asdfghjklöä

        niinhän ne on, mutta eivät tietenkään sitä myönnä!

        Ja kyllä sä saat hyvin nukuttua, koska sulla ei ilmeisesti ole ylimääräistä läskiä painamassa hengityselimiä ja tällä tavalla aiheuttamassa hengityskatkoksia, uniapneaa ja muita läskien vaivoja, joita eivät tietenkään jälleen myönnä, koska aiheutuvat itseaiheutetusta ylipainosta.


    • No huh huh

      Joo, on.
      Tuollaiset hoikat reisivaolliset on yleensä hyviä pantavia, ja jostain syystä varsinkin takaa päin.

      • Jagdpanther

        Takapilluisia ^^


    • eisillämulleväliioo

      kelpaako tyttöihin suuntautuneen tytön mielipide? mun mielestä nainen ei tarvitse reisivakoa, mutta se ei ole haitaksikaan. reisivako on mun mielestä seksikäs, mutta ei se seksikkyys siitä vähene jos sitä ei omista. itsellenikään ei ole reisivakoa, mutta ihan hyviin oon pärjännyt (: useita kuvia joissa suuri reisivako on, on paljonkin photoshopattu, mutta toki moni sellaisen omistaa. itse tykkään naisella hyvin pienestä reisivaosta, ellei yhtään. riippuu hyvin paljon yleisestikin ruumiinrakenteesta ja lantiosta.

    • KaruTotuus

      Reisivako = Muotopuoli = Totaalinen Turn off.

    • Anonyymi

      Pitää siihen kakkosnelonen syrjälleen mahtua!

    • hoikka ja timmi nainen on seksikäs

    • Anonyymi

      Ei omasta mielestäni,

    • Anonyymi

      Se on yhtä seksikäs kuin miehellä persvako.

    • Anonyymi

      Aivorako se on todellinen

    • Anonyymi

      Persevako onko sitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe