Mikä ihme tätä suomalaista seurustelukulttuuria vaivaa? Miksi täällä on niin vaikeaa saada naisseuraa edes ensitreffeille?
Jossain muissa maissa sosiaalisuus ja deittailu ovat positiivisessa mielessä vähemmän vakavia asioita. Se ei tarkoita, että joka treffien jälkeen pitäisi päätyä sänkyyn, vaan sitä, että uusia ihmisiä tapaillaan aika estottomasti ja rennosti. Siellä deittailu ja treffeillä käynti on arkipäiväistä ja yleistä. vrt. Yhdysvallat.
Suomessa tuntuu siltä, että pitäisi olla jo aidot tunteet, puolen vuoden tuttavuus ja melkein kihlasormuskin taskussa, jos aikoo pyytää naista ensitreffeille! Tilanteeseen suhtaudutaan liian vakavasti. Pitää olla melkein Mr. Perfect, että saa naisen suostumaan kahville lähtöön.
Miksi Suomessa tämä on niin vaikeaa ja vakavaa tänä seurustelu?
Seurustelukulttuuri Suomessa
19
631
Vastaukset
- ....................
kaikki muukin on niin vakavaa. Kaikki haastattelut on niin vakavia. Haastattelut talk showsissa on aina niin vakavia. "Vakavasti ottaen Nykänen, olet...". Somalaiset TV-sarjat ovat vakavia. Kaikki on vakavaa.
- nöösi_poika
Suomi on vähän turhan vakava maa.
- Peili...
Koska olet viimeksi tehnyt aloitteen naiselle? Niinpä.
- nöösi_poika
"Koska olet viimeksi tehnyt aloitteen naiselle? Niinpä."
Vuonna 2011 tein yhteensä viisi aloitetta, neljälle eri naiselle. Saavutin 100 %:n tason pakkien saamisessa. Jokainen antoi siis pakit. Jokainen. Yksi antoi kahdet pakit!
Viimeiseksi jääneen yrityksen (marraskuu 2011) jälkeen en enää ole tohtinut tehdä ainoatakaan aloitetta. Jännää, miten yksikään nainen ei ole tehnyt aloitetta minun suuntaani? - power of (|)
nöösi_poika kirjoitti:
"Koska olet viimeksi tehnyt aloitteen naiselle? Niinpä."
Vuonna 2011 tein yhteensä viisi aloitetta, neljälle eri naiselle. Saavutin 100 %:n tason pakkien saamisessa. Jokainen antoi siis pakit. Jokainen. Yksi antoi kahdet pakit!
Viimeiseksi jääneen yrityksen (marraskuu 2011) jälkeen en enää ole tohtinut tehdä ainoatakaan aloitetta. Jännää, miten yksikään nainen ei ole tehnyt aloitetta minun suuntaani?Ei naisten tarvitse, koska niillä on (|)
- nöösi_poika
power of (|) kirjoitti:
Ei naisten tarvitse, koska niillä on (|)
Damn right.
- Back Door Man!
nöösi_poika kirjoitti:
Damn right.
Sitten kun sinä alat ottamaan vastaan penetraatioita, niin voit odotella aloitteita.
- nöösi_poika
Back Door Man! kirjoitti:
Sitten kun sinä alat ottamaan vastaan penetraatioita, niin voit odotella aloitteita.
Ihan on naisseura hakusessa!
- tavis.
Naiset etsii rikkautta eikä rakkautta. Vaikee löytää ketään naista jolle rakkaus merkkaa enemmän kuin maalline mammona. Nyky suomessa kun töitäkään ei saa niin ei monikaan voi rikastua. Jos itse tulee toimeen omillaan niin se ei naisille kelpaa. Olin 1995- 2010 vuosina töissä mutta sitten tuli lama ja nykyään porukkaa irtisanotaan urakalla joten ei ole töitä helppoa saada. En ole nirso töiden suhteenmutta kyllä sen verran pitäis palkkaa saada että pärjää.
- 6+4
Mikähän se palkkataso on millä sinun mielestäsi "pärjää"? Satun tuntemaan liikaa ihmisiä joilla kaikki menee, oli tulot mitä tahansa. Eivät kuitenkaan työttöminäkään ole nälkää nähneet, sitä ihmettelen.
Jos oikeasti osaa jotain tehdä, ei yrittäjäksi ryhtyminen ole huono vaihtoehto. Duunarina ollessa sen kyllä fiksut monesti näkevät miten isot firmat oikeasti pyörivät, ei niissä laatuun satsata vaan firman omaan voittoon. Jos on fyysisesti terve, niin kyllä vastentahtoinen työttömyys pääsääntöisesti kertoo heikkolahjaisuudesta.
- nyyhkis.
Nöösipojat täällä vinkuu vertaistukiryhmässä naisten nirsoutta, vaikka eivät ole ikinä elämässään edes lähestyneet naisia. "No ku ei kannata ku ne haluaa vain rikkaita ähkijöitä".
- nöösi_poika
Lue ketjun alkupää tarkemmin läpi.
- Viisi pistettä
Olen lähestynyt useampaa naista kun jaksan muistaa, useiden vuosien ajan, eri ympyröissä, missä nyt vain on ollu jonkinlainen mahdollisuus. Varmasti kymmenittäin eri naisia.
En usko että kaikki naiset haluavat vain rikkaita ähkijöitä, mutta eivät ne ainakaan minua halua. - Ei tukiryhmäläinen
Vertaistukiryhmä, todella osuva ilmaisu!
Minä olenkin aina ensin ehdottanut seksiä ja sitten vasta treffejä, koska meno on seksin jälkeen aina rennonpaa.
- jjgvv
syyt on nämä:
1.jotkut naiset viihtyy sinkkuina.
2.joidenkin naisten huonot kokemukset miehistä.
3.jotkut naiset pelkää tuntemattomia miehiä.
4.ei ole aikaa jollain naisilla.
5.joidenkin naisten varautuneisuus
6.joidenkin naistan mielestä hymyily on aloite.
t.mies30w
Ihan samaa voisi kysyä miehistä, että miksi on niin vaikeaa saada miehiä treffeille? Laskeskelin tässä, että viimeisen parin kuukauden aikana olen saanut viides pakit, ja kuinka monta olenkaan kysynyt, no viittä. Ja kun katotaa pitempää aikaväliä (ja niitä kaikkia iskuyrityksiäni) niin yksi ainoa kappale ei ole antanut pakkeja.. Kyllä taitaa kriteerit olla miehillä niin korkealla tai oon sitten niin käsittämätön lortto etten itse edes näe sitä.
- Viisi pistettä
Olet kysynyt niitä suosituimpia miehiä, joille treffikutsuja satelee vasemmalta ja oikealta. Kyllä naisten kriteerit miehille on pääosin niin samankaltaisia, että ne kriteerit täyttävillä miehillä on kysyntää ruuhkaksi asti. Ei tarvi olla "käsittämätön lortto", pelkästään tavanomainen tullaakseen torjutuksi tällaisen miehen toimesta.
On varmasti monia miehiä mitä et ole koskaan kysynyt, koska he nyt eivat vaan ole kiinnostavia. Sellaisia kuin nöösi_poika ja minä. Me emme kieltäytyisi (no ainakaan minä en, nöösistä en voi mennä takuuseen) jos joku nainen treffeille pyytäisi. - nöösi_poika
Viisi pistettä kirjoitti:
Olet kysynyt niitä suosituimpia miehiä, joille treffikutsuja satelee vasemmalta ja oikealta. Kyllä naisten kriteerit miehille on pääosin niin samankaltaisia, että ne kriteerit täyttävillä miehillä on kysyntää ruuhkaksi asti. Ei tarvi olla "käsittämätön lortto", pelkästään tavanomainen tullaakseen torjutuksi tällaisen miehen toimesta.
On varmasti monia miehiä mitä et ole koskaan kysynyt, koska he nyt eivat vaan ole kiinnostavia. Sellaisia kuin nöösi_poika ja minä. Me emme kieltäytyisi (no ainakaan minä en, nöösistä en voi mennä takuuseen) jos joku nainen treffeille pyytäisi.Pidän persoonallisista naisista. Ulkonäöllä ei niin väliä, mutta pienet on söpöimpiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6632498Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,301236- 1091148
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111073- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104915Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101863Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e236795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64741