Pyöriikö tää maa pelkillä vuokra firmoilla???????????????
Nykyään mollin sivut on täynnä vaan pelkkiä vuokra firmojen ilmotuksia.Ei ennen ollut tälläistä.Mitä tästäkin voi päätellä.....Ollaanko menossa huonompaan suuntaan...Ja kuinka paljon kalliimpaa tääkin lysti on jo firmoille ottaa vuokratyöläinen työhön ja työllistääkö tällänen loppujen lopuks henkilöö joka tekee vuokra firmoille työtä elääkseen?
mitä mitä mitä???
3
166
Vastaukset
- vuokramies1
No ei nyt sentään koko maa vuokrafirmoilla pyöri, mutta paljonhan noita kieltämättä on. Itsekin työskentelen yhden tällaisen firman kautta ja kiitollinen olen heille, että tarjoavat työtä. Onhan tuo vapaampaakin kuin vakituisena oleminen - saa valita vapaapäivänsä ja työpaikkansakin välillä. Näin yksinäiselle sinkulle ihan ok hommaa, perhettä ei välttämättä näillä keikoilla kyllä elätetä.
- umpikuja
Olen jo useamman vuoden tehnyt töitä vuokrafirmoille, koska en pysty elämäntilanteeni takia säännölliseen työhön. Kokemukset vuokrafirmoista on vain huonoja. Kieroja kuin mitkä, mitään turvaa tai oikeutta ei sinulla ole, vaikka miten huolellisesti tekisit työsi. Alkaa tuntua, että järkevämpää olisi siirtyä sos.pummiksi.
- kill1
Tervetuloa 2000-luvulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1486851Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142518Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471740Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141411Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901285- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631073Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271059Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 63976