Mitä enemmän juot, sitä selvemmäksi asia käy. Viina sopii kaikkeen; iloon, suruun, tylsyyteen, juhlaan - tai ihan muuten vaan.
Viina on elämän tarkoitus
18
283
Vastaukset
- sinkkumies.
Viinaa juovat saa myös naisia ja seksiä.- Poikuuteni meni 15 vuotiaana 14 vuotiaan tytön kanssa koska olin muka kova jätkä kun join kaljaa ja olin myös hyvä urheilussa. No olin kova bailaaja aina 25 vuotiaaksi asti mutta sitten kun rauhoituin niin naiset ei enään ole tykänneet ja seksiä en ole saanut yli 6 vuoteen.
- juonut ätmi
Olen juonut aika paljon viinaa elämäni aikana enkä ole saanut naisia ja seksiä. Missä vika?
- Amor Omnia
Viina on Jumalan virtsaa.
- antidarra
Viina on viisasten juoma. Viinassa on vaan sellainen vittumainen piirre, että jos sitä juo usein, täytyy aina vaan juoda enemmän, että se menee päähän. Nyt kun menee neljättä päivää putkeen ja alla on about 15 alkoholiannosta tänään, alkaa vaikutuksebn huomaamaan vasta nyt. Tai sitten vaikutusta ei huomaa enää lainkaan.
Antakaa mäkin huudan mä olen kännissä!
- Rooe p Anka
Anna pillu!u
- antidarra
periaatteen-mies kirjoitti:
Ei oleee!
Heikosti menee jos munattomalla ei ole edes pillua.
500 g tummaa suklaata kompensoi 1,5 L punaviinin mahdollisesti aiheuttamat haitat. Varma tieto!
- piriaate
Hamppu kuulemma myös suojaa aivoja etanolilta. Sekakäyttö on siis terveellistä, jos tietää mitä käyttää sekaisin ja missä järjestyksessä.
- true life.
Naiset tykkää juopoista joten alkakaan juoda jos haluutte saada pil.lua.
- antidarra
Toki. Mutta ongelmaksi tulee se, että kunnon kännissä ei meisseli nouse kuin korkeintaan puolitankoon. Selväpäiselle miehelle naiset eivät taas anna elleivät ole itse kännissä.
- antidarra
Viikonloppu alkamassa ja korkki aukaistu. Oli kyllä suuria vaikeuksia olla koko viikko juomatta, mutta onneksi viikonloppu pelastaa.
- tosiaan niin
Joka tapauksessa. Juot tai et mutta varsinkin juodessa muistetaan sääntö se, ettei häiriköidä turhaan ihmisiä.
Haitataan omaa elämää eikä muitten.
Hyvää viikonloppua kaikille=)- antidarra
Toleranssi se jatkaa kasvuaan. Nyt alla 18 alkoholiannosta ja tuntui, että vasta 15:n huomasi. Tiedä sitten onko hyvä vai huono juttu.
- 6+20
Niin sitä helposti hakee lohtua alkoholista ja auttaahan se olemaan ajattelematta yksinäisyyttään tai muita murheita, mutta kun tarpeeksi monta vuotta juo lähes päivittäin, niin ongelmat johtuvatkin siitä juomisesta.
Kaksi viikko herännyt ilman krapulaa ja olo on mahtava. Pidempi kuiva kausi tulossa, mutta kokonaan en lopeta kuitenkaan. - antidarra
Ei ole yksinäisyys ongelmana, tulee useinkin dokattua kaveriporukalla, välillä myös yksinkin.
Nyt on kuitenkin syytä pitää tauko. Ei ole mitään järkeä, että määrät illassa alkavat menenään päälle 30 alkoholiannoksen. Pari viikkoa ilman palauttanee toleranssin normaalille tasolle. - Max.
Mutta samalla aina tuhoat aivosolujasi heikentäen älykkyys tasoasi/kykyäsi toimia viisaasti, samalla teet entistä enemmän erilaisia virheitä ilman että itse huomaat niitä. Ne jotka ryyppäävät eniten myös yleensä esimerkiksi kiroilevatkin eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141612Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641589- 1331210
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525