Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona. Minä olen matkatöissä, tarkemmin kurssin työharjoittelussa. Viikonloput kotona lähellä lapsiani, tosin eri osoitteessa.
Aika usein tuntuu, että miellä vaimoni kanssa ei ole enää mitään muuta yhteistä kuin omaisuus ja tietysti lapset. Seksiä ei ole ollut kahteen vuoteen. Tosin en ole kysynyt, kun ei tee jostain syystä hänen kanssaan mieli. Aikaisemmin meillä oli ihan normaalia toimintaa.
Kaipaan miehenä naisen läheisyyttä, pakko tunnustaa. Paljon puuttuu elämästä, kun ei ole kosketusta, seksiä,...Mitähän tässä pitäisi tehdä? Avioerosta emme ole puhuneet. Se on niin raskas prosessi, etten sitä tähän elämäntilanteeseeni halua. Enkä ehkä muutenkaan. Vielä elää toivo yhteisestä elämästä. Reilut kymmenen vuotta olimme yhdessä.
Parisuhde mättää!
3
190
Vastaukset
- pyuiee
Ootteko puhuneet tilanteestanne? Ei tuo muuten ala aukeamaan. Puhetta niin kauan että jotain ratkaisuja alkaa löytyä.
- jadette
Kahdella tuolilla ei voi istua yhtäaikaa.
Joko eroat selkeästi tai olet liitossa selkeästi eli asut ja elät vaimosi kanssa.
Jos ei vaimon kanssa intimeetti enää pelaa, niin sanoisin, että kuollut on liitto.
Sureminen on sinulla kesken, kun pidät turhaa toivoa yllä.
Ala katsella elämää etiäpäin, se on lapsillesikin parasta.
Tiedätkö, raskaampaa on pitää yllä epämääräistä välitilaa. Se vie sinusta voimat, koska ihminen tarvitsee pysyvyyttä ja juurevuutta hahmottaakseen elämänsä.
Et pysty saamaan mistään otetta, jos et uskalla tehdä jämäköitä päätöksiä.
Ja jos et itse tee niitä päätöksiä, niin elämä ja muut päättävät puolestasi ajan kanssa. Silloin tulokset eivät noudata sinun tahtoasi ja varmasti jäät häviölle.
Vastuu omasta elämästä on pelottavaa, vaikeaa, mutta se myös antaa voimaa ja onnellisuutta.
Rohkeutta siis ja jämäkkää otetta, niin kyllä se naisen läheisyys sieltä jostain vielä kävelee eteesi. - ole MIES!!!
Ota vastuu elämästäsi, nyt olet vain lilluva ameeba ja muiden vietävissä!
Teidän suhteenne on vuosia sitten kuollut, ja on jo aika kuopata se. Raskaampaa tuollainen ontuva elämä on, kuin eroprosessi, joka vain puhkaiseen paineen ja tuo päivä päivältä pelkän helpotuksen tunteen kaikkien osapuolten elämään.
Eikö ole tylyä pitää vaimoasikin puutteessa ja vailla hellyyttä, rakkautta, läheisyyttä ja seksiä?! Päästä hänetkin sinusta eroon löytämään itselleen miehen, joka häntä rakastaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078793
- 936740
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656500Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345321Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634517- 553511
- 503355
- 513102
- 562922
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896