uskomatonta

uskomatonta1

Mulla on ihan normaali tilanne, niin kuin varmaan aika monilla miehillä; seksiä saa harvoin ja se on huonoa. Niin tämä on mun ongelma.

Olen vähän päälle parikybänen jätkä ja mimmi saman ikänen. Ollaan oltu nyt suhteessa 3 vuotta. Ensimmäinen vuos oli upeeta ja aivan mahtavaa seksin suhteen. Viimeiset 2 vuotta on ollut myös aivan mahtavia, mutta seksiä saa todella harvoin.

Asun toisessa maassa, jossa pöyritän yritystä veroteknisistä syistä. Olen siis 3-4 päivää viikosta muualla. Vaikka olen paljon ja ikävä ehtii tulla, en silti saa seksiä. Olen pystynyt vastusmaan kiusauksia hyvin tähän asti, en siis ole pettänyt. Mutta kiusaus kun on niin suuri ja naisten iskeminen on helppoa. Sen tiedän sinkkuajoista.

Olen ikääni nähden menestynyt mies ja tiedän että saisin muiltakin. Olenko luonut mimmilleni liian turvallisen olon? Sen tiedän pelimies ajoista, että mitä myysteerisempi olet, sen enemmän saat.

Rakastan mimmiäni yli kaiken ja tulen vain hänen takia Suomeen, mutta ei, en saa seksiä.

Muilla samoja kokemuksia?

3

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinkkawi

Saisit kyllä varmasti seksiä, jos naisesikin saisi siitä joskus nautintoa. Jos se on tympeää eestaas-vemputusta, niin pidemmänpäälle mielenkiinto vähenee ja häviää. Tämä tuntuu olevan mies-sukupuolelle liian vaikeaa käsittää. Aina pitäisi naisen olla antamassa, mmutta milloin on naisen vuoro saada? Näytellä voi mieliksesi, että et loukkaantuisi.

• kasva aikuiseksi

Vaikutat muutenkin aika kusipäiseltä tyypiltä.

Firmasi menestyksekkäällä pyörittämisellä ei ole mitään tekoa seksin saamisen kanssa.

Pitäisikö sinun keskustella naisesi kanssa asiasta. Ehkäpä hänestä seksinne on myös huonoa ja se on sinun vikasi. Tekstitäsi ei paista mistään ilmi, että haluaisit otta myös naisesi huomioon. Lähinnä kuulostat itsekeskeiseltä kakaralta, joka ei naisessa nää muuta kuin lykittävän reiän.

Jos olisin naisesi, heivaisin sinut sinne ulkomaille lopullisesti etsimään sitä kuuluisaa seksiä.

• sdfghiopå¨piuyt

oon samoilla linjoilla edellisten vastaajien kanssa. ja toivon ett naisellasi on jo joku kuka tekee hänestä onnellisen. Kuullostoo siltä ett tuut vaan tyydyttään tarpeesi tänne japalaat takasin töihin, eihän tommonen voi oikein toimia.. et varmasti tuolla systeemillä tee ainakaan naistasi tyytyväiseksi. jos haluat pitää mimmin niin kannattaa varmaan lopettaa moinen verokikkailu ja muuttaa tänne tai sitten jäädä sinne. Ei kukaan halua olla naisesi kaltaisessa roolissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10530
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3625
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      54
      3401
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      65
      2917
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      223
      2290
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2223
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2063
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1658
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1506
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1396
    Aihe