Kummat merkkaavat enemmän miehillä puheet vai teot? Tuttavamieheni aikoinaan mainitsi kolmannelle osapuolelle, että ei ole minusta kiinnostunut. Mutta hän kuitenkin,
-kyselee kuulumisiani; opinnoistani, töistäni
-tuo minulle pieniä tarpeellisia tavaroita, vaikka en pyytänyt
-pyytää tai tulee autoni kyytiin
-moikkailee ja mainitsi (sille kolmannelle osapuolelle) että voisin myös aina moikkailla takaisin
-olen varattu
Mikä hän on oikein miehiään / mitä haluaa minusta?
Teot vai puheet?
9
139
Vastaukset
- no siis,
usko jo, nuo asiat ovat ihan normaaleja toimia, eivätkä tarkoita mitään erityistä.
- amerikan serkku
Rapakon toisella puolella on tapana sanoa: - "Talk is cheap, action speaks volumes!"
Mies haluaa sinusta salarakkaan. ärsyttävän kuulonen ukko.. ihan kuten sellaisetki jotka sanoo olevansa kiinnostuneita mutta kuitenki nuolevat toistenki eukkojen perseitä/muuten vaan mielistelevät lähes kaikkia joilla sattuu reikä olemaan.
lähtökohtahan on nyt joka tapauksessa se että teot painaa aina enemmän. mikä sen kolmannen osapuolen merkitys on? tälle miehelle siis. että onko syytä esim. valehteluun tai vähättelyyn mahdollisia tunteitaan sua kohtaan. tai sitte yksinkertaisesti se "aikoinaan" on tosiaan aikoinaan eli tilanne on hyvinki voinu muuttua.
ja tietääkö sun olevan varattu. jos, niin sehän siitä vasta juipelin tekeeki. niin tai näin, jollain tasolla on kiinnostunu (muussa tapauksessa aika erikoinen tapaus ois) ja se että millä tasolla, en tiiä.. kipasepa kysymässä mitä haluaa.- Niskavuoren emäntä
Varattu nainen ei kuuntele vokottelijoita. Pysyttele erossa siitä, tai etäisesti neutraalilla kaverilinjalla.
Teot merkitsevät enemmän, eikä puheiden sovi olla kovin pahasti ristiriidassa.
- määmy
Hää valehtel kolmannel osapuolel. Eri jutska mite paljo.
- noo,
kysehän ei ole siitä, mitä mies haluaa, vaan siitä, että sinä olet kiinnostunut miehestä.
Kummatkin, paitsi silloin kun ne ovat ristiriidassa...
Jos haluaa, että puheilla on jotain merkitystä niin kyllä tekojen on pakko kohdata niiden kanssa muuten menee uskottavuus. Pitää olla tarkkana siitä mitä sanoo.
Taidat muuten itte olla pikkuusen kiinnostunu tuosta tuttavamiehestäs. Paska parisuhde? Noh, sellaista se joskus, mutta tuttavat ei siihen ole mikään ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664