...siitä yksinkertaisesta syystä, että itse en aloitteita naisille tee, eivätkä he minulle
Olen uskollinen...
36
394
Vastaukset
- Myyristäjä
No mitä jos joku hehkeä nainen tekisi aloitteen? Tai mitä jos rakastuisit toiseen? Mitä sitten tekisit?
- Niin simppeliä
Rakastua tuskin voi, jos ei ole mitään aloitetta. Ei ole hehkeät taikka vähemmänkään hehkeät naiset tehneet koskaan minkäänlaista aloitetta eikä mitään sen suuntaistakaan, enkä usko että koskaan tulee tekemäänkään. Ne lienee ihan eri miehiä joille naiset aloitteita tekevät.
Olisi ehkä pitänyt lisätä etten myöskään hakeudu sellaisiin tilanteisiin jossa aloitteiden tekeminen olisi mahdollista. Jos baarissa käyn, niin mieskavereiden kanssa juttelemassa, eikä silloinkaan ole mitään naisia porukkaan tunkenut edes niitä mieskavereitani iskemään.
- ??????:)
Mitä siis teet uskottomuuspalstalla...? Houkuttaako kuitenkin ajatus, että ruoho olisi vihreämpää aidan toisella puolella? Joku ajatus alkanut itämään...? Suosittelen: älä leikittele niillä ajatuksilla, äläkä lue tätä palstaa. Jatka kuten ennenkin ja ole tyytyväinen siihen, jos et halua sotkea omaasi ja perheesi elämää.
- Niin simppeliä
Tjaa, rehellisyyden nimissä tunnustan, että kenties houkuttaa, kenties. Mutta siihen se sitten jää.
Ehkä aloitukseni kuitenkin on enemmän sanoiksi puettua hämmästystä niistä tapauksista joissa pettämistä pidetään jotenkin itsestään tapahtuneena asiana, jonain luontaisena magnetismina joka veti täysin puolustuskyvyttömät ihmiset intohimon kurimukseen. Oma kokemuspohjani ei tue sitä näkemystä, että pettämiseen voisi vain ajautua. En usko että pettämistä voi tapahtua ilman että tietoisesti siihen pyrkii.
En kuitenkaan usko että uskottomuuspalsta varmaan ketään on pettämään ajanut eikä se minunkaan tilannettani muuta koska ne asiat mitkä aloituksessani esitin, eivät muutu. Minusta ei ole tekemään seksuaalisia aloitteita naisille, ei ole koskaan ollut. Olen vilkas ja ajatuksekas keskustelija, mutta en seksikkäällä taikka kiehtovalla tavalla, enkä ole sietämättömän komea, joten olen täysin turvassa myös naisten tahoilta tulevilta aloitteilta.
Mitä haluan kaikkea tällä oikein sanoa? Ehkä haluan vain sanoa, että jos pettäminen on joillekin helppoa, niin minulle helppoa taas on uskollisuus. - .....
No onhan aihe edes vaihtelua, kun joka toinen ketju on sitä samaa jauhantaa ykköset vastaan kakkoset, miksi petät, miksi et jätä jne jne
- kivat sulle
Tunnen pari kaltaistasi miestä jotka ovat ihan samoin sanankääntein sanoneet miksi eivät petä. He eivät hyväksy pettämistä eivätkä mene tilanteisiin joissa mahdollinen kiusaus voisi tapahtua. Jotkut väittävät ettei uskollisia miehiä ole, mutta on teitä.
Tietenkään ne miehet ei sano kavereilleen kysyttäessä, että he kävisivät koskaan vieraissa. Mitä jyrkemmin he suhtautuvat pettämiseen, kertoo se halusta antaa itsestään syrjähyppyvastaista kuvaa. He toimii järkevästi ja he haluaa pitää matalaa profiilia. Niin kauan kun heidän yhteisö uskoo heidän olevan vain yhden naisen mies ja suhtautuvan kielteisesti syrjähyppyihin, niin kauan heidän syrjähypyt pysyy salassa eikä kukaan edes epäile sitä. Niin he pääsee jatkaa toimiaan helpommin.
- ei jaksa höpinää
pupulutunen kirjoitti:
Tietenkään ne miehet ei sano kavereilleen kysyttäessä, että he kävisivät koskaan vieraissa. Mitä jyrkemmin he suhtautuvat pettämiseen, kertoo se halusta antaa itsestään syrjähyppyvastaista kuvaa. He toimii järkevästi ja he haluaa pitää matalaa profiilia. Niin kauan kun heidän yhteisö uskoo heidän olevan vain yhden naisen mies ja suhtautuvan kielteisesti syrjähyppyihin, niin kauan heidän syrjähypyt pysyy salassa eikä kukaan edes epäile sitä. Niin he pääsee jatkaa toimiaan helpommin.
läpäti läpäti. Olet tainnut katsella liikaa amerikkalaisia viihdesarjoja typy.
ei jaksa höpinää kirjoitti:
läpäti läpäti. Olet tainnut katsella liikaa amerikkalaisia viihdesarjoja typy.
Sä oot varsin tietämätön näistä asioista ja varsin sinisilmäinen. Mä kun oon ollu sen verran enemmän tekemisissä ukkomiesten kanssa, niin sen verran mua on aina kiinnostanut se, että miten he on pitäny meidän suhteen salassa omalta naiseltaan. Niin usean miehen mukaan helpoin tapa siihen on antaa omalle yhteisölleen sellaista kuvaa itsestään, että suhtautuu jyrkän kieltävästi oman puolison pettämiseen. Ja elää omassa yhteisössään ihan normielämää, eikä ala muuttaa omia tapojaan kotipiirissään. Ja tottahan se on, kyllähän ykkönen alkaa ihmettelemään jos mies alkaa pukeutuu toisella tapaa ja entiset rutiinit muuttuu.
- ei jaksa tosiaankaan
pupulutunen kirjoitti:
Sä oot varsin tietämätön näistä asioista ja varsin sinisilmäinen. Mä kun oon ollu sen verran enemmän tekemisissä ukkomiesten kanssa, niin sen verran mua on aina kiinnostanut se, että miten he on pitäny meidän suhteen salassa omalta naiseltaan. Niin usean miehen mukaan helpoin tapa siihen on antaa omalle yhteisölleen sellaista kuvaa itsestään, että suhtautuu jyrkän kieltävästi oman puolison pettämiseen. Ja elää omassa yhteisössään ihan normielämää, eikä ala muuttaa omia tapojaan kotipiirissään. Ja tottahan se on, kyllähän ykkönen alkaa ihmettelemään jos mies alkaa pukeutuu toisella tapaa ja entiset rutiinit muuttuu.
öh öh ... Neiti Kaiken Nähnyt Ja Kokenut.
Voi hellan lettat tentään ... Eikö Kauniit ja Rohkeat ole kohta alkamassa: sinulla pupulutunen alkaa olla kiire ottaa kaukosäädin esiin ja tunnelmoida Ridgen parisuhdekiemuroita. Ai ku elämä on jänskää! ei jaksa tosiaankaan kirjoitti:
öh öh ... Neiti Kaiken Nähnyt Ja Kokenut.
Voi hellan lettat tentään ... Eikö Kauniit ja Rohkeat ole kohta alkamassa: sinulla pupulutunen alkaa olla kiire ottaa kaukosäädin esiin ja tunnelmoida Ridgen parisuhdekiemuroita. Ai ku elämä on jänskää!Alkoiko sua reppanaa lapsettaa? Jaksoit kuitenkin sen verran että piti vastata. Mee nyt sinne jääkapille ja ota tölkki olutta ja rauhoitu. Urkkaruutu tulee pian. ;)
- siinä sulle totuutta
pupulutunen kirjoitti:
Suurin osa miehistä kuule ihan retostelee naisjutuillaan kavereilleen ja kaverit huolehtii vielä siitä että vaimolle kerrotaan jotain muuta kuin mikä se totuus on. Miehet on lojaaleja toisilleen ja ymmärtää miesten tarpeet myös vieraissa käymiseen. Miehet ymmärtää myös sen että vaimolle ei kerrota vaan peitetarinat keksitään yhdessä. Se jos mikä takaa sen että hommat saa hoidettua vaimolta salassa ja helpommin. SE mies joka kertoo olevansa yhden naisen mies saa vain hiljaisen hetken aikaiseksi kaveriporukassa. Toiset ei nimittäin tajua miksi? Erilaisuutta katsotaan vähän syrjäsilmällä ja mietitään mikä siinä miehessä on vikana jos se vaan haluaa olla vaimonsa kanssa,.
- Älä puhu et tiedä
siinä sulle totuutta kirjoitti:
Suurin osa miehistä kuule ihan retostelee naisjutuillaan kavereilleen ja kaverit huolehtii vielä siitä että vaimolle kerrotaan jotain muuta kuin mikä se totuus on. Miehet on lojaaleja toisilleen ja ymmärtää miesten tarpeet myös vieraissa käymiseen. Miehet ymmärtää myös sen että vaimolle ei kerrota vaan peitetarinat keksitään yhdessä. Se jos mikä takaa sen että hommat saa hoidettua vaimolta salassa ja helpommin. SE mies joka kertoo olevansa yhden naisen mies saa vain hiljaisen hetken aikaiseksi kaveriporukassa. Toiset ei nimittäin tajua miksi? Erilaisuutta katsotaan vähän syrjäsilmällä ja mietitään mikä siinä miehessä on vikana jos se vaan haluaa olla vaimonsa kanssa,.
Hah hah! Mikä siinä miehessä on vikana jos se haluaa olla vaimonsa kanssa?! Olet joko kovasti vieraantunut uskollisuus käsitteestä tai juuri niitä ihmisiä jotka ei itse ole uskollisia!! Uskollisia miehiä ON olemassa ja heitä arvostetaan!! Siinä sinulle totuutta!
- Siinä sulle totuutta
Älä puhu et tiedä kirjoitti:
Hah hah! Mikä siinä miehessä on vikana jos se haluaa olla vaimonsa kanssa?! Olet joko kovasti vieraantunut uskollisuus käsitteestä tai juuri niitä ihmisiä jotka ei itse ole uskollisia!! Uskollisia miehiä ON olemassa ja heitä arvostetaan!! Siinä sinulle totuutta!
MInä olen nainen ja tämän totuuden olen kuullut ihan miesten omasta suusta. Kokemusta siitä että miehet eivät tuomitse vaimoaan pettävää kaveriaan on kertynyt runsaasti. Miehet ymmärtävät sen kun kaveri käy välillä vieraissa. Naiset taas kertovat tuota pikaa eteenpäin sen jos heidän naiskaverinsa käy vieraissa. Naiset saattavat mennä kertomaan asian suoraan sen miehelle sillä siitä saa pisteitä siltä mieheltä...ehkä? Voi vaikka napata sen miehen sitten itselleen tai lohduttaa sitä? Minun hlökohtainen mielipide on kyllä ihan päinvastainen ja minusta on todella hienoa jos mies haluaa olla vain vaimonsa kanssa. Toivoisin sitä mutta yleisempää se oikeasti on noin kun kerroinkin. Tietenkin joukkoon mahtuu poikkeuksia ja hyvä niin mutta isossa miesporukassa se poikkeus on se uskollinen. Eihän tätä tietenkään kukaan uskoa halua mutta onnellinen on se vaimo jolla se uskollinen mies on!...siitä silti löytyy varmaan jotain muuta vikaa?
- Niin simppeliä
Siinä sulle totuutta kirjoitti:
MInä olen nainen ja tämän totuuden olen kuullut ihan miesten omasta suusta. Kokemusta siitä että miehet eivät tuomitse vaimoaan pettävää kaveriaan on kertynyt runsaasti. Miehet ymmärtävät sen kun kaveri käy välillä vieraissa. Naiset taas kertovat tuota pikaa eteenpäin sen jos heidän naiskaverinsa käy vieraissa. Naiset saattavat mennä kertomaan asian suoraan sen miehelle sillä siitä saa pisteitä siltä mieheltä...ehkä? Voi vaikka napata sen miehen sitten itselleen tai lohduttaa sitä? Minun hlökohtainen mielipide on kyllä ihan päinvastainen ja minusta on todella hienoa jos mies haluaa olla vain vaimonsa kanssa. Toivoisin sitä mutta yleisempää se oikeasti on noin kun kerroinkin. Tietenkin joukkoon mahtuu poikkeuksia ja hyvä niin mutta isossa miesporukassa se poikkeus on se uskollinen. Eihän tätä tietenkään kukaan uskoa halua mutta onnellinen on se vaimo jolla se uskollinen mies on!...siitä silti löytyy varmaan jotain muuta vikaa?
Sinulla ei voi olla kokemusta kaikista mahdollisista miehistä taikka miesporukoista.
- Voi olla kyllä
Niin simppeliä kirjoitti:
Sinulla ei voi olla kokemusta kaikista mahdollisista miehistä taikka miesporukoista.
Itseasiassa voi ja on ja ikääkin on jo 47 vuotta. Olen koko ikäni tehnyt töitä miesten kanssa ja joka viikonloppu harrastusteni ohessa toimin miesporukan kanssa.
- Niin simppeliä
Voi olla kyllä kirjoitti:
Itseasiassa voi ja on ja ikääkin on jo 47 vuotta. Olen koko ikäni tehnyt töitä miesten kanssa ja joka viikonloppu harrastusteni ohessa toimin miesporukan kanssa.
Kuten sanoin, sinulla ei voi olla kokemusta kaikista mahdollisista miehistä taikka miesporukoista. Tämä on FAKTA, joka ei muuttu, vaikka sinulla olisi ikää 147 vuotta.
Jos et vaihda harrastustasi joka viikonloppu, sinulla on kokemusta vain siitä harrastusmiesporukastasi, ja kaikki ne miehet jotka eivät kyseistä lajia harrasta, voivat olla ajatusmaailmaltaan aivan erilaisia.
Samoin, se miesjoukko mihin pystyt tuolla tasolla elämäsi aikana tutustumaan, on kovin valikoitu otos, eikä suinkaan edustava.
Voin omalta osaltani sanoa, että minulla ei edes OLE miesporukkaa, joka minun valintojani arvostelisi tai joka minun puolestani valehtelisi. Vaimollani ei edes ole minun lähimpien miesystävieni puhelinnumeroita, eikä hän muutenkaan heille soittaisi kysyäkseni kotiin. Miksi soittaisikaan, koska hän voi aina soittaa MINULLE?
Miesystäväni eivät ole suhtautuneet pettämiseen kovin suvaitsevasti, vaikka heissäkin on pettäjiä. Yksi ei todellakaan ymmärrä pettämistä, vaan pitää sitä vääränä vaikka suhde olisi huonokin. Ja hän tietää mistä puhuu, koska oli huonossa suhteessa, erosi ja oli pitkän aikaa ilman uutta naissuhdetta. - kunnestoisintodistet
Kuten sanoin, sinulla ei voi olla kokemusta kaikista mahdollisista miehistä taikka miesporukoista. Tämä on FAKTA, joka ei muuttu, vaikka sinulla olisi ikää 147 vuotta.
Jos et vaihda harrastustasi joka viikonloppu, sinulla on kokemusta vain siitä harrastusmiesporukastasi, ja kaikki ne miehet jotka eivät kyseistä lajia harrasta, voivat olla ajatusmaailmaltaan aivan erilaisia.
Samoin, se miesjoukko mihin pystyt tuolla tasolla elämäsi aikana tutustumaan, on kovin valikoitu otos, eikä suinkaan edustava.
Voin omalta osaltani sanoa, että minulla ei edes OLE miesporukkaa, joka minun valintojani arvostelisi tai joka minun puolestani valehtelisi. Vaimollani ei edes ole minun lähimpien miesystävieni puhelinnumeroita, eikä hän muutenkaan heille soittaisi kysyäkseni kotiin. Miksi soittaisikaan, koska hän voi aina soittaa MINULLE?
Miesystäväni eivät ole suhtautuneet pettämiseen kovin suvaitsevasti, vaikka heissäkin on pettäjiä. Yksi ei todellakaan ymmärrä pettämistä, vaan pitää sitä vääränä vaikka suhde olisi huonokin. Ja hän tietää mistä puhuu, koska oli huonossa suhteessa, erosi ja oli pitkän aikaa ilman uutta naissuhdetta.Sun miesystävissäsi on kuitenkin pettäjiä. Ja yksi vaan heistä ei ymmärrä pettämistä. Eli mitä voimme tästä päätellä? Ei mitään. Sä et pysty sun kokemuksella sanomaan, että suurin osa miehistä ei petä ja paheksuu sitä.
Mulla on myös kaveripiirissä muutama ukkomies, jotka pettää surutta vaimojaan. Ja olen sen ihan omin silmin nähnytkin mm. yhteisillä reissuilla. Ja heidän juttujaan kuunnellessä tulee kyllä käsitys, että miehet pettää mennen tullen, eivät vaan jää kiinni siitä. Miehet on lojaaleja toisilleen. Eivät kerro edes vaimon kysyessä, että kaveri pettää. Mä olen samoilla linjoilla "siinä sulle totuutta" kanssa, kunnes toisin todistetaan. Akat kyllä kalkattaa eteenpäin heti, jos joku vieraissa käy. Eivätkä suinkaan hyvää hyvyyttään sitä tee. Mä en ole koskaan edes parhaalle ystävälleni kertonut, mitä tapahtuu, kun poikain kanssa reissussa olen ollut.
- kiitos.
Olen uskollinen...
...siitä yksinkertaisesta syystä, että itse en aloitteita naisille tee, eivätkä he minulle"
Tämä on sitä kestävää kehitystä. Hyvä periaate, ja kiitos että kirjoitit sen tänne. - Tämä on faktaa
Ihminen, joka on oikeasti uskollinen, ei tarvitse sitä toitottaa uskottomuus -palstalla. Sä et ole uskollinen vaan olet käynyt vieraissa ja nyt sun omatunto soimaa.
- kiitos.
No jo se nyt on kumma, kun mikään ei kelpaa!
Pettäjän on narsisteja. Jos kertoo olevansa uskollinen, niin ei oikeasti ole ...
Hyvä, että uskolliset miehet kertovat ajatuksistaan. Kiitos! Kyllä jämpti on näin! - Epäluuloinen
kiitos. kirjoitti:
No jo se nyt on kumma, kun mikään ei kelpaa!
Pettäjän on narsisteja. Jos kertoo olevansa uskollinen, niin ei oikeasti ole ...
Hyvä, että uskolliset miehet kertovat ajatuksistaan. Kiitos! Kyllä jämpti on näin!Kaikki miehet pettävät. Jos eivät konkreettisesti, niin ajatuksissaan.
Jos mies kertoo olevansa uskollinen, hän ei sitä oikeasti ole, koska on kuitenkin sydämessään pettäjä. Niin on aloittajakin. Liian pelkuri tekemään aloitteita, ja liian tylsä saadakseen aloitteita naisilta. En ymmärrä miksi moinen niljake saa näin positiivista palautetta. - Naiivi.
Epäluuloinen kirjoitti:
Kaikki miehet pettävät. Jos eivät konkreettisesti, niin ajatuksissaan.
Jos mies kertoo olevansa uskollinen, hän ei sitä oikeasti ole, koska on kuitenkin sydämessään pettäjä. Niin on aloittajakin. Liian pelkuri tekemään aloitteita, ja liian tylsä saadakseen aloitteita naisilta. En ymmärrä miksi moinen niljake saa näin positiivista palautetta.Eikö tuollainen asenne ole aika kyyninen? Mitä saat siitä itsellesi?
- Epäluuloinen
Naiivi. kirjoitti:
Eikö tuollainen asenne ole aika kyyninen? Mitä saat siitä itsellesi?
Ei se ole kyynistä vaan realistista. En minäkään tuohon aloittajaan luonteenpiirteitä lisännyt, tulkitsin vain mitä hän itse sanoo. Liian pelkuri tekemään aloitteita, ja liian tylsä saadakseen aloitteita naisilta, ja tämän vuoksi sanoo olevansa uskollinen. Niin kai, kun ei muuta vaihtoehtoakaan ole. Mutta se päätös ei tule sydämestä.
- HessuHopo45
Minäkin olen aina ollut uskollinen. Ja tulen olemaan. Ja silti käyn lukemassa täällä näitä juttuja. Ei se tarkoita, että haluaisi pettää/olisin pettänyt. Miten joku voi olla noin tyhjäpää ajatellessaan, että kaikki täällä olevat olisivat pettäjiä? En ymmärrä pupulutusta, en.
Mutta on hienoa AP, että sinunlaisiasi miehiä vielä on. Pidä sama ajatus mielessäsi aina. Ja toivottavasti et koskaan ketään pettäisikään. Hienoa! - Tätä vaan mietin
Ajattele tilannetta, että vastoin kaikkia ennakko-odotuksiasi joku näpsäkkä naisihminen alkaisikin osoittaa kiinnostusta sinuun. Vaikka työpaikalla tai paikallisessa kuppilassa, loisi pitkiä katseita ja hymyilisi. Ja yhtenä kauniina päivänä sitten tulisi juttelemaan, pyytäisi kahville tai tanssiin. Ja sitten pyytäisi luokseen? Veikkaisinpa, että huomioon tottumaton kaveri menisi päästään niin pyörälle kuin olla ja voi ja lähtisi naisihmisen matkaan siltä istumalta.
Tämä vaan siltä pohjalta, että olen itse naimisissa oleva nainen, mutta saan osakseni aivan käsittämättömän paljon huomiota ihan missä vaan. Niinpä, kun olen siihen tottunut koko elämäni ajan, ei minulle ole koskaan tehty heikkoa kieltäytyä. Minun päätäni imartelu ei saa sekaisin, mutta luulenpa että sellaisen jolle imartelu ja huomio on harvinaista, on varsin helppoa "rakastua" siihen huomioon enemmänkin kuin sen antajaan.- simppeliä
En usko tuota. Jotkut ovat imartelulle persoja, jotkut eivät.
- sssna
Itse käskisin "näpsäkän naisihmisen" suksia vitt.uun!
- Niin simppeliä
Kyllähän naiset aina huomiota osakseen saavatkin, mutta saavatko miehet? Eivätkö ne ole nimenomaan ne miehet, jotka niitä aloitteita naisille tekevät?
Oletko itse, tai kukaan tuntemasikaan nainen tehnyt esimerkkisi mukaisella tavalla, ja iskenyt itselleen varatun miehen ilman että toinen on operaation missään vaiheessa osallistunut siihen muuten kuin passiivisesti myöntymällä?
En käy paikallisissa kuppiloissa yksinäni. Olen siellä joko vaimoni kanssa, tai ystävieni kanssa. Kumpikaan näistä ei tee tilannetta otolliseksi iskemiselle. Harrastukseni ovat luonteeltaan epäsosiaalisia tai suljetun pienen piirin aktiviteetteja. Työpaikan ilmapiiri ei ole vähääkään eroottisesti värittynyt, vaikka meillä onkin töissä sekä miehiä että naisia. En siis liiku sellaisissa paikoissa jossa iskeminen olisi otollista.
Tulkitsisin pitkät katseet ja hymyt pelkäksi ystävällisyydeksi, samoin juttelun. Ja kuka nainen kutsuisi kahville kotiinsa varatun miehen, joka ei vastaa aloitteeseen edes etäisesti romanttiseksi tulkittavalla tavalla? Jos tästäkin huolimatta päätyisin sinne kahville, joisin kahvit, kiittäisin ja sanoisin että minun pitää tästä jo lähteäkin.
Edelleen vastaan, että EHKÄ pääni menisikin pyörälle moisesta jos niin kävisi, mutta on absurdia kuvitella, että tielleni koskaan osuisi naista joka olisi ehdottamasi ruljanssin läpi käymään vain saadakseen minut. Tämän tapahtuman epätodennäköisyyttä voisin pidemmällekin avata mutta se olisi aivan turhaa.
Sillä ei tässä oikeasti tarvita kun sisäistää se miehen aloitteellisuuden merkitys. Mistä sinäkään saisit osaksesi käsittämättömän paljon huomiota, jos kaikki miehet olisivat kuin minä, eivätkä tekisi sinulle mitään aloitteita? - Tätä vaan mietin
Kyllähän naiset aina huomiota osakseen saavatkin, mutta saavatko miehet? Eivätkö ne ole nimenomaan ne miehet, jotka niitä aloitteita naisille tekevät?
Oletko itse, tai kukaan tuntemasikaan nainen tehnyt esimerkkisi mukaisella tavalla, ja iskenyt itselleen varatun miehen ilman että toinen on operaation missään vaiheessa osallistunut siihen muuten kuin passiivisesti myöntymällä?
En käy paikallisissa kuppiloissa yksinäni. Olen siellä joko vaimoni kanssa, tai ystävieni kanssa. Kumpikaan näistä ei tee tilannetta otolliseksi iskemiselle. Harrastukseni ovat luonteeltaan epäsosiaalisia tai suljetun pienen piirin aktiviteetteja. Työpaikan ilmapiiri ei ole vähääkään eroottisesti värittynyt, vaikka meillä onkin töissä sekä miehiä että naisia. En siis liiku sellaisissa paikoissa jossa iskeminen olisi otollista.
Tulkitsisin pitkät katseet ja hymyt pelkäksi ystävällisyydeksi, samoin juttelun. Ja kuka nainen kutsuisi kahville kotiinsa varatun miehen, joka ei vastaa aloitteeseen edes etäisesti romanttiseksi tulkittavalla tavalla? Jos tästäkin huolimatta päätyisin sinne kahville, joisin kahvit, kiittäisin ja sanoisin että minun pitää tästä jo lähteäkin.
Edelleen vastaan, että EHKÄ pääni menisikin pyörälle moisesta jos niin kävisi, mutta on absurdia kuvitella, että tielleni koskaan osuisi naista joka olisi ehdottamasi ruljanssin läpi käymään vain saadakseen minut. Tämän tapahtuman epätodennäköisyyttä voisin pidemmällekin avata mutta se olisi aivan turhaa.
Sillä ei tässä oikeasti tarvita kun sisäistää se miehen aloitteellisuuden merkitys. Mistä sinäkään saisit osaksesi käsittämättömän paljon huomiota, jos kaikki miehet olisivat kuin minä, eivätkä tekisi sinulle mitään aloitteita?Hmmm, et siis selvästikään ole paljoakaan liikenteessä, sillä juuri noin varattu mies isketään. Mikään - toistan - ei mikään ole helpompaa kuin iskeä varattu mies. Olen tämän nähnyt niin monta kertaa, kun noita syntisiä kakkosia ystäväpiiriini kuuluu useampikin. Siitä voidaan jopa tyttöporukassa lyödä vetoa. Miehen aloitteellisuudella ei ole merkitystä, aloitteen voi tehdä ihan yhtä hyvin mies kuin nainenkin. Nykyajan nainen ottaa sen minkä tahtoo eikä jää odottelemaan sitä lohdutuspalkintoa.
- Niin simppeliä
Tätä vaan mietin kirjoitti:
Hmmm, et siis selvästikään ole paljoakaan liikenteessä, sillä juuri noin varattu mies isketään. Mikään - toistan - ei mikään ole helpompaa kuin iskeä varattu mies. Olen tämän nähnyt niin monta kertaa, kun noita syntisiä kakkosia ystäväpiiriini kuuluu useampikin. Siitä voidaan jopa tyttöporukassa lyödä vetoa. Miehen aloitteellisuudella ei ole merkitystä, aloitteen voi tehdä ihan yhtä hyvin mies kuin nainenkin. Nykyajan nainen ottaa sen minkä tahtoo eikä jää odottelemaan sitä lohdutuspalkintoa.
Ehkä varatun miehen iskeminen on juuri niin helppoa kun sanoit, mutta varattuja miehiä on paljon ja varattuja miehiä haluavia vähän. Tässä tapauksessa todennäköisyys alkaa olemaan sama kuin salamaniskemä tai loton täysosuma.
En todellakaan ole paljoa liikenteessä. Kotoako ne nykyajan naiset minut siis tulevat noutamaan vai missä ne minuun törmäisivät?
Jotkut naiset haluavat koko miehen. Heitä ei varattu kiinnosta. Niillä jotka haluaisivat miehestä vain seksiä on kosolti sinkkuja tarjolla. Jos joku ehdoin tahdoin haluaa varattua miestä, niin tuskin sen varattuuden takia, vaan sen miehen takia ja silloinkin se on todennäköisempi se viereinen varattu mies kun minä.
Ne sinun syntiset kakkosetkaan ei kaiketi paikan kaikkia varattuja systemaattisesti käy läpi vaan ne jotka kiinnostaviksi kokevat. - Sellaistakin tässä mieti
Ehkä varatun miehen iskeminen on juuri niin helppoa kun sanoit, mutta varattuja miehiä on paljon ja varattuja miehiä haluavia vähän. Tässä tapauksessa todennäköisyys alkaa olemaan sama kuin salamaniskemä tai loton täysosuma.
En todellakaan ole paljoa liikenteessä. Kotoako ne nykyajan naiset minut siis tulevat noutamaan vai missä ne minuun törmäisivät?
Jotkut naiset haluavat koko miehen. Heitä ei varattu kiinnosta. Niillä jotka haluaisivat miehestä vain seksiä on kosolti sinkkuja tarjolla. Jos joku ehdoin tahdoin haluaa varattua miestä, niin tuskin sen varattuuden takia, vaan sen miehen takia ja silloinkin se on todennäköisempi se viereinen varattu mies kun minä.
Ne sinun syntiset kakkosetkaan ei kaiketi paikan kaikkia varattuja systemaattisesti käy läpi vaan ne jotka kiinnostaviksi kokevat.Toki miehessä pitää olla sitä jotain mikä naisia kiinnostaa. Mutta jos sitä miehessä on, niin sillä ei ole väliä onko mies vapaa vai varattu. Pitää vain tehdä aloite, ja aika moni sälli syö suurinpiirtein kädestä. Eikä näytä olevan kovasti väliä silläkään onko se vakisuhde hyvässä vai huonossa jamassa. Jos nainen tekee aloitteen, harva mies kieltäytyy.
- Niin simppeliä
Sellaistakin tässä mieti kirjoitti:
Toki miehessä pitää olla sitä jotain mikä naisia kiinnostaa. Mutta jos sitä miehessä on, niin sillä ei ole väliä onko mies vapaa vai varattu. Pitää vain tehdä aloite, ja aika moni sälli syö suurinpiirtein kädestä. Eikä näytä olevan kovasti väliä silläkään onko se vakisuhde hyvässä vai huonossa jamassa. Jos nainen tekee aloitteen, harva mies kieltäytyy.
Oletko sama kuin edellä samantapaisella nimimerkillä kirjoittanut?
No niin tai näin... kenties ne kiinnostavimmat miehet saavat suoria aloitteita syntisiltä kakkosilta, mutta vähemmänkin kiinnostavat miehet pettävät. Heiltä vaan vaaditaan se oma aloite. Olen vähemmän kiinnostava mies, enkä tee itse aloiteita, joten olen pettämiseltä täysin turvassa.
En koskaan väittänytkään olevani mikään kaikkien naisten ihailema alfauros, mutta silti vain tulee jostain naisia, jotka kuvittelevat minun juuri sitä olevan, ja että taatusti tulee jostain joku nainen joka minut vaan nappaa. - sssna
Tätä vaan mietin kirjoitti:
Hmmm, et siis selvästikään ole paljoakaan liikenteessä, sillä juuri noin varattu mies isketään. Mikään - toistan - ei mikään ole helpompaa kuin iskeä varattu mies. Olen tämän nähnyt niin monta kertaa, kun noita syntisiä kakkosia ystäväpiiriini kuuluu useampikin. Siitä voidaan jopa tyttöporukassa lyödä vetoa. Miehen aloitteellisuudella ei ole merkitystä, aloitteen voi tehdä ihan yhtä hyvin mies kuin nainenkin. Nykyajan nainen ottaa sen minkä tahtoo eikä jää odottelemaan sitä lohdutuspalkintoa.
Ei ne kaikkia saa!!! Nykyajan naisetkaan. Ite käskisin painua vittuun jos varattu olisin. Käsken kyllä vaikka en olekaan!
- punahilkka2
Miltä paikkakunnalta olet? Koska kuulostat pirusti omalta äijältäni ja tekstisi ja kertomasi täsmäisi lähes täydellisesti ukkoni ajatusmaailmaan..!
- Uskollinen minäkin
Heh, juuri näinhän se kaikessa yksinkertaisuudessaan menee. Hyvin harvoin pettäminen saa alkunsa mistään muusta kuin siitä että varattu mies yrittää iskeä naisen. Naiset, jotka iskevät miehiä ovat edelleen harvinaisuus, ja heidänkin keskuudessaan varattuihin koskevat ovat pieni vähemmistö. Ja jos ei tosiaan baareissa käy, niin niihin haukkoihin törmääminen on melkolailla mahdotonta.
Kaiken lisäksi meissä tavismiehissä on vielä se puoli, että ei meitä haluta yhden illan juttuihin, taikka meistä haluta pelkkää rakastajaa. Meidät halutaan kokonaan, koska suurin osa siitä annettavasta mitä meillä naiselle on, löytyy jostain muualta kuin makuuhuoneesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803