Yksi toiveesi

Niin?

Toteutuu tänään. Mitä toivot?

31

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • not happening

      Pitkää pehmeää ja rakastavaa suudelmaa.

    • Toivon sitä, että nukahdan hymy huulillani.

      • Toivon, että

        oasis linkittää minulle vocaroo-pierunsa.


      • Toivon, että kirjoitti:

        oasis linkittää minulle vocaroo-pierunsa.

        On siinäkin toive.


      • Lähetä etes
        oasis79 kirjoitti:

        On siinäkin toive.

        ääninäyte jossa puhut. Ja nimilappukuva.


      • Lähetä etes kirjoitti:

        ääninäyte jossa puhut. Ja nimilappukuva.

        No ei kai mun ääninäytteellä kukaan mitään tee. Eikä kuvalla.


      • Näköjään ap oli oikeassa, toiveeni toteutui :) :) :)


      • ..........
        oasis79 kirjoitti:

        Näköjään ap oli oikeassa, toiveeni toteutui :) :) :)

        Hienoa :)


    • Ei häiriötä:.

      .

      "Haluan vain *yhden päivän* ilman *täysin turhaa* ja *ylimääräistä* häiriötä ja distöörppimistä"

      Har!

      .

    • toivon,

      että buddy soittais minulle tänään.


      • :*)
        buddy-love kirjoitti:

        Ehkä tämä on hiukan toiveesi suuntaan:

        https://www.youtube.com/watch?v=u03rKo_Zh5U

        ( lisäksi minä en juuri soita, vaan minulle soitetaan )

        kyllä sinä vielä soitat... et tänään, et ehkä huomennakaan, mutta jonakin päivänä huomaat...


      • :*) kirjoitti:

        kyllä sinä vielä soitat... et tänään, et ehkä huomennakaan, mutta jonakin päivänä huomaat...

        Oletuksena on siis, että minulla olisi numerosi.


      • ainakin..
        buddy-love kirjoitti:

        Oletuksena on siis, että minulla olisi numerosi.

        varsin helposti saatavilla. Ja ainahan voit soittaa nollasatasata...


      • ainakin.. kirjoitti:

        varsin helposti saatavilla. Ja ainahan voit soittaa nollasatasata...

        Epäilen ettei soitosta seuraisi mielestäsi muuta kuin elämää sekoittavia ja epäjärjestäviä asioita, sekä runsaasti sekalaisia ongelmia.


      • pyh,
        buddy-love kirjoitti:

        Epäilen ettei soitosta seuraisi mielestäsi muuta kuin elämää sekoittavia ja epäjärjestäviä asioita, sekä runsaasti sekalaisia ongelmia.

        kunhan vaan säästä rupateltaisiin. Se ei sekoita mun elämää, eikä aiheuta ongelmia. Epäjärjestystä on sitten omasta takaa, että jos sitä vielä lisää, siirtyy elämä järjestelmällisempään suuntaan. Hyvä vain.

        Etkä sinä oikeasti soita, et uskalla. Ehkä minä jonain tarpeeksi tylsänä ja epäjärjestelmällisenä iltana sitten rimpautan sinne päin. Odota vain...


      • pyh, kirjoitti:

        kunhan vaan säästä rupateltaisiin. Se ei sekoita mun elämää, eikä aiheuta ongelmia. Epäjärjestystä on sitten omasta takaa, että jos sitä vielä lisää, siirtyy elämä järjestelmällisempään suuntaan. Hyvä vain.

        Etkä sinä oikeasti soita, et uskalla. Ehkä minä jonain tarpeeksi tylsänä ja epäjärjestelmällisenä iltana sitten rimpautan sinne päin. Odota vain...

        Mutta ainoat tuntemattomat numerot tänne suuntaan ovat lehtikauppiaita.
        Vastaaminen ei välttämättä ole todennäköistä.

        Eikä näin radiosuojatussa tilassa puhelin usein edes toimi.
        Ne joilla on oikeasti asiaa, ovat käyttäneet tekstiviestejä jo pitkään, sillä ne ovat ainoa mikä tähän suuntaan toimii lähes aina.


    • toivon5

      juustoperunoita

    • Ei se kuitenkaan toteutuisi, turha toivoa.

    • XYZ69

      Voisit taikoa minut tuon modellin kattoon kärpäsenä, niin saisin seurata livenä henkilön erikoista elämänmenoa.

    • Mä vaan

      Että alkais saamaan säännöllisesti pillua.

    • Ilmainen, toimiva, yksinkertainen äänityssofta mihin saisi äänet talteen sellaisena kuin ne kuuluu tässä livenä.

      • Nyt on ollut reaper rääkättävänä.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Nyt on ollut reaper rääkättävänä.

        Edelleen odottelee sitä vinkkiä tai linkkiä...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Edelleen odottelee sitä vinkkiä tai linkkiä...

        Epäilen ettei kyse ole niinkään softasta, vaan mikityksestä ja muusta sekalaisesta ennen sitä äänikorttia ja softaa.
        Mikä siellä on tarkemmin ongelmana?

        (vastaan kun ehdin, mutta huomenna saattaa olla kiireitä)

        Alkuvinkkinä kuitenkin: katso että siellä ei ole maasilmukoita.
        Siis kaikki vempeleet yhteen pistorasiaan ja pyrit siihen ettei siellä kulje johtoja kolmioina, vaan tähtenä/puuna.



    • Peace Love Understanding.

    • ,,,,,,

      joku maksais tän kuun vuokran.sitä toivon

    • ....

      Ettei enää ikinä olis niska- ja hartiakipuja saati päänsärkyä.

    • tänään:

      Musta tuntuu, että mä meen.

    • Että kaikilla olisi oma koti. Tekee pahaa tämä Helsingin asunnottomuusongelma. Ihmiset kulkevat kassi kädessä ja hankkivat satunnaista yösijaa, mutta kotia ei ole. Kodin merkitystä arvostan suuresti vaikka en ole sitä menettänytkään koskaan. He minuakin enemmän, jotka ovat sen menettäneet. Ja vaikka kaikki ei pysty asuinsijaansa kodiksi kutsumaan niin jokainen arviostaa omaa kämppää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe