Toteutuu tänään. Mitä toivot?
Yksi toiveesi
31
269
Vastaukset
- not happening
Pitkää pehmeää ja rakastavaa suudelmaa.
Toivon sitä, että nukahdan hymy huulillani.
- Toivon, että
oasis linkittää minulle vocaroo-pierunsa.
- Lähetä etes
oasis79 kirjoitti:
On siinäkin toive.
ääninäyte jossa puhut. Ja nimilappukuva.
Lähetä etes kirjoitti:
ääninäyte jossa puhut. Ja nimilappukuva.
No ei kai mun ääninäytteellä kukaan mitään tee. Eikä kuvalla.
- ..........
oasis79 kirjoitti:
Näköjään ap oli oikeassa, toiveeni toteutui :) :) :)
Hienoa :)
- Ei häiriötä:.
.
"Haluan vain *yhden päivän* ilman *täysin turhaa* ja *ylimääräistä* häiriötä ja distöörppimistä"
Har!
. - toivon,
että buddy soittais minulle tänään.
Ehkä tämä on hiukan toiveesi suuntaan:
https://www.youtube.com/watch?v=u03rKo_Zh5U
( lisäksi minä en juuri soita, vaan minulle soitetaan )- :*)
buddy-love kirjoitti:
Ehkä tämä on hiukan toiveesi suuntaan:
https://www.youtube.com/watch?v=u03rKo_Zh5U
( lisäksi minä en juuri soita, vaan minulle soitetaan )kyllä sinä vielä soitat... et tänään, et ehkä huomennakaan, mutta jonakin päivänä huomaat...
:*) kirjoitti:
kyllä sinä vielä soitat... et tänään, et ehkä huomennakaan, mutta jonakin päivänä huomaat...
Oletuksena on siis, että minulla olisi numerosi.
- ainakin..
buddy-love kirjoitti:
Oletuksena on siis, että minulla olisi numerosi.
varsin helposti saatavilla. Ja ainahan voit soittaa nollasatasata...
ainakin.. kirjoitti:
varsin helposti saatavilla. Ja ainahan voit soittaa nollasatasata...
Epäilen ettei soitosta seuraisi mielestäsi muuta kuin elämää sekoittavia ja epäjärjestäviä asioita, sekä runsaasti sekalaisia ongelmia.
- pyh,
buddy-love kirjoitti:
Epäilen ettei soitosta seuraisi mielestäsi muuta kuin elämää sekoittavia ja epäjärjestäviä asioita, sekä runsaasti sekalaisia ongelmia.
kunhan vaan säästä rupateltaisiin. Se ei sekoita mun elämää, eikä aiheuta ongelmia. Epäjärjestystä on sitten omasta takaa, että jos sitä vielä lisää, siirtyy elämä järjestelmällisempään suuntaan. Hyvä vain.
Etkä sinä oikeasti soita, et uskalla. Ehkä minä jonain tarpeeksi tylsänä ja epäjärjestelmällisenä iltana sitten rimpautan sinne päin. Odota vain... pyh, kirjoitti:
kunhan vaan säästä rupateltaisiin. Se ei sekoita mun elämää, eikä aiheuta ongelmia. Epäjärjestystä on sitten omasta takaa, että jos sitä vielä lisää, siirtyy elämä järjestelmällisempään suuntaan. Hyvä vain.
Etkä sinä oikeasti soita, et uskalla. Ehkä minä jonain tarpeeksi tylsänä ja epäjärjestelmällisenä iltana sitten rimpautan sinne päin. Odota vain...Mutta ainoat tuntemattomat numerot tänne suuntaan ovat lehtikauppiaita.
Vastaaminen ei välttämättä ole todennäköistä.
Eikä näin radiosuojatussa tilassa puhelin usein edes toimi.
Ne joilla on oikeasti asiaa, ovat käyttäneet tekstiviestejä jo pitkään, sillä ne ovat ainoa mikä tähän suuntaan toimii lähes aina.
- toivon5
juustoperunoita
Ei se kuitenkaan toteutuisi, turha toivoa.
- XYZ69
Voisit taikoa minut tuon modellin kattoon kärpäsenä, niin saisin seurata livenä henkilön erikoista elämänmenoa.
- Mä vaan
Että alkais saamaan säännöllisesti pillua.
Ilmainen, toimiva, yksinkertainen äänityssofta mihin saisi äänet talteen sellaisena kuin ne kuuluu tässä livenä.
Genio.Mente kirjoitti:
Nyt on ollut reaper rääkättävänä.
Edelleen odottelee sitä vinkkiä tai linkkiä...
Genio.Mente kirjoitti:
Epäilen ettei kyse ole niinkään softasta, vaan mikityksestä ja muusta sekalaisesta ennen sitä äänikorttia ja softaa.
Mikä siellä on tarkemmin ongelmana?
(vastaan kun ehdin, mutta huomenna saattaa olla kiireitä)
Alkuvinkkinä kuitenkin: katso että siellä ei ole maasilmukoita.
Siis kaikki vempeleet yhteen pistorasiaan ja pyrit siihen ettei siellä kulje johtoja kolmioina, vaan tähtenä/puuna.Genio.Mente kirjoitti:
Peace Love Understanding.
- ,,,,,,
joku maksais tän kuun vuokran.sitä toivon
- ....
Ettei enää ikinä olis niska- ja hartiakipuja saati päänsärkyä.
- tänään:
Musta tuntuu, että mä meen.
Että kaikilla olisi oma koti. Tekee pahaa tämä Helsingin asunnottomuusongelma. Ihmiset kulkevat kassi kädessä ja hankkivat satunnaista yösijaa, mutta kotia ei ole. Kodin merkitystä arvostan suuresti vaikka en ole sitä menettänytkään koskaan. He minuakin enemmän, jotka ovat sen menettäneet. Ja vaikka kaikki ei pysty asuinsijaansa kodiksi kutsumaan niin jokainen arviostaa omaa kämppää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693