Jokaiselle Jefu-Fanille!!!

ParlamenttiReiska

29

359

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SSV 4-ever

      En ymmärrä miksi markkinoit treenivaatteita tällä palstalla ja nimenomaan faneille? Vaikka oman kokemukseni perusteella suomalainen "jefu" fani ulkoisilta ja henkisiltä ominaisuuksiltaan muistuttaakin gorillaa en usko että he hirveästi treenaavat. Pelaajille voisi jotain tuotteita mennäkkin mutta ei treeni käyttöön vaan edustus vaatteiksi lähikapakkaan jossa he istuvat ja kerskailevat sm-mitaleilaan ja MJ-edustuksillaan keskikuran lipittämisen lomassa. Toisekseen amerikkalaisen jalkapallon pelaajista suurin osa on työttömiä alkoholisteja joten heillä ei liene juurikaan rahaa käytettäväksi kiinnostavan verkkokauppanne tuotteisiin. Sen sijaan voisit mainostaa salibandy aiheisessa keskusteluosiossa jota seuraavat todelliset urheilijat joilla on myös "pino" kunnossa.

      • 10+8

        HAISTA SÄHLY HOMO PIKTÄ VITTU


      • Sakari Kaulaote
        10+8 kirjoitti:

        HAISTA SÄHLY HOMO PIKTÄ VITTU

        Osu ja uppos!


    • Sipoo Buldogs Rb

      ei tohon paljoa voi enää lisätä, oikeassa olet.

    • 4+9

      Eikös tuo Zalando tai Gina Tricot hoida tuon mekkopallon, sieltä saa muutenkin kivasti tilattua Pappan masterilla. Isona voi sitten kehuskella kuinka kaverit lähti maailmalle ISON rahan perään ammattilaisiksi.

    • 2+11

      Perinteisesti sählyn pariin on siirrytty siinä vaiheessa, kun jääaikaa ei oikein enää D-junnuissa irronnut,ainut kontakti on ollut Håkanin kanssa suihkussa,tuomariksi ei oikein nopeus ole riittänyt, mutta silti on haluja riittänyt pitää poikien kanssa yhteisiä nuuskahetkiä. Tännehän se kannattaa tulla noilla huippu-urheilustatseilla kehumaan,että pino on kunnossa. V1tun tikkuniska!!!!

    • Jefufani

      Haluaisin Tom Brady fanipaidan mut en löytäny tuolt sivuilta. Tiätääks joku mist niit sais?

    • Maki Husuf

      Mulla olisi myynnissä pieneksi käynyt Tom Brady Patriots pelipaita, jos kiinnostaa
      Toimitus postitse tai tuut käymään, asun Paraisilla.
      Olen ihonväriltäni hieman tumma eli jos ei haittaa saat ostaa sen 20 eurolla

      • Jefufani

        Minkä kokonen se on? Ja kuinka tumma olet? Itse olen melko pieni eli S koko saattaisi sopia ehkä jopa M. Ihonväriltäni olen vaalea ja olen jo pitkään haaveillut oikein mustan miehen vanhoista vaatteista. Toivoisin että voisit myydä myös likaiset alushoususi ja parin likaisia sukkia(merkillä ja mallilla ei ole väliä)


    • Maki Husuf

      Hieno kuulla. Paita on kokoa XXL ja sopii kyllä
      pitäähän fanipaidassa kasvuvaraa olla
      minulla on myynnissä huutonetissä vanha penissuojani 5 eurolla sekä vanhat Salo Scorpions pelisukat original 10 eurolla

      laita sähköpostiini tietosi niin tavarat ovat sinun
      [email protected]

      • Trojanslainen

        Ei sua sattuis kiinnostaa tulla Husuf pelaa jefua Turun parhaaseen joukkueeseen Turun Trojansseihin. Kaikki jotka on aloittaneet pelaa tykkää vaik kui paljo tästä lajista. Ei muutaku tervetuloa yläkentälle treenaa, siel me ollaan yleensä vapaa-aikana treenailee.


      • Trojanslainen
        Trojanslainen kirjoitti:

        Ei sua sattuis kiinnostaa tulla Husuf pelaa jefua Turun parhaaseen joukkueeseen Turun Trojansseihin. Kaikki jotka on aloittaneet pelaa tykkää vaik kui paljo tästä lajista. Ei muutaku tervetuloa yläkentälle treenaa, siel me ollaan yleensä vapaa-aikana treenailee.

        Ja sit viel su ku oot musta ni on plussaa ku mustat on aina hyvii pelaamaan ja muut pelaajat pelkää niit.


    • Maki Husuf

      voisihan sitä tullakin kattomaan treenejä ensin jos vaikka liittyisikin
      Hellekin näköjään päätti liittyä teihin ni ois tuttuja paikalla

      milloin teillä on treenejä ja onko kamat jo päällä?

    • Trojanslainen

      Hienoo. Treenejä ei vielä ole, mutta kamat on päällä. Täällä yläkentällä seistään nyt tälläkin hetkellä. Mukaan vaan

    • Maki Husuf

      onko siellä mitään kamapörssiä mistä saisi kamat kun jouduin myymään huutonetissä jo vanhat kamat piti lopettaa pelaaminen mutta syksyn tullessa on se mieli taas kääntynyt ja tekisi mieli taas päästä hakkaamaan pelinrakentajaa.
      niin onko siellä kamaa pörssissä?
      ja mihin asti ootte siellä yläkentällä

      • Trojanslainen

        Turun pörssis on aina kamaa myynnis kui paljo ja mitä haluut?


      • 14+3
        Trojanslainen kirjoitti:

        Turun pörssis on aina kamaa myynnis kui paljo ja mitä haluut?

        EI TAlDA TURKUSKAA MENNÄ NIIN HVYIN KU GIRDIRON KIRJOTAA KUN PITÄÄ SOUMI24SÄ HAKEA PELAAJAT


    • Maki Husuf

      harttarit kokoa xxl
      kypärä kokoa xl
      reisi, polvi, häntäluu, takapuoli suojat
      ja tuki vasempaan polveen

      penistuki minullahan onkin jo
      ja hammassuojat kokoa xl kiitos
      sekä joku viiri olisi kiva

    • shreki

      Millaset hevosen hampaat sulla suussas on? Hammassuojat kokoa XL... noin isoilla leegoilla edes saa pelata. Mustatki varmaan on ku teikäläiset on aika huonoja hammashygienian kanssa. Munasuojana voit käyttää lapion kaivin osaa, eiköhän se sulle riitä.

    • Maki Husuf

      Mitä tarkoitat teikäläisillä shreki?

      • shreki

        turkulaisia, liiton miehiä..


      • Maki Husuf
        shreki kirjoitti:

        turkulaisia, liiton miehiä..

        okei hyvä kato eka luulin et sulla on rasistiset ajatukset.
        olen tottunut pelatessani eri divisioonajoukkueita vastaan rasismiin
        usein tai no aina he luulevat minun olevan kykenemätön kommunikoimaan suomenkielellä. Mutta minäpä osaan ja se ei ole mukavaa kuulla joka matsissa näitä hauskoja rasistisia kaskuja. Minä olen syntynyt Suomessa ja isäni on suomalainen ja äitinikin.
        mutta hyvä ettet ole skini


      • shreki
        Maki Husuf kirjoitti:

        okei hyvä kato eka luulin et sulla on rasistiset ajatukset.
        olen tottunut pelatessani eri divisioonajoukkueita vastaan rasismiin
        usein tai no aina he luulevat minun olevan kykenemätön kommunikoimaan suomenkielellä. Mutta minäpä osaan ja se ei ole mukavaa kuulla joka matsissa näitä hauskoja rasistisia kaskuja. Minä olen syntynyt Suomessa ja isäni on suomalainen ja äitinikin.
        mutta hyvä ettet ole skini

        Oletko se Aikakoneen maki? Jos olet voisin tutustua sinuun!


        ps.. En ole skini, mutta tykkään suomileijonista.


      • Peksi Sauri
        Maki Husuf kirjoitti:

        okei hyvä kato eka luulin et sulla on rasistiset ajatukset.
        olen tottunut pelatessani eri divisioonajoukkueita vastaan rasismiin
        usein tai no aina he luulevat minun olevan kykenemätön kommunikoimaan suomenkielellä. Mutta minäpä osaan ja se ei ole mukavaa kuulla joka matsissa näitä hauskoja rasistisia kaskuja. Minä olen syntynyt Suomessa ja isäni on suomalainen ja äitinikin.
        mutta hyvä ettet ole skini

        Joo tällä palstalle EI TULLA rasistisissa ajatuksissa.


    • uljas kyselijä

      Moi,

      takas alkuperäiseen viestiin, mikä noista vaatteista sopisi parhaiten amerikkalaisen jalkapallon pelaajalle? Katselin noita huppareita, mutta sivurajalla ne eivät taida mahtua hartiasuojien päälle, entäs ovatko nuo shortsit sopivia lajiharjoituksiin? Kuvittelin myös tuollaista hihatonta hartiasuojien alle, onko hyvä vaihtoehto?

    • ROONATION

      No ei vittu todellakaan, vitun juntti!!!!!!!!!!!
      punainen under armour päälle muut merkit ovat roskaa

    • tap_tap_tap

      itse olen suosinut varustelekaa vaatteissa. maastokuvioisia reisitaskuhousuja sieltä ja tap out huppareita ufc.com niin menestys kentällä on taattu. saas nähdä kuinka laitan turun tumman vahvistuksen taputtaan kesällä. u r gonna tap out boy

    • 9+12

      Tämä keskustelu tuo hyvin esille SSV-4everin esittämän väitteen JEFU-fanien/pelaajien henkisistä ominaisuuksista.

      • Jim Carrey movie

        mitä tarkoitat? ovatko he rasistisia, sovinistisia, ahdasmielisiä, köyhiä, homofoobikoita, urheilijoita?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe