Millainen kahvi-/teemuki sinulla on?

mukiinpudonnu

Jokin teksti vai kuva vai...

47

168

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Humoristinen ystäväperhe toi 6 JYP-mukia tuliaiseksi sillon kun JYP voitti ekan mestaruutensa. Muut pölyttyy jossain, yksi on töissä. Jypin logo on aneeminen, mut onhan Jyväskylä kiva kesäkaupunki.

      • Oliks muuta?


      • modelli kirjoitti:

        Oliks muuta?

        Joo.


      • Ei varmaan vedä kuitenkaan vertoja mun mukille, jota käytän töissä. Se on mahdollisesti rumin näkemäni muki, koristeltu jollain kubistisella naamalla. Se on kertakaikkisen karsea, mutta kahvi maistuu siitä hyvältä :)


      • oasis79 kirjoitti:

        Ei varmaan vedä kuitenkaan vertoja mun mukille, jota käytän töissä. Se on mahdollisesti rumin näkemäni muki, koristeltu jollain kubistisella naamalla. Se on kertakaikkisen karsea, mutta kahvi maistuu siitä hyvältä :)

        Kuulostaa firman kannustepalkinnolta, kun on ilmoitettu ettei fyffee oo jakaa mutta muistaa halutaan kuitenkin :> Siirrä se kotiin palstailukäyttöön. Kubistista muotokieltä täälläkin näkee. Picasso oli mahdoton naistenmies vielä yli 8-kymppisenä, sekin puoltaa asiaa täällä suhteet-palstoilla :s


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Joo.

        cool


      • 20+
        bravo.bravi kirjoitti:

        Kuulostaa firman kannustepalkinnolta, kun on ilmoitettu ettei fyffee oo jakaa mutta muistaa halutaan kuitenkin :> Siirrä se kotiin palstailukäyttöön. Kubistista muotokieltä täälläkin näkee. Picasso oli mahdoton naistenmies vielä yli 8-kymppisenä, sekin puoltaa asiaa täällä suhteet-palstoilla :s

        mitä teistä kumpikaan ymmärtää kubismista?


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Kuulostaa firman kannustepalkinnolta, kun on ilmoitettu ettei fyffee oo jakaa mutta muistaa halutaan kuitenkin :> Siirrä se kotiin palstailukäyttöön. Kubistista muotokieltä täälläkin näkee. Picasso oli mahdoton naistenmies vielä yli 8-kymppisenä, sekin puoltaa asiaa täällä suhteet-palstoilla :s

        Sain sen itseasiassa puolivahingossa talosta lähtevältä kollegalta, joka oli saanut sen lahjaksi asiakkaalta, mutta jota ei halunnut käyttää kun oli niin ruma :)

        Noinkohan musta on jatkamaan Picasson jalanjäljillä armottomana miestennaisena? ;) Tekiköhän Picasso jotain suhdeopasta, josta vois opiskella alkeet...


      • 20+ kirjoitti:

        mitä teistä kumpikaan ymmärtää kubismista?

        Tiedän tarpeeksi tunnistaakseni, että kuva mukissani edustaa kubistista suuntausta.


      • oasis79 kirjoitti:

        Sain sen itseasiassa puolivahingossa talosta lähtevältä kollegalta, joka oli saanut sen lahjaksi asiakkaalta, mutta jota ei halunnut käyttää kun oli niin ruma :)

        Noinkohan musta on jatkamaan Picasson jalanjäljillä armottomana miestennaisena? ;) Tekiköhän Picasso jotain suhdeopasta, josta vois opiskella alkeet...

        Tarpeeksi ruma on jo lähes kaunis...

        Se oli metafora. Suhteet-palstoilla viihtyvä voi olla noin niin kuin ilmiönä kiinnostunut, ilman että itte rupee :p Picasso oli maailmankuulu, se varmaan ratkaisi asian ja oli suhdeoppaankin keskeinen sisältö. Ole Picasso jos haluat naisia. En tiedä kuka olis vastaava tänä päivänä. Tauski ehkä :) Naisista Tuksu.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Tarpeeksi ruma on jo lähes kaunis...

        Se oli metafora. Suhteet-palstoilla viihtyvä voi olla noin niin kuin ilmiönä kiinnostunut, ilman että itte rupee :p Picasso oli maailmankuulu, se varmaan ratkaisi asian ja oli suhdeoppaankin keskeinen sisältö. Ole Picasso jos haluat naisia. En tiedä kuka olis vastaava tänä päivänä. Tauski ehkä :) Naisista Tuksu.

        Juu tajusin :) Mä luulen, että jätän sekä omakohtaisen että ilmiönä tutkimisen vähemmälle, jos tuloksena on Tuksun edustamaa suhdesekoilua :)

        Ja niin, joskus rumakin voi olla kaunista kun oikeasta vinkkelistä katsoo :)


      • ----
        oasis79 kirjoitti:

        Juu tajusin :) Mä luulen, että jätän sekä omakohtaisen että ilmiönä tutkimisen vähemmälle, jos tuloksena on Tuksun edustamaa suhdesekoilua :)

        Ja niin, joskus rumakin voi olla kaunista kun oikeasta vinkkelistä katsoo :)

        Olettapas te nokkelia


      • ---- kirjoitti:

        Olettapas te nokkelia

        Eikö vain ollakin? :)


      • ---- kirjoitti:

        Olettapas te nokkelia

        Enkelikuoro puskassa laittaa yrittämään parasta :>


    • Juon kahvini fundue (föndyy) pannusta. Millaiseen wc-paperiin sinä pyyhit hanurisi?

    • Kyöstix

      Kahvimukissani on Nalle Puhin kuva ja kahvi on siinä aina hyvää :)
      Öitä!

      • Sairasta!


      • modelli kirjoitti:

        Sairasta!

        Eikä ole!


      • tosi..typy kirjoitti:

        Eikä ole!

        Sininen masentaa ja altistaa naiset miesvihaan. Ja sullakin on varmaan kierot silmät tai ainakin vahvat lasit.


      • modelli kirjoitti:

        Sininen masentaa ja altistaa naiset miesvihaan. Ja sullakin on varmaan kierot silmät tai ainakin vahvat lasit.

        Joo, tietysti on. Ja käkättävä nauru, nalkuttava ääni, kiukutteleva luonne ja muutenkin pippurinen persoona. Listaa voisi jatkaa loputtomiin...

        Alussa olisin toivonut punaisena nuo astiat, en kumminkaan kehdannut käydä vaihtamassa. Nyt niihin on jo tottunut.


      • Jee, eräs tuttu pitää noista myös ja minustakin ne ovat kivoja.


    • Ikisinkku M

      Joskus aikoinaan ekaan omaan kämppään muuttaessa ostamani iso mukava muki joka ei näköjään millään mene rikki. Huvikseni tuossa teksteillä guuglasin niin yllättäen löytyi kuvahaulla juuri samanlainen paitsi minulla ei ole tuota löytyneen pohjaleimaa niin ei ehkä ihan noin arvokas, silti en vaihtaisi kun tuon oman kanssa on jo pitkä liitto takana:

      http://www.ebay.com/itm/WESTWOOD-YESTERYEAR-ARCHIVES-CONSTANT-QUALITY-MEDIUM-GRIND-JUMBO-COFFEE-MUG-/321139588918?ViewItem=&item=321139588918&lgeo=1&vectorid=229466&nma=true&si=Vc2E40CbtBGYABTgnLPjKoQ5RKk=&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

      • May not ship to Finland - Read item description or contact seller for shipping options. | See details


      • Ikiisnkku M
        modelli kirjoitti:

        May not ship to Finland - Read item description or contact seller for shipping options. | See details

        Tuossa omassa mukissa muuten tykkään sen lämpimänävyisestä värityksestä ja se juurikin on se juttu miksi siinä kahvi maistuu paljon paremmalta kuin mistään muusta mukista ikinä niin sitä vähän ihmettelen noissa palstan naisvastaajien mukeissa että juovat kahvinsa/teensä rumasta tai sitten kylmän sinisestä kupista. Me miehet varmaan ollaan sitten estteettisesti herkempiä kun ei voisi rumaan tai kylmään kahvimukiin kiintyä, ei millään


    • kuksija

      Kuksa

    • I

    • Edelleen Muumimukien mörkömuki. Olen ominut sen itselleni. Koska olen mm. aamuisin mörkö. En mikään aamuvirkku ihminen siis..

      • mörkökahvia

        Maistuuko mörkömukissa kahvi/tee edes hyvälle?


      • mörkökahvia kirjoitti:

        Maistuuko mörkömukissa kahvi/tee edes hyvälle?

        Totta kai :) Kahvihan on mustaa ja mörköille tarkoitettu :) Vihreää teetä mä juon isosta, laakeasta, oliivinvihreästä mukista . Semmoisesta, jota pidellään molemmin käsin, lämmittää käsiäkin :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Totta kai :) Kahvihan on mustaa ja mörköille tarkoitettu :) Vihreää teetä mä juon isosta, laakeasta, oliivinvihreästä mukista . Semmoisesta, jota pidellään molemmin käsin, lämmittää käsiäkin :)

        Tosin, noh, mä juon kyllä maitokahvia, mut kuitenkin :D


      • mörkökahvia
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Tosin, noh, mä juon kyllä maitokahvia, mut kuitenkin :D

        Pysyykö se mörkö siellä kupissa hiljaa: kun kaataa siihen kahvia?
        Nimittäin muumilaulussa: mörönmärinä voi värisyttää välillä..tai jotenkin sinnepäin se meni.


    • Kaffe takk

      Teksti mukissa : morgenkaffe, godt ide!

      Totta. Näin on. Ilman ei pärjää!

    • 9+1

      Meillä on kotona jostain syystä ihan hirveä läjä erilaisia mukeja, kahdet olen ostanut muut ovat olleet lahjoja. Mitään lempparimukia mulla ei sinänsä ole mutten kovin tummista mukeista tai rumista tykkää.
      Kaveri osti meille muumi-mukit meikäläisten persoonallisuuksien mukaisesti: minulle niiskuneitiä ja miehelle nipsua, en niitä käytä mut onhan ne söpöt.
      Töissä mulla on tee.mukina kyllä musta Cats-muki. No tummahan se on mutta siinä on tunne-arvoa.

    • vaihtolämpöinen

      Perintömuki ja sen on näköinen.

    • ...ihan tavallinen.

      • hampaanjälet

        Pureskellulla reunalla :DDDDD


      • hampaanjälet kirjoitti:

        Pureskellulla reunalla :DDDDD

        Tä? Nyt noista lempimukeista on lohjennut astianpesussa jonkun verran lasitetta ja valkoinen paistaa alta, jos ostais loppuvuodesta jonkun uuden kun tulee juotua teetä talviaikaan enemmän...


      • kestävämpi
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

        Tä? Nyt noista lempimukeista on lohjennut astianpesussa jonkun verran lasitetta ja valkoinen paistaa alta, jos ostais loppuvuodesta jonkun uuden kun tulee juotua teetä talviaikaan enemmän...

        Osta kotimainen!


      • kestävämpi kirjoitti:

        Osta kotimainen!

        Mulla ei ole sellaista kestävyyttä, eikä enää uskoakaan kotimaiseen kestävyyteen. Ne on ihan hyvät ja saavat olla, kunnes osuu kohdalle sopivat uudet.


      • mukinelämä
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

        Mulla ei ole sellaista kestävyyttä, eikä enää uskoakaan kotimaiseen kestävyyteen. Ne on ihan hyvät ja saavat olla, kunnes osuu kohdalle sopivat uudet.

        Muki vasta sit roskiin kun on rikki.


      • mukinelämä kirjoitti:

        Muki vasta sit roskiin kun on rikki.

        näin on ollut tapana


      • kukkuu ja thanks
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

        näin on ollut tapana

        Ja luonto kiittää.


    • Lähinna on tekstittömiä ja kuvattomia. Eli millään sanomalla varustettuja mukeja ei ole yhtään, kun sellaiset ei oo mun makuun.

    • määmy

      Puolison alahuuli siin kohas mihi alahuuleni osuu juodessani ja aina hörpätessäin ajattelen saavan hänelt kuuman/lämpimän pusun. Tulee lämmin olo.

    • Aamuisin otan termosmukiin mukaan kahvin ja muuten juon sitte ihan mistä sattuu. Ehkä eniten huoltoasemien takeaway pahveista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe