Moi oon 19v ja käyny sen 6 kk salilla, kaikki suju iha alkuu tosi hyvi mut sit huomasin et mun oikee käsi on heikompi ku vasen ja sil kestää tosi kaua palautuu. Aluks ajattelin et vasen on jotenki enemmä reenaantunu mut sit tajusin et se ei ees reeni jälkee oo kunnol hapoil ja käytännös pystys viel tekee mut jotenki ei vaa pysty . Mikä mul on ,auttakaa !
Olkapää kipu huolestuttaa
huolestunut poju
1
117
Vastaukset
- urheiluhieroja 3
no sul on varmaa jotai hermosto oireita kannattaa jo tälläste takii mennä lekurii ja lopettaa reenaamine siihe asti. Jos jatkat reenaamist nii toi voi levii sun yläkroppaa laajemmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741