Teenkö siis kaiken väärin???

Mitä ihmettä?

Aloitin uuden parisuhteen. Mies huomauttaa lähes joka asiasta jonka teen. Tuntuu että teen kaiken väärin.
Olen sanonut että oen tähänkin asti pärjännyt tekemällä asiat omalla tavallani, miksi nyt pitäisi kaikki muuttaa hänen neuvojensa mukaiseksi??? En osaa edes tiskata oikein, en osaa ajaa autolla oikein, en osaa pukeutua oikein, ei "ei hän milään pahalla kunhan vaan sanoi"...

19

3176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niitä on sellaisia

Minä en osannut käydä vessassakaan oikein miehen mielestä. Miehellä oli paljon työsarkaa minussa. Vapautin hänet tehtävästään.

• Mitä ihmettä?

Hienosti sanottu! :D

• nothanksenää
        Mitä ihmettä? kirjoitti:

Hienosti sanottu! :D

Mulla oli nainen joka oli tuollainen. Sanoin lähteväni niin hän alkoi itkeä perääni, sitten vannoi kostavansa verisesti. Pah! Kenkää..

• Niitä on sellaisia.
        nothanksenää kirjoitti:

Mulla oli nainen joka oli tuollainen. Sanoin lähteväni niin hän alkoi itkeä perääni, sitten vannoi kostavansa verisesti. Pah! Kenkää..

Juu, ei tämä ohjaava mieskään erota halunnut. - Ihmettelin kyllä, että miksi halusi jatkaa kanssani, mutta ilmeisesti näki minut kehityskelpoiseksi ja oletti ennen pitkää saavansa minut muuttumaan mieleisekseen. Rehellisesti sanottuna luulen, että oli liian mukavuudenhaluinen erotakseen.

• Jadette

Mulla on ollut kerran vastaava nipo, ja kolme kuukautta kuuntelin nokitusta kärsivällisenä.
      Kaikessa mitä tein, oli jotain ojennettavaa.
      Jätkä kävi seinällä olevat taulutkin lävitse: oli perspektiiivit väärin, värit väärin, aiheet väärin.
      Taulut eivät ole minun maalaamiani, vaan taitelijoiden.

Tuolistani puuttui ruuvi, peili oli liian pieni ja väärässä paikassa, aamupalat jotka tein eivät just pilkulleen olleet oikeaoppisia.
      Mitä kauemmin oltiin yhdessä, sen enemmän kuului napu-napu-naputusta.

Ja joo, en osannut ajaa autoa minäkään.
      Jätkällä itsellään oli kortti, mutta ei ollut ajanut sitten ajokortin saamisen jälkeen, kun toisaalta oli saamaton, laiska ja saita hissukka, auton pito olisi hälle ollut vaivalloista.

Ja htsi, vielä siihen naputukseen kuului minun nimittämiseni muruksi tai kullaksi.
      "Muru ei nyt huomannut, muru ei nyt katsonut, murulla vähän kytkin luistatti, muru ajoi liian kovaa, muru ajoi liian hiljaa".
      Kävelinkin väärällä tavalla, jalkaterä ei mennyt oikeassa kulmassa askelluksessa.
      "Kulta laittaa jalan väärin maahan, miten sä kävelet tolla lailla, huolimattomasti, etkö sä ajattele, kulta ei taaskaan ajattele".

ÄÄääh! Vieläkin nousee verenpaine, kun muistelen tuota nakkenalkuttajaa.
      Koko ajan arvostelua tutuista ja vieraista, jopa ohikulkijoista kadulla.
      Tupakoitsijat olivat oikein suosikkikohde paasaukseen.
      "Muovipussi päähän, sais savua paremmin keuhkoihin..."
      Itse en tupakoi, mutta en ala saivartelemaan muitten röökaamisesta joka toinen päivä.

Sitten se oli olevinaan sellainen h*metin matemaatikko ja esitti vastattavaksi laskutehtäviä, jotka oli laskenut valmiiksi (eli katsonut oikeat vastaukset jostain).
      Ja kuka hei, osaa heti vastata johonkin älykkömatemaattiseen probleemana...

...ja kun en osannut tuosta vain laskea, niin sillä oli todistettu hänen oikeassa olemisensa kaiken suhteen universumissa.

Minkä universumin synnyn ja olemuksen hän tunsi tarkalleen, ja muut ihmiset eli tyhmät eivät tienneet.
      Tänä päivänäkään en tajua, että säälistäkö viitsin kuunnella tyyppiä niinkin pitkään.
      Ehkä.
      Oli hän kovia kokenut elämässään, menetyksiä. Tyyppi luuli, että hänen suurenmoinen viisautensa piti minua suhteessa, vaikka todellisuudessa se olikin sääli.

Huomasin, että pikkuhiljaa se hiirulainen olisi nakertanut itsetuntoni nollille ja olisin kehittynyt samanlaiseksi negatiiviseksi nillittäjäksi.
      "Seura tekee kaltaisekseen"...

Olin tosi helpottunut, kun lopetin suhteen, mutta jätkähän ei ymmärtänyt yhtään, miten hänenlaisensa täydellisyyden naiset aina hylkäsivät.
      En tiedä, monesko olin siinä rivistössä, joka oli saanut tarpeekseen Herra Nalkuttajasta.

Ja joo, tämä "ei millään pahalla, kunhan sanoo", kuuluu nalkuttajan ohjelmistoon. Sillä saa niin kuin vapaan kentän, että toinen on pikku hiljaa nalkutettu nollaksi.
      Ajan kanssa se nimittäin tapahtuu.
      Joten mietintämyssy päähän, jaksatko pitkään ammatti-nillittäjän nillitystä.

• Mitä ihmettä?

Kiitos pitkästä viestistä! :) Miten tutun oloisia juttuja...
        Sitten tässä on vielä se seikka että mies puhuu itse koko ajan mutta häntä ei kiinnosta pätkääkään mitä minulla olisi sanottavaa... ja jos saan jonkin asian sanottua niin mies heti "korjaa" tai vähättelee.

• vessassa.
        Mitä ihmettä? kirjoitti:

Kiitos pitkästä viestistä! :) Miten tutun oloisia juttuja...
        Sitten tässä on vielä se seikka että mies puhuu itse koko ajan mutta häntä ei kiinnosta pätkääkään mitä minulla olisi sanottavaa... ja jos saan jonkin asian sanottua niin mies heti "korjaa" tai vähättelee.

Jep. Sama kokemus. Korjattavaa löytyy myös puheesta, ja asiatkaan eivät ole merkityksellisiä. Että väärin meni kaiken aikaa ja kaikessa. Silti ei halunnut erota!

• kiltti mies

Se on narsisti. Kohta et saa käydä ulkona etkä saa tavata kavereita etkä saa juoda vettä vaan sun pitää kuolla janoon. Parempi erota nyt heti jo ja kysyä suoraan siltä että onko narsisti? Tuollaisesta suhteesta ei tule mitään jos toinen määräilee koko ajan ja sanoo että et osaa mitään tehdä oikein.

Oliko mies muuten komea ja pitkä, joten ihastuit sen ulkonäköön ennen luonnetta?

• vessassa.

Kerroin tuossa omasta entisestäni, joka yritti huonolla menestyksellä opettaa minulle oikeaoppista pissalla käymistä. Hän oli lyhyenläntä, tavallinen suomalainen mies. Omasta mielestään hän oli paremman näköinen kuin minä, ja ehdotti muiden ehdotusten lisäksi minulle menoa kauneusleikkaukseen. Kasvonpiirteissänikin kun oli hänen mielestään korjaamisen varaa. Jaloista puhumattakaan.

Vieraiden seurassa mies on hiljainen ja ujo. En tiedä onko narsisti vai mikä. Ikävää jälkeä teki itsetunnolleni. Olen usein eromme jälkeen miettinyt hänen ajattelumaailmaansa ja sitä, että mistä hän löysi itselleen oikeutuksen toimintaansa.

• vessassa.

Ap, No et tee väärin, mutta miehesi tekee huomauttelullaan väärin!

• kyselijä.

Mistä naiset löytää aina näitä idiootteja? Onko teillä joku lista josta valitsette kaikkein huonoimmat miehet jotka kohtelee naista huonosti vai mistä ne tulee?
      On kai olemassa komeiden huonosti naisia kohtelevien miesten luettelo josta naiset tilaa miehen.

• Ei ollu listaa.

Haluat siis antaa lisää moitteita?
        Sen lisäksi, että nainen toimii kaikessa moitittavasti, häntä voi moittia myös siitä että on valinnut miehen, joka huomauttelee kaikesta. Taas uusi miinus listaan.

• krabbiz

ja hyvät tyypit ei kelpaa. en ole huomautellut naisille edes kuorsaamisesta ..
        ei sitä aina jaksanut keskellä yötä herättääkään =DD

• Hyvä tyyppi.
        krabbiz kirjoitti:

ja hyvät tyypit ei kelpaa. en ole huomautellut naisille edes kuorsaamisesta ..
        ei sitä aina jaksanut keskellä yötä herättääkään =DD

Eivätkö hyvät tyypit kelpaa? Kyllä minulle kelpaisi hyvä tyyppi.

• Hyvä tyyppi.
        Hyvä tyyppi. kirjoitti:

Eivätkö hyvät tyypit kelpaa? Kyllä minulle kelpaisi hyvä tyyppi.

"Sporttiset hyvät tyypit, ottakee yhteyttä!"

• mies näkökulma

Mitenkä mies reagoi, kun huomautat asiasta? Onko asiasta tietoinen, osaako selittää mistä johtuu? Onko pyytänyt anteeksi käytöstään, luvannut yrittää päästä eroon ärsyttävästä tavastaan? Ei välttämättä ilkeyttään tee, esim. kauan sinkkuna ollut tyyppi voi olla jämähtänyt tapoihinsa ja toisen kanssa arjen jakaminen voi tulla "äkkiä", muuten voi olla neuroottinen tapojensa kanssa tms.. Jos taas on kyse kontrolloinnista, pätemisen tarpeesta tai toisen lyttäämisestä, eikä miestä kiinosta, kun asian otat esille, voi olla vakavamman fundeerauksen paikka.

• Mitä ihmettä?

Kun huomautan, mies lupaa lopettaa exästä puhumisen. Mutta ei mene kauaa kun taas on jotain kerrottavaa tai verrattavaa.

• Mitä ihmettä?

Taisin tuossa jo vastata vääräänkin ketjuun, älkää ihmetelkö jos meni aiheesta. )

• Anonyymi

Itsekin tiskaan nykyisin väärin ja olen mies. Itse sanoin vaan naisystävälle että jatkan tiskausta kuhan sinä poistut keittiöstä ja lähdin sitten olohuoneeseen ja menin jatkamaan kun hän lähti pois. Saapi nähdä jatkuuko valittaminen kun seuraavan kerran tiskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      976
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe