Mitä mies tarkoittaa??

Just me

Haluaisin miesten kommentteja ja miksei naistenkin tähän asiaan: Tokaisin töissä yks kerta että "Olen nukkunut viime yönä niin vähän" ja miespuolinen työkaverini kysyi että "Minkä takia?", vastasin että "Jännitin sua" (huumorilla) johon hän että "Tosta mä olen otettu" Mitä hän tällä tarkalleen tarkoitti? Meillä on ollut kyllä jotain pientä silmäpeliä ym. aikaisemminkin....

17

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkei kannattaisi romantisoida liikaa työpaikan ihmissuhteita, jos sellaista pientä mitä kuvasit on, nauttia siitä ja pitää piristyksenä. Se läpän heitto on mukavaa, kun töissä on samalla tavoin tuntevia ja ajattelevia, joihin voi tuntea myös ihastumista ihmisinä. Pitäisi periaatteessa kyetä töihinkin ja aina ei työasioissa olla samoilla linjoilla, eikä ensirakastuneen huumassa työnteosta rakastumisen kohteen kanssa oikein tule mitään... Sille et voi taasen mitään, jos siinä on se sun loppuelämän miehesi, se on sitten menoa...mutta et ehkä miettisi sitä tai kyselisi ainakaan enempää.

      Miksei ihmiset tarkenna melko pian, mitä toinen oikein tarkoitti? Niin joo, häpeän mahdollisuuden ja paniikin takia. Kyllä ymmärrän, ihastunut on. Mutta siinähän sen heti näkisi, onko mies kaiken sen pohdinnan ja haaveilun väärti...

      Itse sun kymysykseen, ajattelen ettäei se mies välttämättä mitään kummempaa, sen mielestä oot kans kiva ja halusi sanoa sulle nätisti. Siitä on hyvä jatkaa.

      • ap.

        Tylsä täti :(


      • ap. kirjoitti:

        Tylsä täti :(

        : ) Olen ollut rakastunut työpaikalla, ihan vain sen perusteella "uskalsin" kommentoida. Siinä hommassa se ei haitannut, piristi vain, mutta olin todella ihastunut sellaiset 8-9 kk... Ja homma oli platonista, suudelmien tasolle eteni kerran mutta onneksi ei koskaan sen pidemmälle. Olisin katunut. Nyt osaa arvostaa sitä hyvää muistoa, jota ei sössinyt.


      • Just me
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

        : ) Olen ollut rakastunut työpaikalla, ihan vain sen perusteella "uskalsin" kommentoida. Siinä hommassa se ei haitannut, piristi vain, mutta olin todella ihastunut sellaiset 8-9 kk... Ja homma oli platonista, suudelmien tasolle eteni kerran mutta onneksi ei koskaan sen pidemmälle. Olisin katunut. Nyt osaa arvostaa sitä hyvää muistoa, jota ei sössinyt.

        Olemme olleet saamassa työpaikassa jo yli 4 vuotta. Ja meni 3 vuotta kunnes lähdimme työporukan kanssa ulos syömään, siellä illan lopussa hän huuteli minua kaikkien kuullen seksipommiksi ja on sanonut minua mielettömän kauniiksi naiseksi ym. pieniä kohteliaisuuksia on ollut. En vain oikein tiedä mitä ajatella tästä kaikesta. . . Minä olen myös häntä vanhempi ja minulla on lapsiakin, hän sinkku. Ja komea onkin


      • Just me
        Just me kirjoitti:

        Olemme olleet saamassa työpaikassa jo yli 4 vuotta. Ja meni 3 vuotta kunnes lähdimme työporukan kanssa ulos syömään, siellä illan lopussa hän huuteli minua kaikkien kuullen seksipommiksi ja on sanonut minua mielettömän kauniiksi naiseksi ym. pieniä kohteliaisuuksia on ollut. En vain oikein tiedä mitä ajatella tästä kaikesta. . . Minä olen myös häntä vanhempi ja minulla on lapsiakin, hän sinkku. Ja komea onkin

        Piti nyt siis tarkentaa hieman tätä meidän välistä tilannetta että tuo " olen otettu " juttu ei suinkaan ollut ainoa minkä hän on minulle sanonut.


      • pitää sanoa,
        Just me kirjoitti:

        Olemme olleet saamassa työpaikassa jo yli 4 vuotta. Ja meni 3 vuotta kunnes lähdimme työporukan kanssa ulos syömään, siellä illan lopussa hän huuteli minua kaikkien kuullen seksipommiksi ja on sanonut minua mielettömän kauniiksi naiseksi ym. pieniä kohteliaisuuksia on ollut. En vain oikein tiedä mitä ajatella tästä kaikesta. . . Minä olen myös häntä vanhempi ja minulla on lapsiakin, hän sinkku. Ja komea onkin

        että seksipommiksi huutelu kuulostaa enemmän seksuaaliselta häirinnältä kuin kohteliaisuudelta. Ymmärrätkö sinä omat rajasi? Tosin on myös niin, että tekstistäsi paistaa läpi, että olet ihastunut ja haluaisit enemmän tämän komistuksen kanssa ja mikäpä siinä, vähän tai vähän enemmänkin alkoholia ja homma kehittyy pidemmälle pienellä vaivalla.


      • Just me kirjoitti:

        Piti nyt siis tarkentaa hieman tätä meidän välistä tilannetta että tuo " olen otettu " juttu ei suinkaan ollut ainoa minkä hän on minulle sanonut.

        Juu. Enpä mä ajatellutkaan sitä ainoaksi asiaksi. Mies tykkää susta. Vapaa mies. Hän on hurmannut sinut, saat häneltä kohteliaisuuksia, tykkäät huomiosta, mitä vielä haluat? Mitä jos elämä menisi omalla painollaan, yrittämättä puskea sitä johonkin suuntaan...


    • Minä sanoisin tuon "Olen otettu" huumorilla

    • Just me

      Tottahan se taitaa olla että olen hiukan myös ihastunut itse, ja tietysti minusta on ihanaa kuulla kohteliaisuuksia, varmasti kaikista naisista on... Mies taitaa olla hiukan myös ujo tai epävarma mitä minä mahdan hänestä ajatella. En tiedä olisiko sopivaa pyytää häntä ulos. Sekin kun on otettava huomioon että jos asiat ei menekään niinkuin haluaisi kun joutuu töissä näkemään aina. Mutta toisaalta en haluaisi myöskään jäädä miettimään että mitä jos... Tuo seksipommiksi huutelu oli minun mielestäni vain huvittavaa ja omalla tavallaan hellyyttävää kun taisi olla silloin hiukan juovuksissa ja läsnä oli vain omaa työporukkaa. Hän ei ole mitenkää ahdistelija ym. vaan hyvin herttainen =)

      • Unohda miehet

        ja osta oasikselta laadukas sauva.


      • ajattele,

        jos kuulisit tästä miehestä jotain todella ikävää, niin sillä samalla hetkellä nuo "kohteliaisuudet" muuttuisivat inhottavaksi ahdisteluksi. Ja ihan totta, eivät kaikki naiset eivätkä kaikki miehetkään pidä seksuaalissävytteisestä nimittelystä.

        Miehen ajatuksista ei kukaan voi täällä sanoa yhtään mitään todellista, arvailla vain. Minusta hänen käytöksensä voi hyvinkin olla vain flirttailua, jolla ei ole mitään sen syvempää tunnelatausta. Haluaa ehkä vain piristää vanhempaa rouvaa. Tai sitten hän on palavasti rakastunut, emme voi sitä tietää, kun et sinäkään sitä tiedä, vaikka olet neljä vuotta samassa työpaikassa tahkoa pyörittänyt.


    • Shirelee

      Miksi kyselet kun tiedät itsekin mitä hän tarkoitti?

      • Just me

        Voisitkohan kertoa oman mielipiteesi? Olisi mukava kuulla sekin kun niitä täällä nimenomaan kaipailen.


    • Minusta hän vastasi juuri niin kuin siihen "kuului" vastata. Että tunnelma pysyy kepeänä ja rentona. Flirttaili vähän, ehkei ollut ihan varma kuinka tosissasi olit, mutta varmuuden vuoksi vastasi kepeästi noin.

      Työpaikka-romanssit on yleensä aika kinkkisiä juttuja, että luulen hänen pitävän "juttunne" kepeänä ajanvietteenä, joka ei tosta pidemmälle etene ja ehkäpä olisi parasta, että itsekin sen sellaisena pystyisit pitämään?

    • Just me

      Tiedän ettei ole todellakaan viisasta sekoilla työkaverin kanssa nimenomaan sen takia jos meneekin kaikki pyllylleen niin voi olla hyvin ahdistavaa tehdä enää töitä yhdessä. Ja onhan niitä kuitenkin todellisiakin rakkaustarinoita siellä syntynyt.
      Ihmisenä hän on kuitenkin kiltti ja mukava.
      Ja en muuten ole kovin vanha rouva, sanoin vain että olen häntä vanhempi.
      En ole myöskään mitään neljää vuotta pyörittänyt sen enempää, tämä on reilu vuosi sitten alkanut vasta ilmenemään. Mutta kyllähän sen sanoo järkikin ettei mitään kannattasi vain arvailla vaan kysyä ihan suoraan, mutta helppoa sekään ei ole.

    • Paljon on analyyziä irronnut aiheesta. Mä luulen, että hän halusi olla kohtelias, koska on kohteliasta olla kohtelias ja koska sinänsä häntä miellytti ajatus susta ajattelemassa häntä yöllä :s Syvempien merkityksien löytämiseen tosta pitää varmaan olla nainen.

    • Voisin kuvitella, että mies leikkisästi viittasi siihen, että kiva, jos olet ajatellut häntä ylipäätään. Ehken tuon enempää johtopäätöksiä miehen sanoista vetäisi :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe