Sali pelkästään miehille

paul87

Mua ärsyttää se kun löytyy saleja jotka ovat pelkästään naisille muttei niitä jotka ovat pelkästään miehille. Treenan itse enimmäksen cardiota enkä siis paljon harrasta näitä perinteisiä voimalajeja enkä voi siis mennä noihin halpoihin saleihin missä ei oo muuta kun rautapainoja.

Lähinnä ärsyttää sitä kun naisilla on pakko tulla häiritsemään kun itse yrittää treenata ja rupee kyselemään kaiken että "mitens sun treenit sujuu" ja "voisitko tulla näyttäämään mulle miten tota laitetta käytetään". Liian kiltti ihminen kun on niin ei voi olla ilkeämpi kun sen että vastaa kysymyksiin kohteliaasti (syvällä huokauksella vaan).

Itse en käy saliin iskemään naisia niin siks halus treenata enemmän rauhassa niin kuin naiset saa tehdä omissa saleissan. Olisiko muut miehet kiinnostuneet omista saleistaan vai onko se huono liikeidea?

4

3418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus_1

Semmoisia saleja löytyy missä käy vain miehet. Ne on kyllä sitten semmoisia luolia missä on old school meininki. Laitteet rähjäisiä, mankkua joka paikassa, pa*ka haisee, musiikki soi lujaa, ukot karjuu.

Mitä cardiota sä veivaat? Miksi? Lopeta se hempeily ja rupea nostamaan rautaa. Penkki, Kyykky, Maastaveto ja muutama apuliike. Lihaskuntotreeniä pitäisi tehdä jokaisen ihmisen. Ei tarvitse tehdä maksimipainoilla, pääasia että tekee. Vaikka edes 2xvkossa.

Tuohon häiritsemis ongelmaa on ratkaisu. Mp3 soitin, napit korvilla. Ketään et katso silmiin, et puhu kellekkään. Elät omassa maailmassa. Kukaan ei tule sulle keskustelemaan tällöin. Tämä on toiminut jo 5 vuotta mulla.

Outoa olis jos ei olis naisia salilla. Aina pitää olla jotain silmänruokaa. Saa lisäaggrea sarjaan, rauta on kevyempää kun on joku herkkupe*se mitä katella sivusilmällä. Kylmä totuus tämä.

Sinuna menisin semmoiselle salille missä treenataan kovaa, mutta ei mikään trendisali ns. Elixia/Sats, jossa käydään näyttäytymässä ja kiinteyttämässä lehteäl lukien/puhelimeen puhuen ylipitkillä sarjoilla. Esim. CLassic Gym Espoo Niittykumpu hyvä, siellä cardio vehkeet, uudet koneet ja pääosin kaikki treenaavat tosissaan, eli näitä konevemputtajia ja kyselijöitä ei ole. Vältä saleja missä käy kuntoilijat. Mayors Gym Ruoholahti myös kovaa treenaavien paikka ja hyvät cardio vehkeet, miehiä suurin osa. BBC Vallila tai Kontulan kuntokellari tms. on hc-luolia. Näihin harvoin naisia eksyy. Tai ehkä sun pitäs harkita jotain crossfit salia. Tai sit käyt heti aamusta, niin ei oo ketää häiritsemässä. Tai vastaavasti illalla.

Miesten sali huono bisnes. Pakko saada nähdä tiukkaa peräsintä ja uhkeita muotoja, kun ei muuten näe. Ainoa paikka missä näkee naisia. :(

• cdjdslsös

Kuten edellinen vastaaja jo sanoikin, ei menestyisi sellainen sali. Lopeta siis tuollainen pelleily ja ala oikeasti treenaamaan. Voit sitten siirtyä sieltä jumppailusalilta oikeasti miehille sopivalle salille.

• rewredsffds

Tuskin olisi mikään huono liikeidea, mutta ei erityisen hyväkään. Jos kyseessä on hyvä sali niin kyllä sinne tosissaan treenaavia miehiä varmasti tulisi, koska pystyy niitä perseitä muuallakin katselemaan kuin salilla. Itse ainakin tykkäisin treenata ilman naisten katseita.

En tosin ymmärrä miksi menet kuntosalille tekemään aerobista treeniä kun ulkona lenkkeily on paljon mielekkäämpää.

• Perusta oma sali.

Jos olisi vain miehille tarkoitettu sali, niin luulisitko saavasi olla siellä rauhassa? Eiköhän se olisi selvä merkki siitä, että haluat miesten seuraa ja varmasti löytyisi pokaajia sitten miespuolisista saliharrastajista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      461
      3927
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1672
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1398
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1286
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1069
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1057
    Aihe