Sali pelkästään miehille

paul87

Mua ärsyttää se kun löytyy saleja jotka ovat pelkästään naisille muttei niitä jotka ovat pelkästään miehille. Treenan itse enimmäksen cardiota enkä siis paljon harrasta näitä perinteisiä voimalajeja enkä voi siis mennä noihin halpoihin saleihin missä ei oo muuta kun rautapainoja.

Lähinnä ärsyttää sitä kun naisilla on pakko tulla häiritsemään kun itse yrittää treenata ja rupee kyselemään kaiken että "mitens sun treenit sujuu" ja "voisitko tulla näyttäämään mulle miten tota laitetta käytetään". Liian kiltti ihminen kun on niin ei voi olla ilkeämpi kun sen että vastaa kysymyksiin kohteliaasti (syvällä huokauksella vaan).

Itse en käy saliin iskemään naisia niin siks halus treenata enemmän rauhassa niin kuin naiset saa tehdä omissa saleissan. Olisiko muut miehet kiinnostuneet omista saleistaan vai onko se huono liikeidea?

4

3471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus_1

Semmoisia saleja löytyy missä käy vain miehet. Ne on kyllä sitten semmoisia luolia missä on old school meininki. Laitteet rähjäisiä, mankkua joka paikassa, pa*ka haisee, musiikki soi lujaa, ukot karjuu.

Mitä cardiota sä veivaat? Miksi? Lopeta se hempeily ja rupea nostamaan rautaa. Penkki, Kyykky, Maastaveto ja muutama apuliike. Lihaskuntotreeniä pitäisi tehdä jokaisen ihmisen. Ei tarvitse tehdä maksimipainoilla, pääasia että tekee. Vaikka edes 2xvkossa.

Tuohon häiritsemis ongelmaa on ratkaisu. Mp3 soitin, napit korvilla. Ketään et katso silmiin, et puhu kellekkään. Elät omassa maailmassa. Kukaan ei tule sulle keskustelemaan tällöin. Tämä on toiminut jo 5 vuotta mulla.

Outoa olis jos ei olis naisia salilla. Aina pitää olla jotain silmänruokaa. Saa lisäaggrea sarjaan, rauta on kevyempää kun on joku herkkupe*se mitä katella sivusilmällä. Kylmä totuus tämä.

Sinuna menisin semmoiselle salille missä treenataan kovaa, mutta ei mikään trendisali ns. Elixia/Sats, jossa käydään näyttäytymässä ja kiinteyttämässä lehteäl lukien/puhelimeen puhuen ylipitkillä sarjoilla. Esim. CLassic Gym Espoo Niittykumpu hyvä, siellä cardio vehkeet, uudet koneet ja pääosin kaikki treenaavat tosissaan, eli näitä konevemputtajia ja kyselijöitä ei ole. Vältä saleja missä käy kuntoilijat. Mayors Gym Ruoholahti myös kovaa treenaavien paikka ja hyvät cardio vehkeet, miehiä suurin osa. BBC Vallila tai Kontulan kuntokellari tms. on hc-luolia. Näihin harvoin naisia eksyy. Tai ehkä sun pitäs harkita jotain crossfit salia. Tai sit käyt heti aamusta, niin ei oo ketää häiritsemässä. Tai vastaavasti illalla.

Miesten sali huono bisnes. Pakko saada nähdä tiukkaa peräsintä ja uhkeita muotoja, kun ei muuten näe. Ainoa paikka missä näkee naisia. :(

• cdjdslsös

Kuten edellinen vastaaja jo sanoikin, ei menestyisi sellainen sali. Lopeta siis tuollainen pelleily ja ala oikeasti treenaamaan. Voit sitten siirtyä sieltä jumppailusalilta oikeasti miehille sopivalle salille.

• rewredsffds

Tuskin olisi mikään huono liikeidea, mutta ei erityisen hyväkään. Jos kyseessä on hyvä sali niin kyllä sinne tosissaan treenaavia miehiä varmasti tulisi, koska pystyy niitä perseitä muuallakin katselemaan kuin salilla. Itse ainakin tykkäisin treenata ilman naisten katseita.

En tosin ymmärrä miksi menet kuntosalille tekemään aerobista treeniä kun ulkona lenkkeily on paljon mielekkäämpää.

• Perusta oma sali.

Jos olisi vain miehille tarkoitettu sali, niin luulisitko saavasi olla siellä rauhassa? Eiköhän se olisi selvä merkki siitä, että haluat miesten seuraa ja varmasti löytyisi pokaajia sitten miespuolisista saliharrastajista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3025
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1580
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1432
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1332
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      41
      1260
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1186
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1148
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      119
      979
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      902
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      783
    Aihe