Stadin paras junnuseura

BRavens

oon 13vuotias poika ja oon käynyt katsomassa Wolverinesin junnujen treenejä kesällä ja nyt tekis mieli alkaa koittamaan lajia. Stadis on kolme junnujengiä ja mietin et mihin kannattaa liittyä et mikä olisi paras junnujengi.
Oon ennen pelannut lätkää ja fudista. Jos haluis pelaa hyvässä junnujengis ni mihin kannattaa treenata

9

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VilleK13vee

      Paljon penkki, kyykky?

      Pakko kysyy ku meitsi veti uudet enkkarit viime viikol! Penkki 37,5kg ja kyykky 45kg.. Olin liikkamyllyn kovin seiskaluokkalainen.. Onneks pari typykkää näki ku vedin, joutu iskemään silmää ja sain hymyn palkinnoksi.. Puntin jälkee otin pari kutosluokkalaista ja heitin korkeushyppypatjalle Brock Lesnar tyylisesti F5:lla. Näytin hauista perään.

    • setäesa

      kasvaako sulla karvoitus?
      Mulla olisi VHS videoilla jenkkifudismatseja voisit tulla katsomaan ja voitaisiin ottaa vähän form tacklinkiä.

    • 5+3

      TAFT on ehdottomasti paras. Seuraavaksi Roosters, Wolverines, Damons, ECG. Siinä järjestyksessä.

      • Meduusan verkko

        Matt Damons.


    • Redforever

      Eihän volvoilla ole junnuja ja Ecg taas vain F-pojat. Eli ainut vaihtoehto on roosters koska muut ovat harrastelijoita ja ovat pöndellä.

    • 7+9

      Miksi pitää kirjoittaa tänne jotain suosituksia seuroista, kun ei selvästikään ole minkäänlaista hajua mikä on kunkin seuran junnutoiminnan taso?

      Kolmetoista vuotiaana pelannet ensi vuonna U-15(D-jun) ikäryhmässä.
      Stadissa on tosiaan kolme seuraa joissa pystyisit pelaamaan ensi kaudella.
      Wolverinesilla, Roostersilla ja 69ersilla on kaikilla hyvää junnutoimintaa sinun ikäisellesi kaverille. Mene katsomaan ja kokeilemaan eri seurojen treeneihin, niin saat käsityksen siitä minkälaisia tyyppejä siellä häärää. Katso miten muut pelaajat ja valmentajat ottavat sinut vastaan jne...

      Tämän palstan suositusten perusteella ei kannata tehdä mitään päätöstä suuntaan jos toiseenkaan.

      • 3+5

        Noista kolmesta VAIN Roosters olisi mahdollinen. Kannatan myös TAFT:n toimintaa. Sinne kannattaa myös hakeutua jos treenimatkat vaan on lyhyemmät.


      • 9+4
        3+5 kirjoitti:

        Noista kolmesta VAIN Roosters olisi mahdollinen. Kannatan myös TAFT:n toimintaa. Sinne kannattaa myös hakeutua jos treenimatkat vaan on lyhyemmät.

        No, eihän se että sinä pelaat Roostersissa, tarkoita sitä että VAIN Roosters olisi uudelle 13 vuotiaalle harrastajalle ainoa mahdollisuus. Ei Roosters viime vuosina D-junnuissa nyt niin erityisen paljon parempi seura ole ollut kuin muutkaan pääkaupunkiseudun seurat. 2013 Taft oli lähitienoon paras, 2012 69ers, ja 2011 Roosters. Ensi kaudella ehkä Wolverines, kuka tietää... Joka vuosi voimasuhteet hieman vaihtelevat, mutta selkeästi ylivoimaista joukkuetta tuossa ikäluokassa ei pääkaupunkiseudulla ole.


    • 3+5

      TAFT on aika kovassa imussa huhujen mukaan. Tuntuu et siellä panostetaan paljon junnuihin. Itse menisin TAFT junnuihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe