kun kotona ei saa

mielipiteitä kiitos

Olen vaikeassa tilanteessa. Suhteessa mieheni kanssa kaikki muu on hyvin, mutta seksiä meillä ei ole juuri ollenkaan. Lapset on jo lähteneet omilleen. Mielessä pyörii ero tai salasuhde.. olen pettänyt nyt pari kertaa, eikä kaduta yhtään. Se oli ihanaa villiä menoa jota en ole koskaan mieheni kanssa kokenut. Tiedän että mieheni murtuu jos pyydän eroa mutta en jaksa tätä seksitöntä elämää enää yhtään. Vaikea on ottaa puheeksi asia. Olen ilmaissut tyytymättömyyteni seksielämäämme mutta siihen ei ole tullut mitään muutosta.

36

2533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisenkipeä

      No kyllä jokaisen lemmenleikkejä haluavan pitää saada lemmenleikkejä.
      sanot vaan että sielu vaatii sexiä. jostain sitä on saatava.
      Älä silti mistään erosta ala puhua.
      kyllä miehen pitää tajuta tilanne
      anna miehen valita että seksiä vai salasuhde

      • gjkjhkkhlnknm

        Jos ei saa seksiä, se on peruste joko pettää tai erota. Näin ajattelen naisena, mulle parisuhde on olemassa juuri seksiä varten.


      • oioioioioi
        gjkjhkkhlnknm kirjoitti:

        Jos ei saa seksiä, se on peruste joko pettää tai erota. Näin ajattelen naisena, mulle parisuhde on olemassa juuri seksiä varten.

        "Jos ei saa seksiä, se on peruste joko pettää tai erota."

        eikä ole. Se on peruste nostaa kissa pöydälle ja puhua asiasta. Sen pohjalta sitten SOVITAAN mitä tehdään. Jos sopimusta ei synny, niin SE on peruste erota, mutta ei pettää.


    • mie vaan

      Mitenhän olet asian ilmaissut jos kerran vaikea ottaa asia puheeksi? En kyllä tajua miksi seksille pistetään niin paljon arvoa nykyään, luulisi että pitkässä suhteessa olisi jo muitakin arvoja mitä kunnioittaa.

      • ......

        Tietenkin on muitakin arvoja. Seksi on silti yksi niistä. Jos toinen haluaa vielä seksiä niin sitäkin pitäisi kunnioittaa.


    • ja taas pannann

      Levillä saa ja takuulla, monen vuoden kokemuksella

      • Levikuu

        Todellakin! Paras tapa viettää lomaa, Levi!


    • voi pyhä sylvi!

      "Vaikea on ottaa puheeksi asia."

      Miksi? Siinä asiassa sinä olet syyllinen. Ota itseäsi niskasta kiinni ja hoida suhteesi kuntoon. Luuserit menevät siitä mistä aita on matalin, eli pettävät.

      "Olen ilmaissut tyytymättömyyteni seksielämäämme mutta siihen ei ole tullut mitään muutosta."

      Olet ilmaissut itseäsi huonosti. Puhu asiasta. Ja huomenna uudesta. Ja sitten seuraavana päivänä. Puhukaan tunti tai kaksi. Niin kauan, kunnes löydätte ratkaisun.

      Ihan oikeasti: Istutte alas ja katsot miestäsi silmiin ja kerrot miltä sinusta tuntuu ja mitä sinä haluaisit. Kysy mieheltäsi, miksi sinä et kelpaa. Miksi hän ei halua seksia kanssasi. Mitä SINUN pitäisi tehdä, että miehesi tuntisi halua sinuun.

      Tee SINÄ ehdotus siitä, miten pääsette asiassa eteen päin. Selvitä onko kysymmys seksin määrästä vai laadusta vai molemmista.

      Tämä on lopultakin maailman helpoin asia!! Ei tarvitse kuin puhua ja kuunnella, ehdottaa ja kuunnella ehdotuksia. Koko mielikuvituksen kirjo on käytettävissä.

      Ei tarvita rahaa eikä mantuja. Ei ole kysymys elämästä ja kuolemasta. On kysymys sinusta ja hänestä, ja siitä mitä TE voitte TEHDÄ.

      Kysy vaivaako miestäsi sinussa jokin asia. Puhtaus, kilot, passivisuus, aktiivisuus, mielikuvituksen puute, ... vai vaan se, että sinä raukka et osaa puhua!?

      • sen näkee naamasta..

        Vai se että miestä ei vaan yksinkertaisesti huvita ei vaikka olisi millainen kurvikuningatar saatavilla. Toisilla vain ikää tullessa halut hiipuu. Tosin, käynti lääkärillä voisi selvittää, onko seksihaluttomuuteen syynä jokin fyysinen häiriö. Joka ehkä saataisiin lääkitykselläkin kondikseen. Onko miehellä ollut aiemmin haluttomuutta? Oletko aina ollut se aktiivinen?

        Yritä saada mies lääkäriin, ei välttämättä helppoa, mutta ei tämä nykyinenkään tilanne ole.
        Se on selvää ettet "luvan" kanssa saa harrastaa seksiä muualla. Ja jos koet, että ilman seksiäkään voi elää, erottavahan se on.

        Arkoja asioitahan nämä sänkyasiat on, mutta jonkinlaista vastaantuloa miehenkin pitäisi tässä tehdä.


      • asdef
        sen näkee naamasta.. kirjoitti:

        Vai se että miestä ei vaan yksinkertaisesti huvita ei vaikka olisi millainen kurvikuningatar saatavilla. Toisilla vain ikää tullessa halut hiipuu. Tosin, käynti lääkärillä voisi selvittää, onko seksihaluttomuuteen syynä jokin fyysinen häiriö. Joka ehkä saataisiin lääkitykselläkin kondikseen. Onko miehellä ollut aiemmin haluttomuutta? Oletko aina ollut se aktiivinen?

        Yritä saada mies lääkäriin, ei välttämättä helppoa, mutta ei tämä nykyinenkään tilanne ole.
        Se on selvää ettet "luvan" kanssa saa harrastaa seksiä muualla. Ja jos koet, että ilman seksiäkään voi elää, erottavahan se on.

        Arkoja asioitahan nämä sänkyasiat on, mutta jonkinlaista vastaantuloa miehenkin pitäisi tässä tehdä.

        No itse asiassa ikä ei haluja vie. Ei varsinkaan miehelyä. Tympeä, nalkuttava, itsekäs, epäsiisti, mielikuvitukseton, jankkaava, negatiivinen puoliso kyllä vie halut.

        Jos puolisosi ei halua sinua, niin se johtuu vain sitä, ettet ole haluttava. Tee sille asialle jotain, äläkä luulee, että kukaan muukaan sinua haluaisi.


      • vmnbmnbk,m.kml
        asdef kirjoitti:

        No itse asiassa ikä ei haluja vie. Ei varsinkaan miehelyä. Tympeä, nalkuttava, itsekäs, epäsiisti, mielikuvitukseton, jankkaava, negatiivinen puoliso kyllä vie halut.

        Jos puolisosi ei halua sinua, niin se johtuu vain sitä, ettet ole haluttava. Tee sille asialle jotain, äläkä luulee, että kukaan muukaan sinua haluaisi.

        Ei pidä paikkaansa. Moni muu mies voi haluta, mutta oma mies ei halua, vaikka vaimo olisi millainen missi ja innokas sängyssä. Se ei ole ulkonäöstä kiinni.


      • Ilonax41
        asdef kirjoitti:

        No itse asiassa ikä ei haluja vie. Ei varsinkaan miehelyä. Tympeä, nalkuttava, itsekäs, epäsiisti, mielikuvitukseton, jankkaava, negatiivinen puoliso kyllä vie halut.

        Jos puolisosi ei halua sinua, niin se johtuu vain sitä, ettet ole haluttava. Tee sille asialle jotain, äläkä luulee, että kukaan muukaan sinua haluaisi.

        Höpöhöpö. Kaikki rakastajani ovat kehuneet minua ja ihmetelleet, miksei mieheni halua näin upeaa naista. Olen moitteettomassa kunnossa, pidän itsestäni huolta ja sängyssä kokeilunhaluinen ja kiihkeä.

        Miestäni olen välillä yrittänyt innostaa petipuuhiin, mutta en ala raiskaamaankaan häntä.


      • haluttomuus
        Ilonax41 kirjoitti:

        Höpöhöpö. Kaikki rakastajani ovat kehuneet minua ja ihmetelleet, miksei mieheni halua näin upeaa naista. Olen moitteettomassa kunnossa, pidän itsestäni huolta ja sängyssä kokeilunhaluinen ja kiihkeä.

        Miestäni olen välillä yrittänyt innostaa petipuuhiin, mutta en ala raiskaamaankaan häntä.

        Kyllä normi mies haluaa kiihkeää naista aina. Syitä haluuttomuuteen voi olla tietysti monia. Yksi suurimpia syitä voi olla morkkis pettämisestä.


    • otaitteäsniskasta

      Ajatteletko sä niin, että sun miehesi tehtävä on teidän seksielämänne nostaa uuteen nousuun? Miksi et itse tee aloitetta ja tarjoa miehellesi villiä menoa? Ei ne sanat vaan teot!

      • 13+6

        Ei se aina ole niin yksinkertaista. Olen jutellut viime aikoina ystäväni kanssa, hänen puolisonsa ilmoitti että häntä ei oikeastaan kiinnosta seksi ollenkaan. Siis ihan yleisesti. Ei siinä auta villin menon tarjoaminen tai kahden tunnin juttelu, jos toista ei kiinnosta. Joitain vain ei kiinnosta. Parisuhde kyllä kiinnostaa, ja lapsia halutaan ja sitten kun niitä on, ilmoitetaan että oikeasti onkin sellainen ihminen joka ei välitä seksistä.


      • .....
        13+6 kirjoitti:

        Ei se aina ole niin yksinkertaista. Olen jutellut viime aikoina ystäväni kanssa, hänen puolisonsa ilmoitti että häntä ei oikeastaan kiinnosta seksi ollenkaan. Siis ihan yleisesti. Ei siinä auta villin menon tarjoaminen tai kahden tunnin juttelu, jos toista ei kiinnosta. Joitain vain ei kiinnosta. Parisuhde kyllä kiinnostaa, ja lapsia halutaan ja sitten kun niitä on, ilmoitetaan että oikeasti onkin sellainen ihminen joka ei välitä seksistä.

        Joskus on selvästi kiinnostanut, kun olette yhteen menneet. Miksi ei kiinnosta enää, sen enempää juttelu kuin seksikään? Siihen on joku syy, eikä se aina ole edes siinä suhteessa.


    • digi-messut

      Ilmoita miehellesi ottavasi eron hänestä, jos ei seksiä ala tulemaan enemmän. Sanot, että et ala pettää häntä saadaksesi seksiä, joten ero on ainoa keino. Ja sitten laitat asian vireille ja alat valmistautumaan parempaan elämään.

      • naisenkipeä

        Ei mitään eroa missään tapauksessa. jos kerran yhteiselämä sujuu hienosti.
        sexiä vaan muualta jollei oma mies anna ja sillä selvä.
        ota huomioon että se sexikäs salarakas saattaa olla muissa kuin sexiasioissa aivan sopimaton.


      • Mara
        naisenkipeä kirjoitti:

        Ei mitään eroa missään tapauksessa. jos kerran yhteiselämä sujuu hienosti.
        sexiä vaan muualta jollei oma mies anna ja sillä selvä.
        ota huomioon että se sexikäs salarakas saattaa olla muissa kuin sexiasioissa aivan sopimaton.

        Kunnes kuolema meidät erottaa. Oletko sen luvannut pyhästi avioliittoon astuessani?


      • duracel pupuni
        Mara kirjoitti:

        Kunnes kuolema meidät erottaa. Oletko sen luvannut pyhästi avioliittoon astuessani?

        Kiitos mielipiteistä. Otin asian esille miehen kanssa. Päästiin yhteisymmärrykseen. Olo on taas kuin vastarakastuneella, ihana nähdä oma mieskin niin iloisena ja hyväntuulisena. Kyllä kannattaa puhua vaikka vaikeaksi asian kokeekin.


    • aikuinen n

      Tuon ikänen naikkonen ja ainoastaan ja vain seksi painaa vaakakupissa.Säälin sinua.Olet viettänyt puolisosi kanssa vuosia, kasvattanut lapset ja käynyt monia suruja ja iloja läpi.MItkä on sun elämänarvot?Toivottavasti lapsesi ovat henkisesti korkeammalla kuin sinä.Olet uskomattoman itsekäs ja tyhjä ihminen!

      • Gyle

        Seksi on olennainen osa parisuhdetta. Sinun on sitä ilmeisesti vaikeaa ymmärtää. Mistä tämä johtuu? Aloittajaa haukut "uskomattoman itsekkääksi ja tyhjäksi ihmiseksi". Mikä sinä olet, ehkäpä uskomattoman kylmä ja estynyt ihminen? Miksi olet uskottomuuspalstalla, onko ukkosi löytänyt elämästä ja seksistä nauttivaa naisseuraa?


      • seksionihanaa

        Seksihän on parisuhteen liima, sen suola ja sokeri. Jos se puuttuu, on kyseessä pelkkä ystävyyssuhde. Mun mielestä seksi kuuluu ihmisen perustarpeisiin. Ja myös perusoikeuksiin. Jos toinen ei sitä suostu syystä tai toisesta harrastamaan, niin tavallaan sekin on petturuutta.
        Toki se, että vieraissa käy, on väärin. Mutta jokainen taaplaa tyylillään. Ja tämä oli naisen mielipide.


    • Myöhäistä ruikuttaa

      Pelkkä mielipiteen ilmaisu ei tietenkään riitä, se on vasta eka askel kohti ongelmaa!
      Syyttäminen ja valittaminen kuuluu nimenomaan siihen ekaan askeleeseen. Vasta tunteiden purkamisen jälkee alkaa se todellinen ongelman järkiperäinen puiminen.

      Mutta koska sinä olet harpponut tarpeinesi jo noin kauas parisuhteestasi, ei miehessäsi tapahtuva muutos enää riitä tyydyttämään sinua, koska sinä vertaat häntä muihin korkkaamiisi miehiin.

      Sääli.

      Asiaan olisi pitänyt puuttua kunnolla jo ajat sitten, mutta minkäs teet, kun ei kummallakaan kuulu olevan taitoa ongelmien käsittelyyn saatikka selvittämiseen.
      No, minkä taakseen jättää sen pian taas edestään löytää.

    • Järkyttynyt

      Nimimerkille "Aikuinen": Oletko tosissasi? Miten kehtaat? Tässä lainaus kirjoituksestasi: "Tuon ikänen naikkonen ja ainoastaan ja vain seksi painaa vaakakupissa.Säälin sinua.Olet viettänyt puolisosi kanssa vuosia, kasvattanut lapset ja käynyt monia suruja ja iloja läpi.MItkä on sun elämänarvot?Toivottavasti lapsesi ovat henkisesti korkeammalla kuin sinä.Olet uskomattoman itsekäs ja tyhjä ihminen!

      Herranjumala! Haukut naikkoseksi, itsekkääksi ja tyhjäksi vaimoa, joka kaipaa läheisyyttä ja rakastelua oman aviomiehensä kanssa. Niin paljon kuin lapset ja elämän surut & ilot antavatkin (ja myös vievät), mitä iloa niistä on sen jälkeen kun lapset ovat lentäneet pesästä ja olet kahden aviopuolison kanssa, joka ei pysty antamaan sinulle sitä läheisintä, mitä kahden ihmisen välillä voi olla - eli rakastelua.

      Ja tuo "toivottavasti lapsesi ovat henkisesti korkeammalla kuin sinä". Voi apua! Haluaisitko itse lapsillesi tunne-elämältään jäädytetyn äidin, joka tyytyy kituuttelemaan kylmässä liitossa ilman toivoakaan lämmöstä ja läheisyydestä? En voi uskoa, että kirjoitit tuon tosissasi.

      Onko ihminen sinusta itsekäs ja tyhjä, jos hänellä on ihon nälkä ja kaipuu toisen viereen? Seksi ja rakastelu ovat kauneinta ja intiimeintä, mitä kaksi ihmistä voivat toisilleen antaa. Avioliittoa ei voi olla ilman sitä - surkeaa, että sen puute niin usein johtaa sivu- ja salasuhteisiin. Salasuhteet ovat usein hätähuuto, usko tai älä.

    • Aina ilman

      Voin samaistua aloittajan tilanteeseen. Meillä on rakastava suhde avopuolisoni kanssa, mutta seksiä on meilläkin todella vähän. Usein tilanne menee siihen, että seksin määrä ja laatu alkavat hiipua, ensin sitä on kerran viikossa, kerran kahdessa viikossa, kerran kuukaudessa ja niin edelleen, kunnes minä hermostun ja huomautan asiasta. Usein seksimme on mukavaa vain miehelle, vaikka hän osaisi halutessaan pitää minuakin hyvänä, mutta yleensä hän huolehtii minusta vain pikaisesti ja tulee itse nopeasti. Toisinaan hän jopa ehdottaa, että käyttäisimme liukkaria, koska en ole märkä. En kai, ilman mitään esileikkiä! Kaikki muu toimii avopuolisoni kanssa hyvin, mutta jostain syystä seksielämämme kuihtuu kausittain täysin, enkä oikein tiedä, mitä itse voisin tehdä toisin ollakseni haluttavampi.

      Suhteemme on kestänyt pian kuusi vuotta. Epäilen, että hän on ehkä pettänyt minua, mutta täyttä varmuutta minulla ei ole. Viime yönä petin puolisoani erään ystäväpariskuntamme miehen kanssa, enkä tunne juurikaan katumusta. Seksi oli pitkästä aikaa antoisaa myös minulle, ja mies välitti siitä, miltä minusta tuntuu. Molemmat halusivat toisiaan, eikä kumpikaan painostanut toista mihinkään. Kumpikaan ei aio kertoa puolisoilleen asiasta, koska tämä tulee jäämään tähän.

      Haluan edelleen yhteistä elämää puolisoni kanssa, mutta tuleeko seksielämämme olemaan tulevaisuudessakin tällaista kamppailua? Olemme kuitenkin nuoria ihmisiä, ja odotan kauhulla tulevaisuutta. En halua pettää jatkossa koska en pidä sitä millään lailla oikeana tapana ratkoa parisuhteen sisäisiä ongelmia, mutta tällä hetkellä näen tilanteen niin, että jos mikään ei muutu, joudun lähtemään suhteesta.

      Ihme juttu, että naisia aina syyllistetään suhteen seksinpuutteesta. En ole erityisen nalkuttava (okei, seksin puutteesta ja sen laadusta olen sanonut mielestäni ihan ansaitusti), olen todella timmissä kunnossa, pukeudun kauniisti ja laitan itseäni, huolehdin hygieniastani enemmän kuin puolisoni omasta puolestaan (tai ulkonäöstään yleensä!), teen aloitteita, mutta ilman menestystä. Ei kaikki ole naisen halukkuudesta tai haluttavuudesta kiinni...

      • aloittaja

        Mukavasti virisi tämä keskustelu. Sitä luulee aina olevansa niin yksin omien ongelmiensa kanssa. Arvostan ehdottomasti omaa miestäni ja toivon meille hyvää, mutta totuus on että lämpö ja läheisyys liittyy seksiin. Ihanaa on olla puolison kanssa yhdessä alasti saman peiton alla. Nyt kun ei ole enää lapsetkaan kotona niin pääsee hyppäämään petiin kun sille tuntuu. Tämä minun itkuvirsi seksin puutteesta juontaa jo kohta 10vuoden takaa. Ottaessani asiaa puheeksi mies on vain nauranut sille. Nyt olin jo päättänyt että jos ei muu auta niin erotaan. Sen verran itsekäs olen että suhteen suola minulle juuri on tuo läheisyys seksin kautta, niin tärkeää että en halua mummoutua missään tapauksessa siinä asiassa
        No, mieheni viimein ymmärsi asian ja alku ainakin näyttää lupaavalle.


      • Halut ja himot

        Aina ilman -kirjoittajalle;

        Teillä ei kohtaa ns. kysynnän ja tarjonnan laki. Kertomuksestasi voisi päätellä, että miehellesi ei seksi vain ole yhtä tärkeää kuin sinulle.
        Silloin ei auta vaikka olisi millainen kroppa tai pitsiyöpuku päällä.

        Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että sinun on lähdettävä suhteesta, jos ja kun tilanne ei muutu. Kun teillä ei ole vielä lapsiakaan ja olette nuoria, älä jää tälläiseen suhteeseen. Nämä makuukamariasiat hankkii olla sellaisia, että jos ne nuorella iällä jo aiheuttaa ongelmia, niin ei ne useinkaan helpotu ajan myötä.

        Melkein viisikymppisen rouvasihmisen kokemuksella voin kertoa, että kun halut ja taidot ei kohtaa 25 vuotiaana niin ei ne keski-iässäkään parane. Näin meillä, mutta toki poikkeuksiakin varmasti on. Näihin asioihinkin vaikuttaa niin moni asia.

        Toiset vaan ovat tuolla makkarissakin taitavampia ja halukkaampia kuin toiset, oli sitten kyse naisesta tai miehestä. Ihanteellista on, että ne ihmiset kohtaisivat, joilla ainakin halujen määrä olisi suht tasapainossa. Taitoja kun voi sitten yhdessä harjoitella paljon helpommin.


      • Yksi vain
        aloittaja kirjoitti:

        Mukavasti virisi tämä keskustelu. Sitä luulee aina olevansa niin yksin omien ongelmiensa kanssa. Arvostan ehdottomasti omaa miestäni ja toivon meille hyvää, mutta totuus on että lämpö ja läheisyys liittyy seksiin. Ihanaa on olla puolison kanssa yhdessä alasti saman peiton alla. Nyt kun ei ole enää lapsetkaan kotona niin pääsee hyppäämään petiin kun sille tuntuu. Tämä minun itkuvirsi seksin puutteesta juontaa jo kohta 10vuoden takaa. Ottaessani asiaa puheeksi mies on vain nauranut sille. Nyt olin jo päättänyt että jos ei muu auta niin erotaan. Sen verran itsekäs olen että suhteen suola minulle juuri on tuo läheisyys seksin kautta, niin tärkeää että en halua mummoutua missään tapauksessa siinä asiassa
        No, mieheni viimein ymmärsi asian ja alku ainakin näyttää lupaavalle.

        Onnea peittonne alle ja muutenkin ;D!


      • Aina ilman
        Halut ja himot kirjoitti:

        Aina ilman -kirjoittajalle;

        Teillä ei kohtaa ns. kysynnän ja tarjonnan laki. Kertomuksestasi voisi päätellä, että miehellesi ei seksi vain ole yhtä tärkeää kuin sinulle.
        Silloin ei auta vaikka olisi millainen kroppa tai pitsiyöpuku päällä.

        Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että sinun on lähdettävä suhteesta, jos ja kun tilanne ei muutu. Kun teillä ei ole vielä lapsiakaan ja olette nuoria, älä jää tälläiseen suhteeseen. Nämä makuukamariasiat hankkii olla sellaisia, että jos ne nuorella iällä jo aiheuttaa ongelmia, niin ei ne useinkaan helpotu ajan myötä.

        Melkein viisikymppisen rouvasihmisen kokemuksella voin kertoa, että kun halut ja taidot ei kohtaa 25 vuotiaana niin ei ne keski-iässäkään parane. Näin meillä, mutta toki poikkeuksiakin varmasti on. Näihin asioihinkin vaikuttaa niin moni asia.

        Toiset vaan ovat tuolla makkarissakin taitavampia ja halukkaampia kuin toiset, oli sitten kyse naisesta tai miehestä. Ihanteellista on, että ne ihmiset kohtaisivat, joilla ainakin halujen määrä olisi suht tasapainossa. Taitoja kun voi sitten yhdessä harjoitella paljon helpommin.

        Kiitos tuestasi. Kuten aloittaja sanoi, miesten haluttomuus on aika vaiettu ongelma ja tuntuu, että asian kanssa on tosi yksin, varsinkin kun on vielä tehnyt sen kaikkein pahimman, minkä omalle puolisolleen voi tämän tietämättä tehdä.

        Lähteminen tuntuu niin vaikealta kun rakkautta vielä on jäljellä, mutta kyllä sekin varmaan tulee hiipumaan, jos mikään ei muutu. Olen aina tuominnut pettämisen, ja olinkin tosi vaivautunut kun tämä mies, jonka kanssa se lopulta tapahtui, aloitti flirttailun noin vuosi sitten. En olisi ikinä uskonut itsestäni, että pettäisin miestäni, mutta kylmä makuuhuone saa näköjään ihmisen muuttumaan, vaikkakin hitaasti.

        Yritän nyt vielä viimeisen kerran puhua asiasta avomieheni kanssa, ja katson tilannetta vuoden loppuun. Jos tilanteemme kääntyy taas tutuille raiteilleen (kuten niin monen vakavan keskustelun ja vakuuttelun jälkeen ennenkin), on varmasti aika sanoa hyvästit.


    • Niinpienestäkiinni

      Komppaan Järkyttynyttä. Uskon ja tiedän lähipiiristä, että pettäminen ja sen seurauksena salasuhteet ovat melkein aina jonkinlaisia hätähuutoja. Jonkinlaisia epätoivon ilmaisuja. Suhteessa on jotain niin perustavanlaatuisesti pielessä, että haetaan jotain mitä ei olekaan (huumaa, jännitystä jne.). Haluan uskoa, etteivät kaikki pettäjät (miehet tai naiset) tee sitä pahuuttaan ja paatuneisuuttaan - jotain ovat vailla, mitä eivät omasta liitostaan saa.

      Käryn jälkeen on kovat paikat. Jotkut onnistuvat paikkailemaan suhdettaan tai jopa korjaamaan sen, mutta kyllä ennuste on huono. Näin kävi lähipiirissäkin - yritettiin, yritettiin vielä kovemmin ja lopulta hanskat tiskiin. Kakkonen "voitti".

      Silti varoitin vaimoa jo ekan käryn käytyä: älä lähde tuohon mukaan, ennen pitkää sama edessä. Ja niin olikin, perhe rikki ja kaikki onnettomia - paitsi ehkä mies.

      Kunpa puolisot muistaisivat enemmän pitää huolta toisistaan ja huomioida toisensa. Arki on arkea, mutta kuten ap. toivoi ja ehkä saikin - seksi, läheisyys ja lämpö ovat elintärkeitä, jos liiton toivotaan pysyvän kasassa. Ei auta toveruus tai lapset, jos kiintymys ja arvostaminen puuttuvat.

    • Hyvä elämä

      Seksi seksi ja seksi! Seksi ohjaa elämää liikaa. Se aiheuttaa riippuvuutta siinä missä alkoholi kuin huumekin. On selvää että narsissit pettää varmimmin, tärkeintä heille on himojensa tyydyttäminen. Narsistinen vaatii, hän haluaa ja hänellä on vain yksi tie, saada sitä mitä himoitsee!
      Saako puolisosi sinulta sitä mitä hän haluaa/haluaisi? Se voi olla mitä tahansa muuta kuin seksiä. Jos seksi on ainoa suhteen ylläpitäjä, liitto on pahasti huteralla perustalla. Seksiin perustuvat liitot ei kestä.
      Järki on viisautta varten, ajatellaan elämää kokonaisuutena.

      • seksiä elämään

        Yhteiseloa takana 30v, aloitettiin kun olin itse 15v. Nyt kun lapset on maailmalla on oiva mahdollisuus löytää intohimoinen, liki nuoruuden aikainen suhde uudelleen. Muuten on molemmilla omat harrastukset ja työ ja yhteistä koti ja omaisuus. Kyllä siihen todellakin kaipaa säpinää. Minulle riittää juuri se intohimoinen säpinä ja kipinä, ihanaa rajua seksiä, orgasmin jälkeen ihana nukahtaa oman alastoman miehen viereen! Pientä tuhmaa nipistelyä ohikulkiessa ja toisen hellää huomiointia, aijai että on mukavaa. Suosittelen lämpimästi muillekkin. Tuo elämään sitä jotain, hyvää mieltä ja mielihyvää. Olo on onnellinen ja rakastettu. Ymmärrän hyvin että ihmiset pettää jos ei kotona saa.


    • Torf

      Ootsä kelannu niin silareita tai rasvaimuu?
      Funtsin ett mahkut olis pareet sit ku tollasena.
      Tai n mä tiiä.

    • peijooni691

      en oo saanut päivään! äskön yritin mutta nainen(saija) ei lämmenyt..nyt harmittaa,haaveilee taas varmaan hjallis harkimosta..
      lähen puuhommiin koiran kanssa

    • Anonyymi

      Kyllä petän. Miehellä erektio ongelma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe