Epäsiisti kumppanikokelas

wert-ti

Kertokaa voiko aikuista ihmistä saada siistimmäksi, jos muuten mukava ja synkkaa. Lähinnä liittyy henkilökohtaiseen hygieniaan tämä esim. rakastellessa haistan epämiellyytävän hajun naisen jalkovälistä. Ei käy pesulla välillä, luuleen että vain noin joka kolmas päivä. Kainalotkin tuoksahtaa ja tukkakin vähän rasvalikainen. Ei ole tyhmä nainen, joillakin vain puuttuu taju henkilöhygieniasta?? Kerran annoin ymmärtää, niin suutahti 2 päiväksi. Ei omasta mielestä ole likainen. Vaan minä niuhottoja, itse pesen itseni aina kun olen käynyt vaikka kakalla, siis pyllyn suihkulla. :)

13

595

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+15

No jos hän kerran jo suutahti, kun otit asian puheeksi, niin eipä tuossa paljon toivoa ole. Seksiä ilman pesulla käymistä ennen ja jälkeen, yäk!

• jotain.

Ehdota, että käytte yhdessä suihkussa ennen seksiä tai mene itse aina kovaäänisesti alapesulle, ja sano "mä käyn ensin, käy sä sitten". Hiukset voi hyvin pestäkin vain joka toinen päivä, mutta kolmantena kyllä voi olla jo rasvaista.

• peskää itsenne.

Kauniit naiset yleensä haisee.

• hannu,

Totta. Olin kerran yhden kaunottaren kanssa suhteessa. Hän oli kai niin ylimielinen kauneutensa vuoksi, ettei välittänyt pestä itseään kun tuli käymään. Erityisesti muistan tukan pahan hajun. Jalkoväliin en viitsiyt nenineni edes mennä, munineni vain. Ja lopuksi itse pesulle.

• pitkähiuksinen lady

Pitkää tukkaa ei parane pestä liian usein. Hiusalan asiantuntijat neuvovat pesemään hiukset 1-2krt/vko ja suomalaisia moititaan siitä, että yliläträämme hiuksiamme. Oma hiustenpesuväli on joka 3. tai 4. päivä mikä ei tietenkään tarkoita etten kävisi suihkussa joka päivä. Jos pesen hiuksia päivittäin tai joka toinenkin päivä usein, ne alkavat rasvoittua tolkuttomasti eivätkä näytä tai tunnu koskaan puhtailta.

Liika peseminen ei tee myöskään intiimialueille hyvää, koska jos alvariinsa pesee, seurauksena on naisilla usein hiiva. Ei kai sinne intiimialueille joka puuhailukerralla tarvitse suuta viedä? Siis jos illalla on puhtaina puuhattu kumin kera, ei naisen ole välttämätöntä sen jälkeen peseytyä. Aamulla silti voidaan olla touhussa taas. Ainakaan omien kokemusten perusteella tällainen ei ole ollut ongelma. Eri asia tietenkin, jos ei käytetä kumia, koska kutittaakin se mäihä tavarassa jo, jos ei pese pois. Aina en välttämättä varsinaisesti peseydy ennen (aamu)sessiota, mutta kastelen paperia ja pyyhin sillä paikat raikkaammiksi. Eikä ole tullut vihjailuja epäsiisteydestä.

• clean princess

"Liika peseminen ei tee myöskään intiimialueille hyvää, koska jos alvariinsa pesee, seurauksena on naisilla usein hiiva. Ei kai sinne intiimialueille joka puuhailukerralla tarvitse suuta viedä? Siis jos illalla on puhtaina puuhattu kumin kera, ei naisen ole välttämätöntä sen jälkeen peseytyä. Aamulla silti voidaan olla touhussa taas. Ainakaan omien kokemusten perusteella tällainen ei ole ollut ongelma. Eri asia tietenkin, jos ei käytetä kumia, koska kutittaakin se mäihä tavarassa jo, jos ei pese pois. Aina en välttämättä varsinaisesti peseydy ennen (aamu)sessiota, mutta kastelen paperia ja pyyhin sillä paikat raikkaammiksi. "

Voi yäk mikä sottapytty!

Itsellänikin on pitkät hiukset ja pesen ne joka toinen päivä. Suihkussa käyn päivittäin, joskus jopa kahdesti. Jos seksiä harrastan, niin peseydyn ennen sitä ja sen jälkeen. Pelkällä vedelläkin voi peseytyä, jos ei halua mitään aineita käyttää.

• pitkähiuksinen lady
        clean princess kirjoitti:

"Liika peseminen ei tee myöskään intiimialueille hyvää, koska jos alvariinsa pesee, seurauksena on naisilla usein hiiva. Ei kai sinne intiimialueille joka puuhailukerralla tarvitse suuta viedä? Siis jos illalla on puhtaina puuhattu kumin kera, ei naisen ole välttämätöntä sen jälkeen peseytyä. Aamulla silti voidaan olla touhussa taas. Ainakaan omien kokemusten perusteella tällainen ei ole ollut ongelma. Eri asia tietenkin, jos ei käytetä kumia, koska kutittaakin se mäihä tavarassa jo, jos ei pese pois. Aina en välttämättä varsinaisesti peseydy ennen (aamu)sessiota, mutta kastelen paperia ja pyyhin sillä paikat raikkaammiksi. "

Voi yäk mikä sottapytty!

Itsellänikin on pitkät hiukset ja pesen ne joka toinen päivä. Suihkussa käyn päivittäin, joskus jopa kahdesti. Jos seksiä harrastan, niin peseydyn ennen sitä ja sen jälkeen. Pelkällä vedelläkin voi peseytyä, jos ei halua mitään aineita käyttää.

On aika yksilöllistä kuinka esim. hiukset rasvoittuvat. Toiset pesevät joka päiväkin hiuksensa ilman ongelmia, mutta kaikille tiheä pesuväli ei sovi. Myös se kuinka paljon muotoilutuotteita käyttää vaikuttaa. Jos tupeerailee ja tunkee pään täyteen lakkaa sun muuta tököttiä, on selvä, että hiukset likaantuvat nopeammin. Itselle hyvin vähän muotoilutuotteita käyttävänä joka kolmas päivä on ideaali väli, pesu siis esim. maanantaiaamun jälkeen torstaiaamuna. Joskus pesu useamminkin, riippuen tilanteesta, esim. jos on urheillut, väli on lyhyempi.

Myös hienhajun muodostuminen on persoonallista. Toisilla ei tahdo mikään määrä vahvaa antiperspiranttia riittää, kainalot on pesun jälkeen märät tunnissa ja dödö pettää kahdessa. Itse pärjään normioloissa kokonaan ilman, helteet ja urheilu asia erikseen. Tästä on muuten tullut pitkäaikaiselta kumppanilta palautetta, että ihanaa, kun nainen ei heti haise pahalta, kun se hikoilee.

Tilanne: illalla ennen touhuja on käyty suihkussa tai saunassa ja aamulla wc-käynnin yhteydessä märällä paperilla pyyhitään paikat puhtaaksi, jonka jälkeen voidaan miltei heti heräämisen jälkeen päästä itse asiaan. Miten tämä on yäk? Eihän se täysin suihkupesun veroista ole, mutta ei noin puolessa vuorokaudessa kovin saastaiseksi ehdi muuttua. Kyllä (suhteessa) useampikin mies on ollut innokkaasti esim. töiden jälkeenkin kimpussa jopa kielihommissakin, vaikka itse on koittanut estellä, kun on aamulla käynyt suihkussa viimeksi. Koska miehiä ei asia ole haitannut, lakkasin stressaamasta. Siitä on tullut jopa positiivista palautetta, että on ihanaa, kun nainen ei ole ylistressaantunut, pidä seksiä "likaisena" ja osaa ottaa rennosti. Jos mies on itse vapaaehtoisesti kimpussa eikä halua lopettaa, vaikka ilmoitan, että pesullakin voisin käydä ensin, omahan on asiansa.

Eri asia sitten, jos pesemättömyys on ap:n kuvailema kaksi tai kolmekin päivää. Se on ällöttävää; kyllä suihku päivässä kuuluu normirutiineihin, kuten hammaspesukin (2 kertaa päivässä).

• ota suihku

"märällä paperilla pyyhitään paikat puhtaaksi"

Suihkulla tulisi puhtaampaa jälkeä, märkä paperi ei puhdista mitään, vaan levittelee eritteitä ympäriinsä. Ällöä!

• 14+4

Vai ei märkä paperi puhdista mitään? Mitä ihmeen tervamaista mönjää ihmiset oikein erittävät?! Eihän se sama ole kuin suihku kuten lady totesi, mutta kyllä sillä paikat raikastuu. Ehkä eri asia, jos nainen ei oo posliini...

• ota suihku

Käsisuihku on nopeampi ja miljoona kertaa parempi vaihtoehto kuin joku tehoton paperilla "tervamaisten mönjien" levittely, vaikka olisi posliini ja varsinkin jos ei ole. :)

• Muistan kerran, kun sain baarista mukaani mielestäni kaikista vetävimmän naisen. Hänen asuntonsa oli kuin kaatopaikka ja muutenkaan ei ollut hygieniassa hurraamista. Itse en koskaan voisi kuvitella vieväni naista sellaiseen läävään, ja kävisin vaikka yhteissuihkussa ennen intiimimpää.

• 5+14

Pesen alapääni aamuin illoin vaikkei olisi seksiäkään, pelkällä vedellä pesu ei kuivata eikä aiheuta hiivaa. Jos on hiivaongelma niin kannattaa lähteä parantamaan sitä muuttamalla ruokavaliotaa: sokeri ja valkoiset jauhot pois, niin ei enää vaivaa hiivakaan. Ja silloin kun pestään pesuaineella niin sen pitää olla intiimialueelle tarkoitettua.

Minä en suostu seksiin ilman peseytymistä koska haluan antaa ja saada suuseksiä. Ehkä joku pikapano vakiintuneessa suhteessa olisi eri asia, mutta kun ei ole vakiintunutta suhdetta niin on aika vaikea harrastaa sellaisiakaan.

Myös seksin jälkeen haluan käydä pesulla, koska kondomista jää "nihkeä" olo ja huuhtelu vedellä poistaa kumin tunteen alapäästä.

En ymmärrä miksi kukaan käyttäisi märkää paperia muusta syystä kuin laiskuudesta.

• Rohkea rotan pesee

Puhu suoraan, äläkä vain 'anna ymmärtää'. Mutta nätisti, äläkä syyttele, äläkä loukkaa. Kerro, että asia häiritsee sinua. Ja pyydä yhdessä suihkuun ja pese ne hiukset ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      54
      2063
    2. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      146
      1935
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1580
    4. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      222
      1364
    5. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1355
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      294
      1237
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      72
      1198
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1070
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      985
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      118
      976
    Aihe