Mitenkäs tässä näin kävi?

Sweet child

Erosimme keväällä yli 6 vuoden suhteesta. Se oli melkoista soutamista ja huopaamista, suhteen aikana erottiin ja palattiin yhteen ja erot olivat lyhyitä. Emme ole osanneet erota oikein koskaan. Nyt takana on pisin eromme ikinä ja olimme päättäneet että jos suhde ei nyt toimi eroamme lopullisesti. No yrityksistä huolimatta niin ei käynyt nytkään 'suhde ei kehittynyt'. Koko kesä on tapailtu ja tehty asioita ja vietetty aikaa yhdessä, kuten suhteen aikanakin. Fyysisesti suhde on toiminut AINA ja sellaisena se alkoikin. Erotilanteista huolimatta olemme aina päätyneet samojen lakanoiden väliin ennen pitkää ja niin kävi nytkin. Molemmilla on ollut erojen aikana jotain suhteen tynkää, mutta luulen, että välillämme oli niin voimakkaita tunteita ja halu saada suhde toimimaan, ettei niistä koskaan tullut mitään.
Kun tapasimme hän oli juuri eronnut. Arvostin hänen tilannettaan ja annoin tilaa ja aikaa. Mies sanoikin aina ettei hänestä ehkä ole vakavaan suhteeseen. Ero ex vaimoon oli tuskainen. Itse olin ollut sinkkuna jo 6 vuotta ja tämänkin suhteen alkamista hangoittelin kunnes mielenkiintoisen ja mystisen miehen sinnikkyys vei voiton.
Nyt miehen ex vaimo oli heittänyt ilmaan kysymyksen: onko exäni miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että he palaisivat yhteen?? Siis yli kuuden vuoden jälkeen? Heidän välillään ei ole ollut mitään koko meidän suhteen aikana, paitsi asialliset välit lasten takia. Siitä olen varma. Exä sanoi, ettei ole sellaista ajatellut, mutta koska on nyt 'eronnut', hän haluaisi katsoa tämän kortin ja ottaa selville motiivit sen takana. Ja sanoinkin että ehkä heidän täytyy se saada tehdä, jo lasten takia. Kerranhan täällä ollaan, eikä tarvitse miettiä, tuliko tehtyä virhe erotessa..?! Eikä olla enää niin nuoria, on mietittävä kenen kanssa haluaa vanheta, yksin on ikävä.
Exäni exä haluaa antaa perheelleen vielä mahdollisuuden? Tuliko minusta nyt exäni exän halujen takia exäni rakastaja? Olemme yhteydessä lähes päivittäin, tapaamme kerran pari viikossa..

4

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi mooses

      Ihan sivusta sweet child, oletteko jo yli viiskypäsiä teinejä?

    • kurikuri

      Öhöm, saattaisi osua erääseen ystävääni. Tunteeko aloittaja Rikua?

      • Sweet child

        Ei tunne.


    • mama from hell

      No jotkut eivät akuistu koskaan.Soutaminen ja huopaaminen on ok veneessä mutta ei ihmissuhteissa! Pysyköön erillään vaan,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      91
      1854
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1466
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1260
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1049
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      68
      967
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      946
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      913
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe