Hei,olen 19-vuotias reipas tyttö. Olen tällä hetkellä työtön ja ilman opiskelupaikkaa joten nyt on sopiva aika ''nähdä'' maailmaa, Etsin Au Pair perhettä USA:sta,mutta käy myös iso-britannia tai australia. Voisin tähän myös laittaa sen että minulla EI ole ajokorttia. Jos kiinnostuit ja haluat kysellä lisää niin kysele ihmeessä,kunhan vain ilmoitat sähköpostisi :)
Vastaukset 1
- tyttö19
Unohin tähän lisätä tuosta ajankohasta vähän. Kummityttöni ristiäiset ovat varmaankin tammikuussa joten haluaisin mielellään lähteä helmikuussa 2014 ja olla siihen heinäkuuhun asti ja jos ei koulupaikka onnaa niin voin olla myös pitempään. Ja voin laittaa sähköpostiosoitteeni tähän: [email protected]
Heh,tuo sähköpostiosoite on aika hauska vieläkin vaikka itse sen keksin.mutta olin silloin 12-vuotias ja en ole hennonut vaihtaa sitä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1182435Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401572Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6441028- 106993
- 71962
- 98916
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31706