Laser kokemuksia

Ninni

Voisiko joku kertoa kokemuksiaan laser-karvanpoistosta? Kumpi on parempi koskiklinikan - vai sairaala laserin laser? Onko tulokset ollut pysyviä? Ja kaikkea muuta laserista...

Olisin todella kiitollinen vastauksista.

7

1944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mettis

      Kokemukseni tosin rajoittuvat Sairaala Laserin diodiin, joka oli hyvin tehokas melkein mustille karvoilleni. Jos karva on enepi ruskeaa, suosittelen Koskiklinikkaa, jossa on niihin paremmin tehoava alexandriitti. Sairaala Laser on huomattavasti kalliimpi, joten sitä voi suositella vain mustakarvaisille ja helsinkiläisille (tosin Mehiläisessäkin on kuulemma suht edullinen alexandritti). Tuloksissa ei ole mitään valittamista, karvoja lähti paljon jo ekan käsittelyn jälkeen. Karvat ovat myös pysyneet pois. Viimeisestä hoidosta on jo 4 kk enkä ole huomannut merkillepantavaa takaisinkasvua.

      • kukka

        miltä alueelta olet poistanut karvat? jääkö hoidosta jälkiä ja kuinka kauan kestää että iho ns. normalisoituu? kuinka pitkään pitää olla nyppimättä karvoja ennen operaatiota, onko tietoa?


      • kiki
        kukka kirjoitti:

        miltä alueelta olet poistanut karvat? jääkö hoidosta jälkiä ja kuinka kauan kestää että iho ns. normalisoituu? kuinka pitkään pitää olla nyppimättä karvoja ennen operaatiota, onko tietoa?

        Itse olen poistanut bikinirajoista, reisistä ja kainaloista. Viisi kertaa olen nyt hoidossa käynyt ja ehkä kerran tai pari käyn vielä, jos tarvetta ilmenee.

        Ensimmäisellä hoitokerralla sain laserista jonkinlaisen palovamman ja vielä seuraavalla kerrallakin tuli vähän aurinkoihottuman tapaista näppylää. Tämä toisn oli jokin henkilökohtainen reaktio, eikä ilmeisesti kovin yleistä. Parissa viikossa iho tasoittui, mutta normaalisti hoidosta ei jää mitään jälkiä. Jääpuudutuksen jäljiltä korkeintaan iho vähän aikaa punottaa.

        Tarkkaa aikaa nyppimisen lopettamiselle en osaa sanoa, mutta itse lopettaisin sen mahdollisimman aikaisin, jotta mahdollisimman paljon karvoja altistuu laserille jokaisella hoitokerralla. Rahaa siinä ainakin säästyy.


      • Mettuna
        kukka kirjoitti:

        miltä alueelta olet poistanut karvat? jääkö hoidosta jälkiä ja kuinka kauan kestää että iho ns. normalisoituu? kuinka pitkään pitää olla nyppimättä karvoja ennen operaatiota, onko tietoa?

        Itse poistatin ikävimpiä karvoja kasvojen alueelta, ja olin etukäteen kuullut, ettei kannata nyppiä joten en edes harkinnut sitä. Onneksi karvat saa ja pitääkin ajaa pois ennen hoitoa. Arvelisin, että ennen hoitoja kannattaa pitää yhtä iso väli nyppimisessä kuin on hoidoillakin, koska ideana on saada mahdollisimman suuri osa karvoista kasvuvaiheeseen juuri hoitohetkellä. Toisin sanoen suosittelisin olemaan 6 kk ennen hoitoa nyppimättä ja käyttämään terää. Ihoni on ilmeisesti erityisen hyvin laserille sopiva, joten minun tapauksessani ei jäänyt punoitusta pahempaa jälkeä ja sekin katosi päivän aikana. Olen kyllä kuullut hurjistakin reaktioista, mutta ne yleensä liittyvät vähän liian korkeisiin tehoihin tai tavallista tummempaan ihoon.


      • Apuva
        Mettuna kirjoitti:

        Itse poistatin ikävimpiä karvoja kasvojen alueelta, ja olin etukäteen kuullut, ettei kannata nyppiä joten en edes harkinnut sitä. Onneksi karvat saa ja pitääkin ajaa pois ennen hoitoa. Arvelisin, että ennen hoitoja kannattaa pitää yhtä iso väli nyppimisessä kuin on hoidoillakin, koska ideana on saada mahdollisimman suuri osa karvoista kasvuvaiheeseen juuri hoitohetkellä. Toisin sanoen suosittelisin olemaan 6 kk ennen hoitoa nyppimättä ja käyttämään terää. Ihoni on ilmeisesti erityisen hyvin laserille sopiva, joten minun tapauksessani ei jäänyt punoitusta pahempaa jälkeä ja sekin katosi päivän aikana. Olen kyllä kuullut hurjistakin reaktioista, mutta ne yleensä liittyvät vähän liian korkeisiin tehoihin tai tavallista tummempaan ihoon.

        Pliis kertokaa paljonko maksaa ja missä näitä tehdään????


      • Laseri

      • kiki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe