Voisiko joku kertoa kokemuksiaan laser-karvanpoistosta? Kumpi on parempi koskiklinikan - vai sairaala laserin laser? Onko tulokset ollut pysyviä? Ja kaikkea muuta laserista...
Olisin todella kiitollinen vastauksista.
Laser kokemuksia
7
1944
Vastaukset
- Mettis
Kokemukseni tosin rajoittuvat Sairaala Laserin diodiin, joka oli hyvin tehokas melkein mustille karvoilleni. Jos karva on enepi ruskeaa, suosittelen Koskiklinikkaa, jossa on niihin paremmin tehoava alexandriitti. Sairaala Laser on huomattavasti kalliimpi, joten sitä voi suositella vain mustakarvaisille ja helsinkiläisille (tosin Mehiläisessäkin on kuulemma suht edullinen alexandritti). Tuloksissa ei ole mitään valittamista, karvoja lähti paljon jo ekan käsittelyn jälkeen. Karvat ovat myös pysyneet pois. Viimeisestä hoidosta on jo 4 kk enkä ole huomannut merkillepantavaa takaisinkasvua.
- kukka
miltä alueelta olet poistanut karvat? jääkö hoidosta jälkiä ja kuinka kauan kestää että iho ns. normalisoituu? kuinka pitkään pitää olla nyppimättä karvoja ennen operaatiota, onko tietoa?
- kiki
kukka kirjoitti:
miltä alueelta olet poistanut karvat? jääkö hoidosta jälkiä ja kuinka kauan kestää että iho ns. normalisoituu? kuinka pitkään pitää olla nyppimättä karvoja ennen operaatiota, onko tietoa?
Itse olen poistanut bikinirajoista, reisistä ja kainaloista. Viisi kertaa olen nyt hoidossa käynyt ja ehkä kerran tai pari käyn vielä, jos tarvetta ilmenee.
Ensimmäisellä hoitokerralla sain laserista jonkinlaisen palovamman ja vielä seuraavalla kerrallakin tuli vähän aurinkoihottuman tapaista näppylää. Tämä toisn oli jokin henkilökohtainen reaktio, eikä ilmeisesti kovin yleistä. Parissa viikossa iho tasoittui, mutta normaalisti hoidosta ei jää mitään jälkiä. Jääpuudutuksen jäljiltä korkeintaan iho vähän aikaa punottaa.
Tarkkaa aikaa nyppimisen lopettamiselle en osaa sanoa, mutta itse lopettaisin sen mahdollisimman aikaisin, jotta mahdollisimman paljon karvoja altistuu laserille jokaisella hoitokerralla. Rahaa siinä ainakin säästyy. - Mettuna
kukka kirjoitti:
miltä alueelta olet poistanut karvat? jääkö hoidosta jälkiä ja kuinka kauan kestää että iho ns. normalisoituu? kuinka pitkään pitää olla nyppimättä karvoja ennen operaatiota, onko tietoa?
Itse poistatin ikävimpiä karvoja kasvojen alueelta, ja olin etukäteen kuullut, ettei kannata nyppiä joten en edes harkinnut sitä. Onneksi karvat saa ja pitääkin ajaa pois ennen hoitoa. Arvelisin, että ennen hoitoja kannattaa pitää yhtä iso väli nyppimisessä kuin on hoidoillakin, koska ideana on saada mahdollisimman suuri osa karvoista kasvuvaiheeseen juuri hoitohetkellä. Toisin sanoen suosittelisin olemaan 6 kk ennen hoitoa nyppimättä ja käyttämään terää. Ihoni on ilmeisesti erityisen hyvin laserille sopiva, joten minun tapauksessani ei jäänyt punoitusta pahempaa jälkeä ja sekin katosi päivän aikana. Olen kyllä kuullut hurjistakin reaktioista, mutta ne yleensä liittyvät vähän liian korkeisiin tehoihin tai tavallista tummempaan ihoon.
- Apuva
Mettuna kirjoitti:
Itse poistatin ikävimpiä karvoja kasvojen alueelta, ja olin etukäteen kuullut, ettei kannata nyppiä joten en edes harkinnut sitä. Onneksi karvat saa ja pitääkin ajaa pois ennen hoitoa. Arvelisin, että ennen hoitoja kannattaa pitää yhtä iso väli nyppimisessä kuin on hoidoillakin, koska ideana on saada mahdollisimman suuri osa karvoista kasvuvaiheeseen juuri hoitohetkellä. Toisin sanoen suosittelisin olemaan 6 kk ennen hoitoa nyppimättä ja käyttämään terää. Ihoni on ilmeisesti erityisen hyvin laserille sopiva, joten minun tapauksessani ei jäänyt punoitusta pahempaa jälkeä ja sekin katosi päivän aikana. Olen kyllä kuullut hurjistakin reaktioista, mutta ne yleensä liittyvät vähän liian korkeisiin tehoihin tai tavallista tummempaan ihoon.
Pliis kertokaa paljonko maksaa ja missä näitä tehdään????
- Laseri
Apuva kirjoitti:
Pliis kertokaa paljonko maksaa ja missä näitä tehdään????
- kiki
Laseri kirjoitti:
250€ kainalot tai bikiniraja, 450€ sääret tai reidet. Hinnoista saattaa saada "paljousalennusta" ja muutenkin katsotaan vähän alueen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381