Naisten kaveripyynnöt facebookissa?

naamakirja-problemat

Laitatteko naiset tutuille miehille kaveripyyntöjä menemään facebookissa ilman mitään taka-ajatuksia? Jos olette sinkkuja, niin pitääkö teidän olla kiinnostunut jollain tasolla miehestä, että laitatte tälle pyynnön menemään, vai onko helpompi pyytää niitä miehiä kaveriksi, joihin ei tunne mitään vetoa?

Itselläni on tälläinen tilanne erään naisen kanssa. Olemme tutustuneet jo muutamia vuosia sitten kaveriporukoissa, ja oikeestaan olemme toisillemme vähän niin kuin "hyvän päivän tuttuja". No tämä nainen nähtiinpä sitten linja-autossa, kahvilassa, ihan missä vain yleisissä paikoissa, niin aina tunkee viereeni istumaan, hymyilee paljon ja on kiinnostunut kuulumisistani. Olen varmaan harhaluuloinen, mutta jotenkin hänen olemuksensa viestii siitä, että hän ainakin jollain tasolla viihtyy hyvin seurassani. No tätä naista tulee keskimäärin nähtyä kerran pari kuukaudessa ja aina yhtä hymyissä suin ollaan molemmat. Nyt olen kummiskin alkanut miettimään, että onkohan hän minusta edes kaveri tasolla kiinnostunut sillä hän ei ole minua pyytänyt edes facebookissa kaveriksi. Niin ja siis ei ole mikään hiljainen/syrjään vetäytyvä/ujo, vaan on paljon kavereita niin siellä facebookissa kuin sen ulkopuolellakin.

Niin miten on jos nainen on kiinnostunut, niin tuleeko kiinnostavalle miehelle fb-kaveripyyntö vai ton pyynnön jättämättä lähettäminenkin kertoo sitä, että "pysy kaukana".

Molemmat ollaan parikymppisiä ja sinkkuja. Niin ja siis tottakai nyt kavereiden tyttöystävät laittavat noita kaveripyyntöjä ja muutkin naiset joiden kanssa ollaan tekemisissä koulussa/työpaikalla, mutta ei tällein ns. "ohimennen".

Kiitoksia kaikille SUORAAN vastanneille :D!

12

1922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lits

      Itselle on ainakin helpompaa pyytää fb-kaveriksi sellaista miestä, jota kohtaan tuntee lähinnä kaveruutta. Jos mies on seksuaalisesti kiinnostava, kaveripyynnön laittaminen vähän ujostuttaa.

      Miksi et muuten itse laita hänelle pyyntöä, kun kerran tuota fb-kaveruutta haluat?

      • naamakirja-problemat

        No varmaan vähän sama myös toisinpäin. Helpompi laittaa niille ei niin fyysisesti vetäville sitä kaveripyyntöä menemään kun taas enemmän puoleensa vetäville taas ei. Vois myös omalla kohdallani mennä helposti stalkkauksen puolelle. Sitäpaitsi se pyyntö ois pitänyt mielestäni laittaa minulta menemään jo pari vuotta sitten (kun muutkin samoissa porukassa pyytelivät häntä kaverikseen), eikä nyt tällein sit kummiskin yks kaks


    • 14+3

      Mikä estää sua lähettämästä fb-kaveripyyntöä hänelle ns,"ohimennen" , heti kun seuraavan kerran olette tavanneet?
      Miks ihmeessä naisten tarvitsee aina hoitaa näitä "ihmissuhde" puolen asioita?
      Ja varsinkaan, jos sä olet noin kiinnostunut hänestä!
      Ei se vielä ole kosinta, jos Fb-kaveriksipyytää!
      Niin et kysy ihmeessä,äläkä nynnyile.

      • naamakirja-problemat

        Vastasinki toho yläpuolelle. En pidäkään sitä minään kosintana kumpaankaan suuntaan, mutta kysyin lähinnä sitä, että voiko tämä olla jotain typerää pelaamista jos jätetään noi kaveripyynnöt laittamatta? Ja joo voin kertoa, että omissa suhteissani se olen ollut kyllä minä joka on hoitanut noi "ihmissuhde" puolen asiat.


      • lits
        naamakirja-problemat kirjoitti:

        Vastasinki toho yläpuolelle. En pidäkään sitä minään kosintana kumpaankaan suuntaan, mutta kysyin lähinnä sitä, että voiko tämä olla jotain typerää pelaamista jos jätetään noi kaveripyynnöt laittamatta? Ja joo voin kertoa, että omissa suhteissani se olen ollut kyllä minä joka on hoitanut noi "ihmissuhde" puolen asiat.

        No kysypäs kuule ihan itseltäsi, onko sinun puoleltasi kyse jostain typerästä pelailusta, kun jätät kaveripyynnön laittamatta!
        Itse et voi enää tehdä kaveripyyntöä, kun jätit sen pari vuotta sitten tekemättä. Miksi tytöllä olisi siihen yhtään sen suurempi velvollisuus?


    • torjuntapelkoinen

      En kehtaisi laittaa vaikka olisin kiinnostunut jostakusta..

    • 1989................

      Jos tavatessanne juttelette, niin ei minusta olisi kummallista jos laittaisit hänelle kaveripyynnön. Minusta sinun kannattaa vain itse laittaa pyyntö, eikä pohtia hänen ajatusmaailmaansa :)

      Voi se olla sitäkin, että ihastukselle on vaikeampaa laittaa kaveripyyntö. Voi myös olla, että hän on vain ystävällinen eikä ole erityisen kiinnostunut. Jotkut eivät laita kaikkia hyvän päivän tuttuja kavereiksi.

      Itse sinkkuna ollessani laitoin kyllä pojille kaveripyyntöjä, vaikka en ollutkaan heistä kiinnostunut sillä tavalla.

    • Anonyymi

      Tulee mieleen, että haluaa salata jtn. "Keskusteluja" esim. Facessahan ei kaikkea pakosti näytetä julkisesti, mä laitan kaikille niille naisille toveri pyynnön, jotka saa kuvaillaan halut heräämään & housut märäksi, suurin osa tilaa mäkeen, "kun on tuntematon" ym. Typerää, mitä siinäkin lopulta menettää jos joku harmiton/ihaileva runkkari on kaverina facessa, oma toveri piiri koostuu aivan muun kuin kotikaupungin tyypeistä enimmilteen, & yhtään kotikylän typerää ämmää ei ole toverina😁

    • Anonyymi

      Ns. syytäsuotta lähetän kaveripyyntöjä VAIN ilman taka-ajatuksia..Poikkeuksena on se, jos se kaveripyyntö on jotenkin järkevästi perusteltavissa vaikka jonkun harrastuspiirin tai opiskelujen ja jotenkin kaveripiirin pohjalta. Silloin voi laittaa kiinnostavallekin miehelle kaveripyynnön samassa köntässä useamman muun ihmisen kanssa.

    • Anonyymi

      Kyl ne valikoituu, harvemmin lähetetään kaverikutsuja, jollei toinen ole jollain tavalla kiinnostava? Taka-ajatuksia voi olla, pahan päivän varalle?

    • Anonyymi

      En lähetä kaveripyyntöjä miehille ollenkaan, enkä myös ilman hyvää syytä niitä hyväksy. Syynä on se, että miehet tuntuvat pitävän Facebookia keinona luikerrella jauhamaan paskaa nykyisestä parisuhteesta ja vonkaamaan.

    • Anonyymi

      Sinkkuna pistin kaveripyyntöjä tutuille miehille. Kun aloin seurustella en ole pyytänyt kaveriksi muita kuin kavereita ja kavereiden miehiä ja sukulaisten miehiä. Puolitutut poistanut kavereistani kokonaan ja sellaiset ihmiset jotka eivät pitäneet mitään yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe