Täydellinen perse

perseihailija

Millainen on mielestänne täydellinen perse ? Minun mielestä täydellinen ois hoikalla naisella jolla on ihana pyöreä peppu ja hoikka vyötärö lantion suhteeseen. Sitten myös se reisivako on todella hot ! Laittakaa kuvia hyvästä perästä ;)

99

9246

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk nyhtgrfed

      Lihaksikas, pyöreä/pyöreähkö, ei kauhean iso

      • Too big

        Tykkään monenlaisista perseistä, mutta tuollainen jossa lantio on yli kaksi kertaa päätä leveämpi on mielestäni ruma.


      • Tällainen!

      • We have a winner
        Tällainen! kirjoitti:

        Ruman muotoinen perse. Olipa iso tai pieni, niin sen pitää olla pyöreä ja kiinteä, eikä tuollainen muodoton läskiperse.

        TÄMÄ on täydellinen.

        http://www.youtube.com/watch?v=xwBqGURUfzE

        Voittaja löytynyt. Ketju voidaan sulkea.


      • kuolennauruuntaas
        Tällainen! kirjoitti:

        Ruman muotoinen perse. Olipa iso tai pieni, niin sen pitää olla pyöreä ja kiinteä, eikä tuollainen muodoton läskiperse.

        TÄMÄ on täydellinen.

        http://www.youtube.com/watch?v=xwBqGURUfzE

        hah hah, ei helvetti miten naurettava video..

        "sexy dance" hah hah, LOL


      • imepäkyrpää69

        ei vittu ehkä ollu sen oma video -.-


    • Nautiskelija.

      Hyvä perse on kuin hyvä viini. Sillä on ihan omanlaisensa maku, muoto ja tuoksu.

    • Iso Mies!

      Samaa mieltä. Herkkuperse syntyy juuri kiinteistä pakaroista ja sileästä ihosta sekä pyreästä muodosta. Hoikat sääret siihen, niin NAM!

    • Oikea herkkuperse
      • Peppuli

        Todella hyvä peppu!


      • jasser

        tosi sexy


      • reiskaveijari

        Juurikin tälläinen. Reidet on sopivan muhkeat pyllyyn.


      • reiskaveijari

        *tällainen


      • sdeses

        no hyi helvetti mikä läski


    • sdgsgsdggd

      Peppu voi olla leveä tai kapea, mutta taaksepäin täytyy olla jonkin verran aina ulottuvuutta. On vaikea sanoa onko pieni mutta pyöreä tai sitten iso ja muhkea parempi. Muoto ja koko ovat kumpikin tärkeitä, mutta iso siis ei tarvitse olla välttämättä. Tähän mennessä esitetyt peput ovat olleet oikein hyvännäköisiä. Tuossa muutama kuva perseistä, joita en voisi katsella omalla naisellani, niin tärkeästä asiasta kuitenkin kyse:

      http://icanhas.cheezburger.com/justcapshunz/tag/flat-ass

      http://twicsy.com/i/8b6xpb

      • ............

        Hyi saatana mitä kuvia linkkailet. Haista vittu.


      • sdgsgsdsgdg
        ............ kirjoitti:

        Hyi saatana mitä kuvia linkkailet. Haista vittu.

        Heh, tuliko pikkuselle nyt traumoja? Vai menikö hyvät runkkusessiot ihan pilalle kun hieroit tattias noille aiemmille kuville ja sitten menit nuo pari linkkiä avaamaan ja erektio katosi sen siliän tien :D


      • Kiinnostaa...
        sdgsgsdsgdg kirjoitti:

        Heh, tuliko pikkuselle nyt traumoja? Vai menikö hyvät runkkusessiot ihan pilalle kun hieroit tattias noille aiemmille kuville ja sitten menit nuo pari linkkiä avaamaan ja erektio katosi sen siliän tien :D

        Mitä sieltä löytyi, kun nuo linkit ei enää taida toimia? :D


    • Peppumies
      • ......

        Joka lähtöön? Tuohan on saman muijan perse joka kuvassa, eikä ole edes hyvä.


    • TakamusKruunaaKaiken

      Tämähän on todella tärkeä aihe, joten empä malta olla avautumatta. Takamuksen olemus on yksi tyypillisimpiä puutteita naisessa ja tähän jos mihinkä voi vaikuttaa liikunnalla ja treenillä. Tämä ei tarkoita edes laihduttamista, vaan ainoastaan kuntoilua. Vain harvalla naisella takamus säilyttää muotonsa sohvalla istumalla. Ihan samalla tavalla kuin että jos naamatalu ei mielyttä, kiinnostusta ei herää, jos takapuoli ei kiinnosta. Ei tarvitse olla timmi, urheilullinen tai hoikka vaan pitää paremminkin olla ryhdissä ja naisen näköinen.

      Tyypillisiä kauneusvirheitä:
      -Takamus ja lantio ovat hyvin pienet => Tällöin vartalon pitää myös olla "hoikka"
      -Takamus jää mahan ja vararenkaan alle => Laihdutus
      -Takamus roikkuu=> Kuntoilu
      -Takamus on litteä plätty => Kuntoilu, mutta en tiedä auttaako kaikille

      Tavoitetila: Takamus on "muhkea" ja "mehevä"
      -Takamus on vartalon levein osa tai vähintään leveämpi kuin vyötärö
      -Jalat samaa paria takamuksen kanssa eli reidestä vahvat
      -Alamaha voi olla pyöreä ja pömpällä takamuksen vastapainoksi
      -Kankuissa on pyöreyttä
      -Jos on housut ne tulee ulottua selvästi lantiolinjan yläpuolelle.

      Hoikka animotu namupeppu
      http://www.modismonet.com/truffon/wp-content/uploads/2010/08/page_fo_big_butt_10_1002161408_id_335951.jpg

      Sama parina luonnollisena otoksena
      http://f0.pepst.com/c/2C6FBB/28163/ssc3/home/030/hot.food.and.hot.chefs/albums/rachelraybu.jpg_480_480_0_64000_0_1_0.jpg

      http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/476154271/Sexy-Men-Women-Seamless-Tights-Shorts-Pants-S-XXL.jpg_250x250.jpg

      Vähän isompi
      http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2012/277/2/8/leighton_meester_big_butt_by_tremainson-d5gu098.jpg

      Tästä tärkeästä aiheesta näyttäisi joku kirjoittaneen kirjankin joka kansikuvasta päätellen on ihan oikeilla jäljillä
      http://frachelli.com/wp-content/uploads/2010/10/The-Big-Butt-Book.png

      • voittaa on löytyny

        Tämä on juuri oikein sanottu


      • .....
        voittaa on löytyny kirjoitti:

        Tämä on juuri oikein sanottu

        Okei, hieman epämuodostuneilta (suhteettoman leveiltä/isoilta) näyttävät minun esteettiseen silmääni.


      • oumaigaad

        "-Takamus jää mahan ja vararenkaan alle => Laihdutus"

        Kerrotko vielä miten takamus voi jäädä mahan alle?

        Eipä mulla muuta.


      • tylsistynyt17
        oumaigaad kirjoitti:

        "-Takamus jää mahan ja vararenkaan alle => Laihdutus"

        Kerrotko vielä miten takamus voi jäädä mahan alle?

        Eipä mulla muuta.

        se tarkottaa ku sä oot nii läski sun maha on kaikkialla.


    • Mulla pelaa

      Täydellinen perse?
      No sellainen, joka hoitaa perseelle asetetut tehtävät.
      P-skannus ja istuminen sujuu ongelmitta.

    • h gfdcsa

      Pyöreä peppu on kiva, mut tärkeintä on, et hartiat ovat leveämmät kuin takapuoli

      • 436543264326

        No ei kauheesti persettä leveämmät tartte naisella olla hartiat! Kamalan näköistä naisella sellaiset miesmäisen leveät hartiat. Tosin vielä kamalampaa on aivan lättänä peppu :D


      • h gfdcsa
        436543264326 kirjoitti:

        No ei kauheesti persettä leveämmät tartte naisella olla hartiat! Kamalan näköistä naisella sellaiset miesmäisen leveät hartiat. Tosin vielä kamalampaa on aivan lättänä peppu :D

        No ei kauheesti, mut jonkin verran, ja toki naisella pitää olla muutenkin lihaksikas kroppa, jos on leveät hartiat. Pelkät leveät hartiat ois kamalan näköiset


      • 434364364364
        h gfdcsa kirjoitti:

        No ei kauheesti, mut jonkin verran, ja toki naisella pitää olla muutenkin lihaksikas kroppa, jos on leveät hartiat. Pelkät leveät hartiat ois kamalan näköiset

        No tämän miehen mielipide on, että ne leveät hartiat itsessään on jo aika miesmäiset (mutta kuitenkin anteeksiannettavat jos eivät mitkään ladonovet ole). Sitten jos vielä muutenkin näyttäisi lihaksikkaalta, ni alkaa aika äijämäiseltä näyttää koko mimmi! Leveharteisen mimmin kannattaisi ennemmin pysyä hoikkana ja harrastaa vaikka fitnessiä jonkun kehonrakentamisen sijaan. Mutta tottakai nainen itse päättää asiasta ja kannattaako sitä kaikkea miesten mieliksi tehdäkään.


      • Leveä takamus OK

        "tärkeintä on, et hartiat ovat leveämmät kuin takapuoli"

        Anatomian tarkempia mittoja tuntematta en sano tuohon suoraan juuta enkä jaata. Mutta mielluumin kuin että takamus kapeampi kuin jotain käyttäisin termiä leveämpi kuin ...

        Rinnan ympäryshän on naisilla yleensä melko lähelle yhtä kuin lantion ympärys......


      • pebafani
        Leveä takamus OK kirjoitti:

        "tärkeintä on, et hartiat ovat leveämmät kuin takapuoli"

        Anatomian tarkempia mittoja tuntematta en sano tuohon suoraan juuta enkä jaata. Mutta mielluumin kuin että takamus kapeampi kuin jotain käyttäisin termiä leveämpi kuin ...

        Rinnan ympäryshän on naisilla yleensä melko lähelle yhtä kuin lantion ympärys......

        Lantion ympäryshän voi olla iso, vaikkei lantio olisi niin leveä. Tämä johtuu muhkeasta (sivulta katsottuna) pepusta.


      • fuilo
        Leveä takamus OK kirjoitti:

        "tärkeintä on, et hartiat ovat leveämmät kuin takapuoli"

        Anatomian tarkempia mittoja tuntematta en sano tuohon suoraan juuta enkä jaata. Mutta mielluumin kuin että takamus kapeampi kuin jotain käyttäisin termiä leveämpi kuin ...

        Rinnan ympäryshän on naisilla yleensä melko lähelle yhtä kuin lantion ympärys......

        Veikkaan, että ninim. h gfdcsa on punttimiehiä, ainakin mun tuntemat salikarpaasit pitävät lihaksikkaista leveäharteisista pikkupyllyisistä naisista


      • dzuzou
        434364364364 kirjoitti:

        No tämän miehen mielipide on, että ne leveät hartiat itsessään on jo aika miesmäiset (mutta kuitenkin anteeksiannettavat jos eivät mitkään ladonovet ole). Sitten jos vielä muutenkin näyttäisi lihaksikkaalta, ni alkaa aika äijämäiseltä näyttää koko mimmi! Leveharteisen mimmin kannattaisi ennemmin pysyä hoikkana ja harrastaa vaikka fitnessiä jonkun kehonrakentamisen sijaan. Mutta tottakai nainen itse päättää asiasta ja kannattaako sitä kaikkea miesten mieliksi tehdäkään.

        Kyl munkin mielestä hartiat pitää olla peppua leveämmät myös naisella, ja jos miehellä ei näin ole, salille mars!


      • sdgsdgdgd
        fuilo kirjoitti:

        Veikkaan, että ninim. h gfdcsa on punttimiehiä, ainakin mun tuntemat salikarpaasit pitävät lihaksikkaista leveäharteisista pikkupyllyisistä naisista

        Eikä...! :D Tämä vahvisti vain käsitystäni, että salikarpaasit ovat usein kaappihomoja. Luulisi maskuliinisen miehen haluavan naisellisen naisen eli siron (hartioista), mutta leveähkölanteisen.


      • crtvbyhnujmk,l
        sdgsdgdgd kirjoitti:

        Eikä...! :D Tämä vahvisti vain käsitystäni, että salikarpaasit ovat usein kaappihomoja. Luulisi maskuliinisen miehen haluavan naisellisen naisen eli siron (hartioista), mutta leveähkölanteisen.

        Kaappihomot jotka siittävät pienipäisiä lapsia voivat mainiosti tyytyä kapealanteisiin naisiin jos yleensä minkäänlaista tarvitsevat.


      • parkaasi.
        sdgsdgdgd kirjoitti:

        Eikä...! :D Tämä vahvisti vain käsitystäni, että salikarpaasit ovat usein kaappihomoja. Luulisi maskuliinisen miehen haluavan naisellisen naisen eli siron (hartioista), mutta leveähkölanteisen.

        Luultavasti salikarpaaseissa on suhteessa ihan saman verran homoja kuin salilla käymättömissäkin :) Itse en lukisi itseäni salikarpaasiksi, mutta salilla käyväksi. Minusta kans naisella pitää olla lihaksia, just kapeaharteinen ja leveälanteinen=isopers.einen nainen on vartalon osalta melkein pahin turn off mitä voi olla, kaljamahakin on parempi. Leveä lantio menis ehkä, jos hartiatkin ois leveät, eli tiimalasivartalo, mut kyl y-vartalo on paras! Makuja tosin on niin monta kuin miestäkin.


      • yksinkertaistettuna
        parkaasi. kirjoitti:

        Luultavasti salikarpaaseissa on suhteessa ihan saman verran homoja kuin salilla käymättömissäkin :) Itse en lukisi itseäni salikarpaasiksi, mutta salilla käyväksi. Minusta kans naisella pitää olla lihaksia, just kapeaharteinen ja leveälanteinen=isopers.einen nainen on vartalon osalta melkein pahin turn off mitä voi olla, kaljamahakin on parempi. Leveä lantio menis ehkä, jos hartiatkin ois leveät, eli tiimalasivartalo, mut kyl y-vartalo on paras! Makuja tosin on niin monta kuin miestäkin.

        Jep timmi iso perse on perfect ja vielä, kun on hoikka vatsa nii se tekee vielä paremmaks.


      • 436543264326 kirjoitti:

        No ei kauheesti persettä leveämmät tartte naisella olla hartiat! Kamalan näköistä naisella sellaiset miesmäisen leveät hartiat. Tosin vielä kamalampaa on aivan lättänä peppu :D

        Niin on!


    • TheBiggerTheBetter
      • Nightwish65

        Perse- ja tisissilarit :D mutta muu kroppa oikealla treenillä ja syömisellä ansaittu. Hyvännäköinen nainen, ei siinä mitään. Mielelläni olisin tuon näköinen, muttei ole varaa kauneuskirurgiaan.


    • jgtotu06

      Mikä helvetin reisivako?!??!? Jos tarkoitat sitä RAKOA reisien välissä, käytä oikeaa termiä. Kai sinä nyt jumalauta ymmärrät mikä ero on raolla ja vaolla? Voiko hampaiden välissä olla vako? Entä aidanseipäiden välissä? Entäpäs pakarat, onko niiden välissä rako vai vako? Onko tissien väli ja reisien väli sama juttu, vako kummassakin? Mieti nyt helvettti vähän!

      Vako on se, josta et näe läpi, vaolla on pohja, Vako on uoma kiinteässä kappaleessa, kuten persvako. Tai tissivako. Rako on sitten se, josta näkee läpi.

      Henk koht minua vituttaa suunnattomasti tuollainen väärien termien käyttäminen.

      • Heh...

        Minua huvittaa myös nämä kielikukkaset. Tuo "termi" tuli jostain iltasanomien tai iltalehden jutusta (muistaakseni), jossa kerrottiin, että nykyään on "muotia" nuorten naisten kesken, että reisien väliin jää rako, eli toisin sanoen reidet on kapeat. Sitä sitten nimitettiin tuossa jutussa reisivaoksi... Eli tähänkin syynä nykyjournalistien huono suomenkielen taito. Itsekään ole mikään haka kieliopissa, ja teen vaikka mitä virheitä, pisteet ja pilkut yms. mulla on varmasti viturallaan enkä aina tiedä onko sana yhdyssana vai ei jne... mutta tajuan sentään sanojen merkitykset, eli juuri nämä mitä eroa on vaolla ja raolla yms...


    • namnam1
      • ass-man

        It truly is.


      • Nightwish65

        Oikein hyvä, mutta oletko aivan varma että on "luonnollisesti." Joko fotoshopattu kuva tai fyllinkiä nahan alla. Sileä iho ja tyynymäinen peffa yhdistyneenä suht hoikiin reisiin ja kapeaan uumaan...? Perseimplantit ovat maailmalla, etenkin Hollywoodissa ja eteläamerikoissa, suurta huutoa ja normijuttuja.


      • Kylläsennäkee

        Tonni vetoa niin on käynyt ottamassa implantit


      • gkjjgkj
        Nightwish65 kirjoitti:

        Oikein hyvä, mutta oletko aivan varma että on "luonnollisesti." Joko fotoshopattu kuva tai fyllinkiä nahan alla. Sileä iho ja tyynymäinen peffa yhdistyneenä suht hoikiin reisiin ja kapeaan uumaan...? Perseimplantit ovat maailmalla, etenkin Hollywoodissa ja eteläamerikoissa, suurta huutoa ja normijuttuja.

        No kyllä tuo ihan mahdollinen on luonnollisenakin, ota huomioon melekoinen notkistus selässä, kuvakulma yms.


    • PERFECT

      http://i.imgur.com/iP7344E.gif

    • andiemus

      Tuossa on täydellinen perse. Tapasin kerran erään naisen, jolla oli suunnilleen saman kokoinen. Sitä oli kiva panna takaapäin, kun pyllyposket hylly oikein kunnolla. Se näytti kiihottavalta. Ja sit lauetessa mä vedin kyrvän ulos ja upotin sen keskelle tytön persvakoo ja painoin pakarat mulkun ympärille. Sain säilöttyä kaikki spermat sinne jonnekin pyllyposkien väliseen maastoon.

      http://image.way2enjoy.com/pic/38/02/37/2/600full-mz.-booty.jpg

      • enolisiniinvarma2121

        aikamoinen seikkailu


    • öläin.

      kmaelinvarpaita muuallkain kuin elöintarhassa?

      • mulikki + 7 pääkiötä

        Osimmoilleen näin...


    • drftgyhunjmik
      • Pidän

        Hyvä !


    • Okehwhsj

      http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/04/01/10/272FA53D00000578-0-image-a-7_1427879951837.jpg

      Siinä täydellinen perse. Panisin!

    • Herkkupepuksihaukuttu

      Varmasti satuttaa meitä naisia lukea tätä miesten ns. täydellisen pepun metsästystä. Mutta onneksi on miehiä, jotka eivät ole kaikki samanlaisia…kun mies rakastaa, muodokkaampi pyllykin on kaunis :-)

    • Peppusa

      Onko miehet oikeasti sitä mieltä et tuon malliset peput on hyviä? Hyvin vaikea uskoa tätä! Mulla itsellä on nimittäin tuon mallinen peppu joka on sellanen pyöreä ja todellakin erottuu muusta kropasta ku vyötärö on kapeampi. Häpeän sitä epäsuhtaa ja olen yrittänyt peppua peittää vaatteilla. Olen ajatellut et miehet tykkäävät ainoastaan ihan pienen pienistä pepuista, sellasista lättänöistä. Oma mieheni on aina jumaloinu kyllä mun peppua mutta en oo ikinä ymmärtänyt miksi ja ystävät on kyllä sanonut en mulla ihan Jlopezin perse. Salilla en oo uskaltanut edes treenata pakaralihaksia ku oon pelännyt et sit siitä tulee vielä pyöreämpi.

      • fkaäta

        Osa tykkää, osa ei, ei kai siinä sen kummempaa. Osan mielestä kiinteys on kaikki kaikessa, saa olla pieni ja lättänäkin, toisilla taas tärkeämpää on muhkeus eikä niin väliä vaikka olisi vähän löysäkin. Itellä on aina ollut selkeästi erottuva peppu, ja sitä on kehuttu ja katsottu. Jos peitän, en kiinnitä niin paljon ihmisten huomiota, mutta jos pistän tiukat vaatteet niin katseita ja kehuja tulee...


    • Oon 17v poika ja en oo yhtään itserakas mut voin suoraan sanoo et maailman paras perse on mulla oon 165cm ja 41kg

    • miku1968

      mahdoolisimman iso

    • Bang_me_a_Big_Bang

      No se on semmoinen, että siinä on pakarat ja niiden välissä vako, mitenhän tuon muuten voisi määritellä...
      Tämän takia en kai oikein näekään mitä niin ilmeisen vouhottamisen arvoista kukaan näkee ahtereissa ja maitorauhasissa; eri ihmisillä on niitä eri kokoisina ja niissä saattaa olla jotain kiinteyseroa, mutta siinäpä se osapuilleen onkin. Lisäksi on verrattain vähän mitään, millä ihminen voi tuoda omaa persoonaansa kyseisten ruumiinosien kautta esiin. Molemmat ovat minun silmääni oikeasti aika tylsä ja persoonaton osa vartaloa, jos vertaa vaikkapa hiuksiin, käsiin, korviin, jalkateriin, tai kaikkinaisiin kasvonpiirteisiin.
      Jos pidän naisesta sillä tavalla niin sitten pidän oletusarvoisesti myös hänen noista ruumiinosistaan, mutta parhaimmillaankin ne ovat vain yksittäisiä pieniä osia jo valmiiksi pidettävässä kokonaisuudessa, eivät jotain mistä jaksaisin itsessään olla kiinnostunut.

      • Luolamadonna

        Olen samoilla linkjoilla. Jos pitää ihan vääntämällä vääntää, niin naisen nilkan ja säären linjat vaikuttavat minuun vallan syvästi. En tiedä miksi. Yleensä en edes noteeraa rintoja tai peffaa. Ne eivät yksinkertaisesti näy naisessa, kun häntä katsoo. Nainen kyllä näkyy.

        Mutta sitä ennen näkyy jalat.

        (Naurua)


    • uuhpanisinn

      ei vittu pojat nyt kyrvät käteen ---- http://4.bp.blogspot.com/_RPSmPQuo1K8/TH7GPIEr5II/AAAAAAAAAK0/blWlXjWpXIQ/s320/big_cuban_cigar_woman.jpg

    • naistenmiesX
    • perfectbutt
    • Tiukka_timantti

      "Millainen on mielestänne täydellinen perse ?"

      Tiukka: eli kun siihen laittaa hiilenpalan, niin ulos tulee timantti!

    • Tuossa-noin
      • paljastus

        Kyllähän noi peitettynä menee, mutta kun ottaa nuo housut pois, niin näkee kunnon selluliittisen muhkuraisen perseen.


    • mielestä

      Pieni, kiinteä ja pyöreä. Löytyy mm. monelta urheilijalta.

      • Impulsiivinen_Sonni

        Iso, pyöreä ja pehmeä, ei muhkuroita kuitenkaan. Vyötärö tallella, eli Aarne Tenkasta mukaillen päärynäperse ja ampiaisvyötärö.
        Pulskat reidet, kauhean näköistä jos mahtuu varikset lentämään reisien välistä...


    • Anonyymi

      Hieman pullea.

    • Anonyymi

      Menkää helvetti hoitoon. Ei järki päätä pakota.👋

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ON SE PRKL. 8 vika linkkiä katsottu tulos; 2 persettä (huonoa) lopuissa sivut ei toimi..ym

    • Anonyymi

      Aikusviihdetähti Abby Adamsilla on ehkä täydellisin takamus.

      • Anonyymi

        Heh heh moni se täällä haaveilee melkeen lapsen muotoisista naisista,sitten kun se oma kohdalle sattuu ei siinä paljoa mittailla minkämitasia on eri ruumiinosat jos yhteen muutoin sopii.
        Ei ihmisen kanssa olla pelkästään ulkonäön takia


    • Anonyymi

      Entä anorektinen täysin tasapaksu nainen

      Ei rintoja ei peppua
      Kelpaako?

      • Anonyymi

        Kaikki kelpaavat jollekin, ainakin Suomessa.


    • Anonyymi

      Kasva ja kehity😄

    • Anonyymi

      Jos nainen on kuin rippikoulupoika, niin no tänk juu. Afrikkalainen grokilasiperä, siinä se !!!

    • Anonyymi

      Ihan sama. Paskaa sieltä tulee kuitenkin.

      • Anonyymi

        Tulee tulee, mutta paskan tuloa rajoittamalla ja oikein ajoittamalla pepusta voi saada oikein viehättävän.


    • Anonyymi

      Öööö? Onko pollassa kaikki muumit laaksossa?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Perse ku perse. Ei se muoto vaan käyttötapa. Kun kasvat aikuiseksi, ymmärrät tämän asian.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sellainen perse ,että kun sitä nuolee niin maistuu kiimaselle pillulle.Tämä on paras aromi👍

    • Anonyymi

      Lyhyt ja pieni nainen jolla on leveä ja kurvikas perse on paras. Monella latinomuikkelilla on sellainen. Siinä on ikäänkuin ajokahvat, aivan kuten moottoripyörissä.
      En tiedä mitään niin hienoa kuin asettua kontilleen sellaisen alastoman herkkuperseen taakse, työntää meisseli sisään ja ottaa reippaasti kaasukahvoista kiinni ja antaa mennä.
      Vaikka ettehän te runkkarit sellaisesta mitään ymmärrä.

    • Anonyymi

      Naisella pitää olla muotoja, perheen pitää näkyä ja olla leveyttä ja pyöreyttä. Kiinteyttä saa vähän olla mutta oikeastaan parempi jos on sellainen vähän löysä mikä heiluu kun kävelee. Reidet saa olla myös paksut jolloin ne sopeutuu peppuun, lantio sitten kapeampi. Ja peppua saa esitellä tiukilla housuilla ja peppu-uikkareilla.

    • Anonyymi

      Iso muhkea ja pehmeä. Ei kuitenkaan mikään kumiperse vaan aito ja oma . Siihen vielä leveä lantio suhteessa vyötäröön niin avot!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe