Hei! Olen 16-vuotias, lukion ensimmäisellä luokalla oleva tyttö ja haluaisin au pairiksi kesällä 2014 kesä-heinäkuuksi. Mieluiten haluaisin Englantin, mutta muut maat käyvät myös. Olen lapsirakas ja minulla on monta nuorempaa sisarusta, joiden hoidosta on kertynyt paljon kokemusta. Olen liikunnallinen, iloinen ja sosiaalinen. Haluaisin kesältä uusia kokemuksia ja kohentaa kielitaitoani, joka ei ole vielä kovin hyvä. Kielikapasiteettiini kuuluu myös aika heikko ruotsi ja luen lukiossa myös ranskaa, jonka alkeet sujuvat jo. Perheessä olisi plussaa, jos jompi kumpi vanhemmista puhuisi suomea edes vähän. Jos kiinnostaa tai tiedät jonkun joka voisi olla kiinnostunut, ota yhteyttä! :)
Aa Pair perhe kesäksi 2014?
aupair97
1
145
Vastaukset
- Selunkumppani
Mulla on sama tilanne, ainakin melkeen. Oon kakskielinen pian 17v tyttö eli osaan siis ruotsii ja suomee molempii tosi sujuvasti. Mulla maalla ei oo väliä, kunhan joku perheestä osaa suomea. Englantini hyvä, vaikkakin vieroksun sen puhumista. Oon vapaa kesä-elokuun. Kokemusta lastenhoitotöistä, pikkusisarista ja isosena olemisesta. Rakastan lapsia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288288- 2342788
- 262641
- 1712068
- 1211931
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195