Pitääkö ostaa huonekaluja?

yksin kaksiossa.

Tapasin yhden naisen joka oli kovin järkyttynyt koska en omista mitään huonekaluja. Se luuli että olen kovin köyhä
Mulla on kämpässäni sänky, kaks tuolii, tv ja tv taso, pieni pöytä jossa tietokone ja sit eteisessä yks pöytä ja naulakko. En mä tarvii muuta ja kyllä tää kämppä näytäää aika tyhjältä joo mut en ole jaksanut hankki amitään.

Ei huonekalut tee monua onnelliseksi. Pitäiskö ostaa joku sohva ja kirjahyllyt ja sisustaa viimeisen päälle onkun naisen takia. Kyllä mä yritin selittää sille et en minä tarvii muuta. Ei mulla käy kukaan kylässä juuri koskaan joten en jaksa sisustaa yhden naisen takia. Asun 56 neliön kaksiossa.

61

740

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sohva se olla pitää!

Poikamiehellä pitää olla sohva sitä varten, että siinä voi naisen kanssa kutea. Sängylle ei kehtaa suoraan johdattaa ja kaksi tuolia on vähän hankala tuohon. Siksi on keksitty sohva. Siinä voi istua vierekkäin muka viattomasti ja keskustella, kunnes sitten aletaan kähmimään ja nuolemaan ja nussimaan.

• N 29

Miehet eivät ajattele enää niin, että nainen tuodaan johonkin pesään, jonne hän voi jäädä lapsia synnyttämään. Ennen ajateltiin niin. Mies teki puitteet ja nainen sisusti sinne kodin miehen rahoilla.

No, nykyään sun munallisen osapuolen ei tarvi tehdä enää yhtään mitään, edes töitä kato, sanot vaan akkaehdottaakkes, että tällanen mä oon ja muuta mä en tarvi. Akka saattaa lähtee vetämään, mutta äkkiäkös sä uuden kaadat.
      Tai jos ei onnaa niin tänne voi aina tulla valittamaan. Kyllä kavereita löytyy ja plussia satelee.

• .......

Kuulostat katkeralta siitä, että mies ei ole valmis elättämään naista.

• N 29
        ....... kirjoitti:

Kuulostat katkeralta siitä, että mies ei ole valmis elättämään naista.

No, kuulit väärin. Sori. Eikä ole mun vika.

• ......
        N 29 kirjoitti:

No, kuulit väärin. Sori. Eikä ole mun vika.

No mikä oli pointtisi, jollei sarkastinen avautuminen miehen "velvollisuuksien" muutoksesta?

• Älä järkyty

Puisella tuolillako sinä istut sitä televisiota katselemassa? Aika askeettinen valinta tosiaan. Kirjaton mies ei ole mies minun mieleeni, joten jollei ole mitään kirjahyllyyn pantavaa, etsiköön naisen, joka myöskään ei oikeiden kirjojen lukemisesta piittaa. Ja jos kaksi ihmistä haluaa syödä istualtaan, pitää olla pöytä sitä varten. Verhot ja matot vaimentavat kaikumista ja - usko tai älä - luovat omanlaistaan kotoisuutta ja tunnelmaa. Valopisteitäkin on oltava harkitusti siten, ettei tarvitse istua pään päältä porottavan valon paisteessa. Kodissa on yleensä muutakin kuin seinät, ja jollei ole, voi kuvitella asukkaan olevan yhtä kylmä, kalsea ja mielikuvitukseton kuin asuntonsakin.

Huonekalut ovat mukavuuden, eivät onnellisuuden, lähde. Etsi nainen, joka viihtyy ilman huonekaluja.

• yksin kaksiossa.

On mulla yks puinen tuolikin mut on sitten kans nahkainen tv tuoli mut tv tä katson sänkyllä maaten yleensä.

• Älä järkyty
        yksin kaksiossa. kirjoitti:

On mulla yks puinen tuolikin mut on sitten kans nahkainen tv tuoli mut tv tä katson sänkyllä maaten yleensä.

Onko sinulla muuten sänky makuu- vai olohuoneessa? Miten olet nuo muut huonekalut jakanut? Ja jos naisen tuot kotiisi, millä huonekaluilla te oikein istuskelette ja tutustutte toisiinne? Minä tykkään lattiallakin istuskelemisesta, mutta maton pitää sitten olla paksu ja pehmeä.

Ja miksi mielipidettäni on miinusteltu?

• Ikisinkku M

Itsekin vedin aika askeettista linjaa melko pitkään, melkeinpä vain välttämättömimmät, sohva jotain kaverien vanhoja yms, perustelin sitä sillä ettei tarvitse sitten muuttaessa mukaansa paljoa ottaa ja viihdyin ihan hyvin kunnes jossain vaiheessa tuli sitten hankittua parempilaatuista kalustetta ja kyllä täytyy myöntää että viihtyvyys on nykyään paljon paremmalla tasolla eikä enää ihan pelkkiin lastulevyhimmeleihin ja muihin viitsisi enää palata. Voisi sanoa että kämppä muuttui kodiksi.

Jos se on hyvä nainen ota lompakko messiin ja lähde sen kanssa kiertelemään huonekaluliikkeissä, naiset tykkää siitä kun pääsevät pätemään ja valikoimaan kalusteita, voit silti ostaa niitä mitkä itseä miellyttää mutta naisesta on mukavaa esittää mielipiteitä, saat varmasti lempeä ostosreissun päälle.

• Sinä teet itse omat valintasi ja elät elämääsi itseäsi varten. Sano tämä niille tapaamillesi Ikea-tytöille, jotka asiasta jaksavat jankuttaa.

• Olisit esittänyt naiselle, että kämppäsi on tilaisuus hänelle toteuttaa pesänrakennusviettiään ja sisustus-, sekä shoppailuhimoaan.

• yksinäinen.

Ei minullakaan ole paljon mitään. Ei edes keittiön pöytää ole. Ei mulla käy koskaan ketään kylässä joten miksi täyttää kämppä huonekaluilla.

• 13+9

Eikai niitä huonekaluja vieraille hankitakkaan. Niin paitsi jos käy kamalasti vieraita. Mutta ei mullakaan paljon kukaan käy, mutta silti tykkään esim. syödä pöydän ääressä. Maalasin juuri seinätkin, ja hyvältä näyttää. Ihan itseäni varten sen tein.

• Kyllä mun mielestä ainakin huonekalut ja kaikenlaiset kodin tavarat tekevät asunnosta aina viihtyisämmän. Ja ihan hyvin sinkkunakin voi asua tilavasti ja hankkia monenlaisia huonekaluja, vaikka asuisikin yksinään.

• ------------------

Kyllä siitä yksin asumisesta varmasti ajatellaan pahaa. Varsinkin jos nuori mies asuu yksin.

• muistaakseni
        ------------------ kirjoitti:

Kyllä siitä yksin asumisesta varmasti ajatellaan pahaa. Varsinkin jos nuori mies asuu yksin.

jolla kuitenkin parhaat nuoruusvuodet takana

• Nuoruus odottaa!
        muistaakseni kirjoitti:

jolla kuitenkin parhaat nuoruusvuodet takana

Parhaat nuoruusvuodet on kaikilla edessä ja vanhuus jo takana!

• ------------------ kirjoitti:

No ei kyllä ajatella, sillä yksin asuvien määrä on vaan lisääntynyt koko ajan vuosikymmenten aikana.

• Kotiseudun tyyppi
        DarkFear kirjoitti:

No ei kyllä ajatella, sillä yksin asuvien määrä on vaan lisääntynyt koko ajan vuosikymmenten aikana.

Yksin baarissa käynnitkin ovat varmaan lisääntyneet. Asiat on vähän toisenlaisia Turun baareissa 2010-luvulla kuin ne oli 1990-luvulla Hämeessä.

• WanhaWitsi
        Nuoruus odottaa! kirjoitti:

Parhaat nuoruusvuodet on kaikilla edessä ja vanhuus jo takana!

Tukka takana ja elämä edessä!

• Kotiseudun tyyppi kirjoitti:

Yksin baarissa käynnitkin ovat varmaan lisääntyneet. Asiat on vähän toisenlaisia Turun baareissa 2010-luvulla kuin ne oli 1990-luvulla Hämeessä.

No ei kyllä ole nuorten miesten yksin käyminen baareissa lisääntynyt ollenkaan, tai ainakaan ilmapiiri baareissa ei ole muuttunut yhtään mihinkään. Ei kyllä hesassa ymmärretty ollenkaan sitä asiaa, jos nuorena miehenä oli baarissa yksin liikkeellä. Kaikki pitivät sitä niin outona ja eriskummallisena, joten tuskin on ajat muuttuneet yhtään mihinkään muutaman vuoden sisällä.

• pahaa ajatellaan
        ------------------ kirjoitti:

Erityisesti varsinkin jos nuori mies asuu yksin yksiötä suuremmassa asunnossa eikä miehen luona käy naisia yökylässä.

• pahaa ajatellaan kirjoitti:

Erityisesti varsinkin jos nuori mies asuu yksin yksiötä suuremmassa asunnossa eikä miehen luona käy naisia yökylässä.

Enemmän sitä kyllä ajatellaan pahaa siitä, jos nuori mies käy yksin baareissa ilman ketään kavereita. Baarit kun ovat kuitenkin tarkoitettu ensisijaisesti just kavereiden keskeisiksi hauskanpitopaikoiksi, eli ne eivät ole tarkoitettu minkään yksinäisten nuorten miesten hengailumestoiksi.

Yksin jos nuori mies joutuu tällaisiin paikkoihin menemään, niin kyllä siitä muut ihmiset alkavat kaikkea negatiivista heti ajatella ja kaikilla tulee mieleen se asia, että varmasti kyseisessä nuoressa miehessä on jotain vikaa, kun hänellä ei ole ketään kavereita, joiden kanssa voisi noihin baareihin mennä.

• .......
        DarkFear kirjoitti:

No ei kyllä ole nuorten miesten yksin käyminen baareissa lisääntynyt ollenkaan, tai ainakaan ilmapiiri baareissa ei ole muuttunut yhtään mihinkään. Ei kyllä hesassa ymmärretty ollenkaan sitä asiaa, jos nuorena miehenä oli baarissa yksin liikkeellä. Kaikki pitivät sitä niin outona ja eriskummallisena, joten tuskin on ajat muuttuneet yhtään mihinkään muutaman vuoden sisällä.

Mistä tiedät, jos et ole yksin baareissa uskaltanut käydä?

• FartBear
        DarkFear kirjoitti:

Enemmän sitä kyllä ajatellaan pahaa siitä, jos nuori mies käy yksin baareissa ilman ketään kavereita. Baarit kun ovat kuitenkin tarkoitettu ensisijaisesti just kavereiden keskeisiksi hauskanpitopaikoiksi, eli ne eivät ole tarkoitettu minkään yksinäisten nuorten miesten hengailumestoiksi.

Yksin jos nuori mies joutuu tällaisiin paikkoihin menemään, niin kyllä siitä muut ihmiset alkavat kaikkea negatiivista heti ajatella ja kaikilla tulee mieleen se asia, että varmasti kyseisessä nuoressa miehessä on jotain vikaa, kun hänellä ei ole ketään kavereita, joiden kanssa voisi noihin baareihin mennä.

Luulisi, että sinäkin haluat vastustaa tällaista ahdasmielistä asennetta, mutta jostain syystä olet tälläkin palstalla kaikkein kiihkeimmin juuri puolustamassa ja ylläpitämässä tuollaista asenneilmapiiriä.

• ....... kirjoitti:

Mistä tiedät, jos et ole yksin baareissa uskaltanut käydä?

No tiedän ihan siitä, koska olen uskaltanut käydä aikoinaan yksin baareissa. Mutta sitten lopetin sen yksin käymisen ihan sen takia, kun muut ihmiset eivät sitä koskaan hyväksyneet ja olivat aina kaikkea pahaa ja negatiivista siitä ajattelemassa.

Se etu siitä lopettamisesta oli, että nyt ei baareissa ketkään ihmiset pääse koskaan ajattelemaan mitään pahaa siellä mun yksinolostani. Saavat ajatella sitten ihan muiden yksinäisten nuorten miesten baarireissuista vaikka mitä, sillä mua ne ajattelut eivät koske enää millään tavalla.

• FartBear kirjoitti:

Luulisi, että sinäkin haluat vastustaa tällaista ahdasmielistä asennetta, mutta jostain syystä olet tälläkin palstalla kaikkein kiihkeimmin juuri puolustamassa ja ylläpitämässä tuollaista asenneilmapiiriä.

Ei sitä ahdasmielistä asennetta sillä voi tai kannata vastustaa, että suostuisi itse alentumaan siihen muiden ihmisten pilkattavaksi ja syrjityksi sen oman yksinäisyytensä takia. Parempi vaan kun pysyy ainakin itse kokonaan poissa noista baareista, niin eivät pääse ketkään syrjimään ja ajattelemaan mitään negatiivista siitä mun yksinolostani.

• Hilptsu

Lähinnä ihmetyttää, että miksi AP asuu kaksiossa, jos hänen huonekalunsa mahtuisivat ihan hyvin yksiöönkin. Eihän kaikkien tarvitse haalia omaisuutta ympärilleen, mutta jokainen tekee parhaaksi katsomallaan tavalla.

Minulla esim. harrastustavaroita ja huonekalujakin on niin paljon, etten mahtuisi yksiöön, vaikka muuten minulla ei ole mitään yksiötä vastaan. Minulle ikioma koti on rakkain paikka maailmassa, joten panostan kotiini mielelläni.

• ehkä siksi

Yksiöitä tosi huonosti saatavilla ja neliöhinnat pilvissä.

• Mulla on aika sama juttu, sillä itselläni on myös tullut vuosien aikana hankittua niin paljon kaikenlaisia huonekaluja, etten edes mahtuisi yksiöön kaikkien tavaroiden kanssa ja oma kämppäni on vielä isompi kun mitä aloittajan kaksio.

• bark dear
        DarkFear kirjoitti:

Mulla on aika sama juttu, sillä itselläni on myös tullut vuosien aikana hankittua niin paljon kaikenlaisia huonekaluja, etten edes mahtuisi yksiöön kaikkien tavaroiden kanssa ja oma kämppäni on vielä isompi kun mitä aloittajan kaksio.

Oletko kuullut roskiksista?

• bark dear kirjoitti:

Oletko kuullut roskiksista?

Olen kuullut, mutta miten liittyy tähän?

• 4+14

Musta on kiva että kaksiossa ei tarvitse aina olla samassa huoneessa. Mulla on pienehkö kaksio ja on kiva kun voi nukkua ja kokata eri huoneissa.

• 4+14 kirjoitti:

Musta on kiva että kaksiossa ei tarvitse aina olla samassa huoneessa. Mulla on pienehkö kaksio ja on kiva kun voi nukkua ja kokata eri huoneissa.

Tämä on oikeastaan just niitä isomman asunnon parhaita puolia, kun ei tarvitse olla aina samassa huoneessa. Se on hyvä, että pystyy viettämään aikaa eri huoneissa ja vaihtelemaan myös tavaroiden järjestystä huoneista toisiin.

• Dyykkari2013
        DarkFear kirjoitti:

Olen kuullut, mutta miten liittyy tähän?

Niistä voi löytää lisää hyvää roinaa. Ilmasiks!

• Yksiön iloja
        DarkFear kirjoitti:

Tämä on oikeastaan just niitä isomman asunnon parhaita puolia, kun ei tarvitse olla aina samassa huoneessa. Se on hyvä, että pystyy viettämään aikaa eri huoneissa ja vaihtelemaan myös tavaroiden järjestystä huoneista toisiin.

On mullakin keittokomero, eteinen ja vessa joiden väliltä voin valkata jos kaipaan vaihtelua maisemaan.

• Mies32
        DarkFear kirjoitti:

Minä ymmärrän jos ei halua olla eukon kanssa aina samassa huoneessa, mutta että sinkku ei kestä itseään, niin vaihtaa huonetta.. jo on.

Kivahan se on jos tilaa riittää, mutta jos nyt ihan halvimmillaankin vuokra 10e/m2, 60 m2 maksaa 300e/kk enemmän kuin 30m2. Vastaavasti omassakin maksaa tilasta. Ei ole mielestäni sen väärtiä, jotta saisi keräilemänsä huonekalut mahtumaan. No tietysti iso osa palstalaisistakin vapaaherroja, joiden ei tarvitse rahvaanomaisesti ajatella rahaa, kun valtio tarjoaa rälssille haluamansa määrän neliöitä.

• Mies32 kirjoitti:

Minä ymmärrän jos ei halua olla eukon kanssa aina samassa huoneessa, mutta että sinkku ei kestä itseään, niin vaihtaa huonetta.. jo on.

Kivahan se on jos tilaa riittää, mutta jos nyt ihan halvimmillaankin vuokra 10e/m2, 60 m2 maksaa 300e/kk enemmän kuin 30m2. Vastaavasti omassakin maksaa tilasta. Ei ole mielestäni sen väärtiä, jotta saisi keräilemänsä huonekalut mahtumaan. No tietysti iso osa palstalaisistakin vapaaherroja, joiden ei tarvitse rahvaanomaisesti ajatella rahaa, kun valtio tarjoaa rälssille haluamansa määrän neliöitä.

Riippuu tietenkin siitä, että missäpäin Suomea asuu. Varmasti pk-seudulla vuokrataso on helposti jo halvimmillaan tuo 10euroa/m2 ja silloinkin puhutaan jo todella edullisista asunnoista.

Täällä Turussa onneksi pystyy löytämään lähiöistä ison ja tilavan kaksion tai jopa jopa kolmion edullisemmalla mitä pk-seudulla monet maksavat yksiöstä, joten voi sanoa, että asumisen hintataso on Suomessa ihan suhteellista.

No itse kyllä maksan vuokrani ihan itse, joten mun kohdallani on ihan turha puhua näistä ns. "vapaaherroista", mutta sä varmaan sen jo tiesitkin.

• jeps.

Eihän Steve Jobsillakaan ollut huonekaluja?

• Reipas Mies

Ei kai nyt sentään nuori mies huonekaluja tarvitse jos käy vain asunnossaan nukkumassa? Sehän on hyvä ettei ole huonekaluja niin sitten Muija kun/jos tulee taloon pysyvästi niin sehän vaihdattaa sinkku miehen koko huonekalu paletin mieleisekseen. Jos olet köyhä sinkku mies ennen parisuhdetta, olet korvia myöten veloissa sen jälkeen (lol).

Schimanskia mukaillen vain moottoripyörä, vessanpönttö ja kaljalla lastattu jääkaappi ovat kodin tärkeimmät huonekalut.

• yksinkertaista

Älä osta lisää huonekaluja jos et itse halua sellaisia.

• das

Haha sama kokemus. Laskin että ainakin neljä eri naista on sanonut minulle että olen köyhä tai vihjaillut voimakkaasti näin. Jokin ulkoisessa olemuksessani saa naisen mielikuvituksen ajattelemaan näin. Vaatteeni ovat mielestäni ihan normaalit. OIen luonteeltani kyllä melko vaatimaton.

Oikeasti asun isossa kaksiossa hyvin kalliilla paikalla, ihan kiva auto, ja palkka on reilusti ylimmässä desiilissä. Nämä neljä kokemusta olivat siis torjuntoja. Naiset eivät edes peitelleet pinnallisuuttaan, ja kaiken lisäksi tekivät täysin väärän arvion minusta. Huvitti vain. En moisia naisia edes haluaisi elämääni.

• hjantteri

Tämä selittää miksi P-Aukiset ottavat niin innokkaasti vippilainoja. Rahan pitää näkyä (vaikkei sitä olisi), niin uppoaa naisiin helposti. Helkkarin typerä sukupuoli.

• yksin kaksiossa.

Näytän kans ihan tavikselta ja en ole mitenkään köyhä et olis kyllä varaa ostaa hienoja huonekaluja. Käyn töissä ja sitä en sanonut naiselle. En asu niin kalliisti vaan ihan tavis kerrostalossa. Olen aika säästeliäs et harkitsen tarkkaan mitä ostan ja tarvitsenko jotain tavaraa. Huonekalija en tarvii tällä hetkellä.

• nnainenn
        hjantteri kirjoitti:

Tämä selittää miksi P-Aukiset ottavat niin innokkaasti vippilainoja. Rahan pitää näkyä (vaikkei sitä olisi), niin uppoaa naisiin helposti. Helkkarin typerä sukupuoli.

Seurustelkaa siis miehet keskenänne, niin ette joudu kärsimään naisten typeryydestä.

• Itsenäinen vahva M
        nnainenn kirjoitti:

Seurustelkaa siis miehet keskenänne, niin ette joudu kärsimään naisten typeryydestä.

Mieluummin yksin kuin katkeran kurpan kanssa.

• atm #5334

Järkytys tulee todennäköisesti siitä, että sinulla ei ole sisustussilmää. Minimalistinen sisustushan on suorastaan trendikästä. Näyttää kuitenkin melko pahalta, jos sitä ei ole tehty hyvällä maulla. Lyöt sinne vaan jonkun kauniin jalkalampun, muutaman ison lattiakasvin, seinälle taidetta ja pistät huonekalut uusiksi yhteensopivin värein ja muodoin, niin johan pääset panemaan.

• 18+4

Minulle herää lähinnä kysymys, että mitä aloittaja siellä kotonaan sitten oikein tekee. Istuu tietokoneella ja katsoo telkkaria sängyllä maaten?

Kun tähän yhdistetään sanat "ei JAKSA" sisustaa niin mielikuva kyseisen asunnon asukkaasta on aika valmis.

• Mies32

Mitä siellä sisustetussa asunnossa sitten tehdään? Plärätään kirjahyllyä, availlaan kaapinovia ja makustellaan keittiötuolien tuntumaa?
        Minulla on kyllä aina ollut esimerkiksi se ruokapöytä, mutta harvoin sen ääressä tulee syötyä yksinollessa. Sohvakin aika vähällä käytöllä ja kun opiskelijasolussa oli vain sänky, niin hyvin siitäkin tv:n näki, jopa kisakatsomoita myöten.

• Asuminen naisen
        Mies32 kirjoitti:

Mitä siellä sisustetussa asunnossa sitten tehdään? Plärätään kirjahyllyä, availlaan kaapinovia ja makustellaan keittiötuolien tuntumaa?
        Minulla on kyllä aina ollut esimerkiksi se ruokapöytä, mutta harvoin sen ääressä tulee syötyä yksinollessa. Sohvakin aika vähällä käytöllä ja kun opiskelijasolussa oli vain sänky, niin hyvin siitäkin tv:n näki, jopa kisakatsomoita myöten.

kanssa on yhtä saatanan sisustusta koko ajan. Koskaan ei tullut valmista. Aina piti saada jotain uutta. Itselläni meni hermot ja otin ja lähdin. Tuntuu hyvältä asua yksin, kun koko ajan ei tarvitse olla vaihtamassa tapeetteja tmv.

• 16+3

Asunnossa ei tarvita kuin sänky nukkumista varten ja tietokone nettipalstoilla roikkumista varten. Ehkä myös jääkaappi ja mikro on hyödyksi ruokailussa.

• Itse asun

18 neliön yksiössä. Se riittää minulle ja saa riittää muillekin sinkuille. Isommat on pereasuntoja.

• antisosiaalinen?

Itselleni tulisi moisesta mieleen ettei herra ole kovin sosiaalinen, eikä kutsu koskaan ketään kylään. Naiset myös haluaa että miehellä on kiva pesä jossa voisi viihtyä kun parisuhdetta alkaa rakentamaan.

• Hämärän rajoilta

Jos joskus muutan omilleni, mitä en pidä kovin todennäköisenä mutta mahdollisuuksien rajoissa olevana kuitenkin, niin hankin kyllä huonekaluja, mutta ostan ne jostakin kierrätyskeskuksesta. Jos asumukseni tämän jälkeen muistuttaisikin tyyliltään jotakin alkoholistin kämppää, se olisi pelkästään hyvä asia, sillä "funktionalismini" karkottaisi pois vain sellaiset naiset, jotka joutaisivatkin mennä.

• Kallion guru

Nykyään köyhyys on sitä että kämppä on täynnä tavaraa tyyliin P. Viheraho. Kaikkea kun saa ilmaiseksi roskalavoilta tai halvalla kierrätyskeskuksista.

Varakkaat edelläkävijät dounshiftaavat ja minimaalistelevat. Mitä vähemmän tavaraa omistaa, sen hienompaa.

• atm puuseppä

Mitä huonekaluilla loppujen lopuksi tekee. Tuoli ja sänky riittää ja joku hylly et saa vaatteet ripustaa. Itse tienaan 2000 kuussa ja ostin uuden sänkyn kirpparilta joka maksoi 10 egee Ostan myös kirppareilta vanhoja huonekaluja ja entisöin niitä ja tienaan rahaa.
      Ostin yhden vanhan kaapin joka maksoi 40 euroo, mä entosöin sen ja myin 1300 eurolla. Olen tienannut tuhansia kun olen entisöinyt huonekaluja jotka olen ostanut muutamalla kympillä.
      Kirppari myyjät on tyhmiä kun ei tunnista arvokkaita huonekaluja

• Citynainen

Ei pidä ostaa naisen takia mutta joskus nainen auttaa heräämään huonekalun tarpeeseen.
      Esim. itsellä tapahtui juuri niin että kotonani vieraili mies ja ymmärsin nolona kuinka tärkeä eräs huonekalu on:/
      Hyvä niin että herää jossain vaiheessa.
      Ei kaksioon muuten paljjoa mahdu huonekaluja,..

• yksin kaksiossa.

Mullakin on yks tuoli jonka itse rakensin jo 21 vuotta sitten. Se on jo kohta antiikkia ja mulle tärkeä josta en luovu ikinä.

• Citynainen
        yksin kaksiossa. kirjoitti:

Mullakin on yks tuoli jonka itse rakensin jo 21 vuotta sitten. Se on jo kohta antiikkia ja mulle tärkeä josta en luovu ikinä.

On kiva että on asioita jotka merkitsevät. Itselläni ei taida olla mitään huonekalua josta en luopuisi. Tai itse asiassa on, kun tarkemmin ajattelee. Sisustuselementti.

• yksin kaksiossa

Voin ostaa huonekaluja sitten kun nainen tosissaan haluaa alkaa seurustelee. Selitin naiselle että en m tarvii tavaroita ja tulen vähällä toimeen. Säästän rahaa vaikka jotain isompaa juttua varten ja nainen tunsi ymmärtävän mitä tarkoitan.
      On mulla kuitenkin kunnon vaatteet että en kodittomalta näytä ja huolehdin itsestäni kuitenkin kans hyvin.

• vainoharhaiseksi.

Varmasti nainen ymmärtääkin. Vähällä toimeen tuleva on aina plussaa. Seurustelu tosissaan on aika vakavaa ja silloin voi ymmärtää hyvin monen asian väärin ja tuntea itsensä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6965
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe