Haluaako lapsesi opetella soittamaan pianoa? Tarvitsetko omaa aikaa ja vapautusta lastenhoidosta viikonloppuisin (miksipä ei arkipäiväiltaisin)? Asutko Helsingin, Vantaan tai Espoon alueella?
Hei kaikille!
Olen 18-vuotias kolmatta vuotta lukiossa opiskeleva nuori, sosiaalinen ja erittäin lapsirakas vantaalainen tyttö, jolla on asenne ja käytöstavat kohdallaan. Puhun sujuvasti suomea, venäjää sekä englantia.
Pianonsoittoa olen harrastanut noin 12 vuotta ja edelleen jatkan pianisti Junio Kimasella Länsi-Helsingin musiikkiopistossa. Olen esiintynyt useassa Sibelius akatemian Chopin-illassa ja käynyt monia mestarikursseja (mm. Konstantin Boginolla, Valeria Resjanilla ja Katariina Nummella). Tammikuussa 2012 olen osallistunut Oulun Madetoja-pianokilpailuihin.
Etsin työtä ja opetuskokemusta täydentämään musiikkiopintojani. Jos kotona on pikkuisia, jotka haluavat aloittaa soiton, ota yhteys minuun. Pianonsoiton voi aloittaa ihan milloin vain! Pienet taaperot sekä vähän vanhemmat ovat tervetulleita.
Voin erittäin mielelläni toimia myös lapsenvahtina. Jos reissusi venyy pariksi tunniksi, hoidan ilomielin lapsesi ja keksin hänelle puuhaa. :)
Suosituksia ja lisätietoja tarvitessasi:
ota yhteyttä sähköpostitse [email protected]
tai puhelimitse 041-5492703
Lämpimin terveisin Elisaveta
Annan pianotunteja Helsingissä, Vantaalla ja Espoossa
lrim
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54812Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764