Katri Helena ei ole ainoa, joka perii saataviaan Iskelmätulet-festivaalilta. Lumijokelainen Mikko Tapio kertoo Yle Lapille perineensä festivaalin järjestäjältä tuloksetta 2 000 euron palkkiotaan. Tapio oli festivaaleilla juontajana ja esiintyjänä. Hän kertoo tuoneensa tapahtumaan myös kaksi karaokejuontajaa ja bändin, joille itse on maksanut palkkiot.
Yle Lappi ei ole tavoittanut festivaalin järjestäjää Jari Kaipiaista kommentoimaan tilannetta.
Iskelmätulet-palkkiota perii useampikin
20
855
Vastaukset
- iskelmätaivas
muistelen, että aikoinaan radio - kajauksen karjalainen ja iskelmätulien kaipainen kiertelivät koillis-lapin kunnissa ja väänänen(taivaat tulet) valjastettiin mukaan? muistanko oikein? Lapin radion sivuilta.
- töistä tulossa
No nyt ei voi haukkua "keiteleläisä" vaan ihan omaa sakkia. kannattais hoitaa asiat, jos meinaa jatkoa festivaaleille, ei ne tuollain jatku.
- festari-ihailija
Festareiden jatko olis kiva juttu,vaikka maksut on nyt myöhässä tänä vuonna.
Voi voi kun se järjestäjäkin on ollut pipinä eikä kukaan ole osannut maksaa laskuja.
On se kumma juttu etteikö firmassa ole muita henkilöitä jotka osaavat hoitaa asioita.
Luulis siellä hesassa olevan henkilöitä tai palveluyrityksiä jotka osaavat hoitaa maksatuksia.
Toivottavasti festarit jatkuu ensi kesänä ja tulee vetäviä esiintyjiä.
Jos maksut ei toimi,niin siinä tapauksessa tärpättiä munille!- höyhenet
Eikö olis terva parempi?
- festarit finito
höyhenet kirjoitti:
Eikö olis terva parempi?
tärppättiä vai tervaa?
- ex Jeppe juo
J Kaipiainen masentunut? Ei mikään ihme, kun oli niin ylevä ja halveksiva asenne esim. ulkoilma lastenkonserttiin (iskelmä perjantaina). Seinilläkin korvat on . . .
- kippis
Tiedetään.....
- pimeä huone
Nyt on otettava huomioon, että sairaus vie kaiken toimintakyvyn. Näin Se vaan käy näiden mielen osaston sairauksien kanssa usein. Annetaan miehelle toipumisrauha.
- Olisiko mahdollista
Jospa etelänmies kusetti taas kemppalaisia, ja pisti rahat liiviin. Tuskimpa ensikesänä taiteikijoista on tunkua, jos jättävät maksut maksamatta, onhan siellä paikallisia hanurinsoittajija jotka voivat talkoilla esiintyä.
- juujuu
Niitä laulajia olis ollu pilvin pimein tarjolla ihan pikkupalkalla Lapistakin
- paikallisverovelvoll
Vai antoi kaupunki 20000euroa festareihin...no höh,sillä rahalla ois juottanu ja tanssittanu monena viikonloppuna Perävaarassa väkeä paikallisorkkien tagdissa.
Ketkä kaupungissa päättivät asiasta....?
Raha ois pitänyt antaa vasta jälkikäteen tappiotakuuna nykyisille saamamiehille. - loppu tuli
hyvä että loppu , yökauvet oli meteliä,hullua oli hommaki.
- 2-tahti
Ei ne mihinkään loppunu. Katomma tammikuussa taas crossikisat ahvensalmen kentällä ja sitten heinäkuussa taas iskelmäfestari.
- häpeää
2-tahti kirjoitti:
Ei ne mihinkään loppunu. Katomma tammikuussa taas crossikisat ahvensalmen kentällä ja sitten heinäkuussa taas iskelmäfestari.
häpeällinen juttu
- juupajuu
häpeää kirjoitti:
häpeällinen juttu
Koskaan ei maksa, näin miehen tuntien.
- 8-18
Heh heh - vai on ollut niin "sairaana" ettei voi maksaa laskuja ! - kaikkea sitä kuulee -aikuinen mies !
- loppujenlopuksi
Tästä tarvis jonkun tehä loppu
- Kiputila
Voiskos potilasasiamies hoitaa maksuja?
Vaikka valtakirjan avulla! - Molli Sointu
Käykääpäs Pirkanmaan/Tampere keskustelupalstalla ja lukekaa keskustelu;
Juice Leskisen muisto elää vai elääkö? Kyllä on karmeaa lukea mitä tyyppejä roikkuu musiikkibisneksissä! Ei ole millään väliä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758