Free bird tattoo Tampereella

Ensikertalainen

Olen miettinyt pitkään tatuoinnin hankintaa ja nyt on aika siirtyä suunnitelmista tekoihin. Olen koettanut etsiä Tampereelta luotettavaa tatuointistudiota.
Free bird tattoo on netissä selattujen kuvien myötä nostanut osakkeitaan silmissäni -jälki näyttää tosi hyvältä, mutta kommentteja paikasta en ole juuri löytänyt. Siksi kysynkin jos täällä joku osaisi kertoa jotain kyseisestä tatuointistudiosta.
Tai tietenkin jos tietää toisen hyvän paikan Tampereelta niin luen ehdotuksia mielelläni. Mutta Free bird tattoo on ainakin vielä kiinnostanut eniten.

Kiitos vastaajille ;D

15

1455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensikertalainen
    • en suosittelisi

      Heillä taitaa olla huono kamera ja valoitus koska omaan silmään linja oli joissain epätasaista ja toisissa taas varjostus aivan kamalaa.

    • fubarrr

      Perusmättöä. Itämaisessa on näkemystä ja osa jopa hyvin komeeta, mut muut varsin laimeeta. Kukat esim. varsin innotonta.
      Ja juu, kuvaus tollasta....jemmataan sillä hieman ei niin hyvää jälkeä.

    • Ensikertalainen

      Auts! Mukavaa tietää etten omaa minkäänlaista kiriittistä katselu taitoa näiden kuvien suhteen... ;)

      Entäs Onko Putka tuttu? Se on joko ylistetty tai haukuttu maanrakoon, joten olen siitä tosi epävarma.

      Tai miten tatuointistudio edes valitaan? Pitäisikö vain mennä kiertelemään Tampereen tatuointistudioita?

      Kiitos muuten vastauksista!

      • Kokenut ööga

        Precious tai Halo


    • bonde39

      itte tullu tehtyä takomo custom tattoossa Maken toimesta yli puolet pohkeesta peittävä leima, jälki nättiä ja hintalaatusuhde loistava. aikasemmat leimat kallas tattoosta, ei taida tällähetkellä tehdä leimoja opiskelujen vuoksi, viimeisin tatuointi teki parn 69 tattoo hesasta, joka on aikasemmin ollut free birdillä hakattamassa kuvia. jälki on hycää.

    • Ensikertalainen

      Joo, isän tuttava suositteli takomo custom tattoota. Ja aloinkin sitten miettiä sinne menemistä. Toi kotisivu vaan on aika epäselvä, en löydä kuvia... Vai onko siellä edes niitä?

    • Pulkkinen

      Free bird tattoo on ehottomasti tsekkaamisen arvoinen paikka! Itse ottanut jo parikin tatskaa siellä, ja oon ollu lopputulokseen tosi tyytyväinen. Hinnat pyörii ihan normaaleissa, ja tekijä oikein mukava ja asiantunteva :) Studio ei käsittääkseni kovin kauaa ole ollu pystyssä, joten sen takia saattaa olla vaikea löytää kommentteja..

    • Entinen asiakas

      En suosittele. Itselläni näkyvällä paikalla kuva, johon en ole todellakaan tyytyväinen. Tuli artistille ilmeisesti kiire, kun seuraava asiakas jo odotteli niin varjostukset meni ihan vituralleen. Näyttää lähinnä mustalta epämääräiseltä läntiltä. Ääriviivat eivät myöskään millään meinaa pysyä. Hygieniassa myös parantamisen varaa. Asiakaspalvelu on hyvää niin kauan kuin rahaa tulee, korjauspyyntöni ei paljon kiinnostanut, kun ilmaiseksi olisi pitänyt tehdä. Vaihdoin paikkaa suosiolla. Kaduttaa joka päivä, etten aluksi valinnut paremmin. Oma moka tietty.

      • Entinen asiakas

        Edelliseen vielä: Kyse siis Titasta


    • 123456

      Itse olen käynyt Free Bird Tattoossa ottamassa kuvan. Olin todella tyytyväinen kuvaan, kuin myös palveluun. Titta oli artistina ja hyvin mukava nainen ja osaava tatuoija. Seuraavan kuvan meinaan ehdottomasti mennä sinne ottamaan. Suosittelen ehdottomasti tsekkaamaan paikan! :)

      • Neulatyyne

        Suurinosa ihmisistä ei vaan ymmärrä tatuoinneista mitään. Sä voit olla tyytyväinen tatuointiisi ja se näyttää hyvältä mielestäsi mutta me asiaan perehtyneet nähdään sekunnissa että se on huonosti tehty ja piirrustus näyttää ekaluokkalaisen piirtämältä. Ja vaikka kuinka mukava se tatuoitsija on se ei vaikuta valitettavasti hänen osaamiseensa. Ja tämä ei ollut kannanotto sinun tatuointiisi, eikä tässä ketjussa mainittuun liikkeeseen eikä tatuoijaan josta puhuttiin vaan ihan yleisesti sanottu tatuoinneista, ei millään pahalla ketään kohtaan. (eipä).


    • Kaduttaa

      Titta Free Bird --> menkää ihmeessä, jos haluatte ajaa itsenne hulluuden partaalle huonon kuvan vuoksi!

    • Todellatyytyväinen

      Huh huh mitä lynkkausta. Ite kävin ottaan vaikeen portretin käsivarteeni. Joka vaiheessa Titta varmisti multa että kuva oli mieluisa ja selitti miksi joku asia kannattaa tehdä niinkuin se tehdään. Jälki on ihan älyttömän hyvää ja tatuointi kuvastaa täysin tuomaani valokuvaa. Jos tuntuu et joku asia häirittee niin siitä pitää sit heti sanoa. Hygienia ja tilat oli ihan ok. Tämä kun ei ollut ensimmäinen tatuointini. Kannattaa muistaa se, että jokainen tatuoija on artisti. Jotku tykkää värikuvista jokku taas fotorealismista. Kannattaa valita tatuoija sen mukaan mitä haluaa.

    • poistu

      Titta, omakehu haisee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      607
      4448
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3489
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      149
      3165
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2439
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2275
    6. 246
      1810
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe