Suosikki autosi?

tosi..tipu

Omani on Ford Transit :)

42

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • y.b fuck off

      Pimp Cadillac :)

    • Niitä on niin monta...Pelkästään Fordeista löytyy heti kolme:

      -Mk1 Escort
      -Juustohöylä-Anglia
      -Mach1 Mustang
      -'32

      Kaksi noista kokoelmissani.

      Toyotista:

      -Dx Corolla
      -Hiace
      -Prius
      -Mr2
      -Celica

      Jälleen kaksi noista kokoelmissani.

      Datsun 160j SSS
      Lada 1200
      Gaz
      Chevrolet '57
      Willys '41
      Camaro

      Yksi noista kokoelmissani.

      Ja monia muita, ihan liian paljon tässä lueteltavaksi. Tavoitteena kuitenkin hankkia mahdollisimman monta suosikkiautoani talliini ennen kuolemaani. Saa sitte perikunta tehdä niille mitä huvittaa.

      • odota että

        äitisi ostaa sen ja myy sen sitten sinulle markalla


      • määmy
        odota että kirjoitti:

        äitisi ostaa sen ja myy sen sitten sinulle markalla

        Hää o vannoutunu Volvo-fani ja elämme euron aikaa


      • Mutta..
        määmy kirjoitti:

        Hää o vannoutunu Volvo-fani ja elämme euron aikaa

        Volvo maksaa vain markkasen


      • määmy
        Mutta.. kirjoitti:

        Volvo maksaa vain markkasen

        Euron... ahaa, Volvo Markkasta haettiin


    • aito Fiat

      Fiat 127 punainen

    • 50-luvun autot

      erityisesti Plymouth Fury

    • jos auton joskus tulisin haluamaan niin se ois yhä ehdottomasti lada.

      • kylä näi o

        .

        "LADA!"

        "DA!"

        Har!

        .


    • ....

      Luotettava ja kestävä. Sellainen mikä on oman kokemuksen kautta ollut edellä mainitunlainen on Toyota. Varmasti joku muukin merkki on vastaavanlainen, mutta niistä automerkeistä joita mulla on ollut toi on ollut paras. Kymmenen vuotta jo ilman ongelmia päästy eteenpäin perushuollot tekemällä.

    • Fiat Punto, vaikka tavaratilaa voisi olla enemmänkin.

      • 9 henkilöä kateellisena siitä, että minulla on halpa auto. :D


      • tilaihme
        runontaja kirjoitti:

        9 henkilöä kateellisena siitä, että minulla on halpa auto. :D

        takalootaan mahtuu about 1 limpsakori


      • puskarunoilija
        tilaihme kirjoitti:

        takalootaan mahtuu about 1 limpsakori

        Mahtuu enemmän, 6-8 limsakoria ja takapenkit kaatuu, mahtuu 16 koria


    • Musta ehdottomasti. Ja polttoainepihi. Merkillä ei oo niin väliä.

    • -Nahkaistuin-

      Cabriolet Mercedes Benz.

    • ikisaabisti

      Saab, teiden kuningas

    • |OOOO|

      Audi sen olla pitää!

    • miljoonamies:P

      Ferrari tietty

    • -Palstan Miehet-
      • paskalisko

      • -Palstan Miehet-

      • paskalisko
        -Palstan Miehet- kirjoitti:

        http://urbaanisanakirja.com/word/lisko/

        ;-) Ja paska sellainen kaiken lisäksi? Mairittelevaa tuokin. "Helvetin liskot.."

        Ei kukaan järkevä kirjoita viestiä nimimerkillä -Palstan Miehet-

        Idiootti! Et sinä edusta koko palstaa.


    • Transit on tylsä auto, ajan sillä liian usein.

      • paskalisko

        Seura tekee kaltaisekseen ;)


      • paskalisko kirjoitti:

        Seura tekee kaltaisekseen ;)

        Huomaan tylsyyden tarttuvan myös palstalla lojuviin.
        ;)


      • Taivaadeenpääsy:.
        buddy-love kirjoitti:

        Huomaan tylsyyden tarttuvan myös palstalla lojuviin.
        ;)

        .

        "Ainakin yksi pääsee taivaaseen"

        Har!

        .


    • tehopakkaus:

      Ford Anglia. Tyylikäs muotoilu ja riittävä suorituskyky

      • foortin

        Juustohöylä :DDDDD


    • Hullu ukko

      740 sarjan volvo.

    • Mie niin haluisin:.

      .

      Mie niin haluisin Wanhan liiton Volvo 144 Grand De Luxe oikeen kunnon raskasta traktori meininkiä

      Har!

      .

    • se on

      Varmariwarre.

    • pus-kis out.

      Jenkkiauto kuten vaikka Chevrolet tai Plymouth voisi olla mieleinen, jos olisi taloudellisempi, vanhoja jenkkejä tarkoitin, mutta auton ei tarvitse olla iso, myös kunnostettu kuplavolkkari tai syöksysämpylä (saab96) kelpaisi. Nostalgiaa.

      • Voisin ottaa

        Kyl maar, vanhat Saabit oli hienoja 96, 99 ja 900

        Ne syö vaan syö bensaa ihan tolkuttomasti.


    • Vanha kuin minäkin

      Haluaisin ajaa jollain -70 luvun klassikolla. Vanhat Volvot oli melko kauniita.
      Mustangit melko cuuleja, ja ranskalaisissa oli silloin vielä muotoja.

      http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Volvo_144.JPG

      Mutta koska mulla ei ole varaa, ajan taloudellisella pikku Rellulla. Edullinen pitää, lämpenee nopeasti (nopeammin kuin isot autot) . Onhan se tylsä.

      Katsokaa, voi hyvänen aika
      http://pt.wikipedia.org/wiki/Ficheiro:Volvo_Amazon.jpg
      http://www.cargurus.com/Cars/1959-Volvo-Amazon-Pictures-c12595#&pictureId:12346234

      • Ou JEA:.!!#%?+

      • Vanha kuin minäkin
        Ou JEA:.!!#%?+ kirjoitti:

        .

        Harmi kun ruostuivat tosi pahasti aikanaan

        http://en.wikipedia.org/wiki/File:Volvo_145.JPG

        .

        Voi perhana.

        Laittaisin tuohon verhot ja ajaisin sillä onnellisena.

        Sitäpaitsi noissa oli kunnon sisätilalämppärit.
        Vanhoissa Volvoissa, Saabeissa ja Datsunissa meinas varpaat palaa, kun lämppäri oli täysillä. Ja vanha laatikko Ladahan lähti käyntiin vaikka -40 asteen pakkasessa ilman lohkaria.

        t. vilunen ihminen


      • Kuumia olivatten:.
        Vanha kuin minäkin kirjoitti:

        Voi perhana.

        Laittaisin tuohon verhot ja ajaisin sillä onnellisena.

        Sitäpaitsi noissa oli kunnon sisätilalämppärit.
        Vanhoissa Volvoissa, Saabeissa ja Datsunissa meinas varpaat palaa, kun lämppäri oli täysillä. Ja vanha laatikko Ladahan lähti käyntiin vaikka -40 asteen pakkasessa ilman lohkaria.

        t. vilunen ihminen

        .

        "Lämpöä riitti ja bensaa paloi"

        Har!

        .


    • Patasydän Pori

      Ässä Mersu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe