Omani on Ford Transit :)
Suosikki autosi?
42
248
Vastaukset
- y.b fuck off
Pimp Cadillac :)
Niitä on niin monta...Pelkästään Fordeista löytyy heti kolme:
-Mk1 Escort
-Juustohöylä-Anglia
-Mach1 Mustang
-'32
Kaksi noista kokoelmissani.
Toyotista:
-Dx Corolla
-Hiace
-Prius
-Mr2
-Celica
Jälleen kaksi noista kokoelmissani.
Datsun 160j SSS
Lada 1200
Gaz
Chevrolet '57
Willys '41
Camaro
Yksi noista kokoelmissani.
Ja monia muita, ihan liian paljon tässä lueteltavaksi. Tavoitteena kuitenkin hankkia mahdollisimman monta suosikkiautoani talliini ennen kuolemaani. Saa sitte perikunta tehdä niille mitä huvittaa.- odota että
äitisi ostaa sen ja myy sen sitten sinulle markalla
- määmy
odota että kirjoitti:
äitisi ostaa sen ja myy sen sitten sinulle markalla
Hää o vannoutunu Volvo-fani ja elämme euron aikaa
- Mutta..
määmy kirjoitti:
Hää o vannoutunu Volvo-fani ja elämme euron aikaa
Volvo maksaa vain markkasen
- määmy
Mutta.. kirjoitti:
Volvo maksaa vain markkasen
Euron... ahaa, Volvo Markkasta haettiin
- aito Fiat
Fiat 127 punainen
- 50-luvun autot
erityisesti Plymouth Fury
jos auton joskus tulisin haluamaan niin se ois yhä ehdottomasti lada.
- kylä näi o
.
"LADA!"
"DA!"
Har!
.
- ....
Luotettava ja kestävä. Sellainen mikä on oman kokemuksen kautta ollut edellä mainitunlainen on Toyota. Varmasti joku muukin merkki on vastaavanlainen, mutta niistä automerkeistä joita mulla on ollut toi on ollut paras. Kymmenen vuotta jo ilman ongelmia päästy eteenpäin perushuollot tekemällä.
Fiat Punto, vaikka tavaratilaa voisi olla enemmänkin.
- tilaihme
runontaja kirjoitti:
9 henkilöä kateellisena siitä, että minulla on halpa auto. :D
takalootaan mahtuu about 1 limpsakori
- puskarunoilija
tilaihme kirjoitti:
takalootaan mahtuu about 1 limpsakori
Mahtuu enemmän, 6-8 limsakoria ja takapenkit kaatuu, mahtuu 16 koria
Musta ehdottomasti. Ja polttoainepihi. Merkillä ei oo niin väliä.
- -Nahkaistuin-
Cabriolet Mercedes Benz.
- ikisaabisti
Saab, teiden kuningas
- |OOOO|
Audi sen olla pitää!
- miljoonamies:P
Ferrari tietty
- -Palstan Miehet-
Impala '67
http://www.cargurus.com/Cars/1967-Chevrolet-Impala-Pictures-c4317- paskalisko
http://fi.wikipedia.org/wiki/Impala
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - -Palstan Miehet-
paskalisko kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Impala
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!http://urbaanisanakirja.com/word/lisko/
;-) Ja paska sellainen kaiken lisäksi? Mairittelevaa tuokin. "Helvetin liskot.." - paskalisko
-Palstan Miehet- kirjoitti:
http://urbaanisanakirja.com/word/lisko/
;-) Ja paska sellainen kaiken lisäksi? Mairittelevaa tuokin. "Helvetin liskot.."Ei kukaan järkevä kirjoita viestiä nimimerkillä -Palstan Miehet-
Idiootti! Et sinä edusta koko palstaa.
Transit on tylsä auto, ajan sillä liian usein.
- paskalisko
Seura tekee kaltaisekseen ;)
paskalisko kirjoitti:
Seura tekee kaltaisekseen ;)
Huomaan tylsyyden tarttuvan myös palstalla lojuviin.
;)- Taivaadeenpääsy:.
buddy-love kirjoitti:
Huomaan tylsyyden tarttuvan myös palstalla lojuviin.
;).
"Ainakin yksi pääsee taivaaseen"
Har!
.
- tehopakkaus:
Ford Anglia. Tyylikäs muotoilu ja riittävä suorituskyky
- foortin
Juustohöylä :DDDDD
- Hullu ukko
740 sarjan volvo.
- Mie niin haluisin:.
.
Mie niin haluisin Wanhan liiton Volvo 144 Grand De Luxe oikeen kunnon raskasta traktori meininkiä
Har!
. - se on
Varmariwarre.
- pus-kis out.
Jenkkiauto kuten vaikka Chevrolet tai Plymouth voisi olla mieleinen, jos olisi taloudellisempi, vanhoja jenkkejä tarkoitin, mutta auton ei tarvitse olla iso, myös kunnostettu kuplavolkkari tai syöksysämpylä (saab96) kelpaisi. Nostalgiaa.
- Voisin ottaa
Kyl maar, vanhat Saabit oli hienoja 96, 99 ja 900
Ne syö vaan syö bensaa ihan tolkuttomasti.
- Vanha kuin minäkin
Haluaisin ajaa jollain -70 luvun klassikolla. Vanhat Volvot oli melko kauniita.
Mustangit melko cuuleja, ja ranskalaisissa oli silloin vielä muotoja.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Volvo_144.JPG
Mutta koska mulla ei ole varaa, ajan taloudellisella pikku Rellulla. Edullinen pitää, lämpenee nopeasti (nopeammin kuin isot autot) . Onhan se tylsä.
Katsokaa, voi hyvänen aika
http://pt.wikipedia.org/wiki/Ficheiro:Volvo_Amazon.jpg
http://www.cargurus.com/Cars/1959-Volvo-Amazon-Pictures-c12595#&pictureId:12346234- Ou JEA:.!!#%?+
.
Harmi kun ruostuivat tosi pahasti aikanaan
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Volvo_145.JPG
. - Vanha kuin minäkin
Ou JEA:.!!#%?+ kirjoitti:
.
Harmi kun ruostuivat tosi pahasti aikanaan
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Volvo_145.JPG
.Voi perhana.
Laittaisin tuohon verhot ja ajaisin sillä onnellisena.
Sitäpaitsi noissa oli kunnon sisätilalämppärit.
Vanhoissa Volvoissa, Saabeissa ja Datsunissa meinas varpaat palaa, kun lämppäri oli täysillä. Ja vanha laatikko Ladahan lähti käyntiin vaikka -40 asteen pakkasessa ilman lohkaria.
t. vilunen ihminen - Kuumia olivatten:.
Vanha kuin minäkin kirjoitti:
Voi perhana.
Laittaisin tuohon verhot ja ajaisin sillä onnellisena.
Sitäpaitsi noissa oli kunnon sisätilalämppärit.
Vanhoissa Volvoissa, Saabeissa ja Datsunissa meinas varpaat palaa, kun lämppäri oli täysillä. Ja vanha laatikko Ladahan lähti käyntiin vaikka -40 asteen pakkasessa ilman lohkaria.
t. vilunen ihminen.
"Lämpöä riitti ja bensaa paloi"
Har!
.
- Patasydän Pori
Ässä Mersu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522