Suosikki autosi?

tosi..tipu

Omani on Ford Transit :)

42

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • y.b fuck off

      Pimp Cadillac :)

    • Niitä on niin monta...Pelkästään Fordeista löytyy heti kolme:

      -Mk1 Escort
      -Juustohöylä-Anglia
      -Mach1 Mustang
      -'32

      Kaksi noista kokoelmissani.

      Toyotista:

      -Dx Corolla
      -Hiace
      -Prius
      -Mr2
      -Celica

      Jälleen kaksi noista kokoelmissani.

      Datsun 160j SSS
      Lada 1200
      Gaz
      Chevrolet '57
      Willys '41
      Camaro

      Yksi noista kokoelmissani.

      Ja monia muita, ihan liian paljon tässä lueteltavaksi. Tavoitteena kuitenkin hankkia mahdollisimman monta suosikkiautoani talliini ennen kuolemaani. Saa sitte perikunta tehdä niille mitä huvittaa.

      • odota että

        äitisi ostaa sen ja myy sen sitten sinulle markalla


      • määmy
        odota että kirjoitti:

        äitisi ostaa sen ja myy sen sitten sinulle markalla

        Hää o vannoutunu Volvo-fani ja elämme euron aikaa


      • Mutta..
        määmy kirjoitti:

        Hää o vannoutunu Volvo-fani ja elämme euron aikaa

        Volvo maksaa vain markkasen


      • määmy
        Mutta.. kirjoitti:

        Volvo maksaa vain markkasen

        Euron... ahaa, Volvo Markkasta haettiin


    • aito Fiat

      Fiat 127 punainen

    • 50-luvun autot

      erityisesti Plymouth Fury

    • jos auton joskus tulisin haluamaan niin se ois yhä ehdottomasti lada.

      • kylä näi o

        .

        "LADA!"

        "DA!"

        Har!

        .


    • ....

      Luotettava ja kestävä. Sellainen mikä on oman kokemuksen kautta ollut edellä mainitunlainen on Toyota. Varmasti joku muukin merkki on vastaavanlainen, mutta niistä automerkeistä joita mulla on ollut toi on ollut paras. Kymmenen vuotta jo ilman ongelmia päästy eteenpäin perushuollot tekemällä.

    • Fiat Punto, vaikka tavaratilaa voisi olla enemmänkin.

      • 9 henkilöä kateellisena siitä, että minulla on halpa auto. :D


      • tilaihme
        runontaja kirjoitti:

        9 henkilöä kateellisena siitä, että minulla on halpa auto. :D

        takalootaan mahtuu about 1 limpsakori


      • puskarunoilija
        tilaihme kirjoitti:

        takalootaan mahtuu about 1 limpsakori

        Mahtuu enemmän, 6-8 limsakoria ja takapenkit kaatuu, mahtuu 16 koria


    • Musta ehdottomasti. Ja polttoainepihi. Merkillä ei oo niin väliä.

    • -Nahkaistuin-

      Cabriolet Mercedes Benz.

    • ikisaabisti

      Saab, teiden kuningas

    • |OOOO|

      Audi sen olla pitää!

    • miljoonamies:P

      Ferrari tietty

    • -Palstan Miehet-
      • paskalisko

      • -Palstan Miehet-

      • paskalisko
        -Palstan Miehet- kirjoitti:

        http://urbaanisanakirja.com/word/lisko/

        ;-) Ja paska sellainen kaiken lisäksi? Mairittelevaa tuokin. "Helvetin liskot.."

        Ei kukaan järkevä kirjoita viestiä nimimerkillä -Palstan Miehet-

        Idiootti! Et sinä edusta koko palstaa.


    • Transit on tylsä auto, ajan sillä liian usein.

      • paskalisko

        Seura tekee kaltaisekseen ;)


      • paskalisko kirjoitti:

        Seura tekee kaltaisekseen ;)

        Huomaan tylsyyden tarttuvan myös palstalla lojuviin.
        ;)


      • Taivaadeenpääsy:.
        buddy-love kirjoitti:

        Huomaan tylsyyden tarttuvan myös palstalla lojuviin.
        ;)

        .

        "Ainakin yksi pääsee taivaaseen"

        Har!

        .


    • tehopakkaus:

      Ford Anglia. Tyylikäs muotoilu ja riittävä suorituskyky

      • foortin

        Juustohöylä :DDDDD


    • Hullu ukko

      740 sarjan volvo.

    • Mie niin haluisin:.

      .

      Mie niin haluisin Wanhan liiton Volvo 144 Grand De Luxe oikeen kunnon raskasta traktori meininkiä

      Har!

      .

    • se on

      Varmariwarre.

    • pus-kis out.

      Jenkkiauto kuten vaikka Chevrolet tai Plymouth voisi olla mieleinen, jos olisi taloudellisempi, vanhoja jenkkejä tarkoitin, mutta auton ei tarvitse olla iso, myös kunnostettu kuplavolkkari tai syöksysämpylä (saab96) kelpaisi. Nostalgiaa.

      • Voisin ottaa

        Kyl maar, vanhat Saabit oli hienoja 96, 99 ja 900

        Ne syö vaan syö bensaa ihan tolkuttomasti.


    • Vanha kuin minäkin

      Haluaisin ajaa jollain -70 luvun klassikolla. Vanhat Volvot oli melko kauniita.
      Mustangit melko cuuleja, ja ranskalaisissa oli silloin vielä muotoja.

      http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Volvo_144.JPG

      Mutta koska mulla ei ole varaa, ajan taloudellisella pikku Rellulla. Edullinen pitää, lämpenee nopeasti (nopeammin kuin isot autot) . Onhan se tylsä.

      Katsokaa, voi hyvänen aika
      http://pt.wikipedia.org/wiki/Ficheiro:Volvo_Amazon.jpg
      http://www.cargurus.com/Cars/1959-Volvo-Amazon-Pictures-c12595#&pictureId:12346234

      • Ou JEA:.!!#%?+

      • Vanha kuin minäkin
        Ou JEA:.!!#%?+ kirjoitti:

        .

        Harmi kun ruostuivat tosi pahasti aikanaan

        http://en.wikipedia.org/wiki/File:Volvo_145.JPG

        .

        Voi perhana.

        Laittaisin tuohon verhot ja ajaisin sillä onnellisena.

        Sitäpaitsi noissa oli kunnon sisätilalämppärit.
        Vanhoissa Volvoissa, Saabeissa ja Datsunissa meinas varpaat palaa, kun lämppäri oli täysillä. Ja vanha laatikko Ladahan lähti käyntiin vaikka -40 asteen pakkasessa ilman lohkaria.

        t. vilunen ihminen


      • Kuumia olivatten:.
        Vanha kuin minäkin kirjoitti:

        Voi perhana.

        Laittaisin tuohon verhot ja ajaisin sillä onnellisena.

        Sitäpaitsi noissa oli kunnon sisätilalämppärit.
        Vanhoissa Volvoissa, Saabeissa ja Datsunissa meinas varpaat palaa, kun lämppäri oli täysillä. Ja vanha laatikko Ladahan lähti käyntiin vaikka -40 asteen pakkasessa ilman lohkaria.

        t. vilunen ihminen

        .

        "Lämpöä riitti ja bensaa paloi"

        Har!

        .


    • Patasydän Pori

      Ässä Mersu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe