Miten teillä muilla on, oletteko läsnä, kun perheessä on vieraita? Minä en saa olla eli on pysyttävä omassa asunnossa (mulla on samassa pihassa oma erillinen "pieni mökki") tai poistuttava koko pihasta.
Aupair ja perheen vieraat?
3
272
Vastaukset
- ?..
Onpa outoa, jos perhe ei anna olla sun talossa kun on vieraita. Yhtälailla au pair on kanssa perheenjäsen jolla on oikeus osallistua perheen menoihin tms. Millä ihmeen perusteella perhe kieltää tän sulta?
- auppai
Syynä on se, että he haluavat viettää aikaa perheen ja ystävien kesken. Lisäksi juttelevat asioista, jotka "eivät kuulu ulkopuolisille".
- Charlie's angel
Voi ei, musta tää on aika ikävän kuuloinen juttu. Itse en mielelläni viettänyt aikaa perheen kanssa enää iltaisin ja viikonloppuisin, kun olin ollut lasten kanssa koko päivän, mutta tuntuu tosi kurjalta, että sinulle sanotaan noin, varsinkin tuo "ulkopuolisille" -juttu. Au pairinhan nimenomaan on tarkoitus olla osa perhettä.
Eihän tuo sinänsä haittaa, jos et heidän kanssa aikaa haluaisikaan viettää, mutta jos haluaisit, niin kannattaa ehdottomasti ottaa asia esille. Eläminen host-perheen luona ei todellakaan ole helppoa, jos on asioita, jotka hiertävät. Varsinkin jos sinun on tarkoitus olla vielä pidemmän aikaa ja asia harmittaa, kannattaa oikeasti jutella perheen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2375935SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784759Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.843585SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2483039Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1462769Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1872277Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2611719Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491235Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall281148- 621146