Miten teillä muilla on, oletteko läsnä, kun perheessä on vieraita? Minä en saa olla eli on pysyttävä omassa asunnossa (mulla on samassa pihassa oma erillinen "pieni mökki") tai poistuttava koko pihasta.
Aupair ja perheen vieraat?
3
228
Vastaukset
- ?..
Onpa outoa, jos perhe ei anna olla sun talossa kun on vieraita. Yhtälailla au pair on kanssa perheenjäsen jolla on oikeus osallistua perheen menoihin tms. Millä ihmeen perusteella perhe kieltää tän sulta?
- auppai
Syynä on se, että he haluavat viettää aikaa perheen ja ystävien kesken. Lisäksi juttelevat asioista, jotka "eivät kuulu ulkopuolisille".
- Charlie's angel
Voi ei, musta tää on aika ikävän kuuloinen juttu. Itse en mielelläni viettänyt aikaa perheen kanssa enää iltaisin ja viikonloppuisin, kun olin ollut lasten kanssa koko päivän, mutta tuntuu tosi kurjalta, että sinulle sanotaan noin, varsinkin tuo "ulkopuolisille" -juttu. Au pairinhan nimenomaan on tarkoitus olla osa perhettä.
Eihän tuo sinänsä haittaa, jos et heidän kanssa aikaa haluaisikaan viettää, mutta jos haluaisit, niin kannattaa ehdottomasti ottaa asia esille. Eläminen host-perheen luona ei todellakaan ole helppoa, jos on asioita, jotka hiertävät. Varsinkin jos sinun on tarkoitus olla vielä pidemmän aikaa ja asia harmittaa, kannattaa oikeasti jutella perheen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****714897- 1273402
- 982275
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e171813Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put2231676Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851467Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.251377A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem251317- 371287
- 141229