VOIMA lehden välissä oli sellanen liitteenä, jonkun kauoan tuulikaapin teklineestä löysdin on siita nettiversiokin kai Hgin vapareiden sivustolla.
Selkeitä havainnolisia esimerkkejä arjesta ehkä juhlastkin kuinka evlutikoita suositaan ja muita vardinkin täysjärkisiä, uskonnottomie sorsitaa. evlutikkuus on normi, jos pidät kii oikeuksistas oot häirikkö, (kirkko)veneen keikuttaja.
Oli siellä joidenkin juttujen makaan valoa hieman näkyvissä, edelleen liian pitkän, tunnelin päässä.
"Kaikkihan me samassa veneessä ollaan, mutta järjestys on toki saatu tähänkin joollaan, toiset soutaa ja toiset vähän melalla avittaa. Ja kalasaaliskin jaetaan, vaikkei ihan tasan, saa soutajat perkuutähteitä kasan, sillä solidaarisuuttahan Suomessa tarvitaan, eikös vaan!"
Kaikki tiet vievät ruumaan sano kaleeriorja. Vaihtelevat ilmastot, tapaa uusia ihmisiä, saa paljon liikuntaa, kuulee hyvää musaa (rummut lyö tahtia airon vedoille).
Jaetaanko kristillisesti vai tasan?
Uskomaton-lehti syksy 2013 on hyvä
ghkl,
2
123
Vastaukset
Jep, sellainen lehti tosiaan julkaistiin. Kiva että kelpasi. Löytyy tosiaan netistä myös: http://helsinki.vapaa-ajattelijat.fi/uskomatonlehti/
- Aivan Uskomatonta
Uskomatonta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272233
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue191541- 271317
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853