mikä on paras maila merkki?

sählääjä

elikkä mikä on paras merkki?
1. zone
2.exel
3.fatpipe
4.unihok
minulla ite on zone : n maila. kertokaa mikä teillä on ja mikä on teijän mielästä paras! : )

19

3259

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säbä_tyttö_

exel on paras, mutta fat pipe, unihoc ja oxdog on myös hyviä=)

• sählääjä

kiitti!! : )

• Happeemies

ZONE ON EHDOTTOMASTI PARAS VAIKKA HAPPEESSA PELAANKIN :]

• asasddas

unihoc

• Exel!

exelin mailat X lavalla!;)

• vasenlaituri

ite tykkään kyllä exelistä!

• floorballgirl

kyl se exel on paras ;D

• Säbä24

Aloittelijalle exelin perusmailat eli ne X-lapaiset ovat ihan hyviä ja jos haluat vähän parempaa mailaa niin Fat Pipen Jai-Alai on ainaki mun suosikki.

• arska223

OD:n fusion mmmm bueno

• säbägööörl

EXEL ! :D

• vsenpakki

Pelaan tällä hetkellä Oxdogin Fusion 27 ja se on ollut kokonaisuutena paras maila millä olen pelannut. Varsinkin pallonkäsittely kyseisellä mailalla ja merkillä tuntuu muihin verrattuna taivaalliselta. Muista merkeistä pelannut Fat Pipellä, Unihocilla ja Exelillä.

• Oooooougvkyf

Mulla on 5 exeliä ja 2 fatpipeä. Exelit ihan umpisurkeita, mutta fatpipet on tosi hyvii. Ainakin näistä fatpipe vie voiton.

• jjjjjjjjv

itselläni on unihocin maila, joka on erittäin hyvä ja sitä ennen mulla oli exel, joka myös ajoi asiansa. mitä nyt oon teistallu niin myös fat pipe ja oxdog ovat hyviä. :)

• kyllägg

Itellä kyllä exelit laulaa ku pistän lämyy ja joka kerta pallo löytää maaliin. Exelillä tykkään itse mäiskiä menemään

• pakkipetteri

itellä 101cm fatpipe, erinomane ainaki mulle ku pelaan aina pakkina. rannekki soi ylämummossa mut lämäreihin paras

• kinders

Mulla on sellanen muovivartinen, löysin kirpparilta. Siinä lukee "Kids Duo R". En ole paremmalla pelannut.

• NSTFloorball55

Olen melkein kaikilla pelannut ja tässä nyt sanon, oxdog on paras, sitten fat pipe ja sit tulee nää muut, suosittelen vahvasti oxdogii tai fat pipee

• Merikoskisbt

Oxdog on paras ULTRALIGTH bueno

• oikeatikku

Realstick

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      833
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      746
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe