mikä on paras maila merkki?

sählääjä

elikkä mikä on paras merkki?
1. zone
2.exel
3.fatpipe
4.unihok
minulla ite on zone : n maila. kertokaa mikä teillä on ja mikä on teijän mielästä paras! : )

19

2772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säbä_tyttö_

exel on paras, mutta fat pipe, unihoc ja oxdog on myös hyviä=)

• sählääjä

kiitti!! : )

• Happeemies

ZONE ON EHDOTTOMASTI PARAS VAIKKA HAPPEESSA PELAANKIN :]

• asasddas

unihoc

• Exel!

exelin mailat X lavalla!;)

• vasenlaituri

ite tykkään kyllä exelistä!

• floorballgirl

kyl se exel on paras ;D

• Säbä24

Aloittelijalle exelin perusmailat eli ne X-lapaiset ovat ihan hyviä ja jos haluat vähän parempaa mailaa niin Fat Pipen Jai-Alai on ainaki mun suosikki.

• arska223

OD:n fusion mmmm bueno

• säbägööörl

EXEL ! :D

• vsenpakki

Pelaan tällä hetkellä Oxdogin Fusion 27 ja se on ollut kokonaisuutena paras maila millä olen pelannut. Varsinkin pallonkäsittely kyseisellä mailalla ja merkillä tuntuu muihin verrattuna taivaalliselta. Muista merkeistä pelannut Fat Pipellä, Unihocilla ja Exelillä.

• Oooooougvkyf

Mulla on 5 exeliä ja 2 fatpipeä. Exelit ihan umpisurkeita, mutta fatpipet on tosi hyvii. Ainakin näistä fatpipe vie voiton.

• jjjjjjjjv

itselläni on unihocin maila, joka on erittäin hyvä ja sitä ennen mulla oli exel, joka myös ajoi asiansa. mitä nyt oon teistallu niin myös fat pipe ja oxdog ovat hyviä. :)

• kyllägg

Itellä kyllä exelit laulaa ku pistän lämyy ja joka kerta pallo löytää maaliin. Exelillä tykkään itse mäiskiä menemään

• pakkipetteri

itellä 101cm fatpipe, erinomane ainaki mulle ku pelaan aina pakkina. rannekki soi ylämummossa mut lämäreihin paras

• kinders

Mulla on sellanen muovivartinen, löysin kirpparilta. Siinä lukee "Kids Duo R". En ole paremmalla pelannut.

• NSTFloorball55

Olen melkein kaikilla pelannut ja tässä nyt sanon, oxdog on paras, sitten fat pipe ja sit tulee nää muut, suosittelen vahvasti oxdogii tai fat pipee

• Merikoskisbt

Oxdog on paras ULTRALIGTH bueno

• oikeatikku

Realstick

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      348
      8820
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2571
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2348
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1391
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe